abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127490536
Dag FOK!ers,

Ik kamp met een probleem: ik heb mijzelf geregistreerd op studielink voor een hbo-opleiding en heb alles bevestigd. Vervolgens is alles geverifieerd en gecontroleerd door DUO. Eergister ontving ik een email dat ik mijn betalinggegevens moest bevestigen zodat het administratief in orde is. Alles was correct ingevuld, maar opeens zie ik dat er een andere school is geregistreerd dan waar ik heb gezeten.... Terwijl ik toch echt wat anders had ingevuld?

Ik kan het helaas ook niet wijzigen, omdat het zgn. al geverifieerd en gecontroleerd is door DUO.

Kan iemand mij helpen? Ik kan het niet wijzigen.... De vooropleiding klopt wel, maar ik sta geregistreerd op de verkeerde vestiging van de school. Mijn school heeft namelijk meerdere vestigingen.
pi_127490552
Ik denk dat DUO bellen een goede oplossing zou kunnen zijn.
  donderdag 6 juni 2013 @ 19:15:42 #3
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_127490570
Bel ze eens.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_127490611
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 19:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik denk dat DUO bellen een goede oplossing zou kunnen zijn.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 19:15 schreef Id_do_her het volgende:
Bel ze eens.
Studielink kan ik niet contacten, omdat het een registratiesysteem is. Moet ik de hogeschool, waar ik mijn opleiding ga volgen, contacten of zou ik toch contact op moeten nemen met DUO?
  donderdag 6 juni 2013 @ 19:18:41 #5
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_127490655
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 19:16 schreef -Spaghetti- het volgende:

[..]

[..]

Studielink kan ik niet contacten, omdat het een registratiesysteem is. Moet ik de hogeschool, waar ik mijn opleiding ga volgen, contacten of zou ik toch contact op moeten nemen met DUO?
Ben je hiermee geholpen?
http://www.duo.nl/particu(...)/contact/contact.asp

En bel gewoon en zeg wat het probleem is, vaak helpen ze je dan wel.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_127490691
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 19:16 schreef -Spaghetti- het volgende:

[..]

[..]

Dit soort dingen gaan via DUO. Als je je nieuwe school belt moeten die op een punt ook langs DUO hier voor. Dus bel meteen DUO en je slaat een stap over.
pi_127490742
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 19:19 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dit soort dingen gaan via DUO. Als je je nieuwe school belt moeten die op een punt ook langs DUO hier voor. Dus bel meteen DUO en je slaat een stap over.
Oké. Gelukkig voor mij dat het vandaag donderdagavond is en geen vrijdagavond. Morgen maar even bellen....pff..

Bedankt!
pi_127514701
Zojuist DUO gebeld en het bleek dat zij mij niet verder konden helpen, omdat het over studielink gaat. Ik had ze erop geattendeerd dat studielink niet bereikbaar is aangezien het een registratiesysteem is en ze vertelde mij dat ze mij niet verder kon helpen, aangezien DUO alleen gaat over de financiële gegevens....

Beetje lopen zoeken op google leverde mij dit op:

Vooropleiding wijzigen

Je kunt de gegevens van je vooropleiding aanpassen of aanvullen wanneer die nog niet zijn geverifieerd (gecontroleerd).
Kun je gegevens niet wijzigen omdat ze zijn gecontroleerd maar kloppen ze toch niet? Neem dan contact op met de onderwijsinstelling waar je de vooropleiding volgt of hebt gevolgd.

Alleen het lijkt mij sterk dat ik op de school waar ik de HAVO heb afgerond moet zijn? Om dit te moeten wijzigen...?
pi_127515227
Denk het wel, als het gecontroleerd is heb je blijkbaar daar daadwerkelijk op school gezeten en ligt de fout dus bij je havo.
pi_127515697
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:17 schreef Yreal het volgende:
Denk het wel, als het gecontroleerd is heb je blijkbaar daar daadwerkelijk op school gezeten en ligt de fout dus bij je havo.
Hoe bedoel je? Ik heb op dezelfde school gezeten, maar dan alleen een ander vestiging. Er zijn namelijk meerdere vestigingen van de school.

Dit staat er overigens bij:

Vooropleiding verificatie

Verificatiestatus vooropleiding:De vooropleiding is geverifieerd o.b.v. gegevens bij DUO

Onderwijsinstelling:
DUO
pi_127614394
Voor dit soort vragen kun je sowieso contact opnemen met de onderwijsinstelling waar je gaat studeren.

Eventueel kan je ook bij de school waar je het diploma hebt gehaald vragen of zij het willen aanpassen. Zij geven deze informatie namelijk door aan DUO en hebben daarbij blijkbaar een verkeerde vestiging .

Zijn de andere gegevens over de vooropleiding wel correct? Wat vooral van belang is, is dat je profiel, datum behalen diploma en de vakken / cijfers correct zijn. Dat is namelijk van belang indien de onderwijsinstelling specifieke eisen aan de vooropleiding stelt. Maar daar kan de hogeschool of universiteit waar je gaat studeren je dus meer over vertellen.

We nemen in ieder geval contact op met DUO, want er hoort wel een procedure te zijn om door te geven dat aangeleverde gegevens niet correct zijn.
pi_127732827
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:08 schreef studielinkstudent het volgende:
Voor dit soort vragen kun je sowieso contact opnemen met de onderwijsinstelling waar je gaat studeren.

Eventueel kan je ook bij de school waar je het diploma hebt gehaald vragen of zij het willen aanpassen. Zij geven deze informatie namelijk door aan DUO en hebben daarbij blijkbaar een verkeerde vestiging.

Zijn de andere gegevens over de vooropleiding wel correct? Wat vooral van belang is, is dat je profiel, datum behalen diploma en de vakken / cijfers correct zijn. Dat is namelijk van belang indien de onderwijsinstelling specifieke eisen aan de vooropleiding stelt. Maar daar kan de hogeschool of universiteit waar je gaat studeren je dus meer over vertellen.

We nemen in ieder geval contact op met DUO, want er hoort wel een procedure te zijn om door te geven dat aangeleverde gegevens niet correct zijn.
Ik heb besloten om het te laten voor wat het is. Want het zal immers niet veel uitmaken. Diploma is diploma. De rest klopt allemaal gewoon. Het gaat erom denk ik dat ik mijn havo diploma bezit neem ik aan.
  donderdag 13 juni 2013 @ 21:23:11 #13
386288 Telefooncel
Call me maybe.
pi_127766164
Je moet ook pas de betalingsgegevens bevestigen als je zeker bent toegelaten dat kan gewoon nog op het laatste moment.
Dames staan in de rij
pi_127773966
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:23 schreef Telefooncel het volgende:
Je moet ook pas de betalingsgegevens bevestigen als je zeker bent toegelaten dat kan gewoon nog op het laatste moment.
Al gedaan. Kan het altijd nog terugdraaien toch? Zolang ik maar nog niet begonnen ben?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')