Niet schelden hier. Je verstoort de harmoniequote:
Nouja als ik hooguit 2 maanden ga ofzo, hoef ik niet perse veel spaargeld op te maken.quote:
Hoeveel geld heb jij opgemaakt aan je verhuizing? qua meubels enzo?quote:
Dat weet ik niet meer hoor.quote:Op zondag 9 juni 2013 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb jij opgemaakt aan je verhuizing? qua meubels enzo?
Prijs mag je evt ook dm`en
Dacht zelf zo rond de 2000 euro voor alles.quote:Op zondag 9 juni 2013 02:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer hoor.Weet dat ik bij de IKEA meer had uitgegeven dan 500 euro, maar voor de rest... Geen idee. Lijkt al weer zo lang geleden.
Wat neem je dan mee? Ik nam alleen mijn boeken, elektronicashit en kleding mee. Voor de rest alles nieuw gekocht.quote:Op zondag 9 juni 2013 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht zelf zo rond de 2000 euro voor alles.
Maar ik neem best aardig wat mee vanaf huis denk ik hoor
Ja kan vast ook nog wel bankje/stoelen meekrijgen. Hebben een tweede koelkast beneden staan enzo dus.quote:Op zondag 9 juni 2013 03:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat neem je dan mee? Ik nam alleen mijn boeken, elektronicashit en kleding mee. Voor de rest alles nieuw gekocht.
O ja, heb een lampje meegenomen.![]()
Help eens met een goed bercihtje.quote:
Het duurt ook niet langquote:
Ja het is ook geen kamer he, het is volgens mij particuliere verhuurder.quote:Op zondag 9 juni 2013 03:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar ik weet sowieso niet zo goed wat goed werkt in een berichtje voor de huisbaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |