abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127640143
Acht 't was maar een grapje, maar 't is eigenlijk ook geen bullshit want Ajax heeft eigenlijk geen supertalenten meer voortgebracht sinds Sneijder en VDV. Dat is nu bijna 10(!!!) jaar al zo!

Ik moet wel zeggen dat ze een heel getalenteerde lichting (B en C junioren) aan het opleiden zijn met bijna alleen maar Nederlanders, dus het komt wel goed denk ik. ^O^
pi_127640163
quote:
19s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:52 schreef Bronn het volgende:
In dit topic wil ik erachter zien te komen welke spelers beter zijn, die van Nederland of België.
Het lijkt me aardig om dit proberen te beargumenteren aan de hand van een 'berekening'.

Stap 1: maak van beiden teams de (in jou ogen) sterkste basisopstelling. Het is handig en realistisch om beiden 433 te laten spelen, maar hoeft niet persé.

Stap 2: geef de spelers een punt, schaal 1-5, op de schaal van wat jij de slechtste en beste spelers vindt. Ik zie v persie als een 5, van Rhijn als een 1. Dat is relatief, tov de andere spelers dus.

Stap 3: tel alle punten van de teams bij elkaar op

--------------------------------------------------Courtois 3--------------------------------------------
Alderweireld 2------------kompany 5--------------Vermaelen 3--------------Vertonghen 4

------------------------------------Witsel4-------------------Fellaini 4--------------------------

-------------------------------------------------Hazard 5-------------------------------------------

DeBruyne 3------------------------------Lukaku2----------------------------------Dembele 4

Totaal: 39

----------------------------------------------Stekelenburg 3-------------------------------------------
Van Rhijn 1---------------------Vlaar 3-------------Douglas 3-------------------Blind 2

---------------------------------------Maher 3--------------N. De Jong 3--------------------------

-------------------------------------------------Van der Vaart 4--------------------------------------

Lens 3----------------------------------------Van Persie 5-----------------------------Robben 5

Totaal: 35

Mijn resultaat België - Nederland 39 - 35

*O*
:')

Van Rhijn een 1 vinden en dan Vlaar een 3 geven relatief gezien. De tering zeg, ben jij speciaal of zo?
  dinsdag 11 juni 2013 @ 08:32:24 #128
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_127652126
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 22:17 schreef ha_n het volgende:
Acht 't was maar een grapje, maar 't is eigenlijk ook geen bullshit want Ajax heeft eigenlijk geen supertalenten meer voortgebracht sinds Sneijder en VDV. Dat is nu bijna 10(!!!) jaar al zo!

Ik moet wel zeggen dat ze een heel getalenteerde lichting (B en C junioren) aan het opleiden zijn met bijna alleen maar Nederlanders, dus het komt wel goed denk ik. ^O^
Klopt, het feit dat de huidige lichting A minder is is ook de reden dat er zoveel A junioren van buiten worden aangetrokken.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  dinsdag 11 juni 2013 @ 10:15:53 #129
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_127654189
Courtois 2
Alderweireld 1 Kompany 5 Vermaelen 2 Vertonghen 4
Witsel 3 Dembele 3 Fellaini 4
de Bruyne 3 Lukaku 3 Hazard 4

Vorm 3
Janmaat 3 De Vrij 2 BMI 3 Blind 1
Strootman 3 Clasie 3 Maher 3
Lens 2 RVP 5 Robben 5

België: 34
Nederland: 33 + de kracht van het team, is het team dus 40 punten _O_
Ride Or Die Lalalalalalalala
  dinsdag 11 juni 2013 @ 10:18:44 #130
131800 Tarado
capô de fusca
pi_127654249
Wat een onzin allemaal die punten, op papier staat België er gewoon beter voor maar op papier is er nog nooit een wedstrijd of een toernooi gewonnen.
pi_127715539
Wilmots zou ze beter zo zetten, (met enkele super invallers natuurlijk :P en dan kan hij ook gemakkelijk terug omschakelen naar zijn zo geliefkoosde 4-3-3 als het moet)

--------------------------------------------------Courtois 4--------------------------------------------

------------------Verthongen 3-----------Kompany 5--------------Vermaelen 3-----------

---------------------------------------------------Witsel 4----------------------------------------------

Debruyne 4 ----------------Dembele 4---------Fellaini 3------------------------Hazard 5

-------------------------------------Lukaku 3----------Benteke 4---------------------------------

Totaal: 42

----------------------------------------------Stekelenburg 3-------------------------------------------
Van Rhijn 2---------------------Vlaar 3-------------Douglas 3-------------------Blind 2

---------------------------------------Maher 3--------------N. De Jong 3--------------------------

-------------------------------------------------Van der Vaart 4--------------------------------------

Lens 3----------------------------------------Van Persie 5-----------------------------Robben 4

-
Totaal: 35

[ Bericht 0% gewijzigd door SteveStifler op 13-06-2013 16:58:59 ]
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:08:49 #132
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_127793949
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 10:18 schreef Tarado het volgende:
Wat een onzin allemaal die punten, op papier staat België er gewoon beter voor maar op papier is er nog nooit een wedstrijd of een toernooi gewonnen.
Op welk papiertje :')

Belgie heeft nog nooit wat klaar gemaakt. Kwaliteit van Nederland ligt al decennia gewoon veel hoger. Belgie is goed aan het groeien, thats it.

Het enige wat België beter heeft dan Nederland is de verdedigingslinie.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_127794148
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:08 schreef Killaht het volgende:

[..]

Op welk papiertje :')

Belgie heeft nog nooit wat klaar gemaakt. Kwaliteit van Nederland ligt al decennia gewoon veel hoger. Belgie is goed aan het groeien, thats it.

Het enige wat België beter heeft dan Nederland is de verdedigingslinie.
...en middenveld ...en keeper.
pi_127798325
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:13 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

...en middenveld ...en keeper.
Als je de 2 spitsen zo opstelt worden ze in de aanval ook best lastig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')