quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:59 schreef Molo het volgende:
Hulde aan Zaadlando, booooh voor Molo.
100 dagen retourtermijn en dan nog te laat opsturen
brief voor wat?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:28 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd ik heb advies nodig over mijn motivatiebrief. Iemand?
omdat je niet als kipneger bij de BK wil eindigenquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Examencommissie. Om weer in te stromen in de SPH
Ermahgerd goedenquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omdat je niet als kipneger bij de BK wil eindigen
PS: zie bijlagequote:Op donderdag 6 juni 2013 22:37 schreef Mss het volgende:
[..]
En een pic van mijn tetten, dan komt het soberso goed.
Echt? Ik heb dat toen met die hoge hakken docs geprobeerd maar toen kon het nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]owjah ik moet niks zeggen... Wehkamp heeft iets van 30dagen termijn en toen stuurde ik het ook pas na 2 maand terug. No problem, geld terug, score
Gestopt --> nieuwe studie biedt hier wat ik dacht --> hbo is concreter, ik wil afrondeb waar ik aan begonnen was. Neem mij, desnoods achter het station ktxbye!quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Examencommissie. Om weer in te stromen in de SPH
Ja ik vermoed dat ze het fout in hun systeem hadden staan, want ik dacht dat ik em zeker terug zou krijgen! Maand later geld terug en was alles goedquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Echt? Ik heb dat toen met die hoge hakken docs geprobeerd maar toen kon het niet
Misschien komt het omdat je ze relatief meer geld 'doneert' met al je bestellingen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik vermoed dat ze het fout in hun systeem hadden staan, want ik dacht dat ik em zeker terug zou krijgen! Maand later geld terug en was alles goed![]()
Studiegenootje van me stuurde ooit met gmail op die manier een mail naar een docent met als aanhef 'vuile teringhoer', she was not amusedquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:12 schreef Mss het volgende:
Kut Gmail, mail met alleen aanhef ineens verzenden lolwhut.
Oh dan valt het bij mij nog meequote:Op donderdag 6 juni 2013 23:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Studiegenootje van me stuurde ooit met gmail op die manier een mail naar een docent met als aanhef 'vuile teringhoer', she was not amused
Ga buiten slapenquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:31 schreef Mss het volgende:
Het is trouwens HEET hier op mijn kamer. En ik kan niet luchten.
Ik durf niet, dadelijk kan ik morgenvroeg niet meer lopenquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ga buiten slapen
De aidsnegers moet je dan maar op de koop toe nemen
Lopen is overrated man!quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik durf niet, dadelijk kan ik morgenvroeg niet meer lopen
Ohhhh, gaaf!quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:36 schreef megamandy het volgende:
Zo, mij ingeschreven voor de nieuwsbrief van Glastonbury. Volgend jaar wil ik daar toch echt wel heen
Daar heb ik hier heul geen plaats voor, het plafond is volquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:34 schreef Molo het volgende:
Ik heb zo'n (in het Haags genaamde) Hoefkadewaaier aan mijn plafond hangen, dat werkt ook goed. Is dat niks voor jou?
Zulks een luxe, een raam wat open kan!!!quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Daar heb ik hier heul geen plaats voor, het plafond is vol. Mijn volgende woning wordt er gewoon een waar het raam open kan
.
Je raam kan niet open? ....quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Daar heb ik hier heul geen plaats voor, het plafond is vol. Mijn volgende woning wordt er gewoon een waar het raam open kan
.
Ja ieder jaar had ik niemand om mee te gaan of ik was weer eens te laatquote:
SC meet op Glastonburyquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ieder jaar had ik niemand om mee te gaan of ik was weer eens te laatDus ik denk, nu even inschrijven dan zal ik tenminste op tijd gewaarschuwd worden dat de kaartverkoop begint mhehe.
Lees net dat vorig jaar al in oktober de kaartverkoop begonquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:40 schreef Molo het volgende:
[..]
SC meet op Glastonbury
(Waarom wil mijn telefoon er glastuinbouw van maken?)
Een lamp. Ik zou hier best iets kunnen hangen heur, maar dat is de moeite niet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Zulks een luxe, een raam wat open kan!!!
Maar wat hebbie dan allemaal aan je plafond hangen joh?
Nee alleen de deur. Maar ik woon op de begane grond dus er kunnen allemaal negors en ander gespuis binnenkomen.quote:
Matig... maar goed, is niet andersquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:46 schreef Mss het volgende:
Heeft met isolatie vanwege Schiphol te maken btw.
Ik smeer dat elke dag als de zon schijntquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nohh zitten toch goede herinneringen aan? zomerverkansies, strandjes, dagjes uit
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:25 schreef Maisnon het volgende:
ik ga buiten in de zon zitten lezen.
Dit hou ik gemiddeld 15 minuten vol voordat ik het gevoel heb iets nuttigs te moeten doen dus we gaan het meemaken piewpieuw
Zo mooi altijd zo'n bovenstukjesquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik wil het
Oja bh, niet eens aan gedachtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zo mooi altijd zo'n bovenstukjes
Alleen komen bij mij altijd die stomme bh-bandjes ertussendoor
http://www.choies.comquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb geen tetten dus bij mij kan hetwaar kan ik het kopen
![]()
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:16 schreef megamandy het volgende:
Megatoby die denk dat als ik inderdaad naar A'dam zou gaan ik allemaal goedkoop design spullen kan kopen ivm "connecties"
I wish.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doennnn en dan foto hierrrrquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:16 schreef Maisnon het volgende:
zal ik er voor gaan die met die touwtjes? free shipping wittenie binnen 2 weken hier?
Ik heb een jurkje aan die ik hiervoor maar 1x had gedragen oh wacht toch niet want die heeft mama te heet gewassen 'want dat kan wel voor één keer'.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:18 schreef Diconnected het volgende:
ik heb een jurkje aan waarvan ik niet meer wist dat ik hem had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noord-Brabantquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:19 schreef Maisnon het volgende:
Wat moet ik nou weer bij State/County invullen als het verplicht is
Ik heb al Nederland aangegeven
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:23 schreef Maisnon het volgende:
kutspees nu ben ik dadelijk allemaal geld kwijt
Want nu kan ik niet maar 1 ding kopen natuurlijk
quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:32 schreef Maisnon het volgende:
Ik kan nog geen bikinis aanteveel overbodig vlees. Wel jammer in de zomer maarja, volgende zomer beter
kan je niet zo'n wijder (jongenszwembroek aan) maar dan korter? ik zie daar ook genoeg meisjes mee lopenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:32 schreef Maisnon het volgende:
Ik kan nog geen bikinis aanteveel overbodig vlees. Wel jammer in de zomer maarja, volgende zomer beter
Dat is nog redelijk strak hoor. En ik weet niet hoe het met stijfheid zit, maar dat kan soms toch ook for no reason opkomen? Ik zou dat risico ook niet nemenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
kan je niet zo'n wijder (jongenszwembroek aan) maar dan korter? ik zie daar ook genoeg meisjes mee lopen
mwah valt wel mee denk ik? heb nog nooit echt een penor gezien in zo'n zwembroekquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is nog redelijk strak hoor. En ik weet niet hoe het met stijfheid zit, maar dat kan soms toch ook for no reason opkomen? Ik zou dat risico ook niet nemen
Niet in een meisjeszwembroek nee, duhquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
mwah valt wel mee denk ik? heb nog nooit echt een penor gezien in zo'n zwembroek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:00 schreef megamandy het volgende:
Zooooooo gescrubt voor het eerst in mijn leven
DIt dat alles, eens kijken of ik bruin kan worden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* SpaceInvaders gooit potje bruine schoenpoets
quote:
ik wil _geen_ vakantie ala lloret de mar!!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]Ik hoor wel van velen mensen dat fuantaventura of hoe je het ook mag spellen zo'n soort lloret de mar geval is
Daarom zeg ik het, dan hoef je naar niet heen te gaanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil _geen_ vakantie ala lloret de mar!!
Ook geen weekend ertussen? Barcelona bijvoorbeeld, wel strand maar ook de stad om eventueel een middag te shoppen of wat je aan kanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:09 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kan soberso pas rond 21 sept op vakantie, kan wel janken... ben nu al zwaar aan vakantie toe en nog zo lang wachten
daarvoor weekend weg is allemaal in het hoogseizeon want dat zou alleen begin aug kunnen, dan betaal je gewoon super veel voor een weekendje weg. DAar ga je in september bijna 2 weken weg vanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ook geen weekend ertussen? Barcelona bijvoorbeeld, wel strand maar ook de stad om eventueel een middag te shoppen of wat je aan kan
Nou....Wel dat een man plots onder water moet blijven vanwege kuch... issuesquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
mwah valt wel mee denk ik? heb nog nooit echt een penor gezien in zo'n zwembroek
herkenbaarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou....Wel dat een man plots onder water moet blijven vanwege kuch... issuesen dat doe ik dan uiteraard niet expres bij cif ofzo
Mouwhahaah
"Sorry ik heb nog een scriptie/werkopdracht/werkvoorbereiding/iets te doen deze middag....."quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja huu ik heb geen zin om met mensen ijs te eten en in het park te zitten. HOE zeg ik dat zonder autistisch over te komen
erm, da's onmogelijkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja huu ik heb geen zin om met mensen ijs te eten en in het park te zitten. HOE zeg ik dat zonder autistisch over te komen
hoiquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
je kunt geen gifjes via whatsapp sturen otochquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:25 schreef megamandy het volgende:
Ik zou dat plaatje van die aziaat gewoon sturen
Geen idee, ik heb geen wa meerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
je kunt geen gifjes via whatsapp sturen otoch
fml
ijsjesquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
OKE DAN GA IK WEL EEN FUCKING IJSJE ETEN STELLETJE KUTHOOFDEN
Ik vind die altijd zo groot, en ik kies altijd de dingen die ik matig bij elkaar vindquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:37 schreef Diconnected het volgende:
ik ga denk ik straks in leiden een swirl halen
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind die altijd zo groot, en ik kies altijd de dingen die ik matig bij elkaar vind
Frozz met fruiten soms noten erbij
mijn moeder zat ik een kutdorp bij familie dus daar heb je niet zoveel aanquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
mijn moeder zat ik een kutdorp bij familie dus daar heb je niet zoveel aan!
Maar wij gaan in de zomer ook samen etenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:34 schreef megamandy het volgende:
Zal je zien dat het dan heel leuk is
jou vragen mensen tenminste nog mee![]()
ERMNERMNERM!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar wij gaan in de zomer ook samen eten![]()
![]()
Ik kiep wel een kuub zand op je balkon en zorg voor een strandstoel en een liter sangriaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:09 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kan soberso pas rond 21 sept op vakantie, kan wel janken... ben nu al zwaar aan vakantie toe en nog zo lang wachten
Vrijwillig?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hallon
Bijna weekend
En manlief wil morgen gaan shoppen
Jaquote:
Oh die is mooiquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:28 schreef megamandy het volgende:
ERMAHGERD! ASOS HEEFT MIJN MAAT!
[ afbeelding ]
Haha!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja
Lees: hij moet woensdag op schoolkamp en kwam er gisteren achter dat al zijn driekwartsbroeken te groot zijn en dat ie geen zwembroek meer heeft dus nu 'moet' hij wel
En hij heeft inmiddels al zijn schoenen aan gort gelopen dus die zijn ook best wel aan vervanging toe.
Ik snap dat dus echt niet he, al maanden weten dat je ergens heen moet en dan een paar dagen van tevoren bedenken dat er dan ook spullen meemoeten en 'oh kut, het past niet meer'. En nu shit snel shoppen dit dat alles. Ik heb altijd al weken van tevorene en lijst van wat mee moet ergens heen en als ik niet zeker weet of het nog past of netjes zit, dan check ik dat dus ook al ruim op tijd en zoquote:
Ennn toen zat ik even van 'huh, online bestellen en dan pinnen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:32 schreef megamandy het volgende:
Even verder kijken, was de eerste die ik aanklikte
Maar ik Pin hem wel
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ennn toen zat ik even van 'huh, online bestellen en dan pinnen?'
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ennn toen zat ik even van 'huh, online bestellen en dan pinnen?'
Leg ze weg danquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb net echt hard gefaald in de winkel
Want de suikerpindas waren in de aanbieding en lagen bij de kassa dus ik denk GODVERDOMME LEKKER en toen ik het had gekocht kwam zo langzaam de realisatie dat ik van pindas alleen maar buikpijn krijg tegenwoordig
En van suiker wordt je dik.
Dus ik zit nu met tegenzin suikerpinda's te eten hmm wat lekker
Ja het duurde ff voordat dat kwartje vielquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:40 schreef Maisnon het volgende:
Huh er liep net een vrouw door de straat met een megafoon te schreeuwen, mandy heeft een bikinitop gepint! mandy heeft een bikinitop gepint!
Dat kun je volgens mij per bord instellen tegenwoordigquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja het duurde ff voordat dat kwartje viel
Kun je jouw pinterest ook alleen voor jezelf houden, of is het juist weer iets dat iedereen overal kan zien?
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:40 schreef Maisnon het volgende:
Huh er liep net een vrouw door de straat met een megafoon te schreeuwen, mandy heeft een bikinitop gepint! mandy heeft een bikinitop gepint!
Ah okquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat kun je volgens mij per bord instellen tegenwoordig
howquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:59 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik kiep wel een kuub zand op je balkon en zorg voor een strandstoel en een liter sangria
die is leuk!!!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:28 schreef megamandy het volgende:
ERMAHGERD! ASOS HEEFT MIJN MAAT!
[ afbeelding ]
quote:
dit jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Leg ze weg dan
Ik vind het tegenwoordig zo zonde om iets te nommen wat ik eigenlijk niet zo heel lekker vind, dus ik wil alleen nog bewust nommen
Heb nu een nectarine, dat is lang geleden!
neinz die eerste was gaafquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:46 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of een van deze. Megatoby vindt de bloemen lelijk maar hij komt met hele lelijke triangle achtige bikini's aan
Dus hij heeft pech.
Standaard bij mannen... triangle vinden ze mooist; liefst met dunne touwtjes aan broekje ookquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:46 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of een van deze. Megatoby vindt de bloemen lelijk maar hij komt met hele lelijke triangle achtige bikini's aan
Dus hij heeft pech.
jamaar dat ziet er sexy uit bij die modellen, dat bij elk ander persoon er vetrolletjes bijkomen en dat modellen het maar een half uur aanhebben en jij een paar uur vergeten ze ffquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Standaard bij mannen... triangle vinden ze mooist; liefst met dunne touwtjes aan broekje ookDat het kut zit boeit ze verder niet
Ja en die met de bloemen vond hij "te druk"quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Standaard bij mannen... triangle vinden ze mooist; liefst met dunne touwtjes aan broekje ookDat het kut zit boeit ze verder niet
Daar ben ik vlak voor pasen mee begonnen, was echt teveel aangekomen en kleren zaten niet meer lekker. Maar wel allemaal zooi eten en zoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit jazeker omdat ik beetje op aan t letten ben met wat ik eet, heb de laatste tijd best veel bende op
Te druk?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja en die met de bloemen vond hij "te druk"Ik zal zijn keuzes eens opzoeken
!11!!!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jamaar dat ziet er sexy uit bij die modellen, dat bij elk ander persoon er vetrolletjes bijkomen en dat modellen het maar een half uur aanhebben en jij een paar uur vergeten ze ff
DIE IS HELEMAAL NIET TE DRUK!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja en die met de bloemen vond hij "te druk"Ik zal zijn keuzes eens opzoeken
ja of van de glijbaanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
!11!!!
en dat ze dan niet mogen klooien; want zodra je iets te veel springt in het water; hij zo floeeeppp van je tetten af is... tjahhhhh dat is ook bijzaak
Cif vond overigens mijn nieuwste bikini ook niet leuk; maar toen ik em eenmaal binnen had en aanhad; vond ie em priiiiiiima
die bovenste hebben ze vaak ook wel in grotere matenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:51 schreef megamandy het volgende:
Precies
En dan komt hij met dit aan:
Lelijk, plus lelijke bandjes, plus "normale" maten waar mijn tieten niet eens in passen:
[ afbeelding ]
Deze is wel mooi maar is ook een maat "34" terwijl ik 30F nodig heb:
[ afbeelding ]
Gewoon een lelijk model:
[ afbeelding ]
Gedverquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:51 schreef megamandy het volgende:
Precies
Lelijk, plus lelijke bandjes, plus "normale" maten waar mijn tieten niet eens in passen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon een lelijk model:
[ afbeelding ]
Nope...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:51 schreef megamandy het volgende:
Precies
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon een lelijk model:
[ afbeelding ]
Bedoel je Fuerteventura?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]Ik hoor wel van velen mensen dat fuantaventura of hoe je het ook mag spellen zo'n soort lloret de mar geval is
Winquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:56 schreef Sharana_LV het volgende:
als megatoby een andere leuker vind mag hij die lekker voor je kopen
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zoek voor hem een ultralelijke zwembroek uit en vraag of ie die zou dragen?
Leuk!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Had ik het er laatst niet over dat ik geen ruimte had voor meer schoenen?
[ afbeelding ]
Excuus om m'n teennagels weer te lakken.
Ik zie het niet door de zon op mijn schermquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Had ik het er laatst niet over dat ik geen ruimte had voor meer schoenen?
[ afbeelding ]
Excuus om m'n teennagels weer te lakken.
Brrrrr.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Das dan weer het 'jammere' van dit weer, iedereen trekt weer en masse open schoenen aan en denkt er even niet over na hoe de voeten eruit zien, al velen smerige gezien![]()
Gister ook bij de verjaardag van m'n schoonzus, had ze ooit een paar maanden terug haar teennagels gelakt, gister slippers aan en dan is die lak er zo half afgegroeid en zo... 'Ja, ik was vergeten dat het erop zat en ik heb geen nagellak remover dus ja, eh, dan maar zo'
Me no gets it
Ik hou dat het hele jaar door gewoon bij, nagels netjes kort en gelakt. Ok, in de winter lak ik ze 1x per maand of zo maar zodra ik een mm uitgroei zie, gaat de lak er toch echt af. Gelukkig groeien die nagels niet zo snelquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Brrrrr.
Gelukkig heb ik mazzel met m'n voeten, het enige wat ik écht moet doen is m'n nagels even knippen.
Beschadiging door pedicure? Das wel kut jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:07 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben 50/50 blij met mijn voeten
geen rare tenen, lopen mooi van groot naar klein etcalleen nu is bij 1 voet mijn nagels niet zo mooi door beschadiging van pedicure
ik ga nooit meer naar die winkel, gelukkig groeien nagels nu weer mooi terug
ditquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik hou dat het hele jaar door gewoon bij, nagels netjes kort en gelakt. Ok, in de winter lak ik ze 1x per maand of zo maar zodra ik een mm uitgroei zie, gaat de lak er toch echt af. Gelukkig groeien die nagels niet zo snel![]()
Ik vind dat echt geen gezicht anders. Ik snap ook niet dat anderen er wel zo bij lopen
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:07 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben 50/50 blij met mijn voeten
geen rare tenen, lopen mooi van groot naar klein etcalleen nu is bij 1 voet mijn nagels niet zo mooi door beschadiging van pedicure
ik ga nooit meer naar die winkel, gelukkig groeien nagels nu weer mooi terug
Als het echt koud is, heb ik ook geen zin om ze te lakken want dan heb ik liever dikke sokken aan dus dan sla ik het ook wel eens overquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit
in de winter lak ik ze trouwens niet altijd maar ik hou ze wel netjes bij
Jep.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:28 schreef megamandy het volgende:
Teennagels lakken is altijd zo vreemd4 kleine nagels waar je op moet passen om er niet naast te lakken, en dan de grote teen
nagels lakken overdag, goed laten drogen, savonds douchen en alles wat je er naast geblubt hebt gaat er zo af met een washandjequote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:28 schreef megamandy het volgende:
Teennagels lakken is altijd zo vreemd4 kleine nagels waar je op moet passen om er niet naast te lakken, en dan de grote teen
Oh waitquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Bedoel je Fuerteventura?
Dat is Spanje. Algarve is idd Portugal. Maar of dat Lloret de Mar achtig is?
YouTube het anders ff Sjaan.
quote:Fuerteventura is een van de eilanden van de Canarische Eilanden, een archipel in de Atlantische Oceaan die hoort bij Spanje
Ja ik heb Asos een berichtje gestuurd, erg onduidelijk en ik heb geen zin om een te grote bikini te bestellen of wat dan ookquote:
Ik ook, als ik terugsturen niet zou hoeven te betalen /krentquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:49 schreef Puckzzz het volgende:
Oh wat goed van je dat je dat geduld hebt. Ik had gewoon op de gok (verkeerd) besteld
Jamaar Asosquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ook, als ik terugsturen niet zou hoeven te betalen /krent
Ga je gratis bezatten en HOER en KUT roepenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:06 schreef Maisnon het volgende:
Dadelijk naar het postcodeloterijfeest
Ben benieuwd of ik mijn jaloezie kan containen
Dan zou ik thuis blijvenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:11 schreef Maisnon het volgende:
Ik denk niet dat het bezatten gratis isze hadden wel kraampjes enzo opgebouwd
Ja dat is toch normaal?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Serieus volgende aflevering season finale van GoT en dan pas season 4 in 2014 ?!
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:31 schreef megamandy het volgende:
Whie Asos komt morgen
Heb het net eergister besteld
Ja maar huuquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat is toch normaal?Het is nu 2013 mhehe. Zal weer ergens in april beginnen
Ik voel met je meequote:
quote:Za 8 jun 2013
15:30-17:30
Zou ik wel doenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik voel met je mee
[..]En nu mogen ze nog snel even mailen voor de bikini. Zou ik die dan in Eindhoven laten leveren? Ben de hele week daar
IK!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wie gaat er op zn 60ste mee OD-en of van een gebouw af springen?
Buitenland krijg je toch ook niks?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
IK!
Of naar het buitenland verhuizenOf zelf sparen
Geen ideequote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Buitenland krijg je toch ook niks?
Volgens mij ga je daar geen pensioen van dat land krijgen hoorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Geen ideeMaar misschien wel beter pensioen mhehe.
Ja weet je hoe FUCKING DUUR daar alles ook is, godverdommequote:
Of lui die klinken als Kimiquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja weet je hoe FUCKING DUUR daar alles ook is, godverdomme
En heel de dag höle löle knackebröd
Geen idee wat de regels voor het AOW zijn per land. Is overal anders, in België is een pensioen zoals hier door het pensioenfonds wordt geregeld ook niet het geval.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgens mij ga je daar geen pensioen van dat land krijgen hoor
Naja gezondheidszorg en school is dan weer gratisquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja weet je hoe FUCKING DUUR daar alles ook is, godverdomme
En heel de dag höle löle knackebröd
Moet je ff een facial nemen waar dat meisje uit Singapore ook was geweest, dan nemen ze je zeker aan bij Acnequote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Geen idee wat de regels voor het AOW zijn per land. Is overal anders, in België is een pensioen zoals hier door het pensioenfonds wordt geregeld ook niet het geval.
Dan wordt ik wel ZwedinEn ga ik voor Acnè werken
In de winter: ja.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kijken ze dan ook allemaal zo chaggo?
quote:To get a full guaranteed pension is assumed to have lived in Sweden for at least 40 years. Have you lived in Sweden for less the size of the guaranteed pension the number forty parts of the whole pension equal to the number of years of residence you have. Have you, for example lived 27 years in Sweden, you get 27 forty parts of the full guarantee pension. Exceptions are made for persons granted a residence permit as a refugee or subsidiary protection, they can get more than forty parts corresponding to the number of years they have resided in Sweden.
Gewoon zoals het er staat?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:24 schreef PriemGirl het volgende:
Hoe zeg je dat:
- zoek 5 mannen die met ontbloot bovenlijf met jou op de foto gaan
Zo?
Moeten opdracht verzinnen voor vrijgezel morgen
Ja?quote:
Of ga voor Nakendquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja?het klonk zo raar en toen vroeg ik me af of ontbloot misschien bels was ofzo en toen had ik paniek
Neuh, geen belsquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja?het klonk zo raar en toen vroeg ik me af of ontbloot misschien bels was ofzo en toen had ik paniek
quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]ok thx!
@mandy: ik vrees dat de andere meiden daar niks van zullen snappenik ken eik niemand lol.... Wordt nog wat
![]()
Ik heb er nog niks van gezien.quote:
Ik ga zo maar een stream proberen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mijn pa had die aanbieding van sport1 gepakt toen.
Nouwja het is vrije training, vind het niet echt spannendquote:
Voor op de achtergrond vind ik het altijd wel lolligquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nouwja het is vrije training, vind het niet echt spannend`En door de natte baan gaat het allemaal niet zo snel.
Iedereen moet 1 opdracht verzinnen en op een kaart schrijvenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:51 schreef megamandy het volgende:
[..]Maar je mag wel de opdrachten verzinnen? Of mag gewoon iedereen een verzinnen
Dat klinkt echt fantastisch.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Iedereen moet 1 opdracht verzinnen en op een kaart schrijvennaja komt wel goed. Zal alleen even wennen zijn, want vlg mij kennen alle andere vrouwen elkaar wel en ben ik dus de buitenstaander *slik*
quote:Hey Megamandy,
Thanks for getting in touch about the sizing of the bikini top.
This is a tricky one as we don’t know if a certain size will fit you or whether a certain brand comes up big, small or true to size as everyone’s perception can be different. Brands and styles of clothing don’t fit people of different sizes and frames in the same way.
Just in case you need it, our size guides can show you how to measure yourself to avoid ordering an incorrect size. Click on the ‘Size Guide’ button on each product page and you can view the measurements for each size and type of item.
You could order the size you think will fit best and if it doesn’t suit you, return it and re-order it in a different size or return it to us for a refund (our returns process is really simple!).
I’m sorry I was unable to advise you about the sizing. If you have any other questions – I’ll be happy to help.
Best wishes,
Rachel
Dat was nuttig.quote:
Heb er ook GIGA veel zin inquote:
Jaquote:
Over een uurtje is de tweedequote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja
Ooh ik zie nu trouwens dat mijn pa de training had opgenomenDie is nu dus al voorbij
Hopen dat 'ie goed zit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |