Hun vader had een hamer aangeschaft...quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ruben en Julian lagen 2 weken en moesten geidentificeerd worden op gebit/dna omdat het via uiterlijk niet meer mogelijk was... je kan mij niet wijsmaken dit Patrick nog herkenbaar was als zijnde Patrick..
Waarom visualiseer ik toch altijd alles direct wat ik leesquote:Op zondag 9 juni 2013 13:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hun vader had een hamer aangeschaft...
Ik sluit niet uit dat dat de herkenbaarheid zo lastig maakte.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waarom visualiseer ik toch altijd alles direct wat ik lees![]()
Die glazen bol is met die hamer ingetikt,stond toch alleen maar onzin in.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:48 schreef Tha_Duck het volgende:
Waar is dat achterlijke mens met haar glazen bol en tennisvelden gebleven overigens?
Daar kun je inderdaad vraagtekens bij zetten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:06 schreef 200013 het volgende:
Zo erg allemaal, en mens onterend om dan zo gevonden te worden. Alleen al het idee dat hij de weg naar de lekbrug te voet aflegt en dan op de brug staat, wat is er in deze man omgegaan???
Staat het al vast dat het zelfmoord was?quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:06 schreef 200013 het volgende:
Zo erg allemaal, en mens onterend om dan zo gevonden te worden. Alleen al het idee dat hij de weg naar de lekbrug te voet aflegt en dan op de brug staat, wat is er in deze man omgegaan???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |