quote:* Doopy-X- weet zeker dat DANA hier gaat verschijnen
Op maandag 16 september 2002 16:14 schreef Dolders het volgende:
Wie IS DE BESTE DJ VAN NEDERLAND?
Maar internationaal gezien toch duidelijk Ome Tom Harding...helaas telt die niet in dit draadje
quote:HAHAHAHAHAHAHAA, TOM HARDING?!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op maandag 16 september 2002 16:16 schreef kroegtijger het volgende:
hmmmm...lastig......
denk zelf aan Tiesto...Maar internationaal gezien toch duidelijk Ome Tom Harding...helaas telt die niet in dit draadje
quote:hopla!!!!!!!!
Op maandag 16 september 2002 16:17 schreef Dolders het volgende:
Zeker te weten Dana naar mijn menig
dit forum is zo voorspelbaar.........
quote:
Op maandag 16 september 2002 16:18 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
hopla!!!!!!!!
dit forum is zo voorspelbaar.........
quote:Tom Harding is DA BOMB
Op maandag 16 september 2002 16:17 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
HAHAHAHAHAHAHAA, TOM HARDING?!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:graag zou ik dit onderbouwd zien met de lijst van feesten waar je geweest bent........alsie een bom is, hoe lang is zijn lontje nog dat voordat ie ploft?!
Op maandag 16 september 2002 16:18 schreef kroegtijger het volgende:[..]
Tom Harding is DA BOMB
quote:net als bij kroegtijger, graag lijssie van feesten
Op maandag 16 september 2002 16:18 schreef Dolders het volgende:
Als het gewoon de beste dj is is het ook niet moeilijk te voorspellen
quote:Helaas, hij was het misschien (tot 2000 ongeveer), maar hij is allang niet meer zo goed als vroeger (hoewel die op dv wel zijn best deed)
Op maandag 16 september 2002 16:18 schreef kroegtijger het volgende:[..]
Tom Harding is DA BOMB
quote:Ok heb hem onder andere zien draaien op: HQ, Dancevalley, aantal malen in Londen zien draaien in diverse clubs en op nog wat andere "bijeenkomsten" in nederland....hij maakt er ten minste een show van, weet zn platen perfect te kiezen en voelt t publiek perfect aan. Hij maakt van elk optreden zo'n knalfeest, dat heb ik geen enkele andere DJ ziendoen. Zelfs Judge Jules niet.
Op maandag 16 september 2002 16:20 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
graag zou ik dit onderbouwd zien met de lijst van feesten waar je geweest bent........alsie een bom is, hoe lang is zijn lontje nog dat voordat ie ploft?!
Persoonlijk vind ik Bas&Ram (dj-duo uit amsterdam draaien hardstyle) errug lekker draaien!
[Dit bericht is gewijzigd door HYLBilly op 16-09-2002 16:28]
quote:hehehehe, weer zijn we het met elkaar eens. HQ, waar is de mooie tijd toch gebleven.......
Op maandag 16 september 2002 16:25 schreef Eazzz het volgende:[..]
Helaas, hij was het misschien (tot 2000 ongeveer), maar hij is allang niet meer zo goed als vroeger (hoewel die op dv wel zijn best deed)
En Miss Monica!...
...en REMY!!!
* thumper kan zich de keer dat Mick Boskamp draaide nog goed herinneren
quote:ik zit te twijvelen tussen 3:
Op maandag 16 september 2002 16:25 schreef Dolders het volgende:
en doopy x wie is volgens jouw dan de beste dj want je heb op iedereen komentaar
- Remy
- Steve Rachmad
- Miss Djax
deze 3 omdat je nooit weet WAT ze gaan draaien, maar ALS ze draaien dat de zaal toch altijd uit hun dak gaat en ze naast orginele platenkeuze ook goede mixtechnieken hebben....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |