PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Als je iemand met pace neemt dan heb je het snelst mogelijke FUT team volgens mijquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:28 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie als CDM?
ST's kunnen ook weg, hoeft niet Ligue 1 te zijn.
24 jaar..niet echt een jubileum ofzo.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Vandaag is de vliegtuigcrash op Sanderij bij Paramaribo 24 jaar geleden
True. Ik moet nog altijd terugdenken aan Andro Knel. Geweldige voetballer was datquote:
Nee man? Waarom zou er nu nog een mega drop komen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:37 schreef Lindgren. het volgende:
Mega drop incoming? Dan mag ik wel snel van TOTS Kroos af.
Als TOTS Messi en TOTS Ronaldo in packs komen..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee man? Waarom zou er nu nog een mega drop komen?
Die komen nu toch nietquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als TOTS Messi en TOTS Ronaldo in packs komen..
Maar dat heeft toch geen gevolgen voor TOTS Kroos? Die is inmiddels uit packs...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren denk ik. Maar mega drop sloeg ook op de Ligue 1 TOTS spelers..niet op de oudere.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik las gisteren dat hij gekeurd zou worden bij Club Bruggequote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heeft de man in de regenjas nog iets gemeld over Wuytens?
Ik ook maar volgens lol_DeTelegraaf gaat hij naar AZ.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik las gisteren dat hij gekeurd zou worden bij Club Brugge
Mario vd Ende twitterde dat hij naar AZ gaat.. Maarja, waar hij dat vandaan heeft weet ik ook niequote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij kon een blanco cheque tekenen bij Fiorentinaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die komt pas op het eindquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:40 schreef Shygirl18 het volgende:
Misschien een rerelease van de afgelopen TOTS spelers
Kijk uit anders wordt ie ook boos op jouquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:41 schreef Tim86 het volgende:
Goede jinx trouwens toefjes, nu gaat Djoko winnen![]()
a brand new tots stond toch in dat bericht?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:40 schreef Shygirl18 het volgende:
Misschien een rerelease van de afgelopen TOTS spelers
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij kon een blanco cheque tekenen bij Fiorentina
Vind je dat leuk?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:41 schreef Tim86 het volgende:
Goede jinx trouwens toefjes, nu gaat Djoko winnen![]()
Ze wachten wel met een rerelease tot na TOTS La Liga hoor...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
a brand new tots stond toch in dat bericht?
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij kon een blanco cheque tekenen bij Fiorentina
scherpquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
a brand new tots stond toch in dat bericht?
Zo heel veel goedkoper zal die niet worden denk ik. Verlies van 50K is niet erg.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:30 schreef Toefjes het volgende:
Ozz. Verkoop heel snel Sakho, voor het nieuwe TOTS uitkomt. Prijs daalt keihard straks, mega verlies komt er dan aan.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou ik ben weg, veel plezier met het brand new tots
neenquote:
Lukaku al een basisplaats?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Demba Ba voor 20 miljoen op zijn 29ste![]()
Borussia DortmundIk kocht Lewan voor 22 van hun.
Budget Ajax en Chelsea is niet hetzelfdequote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Demba Ba voor 20 miljoen op zijn 29ste![]()
Borussia DortmundIk kocht Lewan voor 22 van hun.
Jaja, Ajax een beetje die 2 miljoen toeschuivenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:45 schreef Baje het volgende:
[..]
Kunnen ze tenminste wat van maher zn prijs afdoen
Torresquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:47 schreef Lindgren. het volgende:
Wie zal er dan geofferd worden? Ba? Torres? ℒükàkü?
Torres zal wel weggaan. Hopelijk naar Atleticoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:47 schreef Lindgren. het volgende:
Wie zal er dan geofferd worden? Ba? Torres? ℒükàkü?
quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Torres zal wel weggaan. Hopelijk naar Atletico
Zijn tijd voor Chelsea wasquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Zou wel een bazentransfer zijn ja.
Ik blijf erbij dat wanneer hij een team om zich heen krijgt dat volledig op hem is afgesteld, dat hij zijn oude vorm terug kan krijgen. Echt een geweldenaar was het. En kan hij nog zijn.
Zal wel een axe reclame zijn. Al meerdere keren gezien bij (als je het over Ind - NED hebt)quote:
Guess so. Die mensen erachter waren niet blij..die konden niets zienquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zal wel een axe reclame zijn. Al meerdere keren gezien bij (als je het over Ind - NED hebt)
Dat is om zijn concentratie te pakken, zeer efficient in ieder geval.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:52 schreef Toefjes het volgende:
Als je op gaat letten hoe vaak Djokovic de bal stuitert voordat hij eindelijk een keer opslaat wordt het echt irritant.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee LewanLukaku mag af en toe meedoen
49 pace.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:56 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
VI meldt het nu ook. Maar heb liever een krabbel
Boerrigtertje ook zilverquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:56 schreef Vijf_voor het volgende:
Hopelijk wordt Babel volgend jaar zilver en blijft Donk een cb
CB - LM triple link.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:56 schreef Vijf_voor het volgende:
Hopelijk wordt Babel volgend jaar zilver en blijft Donk een cb
Nee, ik ben echt lui met dat soort shitquote:
Stond een torrent op piratebay laatst geloof ik kun je heel simpel erin zetten. Dan ziet het er toch net iets mooier uitquote:
Turkijequote:
Denk Ferrer, hoop Tsonga. Beetje value op Tsonga imo.quote:
Verander de naam Tsonga in Ferrer en je hebt een net zo'n briljante analyse.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:59 schreef Baje het volgende:
[..]
Ik gok op Tsonga, hij doet het erg goed de laatste tijd. Tevens erg sterk op gravel
Vooral omdat gravel Tsonga's minst favoriete ondergrond is eigenlijkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Verander de naam Tsonga in Ferrer en je hebt een net zo'n briljante analyse.
Kijk al jarenlang tennis en bespeel het spelletje ookquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Verander de naam Tsonga in Ferrer en je hebt een net zo'n briljante analyse.
Inderdaad van Ferrerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vooral omdat gravel Tsonga's minst favoriete ondergrond is eigenlijk
Silverpacks openen wordt nog interessanterquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:02 schreef Tim86 het volgende:
Fucking hell, geniaal TOTS
Proto, Kouyate, Eriksen moet ik echt hebben, maar nu heb ik de coins niet meer
jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:04 schreef Fuszy het volgende:
Is die Pelle hetzelfde als de Pelle die eerder een TOTS kreeg? Zelfde stats enz?
Spelers staan er nog niet eens in..kutsitequote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:03 schreef ThadCastle het volgende:
Ik ga even die whislist van wefut gebruikenKan al die leipe silvers niet meer bijhouden
Ja precies hetzelfdequote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:04 schreef Fuszy het volgende:
Is die Pelle hetzelfde als de Pelle die eerder een TOTS kreeg? Zelfde stats enz?
Tenzij jij ze allemaal pricefixt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Prijzen van SMLENO-spelers:
[ afbeelding ]
Dat doen ajacied en ik welquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tenzij jij ze allemaal pricefixt.
Ik pricefix ze niet, ik hou de prijs van sommige spelers hoog.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tenzij jij ze allemaal pricefixt.
Idd. Dit weekend alleen maar packs openenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Volgens mij zitten er dus straks in totaal 21 of 22 silver IFs in packs. Zoveel hebben er niet meer tegelijk in packs gezeten sinds die re-release in FUT11.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:07 schreef Tobi-wan het volgende:
Heeft iemand een screen van Eredivisie TOTS? Zit op m'n telefoon.
Zo levenloos ben ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Idd. Dit weekend alleen maar packs openen
Vargas is echt de beste silver CAM waar ik dit jaar mee heb gespeeld..echt geniaal goed in 352quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:10 schreef Thorb het volgende:
Wil wel een team met Mbokani maar dat wordt lastig. Vargas is wel goed toch?
Vargas is een van beste silvers in het spel man.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:10 schreef Thorb het volgende:
Wil wel een team met Mbokani maar dat wordt lastig. Vargas is wel goed toch?
Al 6x ofzo afgelopen wekenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:10 schreef Lindgren. het volgende:
Is het nou gewoon een re-release van Pelle? Is dat weleens eerder voorgekomen?
Ja met die Spanjaard uit de Serie A bijvquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:10 schreef Lindgren. het volgende:
Is het nou gewoon een re-release van Pelle? Is dat weleens eerder voorgekomen?
Nkoulou?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vargas is een van beste silvers in het spel man.
*hetquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:11 schreef BDIL het volgende:
Gaat de wefut team de TOTS Benelux invoegen
gr gr
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vargas is echt de beste silver CAM waar ik dit jaar mee heb gespeeld..echt geniaal goed in 352
Probleem is dan nog de rest van het team. Ojo zou eventueel kunnen maar is eigenlijk alleen een targetman. Met Bony combineren is niet mogelijk volgens mijquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vargas is een van beste silvers in het spel man.
Sinds wanneer is die silver? Ik denk eerder TOTS Kouyate, die stats kunnen bijna niet voor een silverquote:
Dat is Maher, Pelle zit wel op de bank maar dat is zijn most Consistent. Janmaat zit er ook bij.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Wat een aanfluiting... Of is de 84 op de bank Graziano?
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[..]
Welke formatie wil je?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
[..]
Probleem is dan nog de rest van het team. Ojo zou eventueel kunnen maar is eigenlijk alleen een targetman. Met Bony combineren is niet mogelijk volgens mij
waardeloze sitequote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:11 schreef BDIL het volgende:
Gaat de wefut team de TOTS Benelux invoegen
gr gr
Aanfluiting? wtfquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[..]
Pelle en Janmaat nog silver zoals het hoort. O wacht, nu wil jij ze niet hebben.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[..]
Maakt me niet zoveel uit, sta overal wel voor open.quote:
aanfluitingquote:
driehoekje Mbokani, Vargas en Cyriac is ook erg goed. Lastig icm Eredivisie idd..de toffe Pro League spelers zijn geen Belgen over het algemeen..maakt het niet makkelijkerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Maakt me niet zoveel uit, sta overal wel voor open.
Spelers die me wel interessant lijken zijn Mbokani, Bony, Strootman, Maher en Eriksen. Zou het ook wel over 2 teams kunnen verdelen natuurlijk. Gold/silver maakt ook niet uit verder.
Ben ik het niet mee eens. Die gast van Heerenveen en Altidore scoren veel in een minder draaiend team. Dat is een betere prestatie dan in een goed draaiend team veel doelpuntjes meepikken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Pwny en Pelle verdienen het wel iets meer.
gewoon knippen met schaar...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:16 schreef Reemi het volgende:
Weet iemand toevallig waar je tegen een normale prijs een microsim knipper kunt kopen?
[vandermar]Finnbogason scoorde alleen maar uit penalties[/vandermar]quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Die gast van Heerenveen en Altidore scoren veel in een minder draaiend team. Dat is een betere prestatie dan in een goed draaiend team veel doelpuntjes meepikken.
Best veel bekende Youtubers zaten op hem te wachten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die had ik ook wel verwacht, of die kerel van Heerenveen, die had er ook wel recht op.
Weet ook dat dit een kansloze discussie gaat worden eigenlijkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[vandermar]Finnbogason scoorde alleen maar uit penalties[/vandermar]
AAN HET WERK REEMIquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:16 schreef Reemi het volgende:
Weet iemand toevallig waar je tegen een normale prijs een microsim knipper kunt kopen?
Ben ik het wel mee eens, maar ik heb het idee dat Bony en Pelle toch wel stukken constanter waren dan Altidore en Finnbogason.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Die gast van Heerenveen en Altidore scoren veel in een minder draaiend team. Dat is een betere prestatie dan in een goed draaiend team veel doelpuntjes meepikken.
Ik heb al maanden geen speler gekocht en heb ook geen coins dus daar lig ik niet wakker van.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Pelle en Janmaat nog silver zoals het hoort. O wacht, nu wil jij ze niet hebben.
Klopt, dan maar over 2 teams. Misschien eens gold/silver doen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
driehoekje Mbokani, Vargas en Cyriac is ook erg goed. Lastig icm Eredivisie idd..de toffe Pro League spelers zijn geen Belgen over het algemeen..maakt het niet makkelijker
Het maakt mij ook op zich niks uit voor de Feyenoord - AZ - PSV - Ajax discussie hoor, maar het had me zo vet geleken, een TOTS Altidorequote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens, maar ik heb het idee dat Bony en Pelle toch wel stukken constanter waren dan Altidore en Finnbogason.
Dat zei je toch alleen om hem te verkopen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het maakt mij ook op zich niks uit voor de Feyenoord - AZ - PSV - Ajax discussie hoor, maar het had me zo vet geleken, een TOTS AltidoreGewoon omdat zijn SIF ook
was
Als jij nog durft te klagen over FUT.quote:
Zat ook aan een 4222 te denken met zoietsquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt, dan maar over 2 teams. Misschien eens gold/silver doen.
Met dat driehoekje kan eventueel wel een eredivisie middenveld erachter... andere team met Bony beetje Ivoorkust kant op bijvoorbeeld.
Als Janmaat 88 pace had dan was ik nog steeds voor Van Rhijn gegaan door die workratesquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:19 schreef BDIL het volgende:
Wel gaar dat de Eredivisie backs zo traag zijn en je beter voor Van Rhijn en Van Aanholt kan gaan
Duur grapjequote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:20 schreef Vijf_voor het volgende:
Even kouyate en bassong vervangen voor de tots en if
Haha, ook dat , maar heb wel mooie momenten met hem gehadquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat zei je toch alleen om hem te verkopen?
[..]
Als jij nog durft te klagen over FUT.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ook dat , maar heb wel mooie momenten met hem gehadVooral die kopballen van hem. Verder was hij traag en passte heel erg slecht inderdaad
Wel een leuk idee ja. Ga er even naar kijken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zat ook aan een 4222 te denken met zoiets
Bony - Ya Konan
Eriksen - Kalou
Siem - Yaya
Of met Wijn + Fer ofzo.
Domme kutkloon is dit eigenlijk.quote:
quote:
Dit dusquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Domme kutkloon is dit eigenlijk.Kun je niet gewoon op je gewone account posten?
quote:
Ik denk niet dat hij zijn anus heeft bevredigdquote:
Ik had geen idee wat je had neergezet, maar ik lach altijd met Tim mee.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Ik denk niet dat hij zijn anus heeft bevredigd
Nee die is verbannenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Rincon cdm? En dan iets met hsv/bundesliga ofzo?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:24 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens
352 autist hier
Rijst is toch gebanned op zijn main account?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ja:quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:26 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Rijst is toch gebanned op zijn main account?
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:23 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, wacht. Ik realiseer me net dat hij inderdaad niet op zijn gewone accounts kan posten.
Zeker weten. Bony spreekt internationaal nog niet zo erg aan. En icm League 1 TOTS zal dit mensen meer motiveren pakjes te openen. Een Happy day en een paar happy hours erbij en we zijn allemaal voorzien van een goedkope Bony en Eriksenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zal Bony <100k worden? Jawel toch? En Eriksen sowieso.
De SIF (die niet echt goed was) had 73 overall. Wel had zij 69 finishingquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:25 schreef Lindgren. het volgende:
TOTS Lesbienne had toch gewoon gold moeten zijn?
Het is wel even de vraag hoe lang ze in packs zitten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zeker weten. Bony spreekt internationaal nog niet zo erg aan. En icm League 1 TOTS zal dit mensen meer motiveren pakjes te openen. Een Happy day en een paar happy hours erbij en we zijn allemaal voorzien van een goedkope Bony en Eriksen
Wordt al vaak niet meer 's avonds uitgezonden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:27 schreef Tobi-wan het volgende:
"Mogelijk vervalt Sesamstraat"
Is dit nou de wereld waar wij in leven?!?!?!
Tot en met woensdag avond lijkt mij logischquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het is wel even de vraag hoe lang ze in packs zitten.
Pick up these in-form players from 6PM BST on 7th June - 6PM 10th Junequote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan nergens op Twitter vinden wanneer de spelers in packs zitten maar ik neem toch aan om 7 uur? Ik ga zo even bbq'en maar ik ben denk ik wel op tijd klaar met eten.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:32 schreef Shygirl18 het volgende:
Zo doen? Of Wijntje in de spits?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:36 schreef v0lt026 het volgende:
Nu eerst maar even klaar zitten voor de tiebreak
Ik bouw het liefst een hybrid want ik kan al die Eredivisie tots niet betalen. En met Eriksen is dat nogal lastig. Misschien Maher op CAM maar ik weet niet hoe duur hij wordt.quote:
Kijk je verkeerd? 90 pace, zijn rating is 86.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:36 schreef Maver24 het volgende:
Waarom is Mertens 90 op Wefut ?
http://wefut.nl/player/13196
Pak je toch die MOTM Maher die zal wel discard zijn. Dan nog Fer erachter...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:37 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik bouw het liefst een hybrid want ik kan al die Eredivisie tots niet betalen. En met Eriksen is dat nogal lastig. Misschien Maher op CAM maar ik weet niet hoe duur hij wordt.
haha ja, ik ook wijzen naar het scherm tijdens het lachenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:37 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Geen Tiebreakpotdikkie, zat je me daarom uit te lachen
Dat heb je dus net snel aangepast,quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kijk je verkeerd? 90 pace, zijn rating is 86.
Even je photoshop skills aan het showen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat heb je dus net snel aangepast,
[ afbeelding ]
dit stond er net
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat heb je dus net snel aangepast,
[ afbeelding ]
dit stond er net
nope, ik zou niet eens weten hoe je dat moet veranderen, ik zag het dit echt staan, ben niet gekquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Even je photoshop skills aan het showen?
Maar dit is wel fucking insane. 4 uur en 30 minuten. Als ik 4 uur werk op mn stoeltje neem ik een half uur pauzequote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zo'n smash missen
(loop stukje achter internetstream want geen tv buiten)
NOS Stream loopt best gelijk geloof ikquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zo'n smash missen
(loop stukje achter internetstream want geen tv buiten)
Gratis Uncharted 3 volgende weekquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:44 schreef poker4lifee het volgende:
dit wel leuk denk ik? wel fked bij counters
http://wefut.nl/squad/1915
Doe dan Babel op LMquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:46 schreef Shygirl18 het volgende:
Vinden jullie dit een goed team?
[ afbeelding ]
wtf, echt? sickquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:47 schreef rolls-reus het volgende:
Zo'n tots is wel gunstig voor de hoeveelheid van dos santos op de markt
Op LM heb ik liefst een linkspoot. Hoop dat ik dit team kan betalen met 200kquote:
Dan zal ik het nog leuker voor je maken: ook Little Big Planet Karting wordt gratis!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wtf, echt? sickdie moest ik sowieso nog een keer gaan kopen, te chill dan
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:51 schreef ThadCastle het volgende:
Ik ga TOTS Kouyate pullen, watch my words
hahahquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan zal ik het nog leuker voor je maken: ook Little Big Planet Karting wordt gratis!![]()
Dacht dat het veel duurder was dan 15quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahahToch grappig hoe snel je dat geld er uit hebt, ga jij het ook nemen? 15eu/90 dagen
iddquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dacht dat het veel duurder was dan 15Dan is het best het overwegen waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |