Denk het wel. Ik heb dat zelf ook nooit zo met opzet ingesteld dus moet automatisch zijn gegaan.quote:
Die staan toch in je Google account?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:50 schreef baljeetx het volgende:
en mn contacten dan?
staan die op mn simkaart denkje?
In het buitenland is internet meestal duur he...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoe komt het in hemelsnaam dat je foto's niet op je dropbox of picasa of flickr of of of WHATEVER staan dan?
Dropbox, maar euhm.. mn wi-fi stond net uit toen de telefoon geblokeerd werd, dus de laatste en leukste foto's staan er niet opquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoe komt het in hemelsnaam dat je foto's niet op je dropbox of picasa of flickr of of of WHATEVER staan dan?
al geprobeerd, kan ik helaas niet, en nog een probleem: er zit GEEN SD kaart in mn telefoonquote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:13 schreef DemonRage het volgende:
Op je lockscreen kun je toch gewoon de statusbalk naar beneden trekken? Daar kun je wifi aanzetten.
ik heb 1gb ram en 16gb data. data word verwijderd, en ik denk dat de kans 90% groter is dat al mn foto's op data staanquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:58 schreef wootahH het volgende:
Als je geluk hebt is je intern geheugen in 2e gedeeld. Bij mij staat me Rom apart van de data.
kun je geen sim met 3g erin stoppen?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:59 schreef baljeetx het volgende:
Maak het trouwens uit of ik Wi-Fi aan of uit heb staan bij het invoeren van mijn google account?
ram is wat anders. Mijn 16 GB is opgedeeld in 2 stukken deel voor me android en groot deel voor data. Bij jouw naar eigen zeggen dus nietquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:59 schreef baljeetx het volgende:
[..]
ik heb 1gb ram en 16gb data. data word verwijderd, en ik denk dat de kans 90% groter is dat al mn foto's op data staan
oke .. heb jij ook htc one s?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:03 schreef wootahH het volgende:
[..]
ram is wat anders. Mijn 16 GB is opgedeeld in 2 stukken deel voor me android en groot deel voor data. Bij jouw naar eigen zeggen dus niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |