Mij een beetje jood noemen. Gefeliciteerd met je eerste note.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik ben te lui om het filmpje te zoeken, Ik paas de bal naar onze nieuwe mod, jood4lf
Voetballers he, weg zodra ze denken dat het gras ergens anders groener is.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor. Beetje stil nu jullie van VBL het laten afweten![]()
Waren we net gewend aan elkaar en peren jullie hem weer
Of een betere deal kunnen makenquote:Op zondag 9 juni 2013 23:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Voetballers he, weg zodra ze denken dat het gras ergens anders groener is.
Dank je. Waar kan ik die 4,50 storten?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mij een beetje jood noemen. Gefeliciteerd met je eerste note.
truste wijfie!quote:Op zondag 9 juni 2013 23:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En nu pitten. Mijn ogen vallen steeds dicht.
Truste liefies en tot morgen
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op zondag 9 juni 2013 23:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dank je. Waar kan ik die 4,50 storten?
Slaap zacht!quote:Op zondag 9 juni 2013 23:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En nu pitten. Mijn ogen vallen steeds dicht.
Truste liefies en tot morgen
Ik niet, ik wil ook notesquote:Op zondag 9 juni 2013 23:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Maar ik zie er toch maar vanaf. Vind de 0 notes wel mooi staan.
[..]
Slaap zacht!
Je kan zelf ook zien hoeveel notes je hebt he, wist je dat (zonder te betalen)?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik niet, ik wil ook notes
ik maak elke keer voor jan lul geld over.
Ja maar ik dacht misschien houden ze die wel verborgen totdat ik betaal. Dus ik zie elke keer wel 0 notes staan maar ik dacht als ik gewoon betaal zie ik misschien wel notes. Tot nog toe niet dus. Moet ik miss meer betalen?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je kan zelf ook zien hoeveel notes je hebt he, wist je dat (zonder te betalen)?
Aha.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht misschien houden ze die wel verborgen totdat ik betaal. Dus ik zie elke keer wel 0 notes staan maar ik dacht als ik gewoon betaal zie ik misschien wel notes. Tot nog toe niet dus. Moet ik miss meer betalen?
Ok, fuck die notes dan.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aha.
Meer betalen mag altijd, al denk ik dat het niet gaat helpen.
Als je geen notes hebt is het lastig om je notes te lezen. Mocht je er eentje krijgen, dan komt het er gewoon te staan.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ok, fuck die notes dan.
Ik snap het allemaal niet hoor. Je moet 4,50 betalen om je notes te zien en vervolgens geven ze je geen notes.
Wat is dat nou voor bedrijfsvoering?
God wat ben jij serieus zeg.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je geen notes hebt is het lastig om je notes te lezen. Mocht je er eentje krijgen, dan komt het er gewoon te staan.
[ afbeelding ]
Ik ben aan het studeren, dan ben ik inderdaad heel serieus en niet uit mijn concentratie te krijgen.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
God wat ben jij serieus zeg.
Dit is SC om 0.15 uur he!
Ahh nou dan ga ik je verlaten want dat serieuze geconcentreerde gedoe heb ik nu geen zin inquote:Op maandag 10 juni 2013 00:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben aan het studeren, dan ben ik inderdaad heel serieus en niet uit mijn concentratie te krijgen.![]()
0.15 uur, het begint net pas.
Thanks.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ahh nou dan ga ik je verlaten want dat serieuze geconcentreerde gedoe heb ik nu geen zin in
succes met studeren!
oeps, ziek?quote:Op maandag 10 juni 2013 08:23 schreef Divje het volgende:
G'morning! Straks GoT!Maar eerst naar de huisarts
Daar kom ik snel genoeg achter na 't bloedprikken + in een buisje plassenquote:
Oké, hopelijk valt het mee, beterschap idd geval!!!quote:Op maandag 10 juni 2013 09:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Daar kom ik snel genoeg achter na 't bloedprikken + in een buisje plassen![]()
Dankuquote:Op maandag 10 juni 2013 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oké, hopelijk valt het mee, beterschap idd geval!!!
Het lichaam is een complext iets. Denk er maar niet al te lang over naquote:Op maandag 10 juni 2013 09:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Dankurare is dat ik me niet ziek voel, maar wel allerlei klachtjes heb waardoor de huisarts besloot te gaan testen.. Ik zet m'n BNW-petje op en ga daar eens goed over nadenken
![]()
Heb jij een goede ochtend tot nu toe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |