Kijk, dat weet ik dus he-le-maal niet. Hier houdt mijn kennis op.. Google en wikipedia zeggen zonder 's'quote:Op zondag 9 juni 2013 00:14 schreef TienVingers het volgende:
Maar cachet, het is toch een controle van een spelling, en in zo'n geval zet je de woorden toch aan elkaar vast met een s ertussen?
Wel slecht dan dat het grote Nederlandse online woordenboek het fout heeftquote:
quote:
quote:
Alles goed hier?quote:
In je broek zekerquote:Op zondag 9 juni 2013 00:17 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben echt harder geworden de laatste tijdapplausje voor mezelf
softe opmerking welquote:Op zondag 9 juni 2013 00:17 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben echt harder geworden de laatste tijdapplausje voor mezelf
Warum?quote:
Deze wereld is hard. Dus aan softies hebben we niks he.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Warum?
Ja goed hoor, ik ben alleen de hele dag al reisforums aan het lezen, niet goed want ik moet sparen
met jou?
Haha ja true. Maar beetje soft is niks mis mee hoorquote:Op zondag 9 juni 2013 00:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Deze wereld is hard. Dus aan softies hebben we niks he.
Jij en je reizen, ik wil ook reizen
Gaat goed
Backpacken lijkt me echt tof en ook iets voor jou. Of de pelgrimstocht naar Santiago. Echt levensdoelen.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha ja true. Maar beetje soft is niks mis mee hoor![]()
Ja nouja, een weekje stelt niks voor. Ik wil echt lang weg eigenlijkHeb al wel paar dingen in mijn hoofd, moet maar even kijken hoe graag ik het wil
Ja ik heb nu zuid-oost Azie in mijn hoofd, of met de trein van Nederland naar India en daar paar weken reizen.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Backpacken lijkt me echt tof en ook iets voor jou. Of de pelgrimstocht naar Santiago. Echt levensdoelen.
Wel vetquote:Op zondag 9 juni 2013 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik heb nu zuid-oost Azie in mijn hoofd, of met de trein van Nederland naar India en daar paar weken reizen.![]()
Alleen als je met de trein naar India wilt moet je via Pakistan, en dat is op dit moment niet heel verstandig
Ja zeker, dat is wel karakter. maar daar moet je echt jaar voor uittrekkenquote:Op zondag 9 juni 2013 00:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wel vetmaar niet handig nee
![]()
Er zijn wel eens mensen vanuit Nederland naar China gefietst geloof ik... puike prestatie.
India lijkt me super, de cultuur, de mensen, de slums zijn wel wat minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |