ey appelcake zullen we deaddrops doenquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als een konijnenstick die ze eten.
okequote:Op donderdag 6 juni 2013 21:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ey appelcake zullen we deaddrops doen
#420blazeitfagetquote:
Mijn droom, wat doe jequote:
De meeste zijn wel tof.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
#420blazeitfaget
[..]
Mijn droom, wat doe je
Tering wat een lange tip.quote:
Ik lees dit altijd in het ergste Cockney-accent mogelijkquote:
Krijg je in ieder geval geen anorexia van.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:30 schreef supersof het volgende:
Ik kom thuis met een blikje cassis.
Moeder: "Oh je dacht: ik ga eens zes suikerklontjes drinken?"![]()
mam, please![]()
Van salades wel. Heb er vanmiddag 1 op, wil ineens de vinger in mijn keel stekenquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:31 schreef papernote het volgende:
[..]
Krijg je in ieder geval geen anorexia van.
Je moeder is trouwens wel zéér specifiek. Er zit ongeveer 36 gram suiker in een blikje cassis en één klontje Tiense Suiker weegt 6,25 gram. Dus 5,8 klontjes suiker in één blikje.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:30 schreef supersof het volgende:
Ik kom thuis met een blikje cassis.
Moeder: "Oh je dacht: ik ga eens zes suikerklontjes drinken?"![]()
mam, please![]()
oh ook goed. Staphorst is ook heel mooiquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:28 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee, we gaan naar Staphorst en het moet wel in de kerk hoor
Leer dan koken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Van salades wel. Heb er vanmiddag 1 op, wil ineens de vinger in mijn keel steken
Doe het niet, heb ooit een trouwerij in een vergelijkbare gemeenschap gehad, niet uit te staanquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh ook goed. Staphorst is ook heel mooi
Ja dat vond ik nou ook wel, daarna feestje in de bossen met groot kampvuur! Ik zit vol goede ideeën, jammer dat het pas over 1,5 jaar is.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh ook goed. Staphorst is ook heel mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |