Dat komt niet door hem, maar door de wanprestaties van zijn kandidaten.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:49 schreef hexje het volgende:
Eerste 2 rondes zijn geweest en Ali zit al zonder kandidaten.
Als het goed is kiest hij de liedjes. Die keuzes waren in beide shows niks. Het paste totaal niet bij de stem van Milou.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:27 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat komt niet door hem, maar door de wanprestaties van zijn kandidaten.
Ik snap de keuze voor Milou zeker wel, Clarissa absoluut niet. Maar de meisjes dat is altijd wel een beetje de poel des doods omdat er altijd zoveel goeds tussen zit en je dan op basis van niets eigenlijk toch een keuze moet maken...
Al had hij bij Clarissa toch wel moeten weten dat het publiek haar niet likeable zou vinden
De kandidaten die HIJ gekozen heeft nota bene!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:27 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat komt niet door hem, maar door de wanprestaties van zijn kandidaten.
Ik snap de keuze voor Milou zeker wel, Clarissa absoluut niet. Maar de meisjes dat is altijd wel een beetje de poel des doods omdat er altijd zoveel goeds tussen zit en je dan op basis van niets eigenlijk toch een keuze moet maken...
Al had hij bij Clarissa toch wel moeten weten dat het publiek haar niet likeable zou vinden
Ja, maar wie had hij anders mee moeten nemen?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De kandidaten die HIJ gekozen heeft nota bene!
Zielig, maar wel terecht m.i. Ze waren allebei gewoon slecht in de liveshows.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:49 schreef hexje het volgende:
Eerste 2 rondes zijn geweest en Ali zit al zonder kandidaten.
Ik snapte niet dat hij dat 14jarig meisje liet gaan maar die dikke met zielige verhaal erbij liet.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:33 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja, maar wie had hij anders mee moeten nemen?
Geen garantie dat die het beter zouden doen. ik vond veel meiden maar zo-zo. Er zijn er zoveel die goed kunnen zingen.
Ja oke. Er was wel één zo´n blonde chick die heel gaaf was. Die had twee klassen overgeslagen ofzo. Jammer dat hij haar liet gaan voor die Lois.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:39 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik snapte niet dat hij dat 14jarig meisje liet gaan maar die dikke met zielige verhaal erbij liet.
Bij de meiden die hij mee had genomen waren de 2 pinda's goed en ze hadden x-factor.
Ik denk dat dat meisje dat als laatste auditie deed behoorlijk ver had kunnen komen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:33 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja, maar wie had hij anders mee moeten nemen?
Geen garantie dat die het beter zouden doen. ik vond veel meiden maar zo-zo. Er zijn er zoveel die goed kunnen zingen.
naief hoorquote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meisje dat als laatste auditie deed behoorlijk ver had kunnen komen.
Zo'n goede stem had die hoofddoek niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:12 schreef hunter2011 het volgende:
Ali B. had i.p.v. die wandelende hoofddoek dat meisje van 14 of 15 moeten nemen
Vond ik echt een ontzettend saaie muts en ook behoorlijk slecht zingend.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:10 schreef hunter2011 het volgende:
[quote]
Dat zeg ik, het riekt een beetje naar positieve discriminatie, dat donkere meisje waarvan hij beweerde dat ze te jong was had hij door moeten laten gaan.Verder waren er ook een aantal Indo's, nou die hadden de X-factor wel hoor.
Nogmaals in zijn totaliteit vind ik dit x-factor seizoen zeer mager en teleurstellend.
Verwacht voor 2014 geen terugkeer, zeker niet met deze jury.
Ik verwacht overigens dat Ali B. ook een teleurstellend jurylid zal zijn in the Voice.
dat vraag je al 34983097 x als iemand aangeeft dat hij een hekel of wat dan maar ook negatiefs over ali b te zeggen heeft.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:37 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Vond ik echt een ontzettend saaie muts en ook behoorlijk slecht zingend.
Wat vond je precies teleurstellend aan Ali-B? Eerlijk gezegd snap ik de kritiek niet zo.
Klopt, omdat ik die overdreven negativiteit niet zo snap.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:20 schreef Deceit het volgende:
[..]
dat vraag je al 34983097 x als iemand aangeeft dat hij een hekel of wat dan maar ook negatiefs over ali b te zeggen heeft.
Ik wel.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Klopt, omdat ik die overdreven negativiteit niet zo snap.
HAHA goedzo!quote:Op maandag 10 juni 2013 17:23 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik wel.
En ik heb geen enkel woord positiefs over hem te zeggen!
Vind het nogal mild hoe iedereen over hem denkt.
The Voice zal ik dankzij hem ook niet gaan kijken!
-1quote:Op maandag 10 juni 2013 17:25 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
HAHA goedzo!
Ali B![]()
![]()
![]()
Sympathieke gozer trouwens.
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
OKOK ik ben uitgetrold.
Ali![]()
Angela![]()
![]()
Gordon![]()