Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Niet helemaal. Door het opgeven aan de belastingdienst, wordt de huurtoeslag nog steeds alleen op mijn salaris gebaseerd en loop ik niet het risico dat ik die van het hele jaar moet terugbetalen. Maar mogelijk dus wel voor de maanden dat er een onderhuurder in zat.quote:
Ga je dan eindelijk wel meeten?quote:
Alleen vrouwen, dus jij mag komen.quote:
Mooiquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:12 schreef wyccie het volgende:
Nou, misschien bak ik wel een cake met vijl.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:12 schreef wyccie het volgende:
Nou, misschien bak ik wel een cake met vijl.
zien? En zo ja, welke film zie je?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:17 schreef drakin het volgende:
Ben trouwens een leuke film aan het zien en tegelijk aan het soort van breien/punniken.
Zelfs voor mij moet dat genoeg zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:14 schreef dyonvbaal het volgende:
verdorie, waarom heb ik maar 24 snacks in de frituur gegooid
Je bedoelt haken?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:17 schreef drakin het volgende:
Ben trouwens een leuke film aan het zien en tegelijk aan het soort van breien/punniken.
ik val niet over een mini buikje... ik heb beaamd, maar niet opgemerkt. Vrouwen met een buikje zijn sexyquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zelfs voor mij moet dat genoeg zijn.
En dan over een minibuikje vallen.
Nee geen haken, het heet een knitting loom.quote:
Je vond haar toch niet charmant op de foto staan? Je had het over de buik en het randje.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:21 schreef dyonvbaal het volgende:
ik val niet over een mini buikje... ik heb beaamd, maar niet opgemerkt. Vrouwen met een buikje zijn sexy![]()
Ik had het inderdaad over dat randje. Het buikje staat d'r goed, maar tis jammer dat er zo'n randje zat alsof d'r broek te strak zatquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je vond haar toch niet charmant op de foto staan? Je had het over de buik en het randje.
Ah, die heb ik ooit geleend van een oud-collega.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:22 schreef drakin het volgende:
Nee geen haken, het heet een knitting loom.
Dat is toch schaduw?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik had het inderdaad over dat randje. Het buikje staat d'r goed, maar tis jammer dat er zo'n randje zat alsof d'r broek te strak zat
Nou je het zegt, daar had ik inderdaad laatst nog last van...quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is toch schaduw?![]()
Panty's laten ook altijd een lelijke rand achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |