quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:52 schreef Bronn het volgende:
In dit topic wil ik erachter zien te komen welke spelers beter zijn, die van Nederland of België.
Het lijkt me aardig om dit proberen te beargumenteren aan de hand van een 'berekening'.
Stap 1: maak van beiden teams de (in jou ogen) sterkste basisopstelling. Het is handig en realistisch om beiden 433 te laten spelen, maar hoeft niet persé.
Stap 2: geef de spelers een punt, schaal 1-5, op de schaal van wat jij de slechtste en beste spelers vindt. Ik zie v persie als een 5, van Rhijn als een 1. Dat is relatief, tov de andere spelers dus.
Stap 3: tel alle punten van de teams bij elkaar op
--------------------------------------------------Courtois 3--------------------------------------------
Alderweireld 2------------kompany 5--------------Vermaelen 3--------------Vertonghen 4
------------------------------------Witsel4-------------------Fellaini 4--------------------------
-------------------------------------------------Hazard 5-------------------------------------------
DeBruyne 3------------------------------Lukaku2----------------------------------Dembele 4
Totaal: 39
----------------------------------------------Stekelenburg 3-------------------------------------------
Van Rhijn 1---------------------Vlaar 3-------------Douglas 3-------------------Blind 2
---------------------------------------Maher 3--------------N. De Jong 3--------------------------
-------------------------------------------------Van der Vaart 4--------------------------------------
Lens 3----------------------------------------Van Persie 5-----------------------------Robben 5
Totaal: 35
Mijn resultaat België - Nederland 39 - 35
Klopt, het feit dat de huidige lichting A minder is is ook de reden dat er zoveel A junioren van buiten worden aangetrokken.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:17 schreef ha_n het volgende:
Acht 't was maar een grapje, maar 't is eigenlijk ook geen bullshit want Ajax heeft eigenlijk geen supertalenten meer voortgebracht sinds Sneijder en VDV. Dat is nu bijna 10(!!!) jaar al zo!
Ik moet wel zeggen dat ze een heel getalenteerde lichting (B en C junioren) aan het opleiden zijn met bijna alleen maar Nederlanders, dus het komt wel goed denk ik.
Op welk papiertjequote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:18 schreef Tarado het volgende:
Wat een onzin allemaal die punten, op papier staat België er gewoon beter voor maar op papier is er nog nooit een wedstrijd of een toernooi gewonnen.
...en middenveld ...en keeper.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:08 schreef Killaht het volgende:
[..]
Op welk papiertje![]()
Belgie heeft nog nooit wat klaar gemaakt. Kwaliteit van Nederland ligt al decennia gewoon veel hoger. Belgie is goed aan het groeien, thats it.
Het enige wat België beter heeft dan Nederland is de verdedigingslinie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |