Dat ligt aan wat voor "64-bits systeem" jij hebt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:11 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
Het betreft Service Pack 1 voor een 64-bits systeem.
Heeft iemand een idee hoe ik dit servicepack er wel op krijg?
Dan hoef je geen hulp meer te verwachten.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:13 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
OS is toch gewoon Windows? Lijkt me logisch tenminste..
En heb geen idee watvoor soorten 64-bits er zijn. Hoe zie ik dat.
Hij is illegaal en heb geen originele disk
doeiquote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:13 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
En heb geen idee watvoor soorten 64-bits er zijn. Hoe zie ik dat.
Hij is illegaal en heb geen originele disk
windows is er in een hoop smaken(en ik noem ze nog niet allemaal):quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:13 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
eigenschappen mijn computerquote:En heb geen idee watvoor soorten 64-bits er zijn. Hoe zie ik dat.
beter kom je terug als je een legale versie hebt, dan kan je een hoop meer hulp verwachtenquote:Hij is illegaal en heb geen originele disk
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:22 schreef trancethrust het volgende:
Hey moraalridders, een kanttekening: waarom zou hij een legale versie kopen van een product dat blijkbaar niet werkt?
Hoe doe je dat als je niet kunt opstarten?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:36 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
Ooh vandaar, wist ik veel.
Als ik m dan uit update centre haal zal hij dat dus niet meer proberen bij het opstarten?
Hij start wel op. Hij probeert die update voor een minuut of 5-10. Dat mislukt, hij start opnieuw op zonder een nieuwe poging. Volgende dag dat ik m aandoe gaat hij eerst weer proberen, herstarten, etc. Het is nogal vervelend, normaal is hij met 30 seconden wel opgestart :/quote:Op maandag 10 juni 2013 20:56 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat als je niet kunt opstarten?
Ga nou maar gewoon een legale versie kopen en anders stap je maar over op Ubuntu.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:42 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
[..]
Hij start wel op. Hij probeert die update voor een minuut of 5-10. Dat mislukt, hij start opnieuw op zonder een nieuwe poging. Volgende dag dat ik m aandoe gaat hij eerst weer proberen, herstarten, etc. Het is nogal vervelend, normaal is hij met 30 seconden wel opgestart :/
Ubuntu werkt k*t met mijn programma's en wil niet telkens switchen. Die hou ik alleen voor laptop.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:46 schreef HSG het volgende:
[..]
Ga nou maar gewoon een legale versie kopen en anders stap je maar over op Ubuntu.
Welke programma's?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:37 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
[..]
Ubuntu werkt k*t met mijn programma's en wil niet telkens switchen. Die hou ik alleen voor laptop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |