quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik denk dat DUO bellen een goede oplossing zou kunnen zijn.
Studielink kan ik niet contacten, omdat het een registratiesysteem is. Moet ik de hogeschool, waar ik mijn opleiding ga volgen, contacten of zou ik toch contact op moeten nemen met DUO?quote:
Ben je hiermee geholpen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:16 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
[..]
Studielink kan ik niet contacten, omdat het een registratiesysteem is. Moet ik de hogeschool, waar ik mijn opleiding ga volgen, contacten of zou ik toch contact op moeten nemen met DUO?
Dit soort dingen gaan via DUO. Als je je nieuwe school belt moeten die op een punt ook langs DUO hier voor. Dus bel meteen DUO en je slaat een stap over.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:16 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
[..]
Studielink kan ik niet contacten, omdat het een registratiesysteem is. Moet ik de hogeschool, waar ik mijn opleiding ga volgen, contacten of zou ik toch contact op moeten nemen met DUO?
Oké. Gelukkig voor mij dat het vandaag donderdagavond is en geen vrijdagavond. Morgen maar even bellen....pff..quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit soort dingen gaan via DUO. Als je je nieuwe school belt moeten die op een punt ook langs DUO hier voor. Dus bel meteen DUO en je slaat een stap over.
Hoe bedoel je? Ik heb op dezelfde school gezeten, maar dan alleen een ander vestiging. Er zijn namelijk meerdere vestigingen van de school.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:17 schreef Yreal het volgende:
Denk het wel, als het gecontroleerd is heb je blijkbaar daar daadwerkelijk op school gezeten en ligt de fout dus bij je havo.
Ik heb besloten om het te laten voor wat het is. Want het zal immers niet veel uitmaken. Diploma is diploma. De rest klopt allemaal gewoon. Het gaat erom denk ik dat ik mijn havo diploma bezit neem ik aan.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:08 schreef studielinkstudent het volgende:
Voor dit soort vragen kun je sowieso contact opnemen met de onderwijsinstelling waar je gaat studeren.
Eventueel kan je ook bij de school waar je het diploma hebt gehaald vragen of zij het willen aanpassen. Zij geven deze informatie namelijk door aan DUO en hebben daarbij blijkbaar een verkeerde vestiging.
Zijn de andere gegevens over de vooropleiding wel correct? Wat vooral van belang is, is dat je profiel, datum behalen diploma en de vakken / cijfers correct zijn. Dat is namelijk van belang indien de onderwijsinstelling specifieke eisen aan de vooropleiding stelt. Maar daar kan de hogeschool of universiteit waar je gaat studeren je dus meer over vertellen.
We nemen in ieder geval contact op met DUO, want er hoort wel een procedure te zijn om door te geven dat aangeleverde gegevens niet correct zijn.
Al gedaan. Kan het altijd nog terugdraaien toch? Zolang ik maar nog niet begonnen ben?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:23 schreef Telefooncel het volgende:
Je moet ook pas de betalingsgegevens bevestigen als je zeker bent toegelaten dat kan gewoon nog op het laatste moment.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |