En hoezo dat dat niet kan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ramen in de slaapkamer kunnen niet open
Ik woon in een (heel) oude school die is verbouwd naar appartementjes en de gemeente heeft besloten dat de ramen aan de straatkant niet open mogen. En aan die kant ligt mijn slaapkamerquote:
Apart dat wel dat die niet open mogen terwijl ze wel gewoon aanwezig zijn de ramen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik woon in een (heel) oude school die is verbouwd naar appartementjes en de gemeente heeft besloten dat de ramen aan de straatkant niet open mogen. En aan die kant ligt mijn slaapkamer
Ja, die aan de niet-straatkant kunnen wél open.. Maar dat helpt dus nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:38 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Apart dat wel dat die niet open mogen terwijl ze wel gewoon aanwezig zijn de ramen.
Maar je hebt toch wel ramen neem ik aan alleen niet in de slaapkamer toch?
Misschien hebben ze dit besloten tegen inbraak aan de voorkant straatkant.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 02:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, die aan de niet-straatkant kunnen wél open.. Maar dat helpt dus niet
Neen, was het maar zo.. (al heb ik daar een meter of 5-6 bo\ven de grond weinig last va)quote:Op vrijdag 14 juni 2013 03:15 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze dit besloten tegen inbraak aan de voorkant straatkant.
Oke maakt verder niet zo veel uit.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 03:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Neen, was het maar zo.. (al heb ik daar een meter of 5-6 bo\ven de grond weinig last va)
Geen reden, is onzinquote:Op vrijdag 14 juni 2013 03:23 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Oke maakt verder niet zo veel uit.
Maar wat zou volgens jou de reden zijn van de brandweer dan denk je?
Ik denk wel misschien iets in de richting van brandveilligheid dan?
Maar dan zou je zeggen dat ze juist open zouden moeten kunnen toch.
Dat vind ik dus ook, het is grote onzin.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |