quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:59 schreef Molo het volgende:
Hulde aan Zaadlando, booooh voor Molo.
100 dagen retourtermijn en dan nog te laat opsturen
brief voor wat?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:28 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd ik heb advies nodig over mijn motivatiebrief. Iemand?
omdat je niet als kipneger bij de BK wil eindigenquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Examencommissie. Om weer in te stromen in de SPH
Ermahgerd goedenquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omdat je niet als kipneger bij de BK wil eindigen
PS: zie bijlagequote:Op donderdag 6 juni 2013 22:37 schreef Mss het volgende:
[..]
En een pic van mijn tetten, dan komt het soberso goed.
Echt? Ik heb dat toen met die hoge hakken docs geprobeerd maar toen kon het nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]owjah ik moet niks zeggen... Wehkamp heeft iets van 30dagen termijn en toen stuurde ik het ook pas na 2 maand terug. No problem, geld terug, score
Gestopt --> nieuwe studie biedt hier wat ik dacht --> hbo is concreter, ik wil afrondeb waar ik aan begonnen was. Neem mij, desnoods achter het station ktxbye!quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Examencommissie. Om weer in te stromen in de SPH
Ja ik vermoed dat ze het fout in hun systeem hadden staan, want ik dacht dat ik em zeker terug zou krijgen! Maand later geld terug en was alles goedquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Echt? Ik heb dat toen met die hoge hakken docs geprobeerd maar toen kon het niet
Misschien komt het omdat je ze relatief meer geld 'doneert' met al je bestellingen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik vermoed dat ze het fout in hun systeem hadden staan, want ik dacht dat ik em zeker terug zou krijgen! Maand later geld terug en was alles goed![]()
Studiegenootje van me stuurde ooit met gmail op die manier een mail naar een docent met als aanhef 'vuile teringhoer', she was not amusedquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:12 schreef Mss het volgende:
Kut Gmail, mail met alleen aanhef ineens verzenden lolwhut.
Oh dan valt het bij mij nog meequote:Op donderdag 6 juni 2013 23:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Studiegenootje van me stuurde ooit met gmail op die manier een mail naar een docent met als aanhef 'vuile teringhoer', she was not amused
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |