Is niet hetzelfde G.quote:
Kom vechten dan.quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:29 schreef Machupicchu het volgende:
Antiklacht: Almelo is de sportiefste stad op aarde, iedereen loopt er in trainingspak!
Nee, Zuid-Limburg is de shit..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:31 schreef appelen het volgende:
[..]
Daarom Twente én de Achterhoek![]()
2 pauperregio's
Oh, dan is het wel terecht ja.quote:
Sowieso Limburgquote:
Echt he.quote:
ja, maastricht is echt een mooie stad. Daar tegenover staat dan weer Kerkrade, het almelo van Zuid-limburg.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:34 schreef appelen het volgende:
[..]
Dit idd wel ja, maar kom eens naar Maastricht![]()
Echt anders dan de rest van Limburg
Heerlenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
ja, maastricht is echt een mooie stad. Daar tegenover staat dan weer Kerkrade, het almelo van Zuid-limburg.
10 jaar geleden was het al precies zoals je het net omschreef hoor. Wat een verkankerde stad/dorp is dat.quote:
Was mooi hè? Onverwacht mooi.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:35 schreef Plantagehouder het volgende:
Kwam laatst in Enschede terecht, wat is dat nou mensen. Wist niet wat mij overkwam.
Accuraat plaatje wel. Ik kom uit Twente en ik haat Amsterdammers die zo denken, maar op zich hebben ze feitelijk gezien natuurlijk wel gelijk.quote:
Eindelijk iemand die het snapt!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Echt he.
Twente![]()
Fc Twente![]()
Enschede![]()
Dialect
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |