Oh oke, dus gewoon een kwestie van wachten en dan gaat het vanzelf weg?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:40 schreef Juicyhil het volgende:
Afwachten. Kan nog wel even duren voor het er helemaal uit is.
Een maand of twee geleden, is het raar dat het zo lang duurt?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:42 schreef Syd het volgende:
Daar kan zo een week over heen gaan, wanneer heb je het verwijderd ?
ja, zodra google de pagina opnieuw scant en erachter komt dat ie niet meer bestaat.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:41 schreef gerritbeel het volgende:
[..]
Oh oke, dus gewoon een kwestie van wachten en dan gaat het vanzelf weg?
dat is lang, maar een pagina als dit heeft geen prioriteit voor google.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:43 schreef gerritbeel het volgende:
[..]
Een maand of twee geleden, is het raar dat het zo lang duurt?
Oke, thanks! Enig idee aan hoeveel weken ik moet denken?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ja, zodra google de pagina opnieuw scant en erachter komt dat ie niet meer bestaat.
Ja, dat kan ik begrijpen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
dat is lang, maar een pagina als dit heeft geen prioriteit voor google.
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:43 schreef gerritbeel het volgende:
[..]
Een maand of twee geleden, is het raar dat het zo lang duurt?
Dabedoelik...quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:49 schreef gerritbeel het volgende:
[..]
Haha, deze username gebruik ik ook voor Online Soccer Manager.
Hier komt het (bij Soundcloud) op uit, maar het is bij iedere website een andere error pagina:quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:46 schreef Syd het volgende:
[..]
Blijkbaar nietKan ook te maken hebben met dat de links niet uitkomen op "dode" pagina's dus google het misschien toch aanziet al actieve website.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:51 schreef gerritbeel het volgende:
[..]
(Het Nederlandse neefje van Gareth Bale)
Dus over een aantal weken (als de scan is geweest) staan die pagina's helemaal niet meer als resultaat bij mijn zoekopdracht?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:17 schreef Deeltjesversneller het volgende:
nee, google ziet dan dat de gebruiker is verwijderd en haalt de resultaten helemaal eruit.
Bookmarked, dank jequote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:47 schreef NotGuilty het volgende:
Je moet helemaal niet wachten. Kijk hier maar even:
Een pagina of site verwijderen uit de zoekresultaten van Google
http://support.google.com(...)?hl=nl&answer=164734
Graag gedaan
Dat dus, werkt prima heb ook vrijwel alle zoekresultaten met mijn naam kunnen verwijderen, duurt een paar weken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:47 schreef NotGuilty het volgende:
Graag gedaan
Bedankt!! Heb alles gemeld en nu dus wachten totdat Google het hopelijk weghaald.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:47 schreef NotGuilty het volgende:
Graag gedaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |