Want niemand weet waar Jordy isquote:
Ik ben vreselijk geïndigneerd door deze ridicule opmerkingenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want niemand weet waar Jordy is
Niemand weet waar Jordy is
Niemand weet waar Jordy is
Want hij ligt in de hoek in z'n eigen kots!
Zo gaat dat dan waarschijnlijk
Mag ik deze feeërieke lesactiviteit kort verlaten om de exquise sanitaire voorzieningen hiernaast te utiliseren?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ben vreselijk geïndigneerd door deze ridicule opmerkingen
Nee, je mag niet pissenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag ik deze feeërieke lesactiviteit kort verlaten om de exquise sanitaire voorzieningen hiernaast te utiliseren?
jemig, het is half 2, gebruik eens niet zulke moeilijke termenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag ik deze feeërieke lesactiviteit kort verlaten om de exquise sanitaire voorzieningen hiernaast te utiliseren?
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jemig, het is half 2, gebruik eens niet zulke moeilijke termen, is dat plausibel?
Ik zie jou nooit zo laat op vok?quote:
hoequote:
Arm menneke, kun je niet slapen?quote:
Same here, ik ben al jaren niet voor 12 uur in slaap gevallen geloof ikquote:
Wel leuk dat je dat doetquote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:47 schreef arachide. het volgende:
Net brieven voor mijn ouders geschreven, nu komt uit huis gaan wel heel dichtbij
zelfdequote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Same here, ik ben al jaren niet voor 12 uur in slaap gevallen geloof ik
Gelukkig is mijn broertje ook een nachtbraker, dus vaak staan we om 2 uur snachts nog in de keuken eten klaar te makenquote:
chillquote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn broertje ook een nachtbraker, dus vaak staan we om 2 uur snachts nog in de keuken eten klaar te maken
20.quote:
Niet echt, maar het is wel spannendquote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel leuk dat je dat doetKijk je er tegenop?
das wel chill jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
20.Hij doet uni maar daar merk je vrij weinig van
elke nacht nog tot laat wakker en smiddags pas zijn bed uit
Lijkt me ook wel ja. Helpen je ouders je veel met verhuizen enzo?quote:
Hm ja nouja. Je houdt er een verziekt dag en nacht-ritme op naquote:
Das waarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel ja. Helpen je ouders je veel met verhuizen enzo?
[..]
Hm ja nouja. Je houdt er een verziekt dag en nacht-ritme op naIk denk dat mijn ritme nooit meer normaal wordt
Slaap lekkerquote:
lesboquote:
Weet ik niet. Ze hebben er niks over gezegd. Maar ik heb ook niks gevraagd. Mijn moeder rijdt mijn spullen, dat is al heel veel. Meer verlang ik niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel ja. Helpen je ouders je veel met verhuizen enzo?
[..]
Hm ja nouja. Je houdt er een verziekt dag en nacht-ritme op naIk denk dat mijn ritme nooit meer normaal wordt
Gadver drink je dat?quote:
Hm, je band met je ma was niet heel goed he?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ze hebben er niks over gezegd. Maar ik heb ook niks gevraagd. Mijn moeder rijdt mijn spullen, dat is al heel veel. Meer verlang ik niet.
Met mijn ma gaat wel. We worden weer closer. Met mijn vader heb ik geen contact.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gadver drink je dat?
[..]
Hm, je band met je ma was niet heel goed he?
Oh gelukkigquote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Met mijn ma gaat wel. We worden weer closer. Met mijn vader heb ik geen contact.
Trusten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jup, al 8 jaar
Maarree, ik ga slapen! Houdoe
Ga slapen mattiequote:
k thnx byequote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:18 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga wel The Fault of Our Stars luisteren
Kan je hem sturen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:18 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga wel The Fault of Our Stars luisteren
Nee klopt, ik zit midden in mijn tentamenweekquote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hee, jij post hier ook niet veel meer!
ohquote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee klopt, ik zit midden in mijn tentamenweek
Die van gister (de moeilijkstequote:
Oh, ik duim voor je mee dan!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die van gister (de moeilijkste) net niet gehaald.
3 vragen teveel fout
Maar met een beetje geluk vervallen 3 vragen en dan haal ik het wel
vorig jaar waren er ook 3 vragen geschrapt namelijk, dus ik hou mijn vingers gekruisd
echt 100 uur ingestoken ofzo, en dan hierop eindigen![]()
haha thanksquote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, ik duim voor je mee dan!
Wel kut, maar je hebt in ieder geval je best gedaan!
succesquote:
LB is een stalkerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
LB stalkt mij op Whatsapp en Twitter
JULLIE NEGEREN MIJ OOK ALTIJDquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:14 schreef wietparkiet het volgende:
oh gaan we zo doen
wietparkiet maar even negeren enzo [ afbeelding ]
Dan heb je mijn facebook nog niet gezienquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
eigenlijk is het andersomniet zeggen hoor
![]()
Kan wel kloppen. heb geen facebook namelijkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan heb je mijn facebook nog niet gezien
ik reageer dikwijls op jou tochquote:
Weet ik toggggquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kan wel kloppen. heb geen facebook namelijk
[..]
ik reageer dikwijls op jou toch
Net wakkerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Moe enzo. Ik blijf nog even hangen
Met jou?
maak een topicquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:22 schreef Rezania het volgende:
Ik ben voor twaalven mijn nest uit, wees trots op mij.
Zodat Hork hem op slot kan tyfen? Goed plan.quote:
Avond 4 daagse?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Net wakker![]()
maar verder wel goed, vanavond avond 4 daagse en zaterdag een feestje
Coolquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja mijn zusje loopt mee en ik loop ook mee
das wel kut jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:49 schreef arachide. het volgende:
Wil ik dus kijken hoe dat nou zit met gas/water/licht, kan ik alleen dingen voor gas en licht vinden. Dit schiet niet op zo.
Wel aardig. Ben hard aan het puinruimen. Morgen contract tekenen. En dan binnekort de sleutels. Hoe gaat het bij jou?quote:
Moet er veel aan het app gebeuren? Oh tofquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wel aardig. Ben hard aan het puinruimen. Morgen contract tekenen. En dan binnekort de sleutels. Hoe gaat het bij jou?
stofzuigorrquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:03 schreef wietparkiet het volgende:
ik ben echt lomp als de pest![]()
![]()
blaas ik wat van mijn arm af. blaas ik in de asbak heel mijn toetsenboard weer grijs
Ik zag ze net ja! Mooi geworden. Dat spul wat op de vloer lag, was echt verschrikkelijk. Dit is mooiquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Moet er veel aan het app gebeuren? Oh tof
Ja goed, woensdag geverfd en gister laminaat gelegd. Foto's staan op facebookvanavond bank en koelkast ophalen en alle shit verhuizen.
Geen idee. Ik ga zo met mijn moeder lunchen. Die weet dat wel.quote:
Ik moest lachen. Hard.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:03 schreef wietparkiet het volgende:
ik ben echt lomp als de pest![]()
![]()
blaas ik wat van mijn arm af. blaas ik in de asbak heel mijn toetsenboard weer grijs
ja dat kurkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zag ze net ja! Mooi geworden. Dat spul wat op de vloer lag, was echt verschrikkelijk. Dit is mooi
Nouja, verven enzo. En in de slaapkamer ligt tapijt (tapijt van een ander is smerig) en in de woonkamer ligt laminaat. Maar daaronder ligt een prachtige originele houten vloer. Dus laminaat en tapijt moeten eruit en de vloer moet geverfd worden. En veel schoonmaakwerk
I know. We gaan de vloer ook pas later verven, maar als het aan mij ligt, werk ik deze maand wat meer en doen we het meteen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja dat kurkecht wat een verschil is dit
Ojee, houten vloer verven kost veel tijd hoordoe je makkelijk een week over. De vloer moet eerst een paar grondlagen hebben die 24u moeten drogen.. stel je wil op maandag beginnen dan ben je vrijdag pas klaar denk ik
Maar is wel erg tof!
Naar Londen gaan was niet het beste initiatief denk ikquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
I know. We gaan de vloer ook pas later verven, maar als het aan mij ligt, werk ik deze maand wat meer en doen we het meteen.
00:48quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:21 schreef Dientje12 het volgende:
Kush maakt me bloed sneller stromen dan de benzine benzinepomp
Er was al geboekt, plus, dan zou ik een dinnetje alleen laten zitten. Niet mijn stijl. En zoveel heb ik niet uitgegevenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Naar Londen gaan was niet het beste initiatief denk ikof heb je niet veel uitgegeven?
hallonquote:
know that feel broquote:
DJ VAquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hallon
[..]
know that feel bro
quote:
Hebben jullie ook zo'n dag?quote:
succes damitquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik moet vandaag zoveel mogelijk shit naar de garage tillen zodat het vanavond makkelijk in de verhuiswagens kan.
bijna 20 dozen, een kast en vloerkleed
god sta mij bij
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
Godver, ik heb 10 keer de trap op en af gelopen met zware dozen en het zweet staat op mn voorhoofd.
Waarom is het zo lekker warm vandaag
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
YOU DONT KNOW WHAT IVE BEEN TROUGH
[ afbeelding ]
badassquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:07 schreef badschaap het volgende:
Ik had vandaag een lb toets, maar hoefde er toch geen voldoende meer voor te halen. Dus ik allemaal van die kut antwoorden geven.
Een zo'n vraag van wat bedoeld jesus hiermee?
Had ik opgeschreven allemaal naar mij luistere, anders baksteen tegen je voorhoofd![]()
En die docent is al zo megagelovig
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friendcode: 5257-9420-8367 - Sjim
Jammer dat ik niet zo stoer benquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:07 schreef badschaap het volgende:
Ik had vandaag een lb toets, maar hoefde er toch geen voldoende meer voor te halen. Dus ik allemaal van die kut antwoorden geven.
Had ik opgeschreven allemaal naar mij luistere, anders baksteen tegen je voorhoofd![]()
Vet stoerrrrrquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:07 schreef badschaap het volgende:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
het meest badass wat ik ooit op een toets heb gedaan is in de eerste klas, de naam van de docent wie de toets afnam veranderen in 'homo'![]()
![]()
2 dagen geschorst
HAHAHAAHquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
het meest badass wat ik ooit op een toets heb gedaan is in de eerste klas, de naam van de docent wie de toets afnam veranderen in 'homo'![]()
![]()
2 dagen geschorst
jhaaaa xd had je meotne doen!!!1quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:17 schreef badschaap het volgende:
[..]
HAHAHAAH
Ik had eigenlijk op moeten schrijven dat god niet bestaat. Dan wordt dat ventje boos
wollah G zoooo stoet jy niet normaalquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:17 schreef badschaap het volgende:
[..]
HAHAHAAH
Ik had eigenlijk op moeten schrijven dat god niet bestaat. Dan wordt dat ventje boos
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:26 schreef wietparkiet het volgende:
вαву ησєм мιנ zσηηєвяαη∂cяèмє ωαηт ιк вєѕcнєям נє
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:26 schreef wietparkiet het volgende:
вαву ησєм мιנ zσηηєвяαη∂cяèмє ωαηт ιк вєѕcнєям נє
quote:
Dat went wel, ik moet er ook aan geloven voor het eerst dit jaar met 3 wekenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:30 schreef promisionxexposed het volgende:
2 juli 8 weken vakantie voor de laatste keer
tuurlijk wel, je zit op een mbo waar je veel vakantie hebt waar je van kan genieten wat logisch is.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lage opmerking. mijn niveau heeft hier niks mee te maken
ach ga in de vakantie ook veel werken daar niet van maar zal wel wennen worden inderdaadquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:40 schreef hylian het volgende:
[..]
Dat went wel, ik moet er ook aan geloven voor het eerst dit jaar met 3 weken
Het was een grapje promquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tuurlijk wel, je zit op een mbo waar je veel vakantie hebt waar je van kan genieten wat logisch is.
Ik kraak nergens een niveau af.
nog zes jaar zo lang vakantiequote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:30 schreef promisionxexposed het volgende:
2 juli 8 weken vakantie voor de laatste keer
nee kan niet met laptop :Squote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:48 schreef JRRY het volgende:
jullie zitten toch hoop ik wel buiten te genieten van fok
ja snap ikquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa ben echt blij dat ik na Oktober klaar ben
ja tuurlijk, mobiel allesquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:48 schreef JRRY het volgende:
veel plezier met em!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja tuurlijk, mobiel alles
Ik ben er weer vandoor Tax is thuis
dan zie ik niks door de zonquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:48 schreef JRRY het volgende:
Een echte Fok!er ja hahaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:39 schreef Ezell het volgende:
Vandaag blijf ik de rest van de dag binnen als een echte FOK!'er.
Ja ik wil ook wat leuks gaan doen, maar iedereen van m'n vrienden is zwemmen dus...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
we zitten buiten haha
alles goed toto?
ja fijnquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik wil ook wat leuks gaan doen, maar iedereen van m'n vrienden is zwemmen dus...
Gaat wel, met jou krabsie?
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:28 schreef supersof het volgende:
wowik ben twee uur weg en nog niet eens een pagina erbij
hoiquote:
Ja je bent er weerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Ooohh maar nu ben ik er
Was even 11 minuten eten en geen post erbij :s
Ja wel okequote:
Leuk! Hoelaat vertrek je morgen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja wel okeEn net naar de kapper en eten voor morgen gehaald
en straks naar een vriendin toe
Hoe was jouw dag?
zeven uur op, half negen ontbijten, kwart over negen wegquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Leuk! Hoelaat vertrek je morgen?
Mijn dag ging wel, ben nu doodmoe van werken
psst psst whatsup psstquote:
ik wil je niet knuffelen :Squote:
Heb je weleens dagen van 7-17quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:42 schreef supersof het volgende:
[..]
zeven uur op, half negen ontbijten, kwart over negen weg
ik ben ook altijd moe bij een dag van 7-17. echt te druk is het dan
ja johquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb je weleens dagen van 7-17Ik heb meestal dagen van 8 uur
met zwerty?quote:
naja je bent er 10 uur en werkt 9 uur. dus 1 uur pauze. Is wel te doen. Maar daarna ben je doodquote:
Gelukkig kan je vanaf augustus weer naar schoolquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:51 schreef supersof het volgende:
[..]
naja je bent er 10 uur en werkt 9 uur. dus 1 uur pauze. Is wel te doen. Maar daarna ben je dood
okequote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja :S
Naja eigenlijk met jou bedoelde ik :s
Ja gelukkig welquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Gelukkig kan je vanaf augustus weer naar school
oh gekke krabs tochquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:53 schreef zwerty het volgende:
[..]
Krabs gaf mij de opdracht om jou te knuffelen
Hoiquote:
Ben je al aangenomen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja gelukkig weleindelijk niet elke dag die werkkleding
Etsu HW-meet, jwtz. Één grote Groningse gangbang.quote:
Lolquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Etsu HW-meet, jwtz. Één grote Groningse gangbang.
Nee die ging niet meer door.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Etsu HW-meet, jwtz. Één grote Groningse gangbang.
Hoi! Ik ga naar placeboquote:
Ken hun muziek niet echt. Post is een leuke? En tof voor je!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoi! Ik ga naar placebo. En Clock opera komt op pukkelpop fuck zo blij :d.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ken hun muziek niet echt. Post is een leuke? En tof voor je!
Vakantie in Zeeland met vrienden! Ik heb verder geen concerten/festivals gepland staan alleen ik wil echt weer een keer naar iets gaanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Ja! Sowieso toffe zomervakantie.. ik ga naar Wercher en Pukkelpop en ik wil ook gewoon chillie op vakantie met zwembad. Zin in joh.
Jij nog plannen ofzo?
Der komt toch wel íéts wat je leuk vindt?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vakantie in Zeeland met vrienden! Ik heb verder geen concerten/festivals gepland staan alleen ik wil echt weer een keer naar iets gaan!
nouja heb me ook een hele tijd gefocust op de opleiding dus moet weer aardig wat zoekwerk gaan doen voor concerten enzoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Der komt toch wel íéts wat je leuk vindt?
Oh, nou lekker.. tenminste.. hopen op lekkerrr weer.
Zo lang duurt kijken niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nouja heb me ook een hele tijd gefocust op de opleiding dus moet weer aardig wat zoekwerk gaan doen voor concerten enzo
Je bent wel aan het drinken?quote:
Ik ga rond de 21e van juli weg en dan ruim een week vakantie jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hihihihihi. Ach, heb je ook bijna vakantie?
Nee, maar over een paar uur wel.quote:
Nee, 9 juli, mijn school is raar.quote:Wanneer kreeg je nou uitslag van je examens, 14e ofzo toch?
Ja ik werk ook hele vakantie maar dat is toch vakantie want geen schoolquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ga rond de 21e van juli weg en dan ruim een week vakantie jaVoor de rest gewoon werken!
Duuuuude, wtf?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, maar over een paar uur wel.
[..]
Nee, 9 juli, mijn school is raar.
Mijn school is te klein of te nieuw of zoiets om examens af te mogen nemen, dus wij moeten staatsexamens doen, en die bestaan uit schriftelijke examens in mei en mondelinge examens in juli. Dus ik zit nog tot begin juli op school.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik werk ook hele vakantie maar dat is toch vakantie want geen school.
[..]
Duuuuude, wtf?
Open er een topic over.quote:Hihi rezzie dronken. Ik heb diarree. Loop om de minuut naar de wc.
Ja sorry hoor, voel me zielig.
Huh in principe 13 juni toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Wat is dat voor stom ietsquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn school is te klein of te nieuw of zoiets om examens af te mogen nemen, dus wij moeten staatsexamens doen, en die bestaan uit schriftelijke examens in mei en mondelinge examens in juli. Dus ik zit nog tot begin juli op school.
[..]
Open er een topic over.
Nee, dat is alleen vmbo.quote:
Zeg dat tegen mijn school.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat is dat voor stom iets. Volgens mij kan dat wel anders. En nee.
Hm, ik zie hetquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen vmbo.
[..]
Zeg dat tegen mijn school.En ja, deed ik ook vanochtend toen ik iets nutteloos wilde melden.
Je liegtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen vmbo.
[..]
Zeg dat tegen mijn school.En ja, deed ik ook vanochtend toen ik iets nutteloos wilde melden.
I have hours, only lonely.... My love is vengeance that's never freequote:
Waarschijnlijk is dan de uitreiking?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Maandag naar Londen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, ik zie het.
Ga jij nog wat doen deze vakantie dan?
Nee, de 13de is enkel vmbo, 14de is havo en vwo.quote:
Jaaaa datquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
I have hours, only lonely.... My love is vengeance that's never free
Nee hoor, de 13e is ook vwo. Havo weet ik niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maandag naar Londen.Met school.
![]()
Voor de rest geen idee, beetje varen, beetje zuipen, jwtz.
[..]
Nee, de 13de is enkel vmbo, 14de is havo en vwo.
13 juni = uitslag havo + vwoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee hoor, de 13e is ook vwo. Havo weet ik niet.
jaquote:
19de een gesprek, en dat betekent eigenlijk al wel toelatingquote:
Klopt, ik lees het net. Ik dacht allebei een dag later.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee hoor, de 13e is ook vwo. Havo weet ik niet.
Ik doe staatsexamens hè, die zijn anders dan normale examens.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Laatste examens heb je er lang opzitten joh. Of doe je inhalen in 2e tijdvak?
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ja
[..]
19de een gesprek, en dat betekent eigenlijk al wel toelating
dat is gewoon goet togquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:56 schreef Toto69 het volgende:
Ik erger mij de laatste tijd steeds erger aan al die spelfouten, sommige lijken het wel met opzet te doen"me schatje so hier, lekker barbekuwen" "verassend" (lijkt me pijnlijk)
blokkerenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:56 schreef Toto69 het volgende:
Ik erger mij de laatste tijd steeds erger aan al die spelfouten, sommige lijken het wel met opzet te doen"me schatje so hier, lekker barbekuwen" "verassend" (lijkt me pijnlijk)
En supersof kan mij dan blokkerenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan kan ik eigenlijk 95% van m'n Facebook wel blokkeren, ook vrienden
Ik ben een vloeker..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Schattige mensen zeggen niet dat soort woorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |