Je kan dan weer kiezen tussen de Win7 en Win8 (tiles) interface.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:20 schreef m.k het volgende:
[..]
Wat gaat er aan veranderen dan? En het lijkt me sterk dat het grootste deel nog XP draait
2 Jaar is ongeveer 2 eeuwen in computer tijd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je kan dan weer kiezen tussen de Win7 en Win8 (tiles) interface.
Toch is het zo, dit is wel een al twee jaar oud artikel maar met name de grotere bedrijven draaien nog met XP. Ook wij zijn pas afgelopen jaar begonnen met de uitrol naar Win7.
Nu ja, het is vooral opvallend dat de collega's die nu met Win8 werken overtuigde MS-haters waren en ubuntu draaide. De interface is slecht, maar Win8 schijnt wel heel erg te tweaken en te customizen te zijn, en dat is iets waar echte techies toch wel gek op zijn.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:30 schreef m.k het volgende:
[..]
2 Jaar is ongeveer 2 eeuwen in computer tijd.
W8 zijn interface is zo slecht nog niet, alleen sommige mensen willen er niet aan wennen dus gaan ze het maar de grond in stampen op fora en nieuws artikelen.
Win7 ken ik wel, heb ik op mijn prive laptop staan. Ik ga dan toch maar voor 8, en als die zelfs na servicepack 1 mij niet bevalt kan ik inderdaad nog altijd teruggaanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:37 schreef m.k het volgende:
Ik zou zelf allebei een tijdje testen, begin bij W8. Als 8 je gewoon bevalt hou die dan.
WTF DOE JIJ OP DE HEINEKEN SITE!!!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:55 schreef BredeBroeder het volgende:
Wat de neuk![]()
"WELKOM BIJ HEINEKEN
OM DEZE SITE TE BEZOEKEN MOET JE OUD GENOEG ZIJN OM ALCOHOL TE MOGEN DRINKEN."
Zien ze niet welke datum het is ofzo
Fijn, nu wordt ik standaard doorgelinkt![]()
De site kan ruiken wat jouw geboorte datum is?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:55 schreef BredeBroeder het volgende:
Wat de neuk![]()
"WELKOM BIJ HEINEKEN
OM DEZE SITE TE BEZOEKEN MOET JE OUD GENOEG ZIJN OM ALCOHOL TE MOGEN DRINKEN."
Zien ze niet welke datum het is ofzo
Fijn, nu wordt ik standaard doorgelinkt![]()
MK help![]()
Hebben best een aardige webshop hoorquote:
Ik typte 07 06 97 inquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De site kan ruiken wat jouw geboorte datum is?
Wat kan je er kopen, Heineken?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hebben best een aardige webshop hoor
Komt dan omdat ze alle ICT-ers eruit gesourced hebben. Heb zelf al jaren niet meer op de site gekeken, maar was een goede webshop. Niet snel, maar wel goedquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:00 schreef BredeBroeder het volgende:
Oke die site klopt voor geen meter, zelfs met '96 lukt het niet
Heineken goodies. Sommigen lopen graag in een t-shirt met Corps Mariniers rond, anderen met een t-shirt met Heineken [x] geschiktquote:
Zo ff uit mijn hoofd, moet je ook minimaal 18 zijn omdat heineken ook sterke drank produceertquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:00 schreef BredeBroeder het volgende:
Oke die site klopt voor geen meter, zelfs met '96 lukt het niet
Ah, met 1921 kom ik erin, mooi
Het is inderdaad zo traag als dikke appelstroop, en ze hebben inderdaad goede Heineken shirtsquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt dan omdat ze alle ICT-ers eruit gesourced hebben. Heb zelf al jaren niet meer op de site gekeken, maar was een goede webshop. Niet snel, maar wel goed
[..]
Heineken goodies. Sommigen lopen graag in een t-shirt met Corps Mariniers rond, anderen met een t-shirt met Heineken [x] geschikt
Ah, dan denk ik dat ze nog dezelfde software draaien als toenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het is inderdaad zo traag als dikke appelstroop, en ze hebben inderdaad goede Heineken shirts
Sterker nog, hij laadt niet eensquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, dan denk ik dat ze nog dezelfde software draaien als toen
Linkje?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:07 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Sterker nog, hij laadt niet eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |