Mijn oom en tante hebben bij elkaar al 8 burgers op,quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:55 schreef Thomas B. het volgende:
Tja, moet je ook maar zorgen dat er genoeg hamburgers zijn.
je moeder is een koolvlekquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:57 schreef pussycatdoll het volgende:
er waren veel chimeiden en iedereen was lam toen viel de BBQ om en nu zit er een vieze koolvlek in het natuursteen en krijg het niet weg, ook hebben we nog ruzie gemaakt met de buurman en de politie kwam er ook nog bij, maar dit heb ik allemaal niet meegemaakt want ik zat een meisje te vingeren op de bank.
Mijn verhaal was beter.
mijn zus is altijd vrij passief tijdens familiegelegenhedenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gezellige familie. Ik had begrepen dat jij een zus had haan, laat maar zitten, schoonfamilies zijn al erg genoeg.
error.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:55 schreef haan33 het volgende:
Er was bier in overvloed...
...ik snel naar boven gevlucht, heb een slot op mijn kamer gezet en ben gaan FOK!en...
heb genoeg bier in mijn kamer staan.quote:
Jij had er in je eentje al meer dan 12 op, weet ik zeker. Dikzak.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:56 schreef haan33 het volgende:
[..]
Mijn oom en tante hebben bij elkaar al 8 burgers op,_!
Geen hamburgers op, één of andere trien heeft een fles wijn leeggegoten over de burgersquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:59 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Jij had er in je eentje al meer dan 12 op, weet ik zeker. Dikzak.
Er zijn maar 15 mensen, dat komt heul niet opquote:
3 vingers in je kut kun je krijgenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:01 schreef Loverrrr het volgende:
3 vingers in de lucht als je een neuk geeft.
jaquote:
leuke grap zelf verzonnen?quote:
NEE!! LOVERRR NIET DOEN!!! HIJ IS HET NIET WAARD!!!! STRAKS KOM JE NOG IN DE PROBLEMEN!!! DOE NOU RUSTIG!!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |