ohaiquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:57 schreef megamandy het volgende:
Ja ik heb besloten om gewoon minder te gaan kopen en maar kwaliteitspullen. Of basics die niet te saai zijn maar wel tijdloos en ik dus gewoon in mijn kast kan laten hangen.
En dus geen H&M meer behalve speciale collecties.
Ik eik ook nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zie jou niet met zo'n rok eigenlijk, ik weet niet waarom
En mij, en mijquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zie jou niet met zo'n rok eigenlijk, ik weet niet waarom
Doenquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja precies idd ! Zwart of grijze basic top er op![]()
doe ik sowieso ook met mijn snake print broek![]()
Heb hem ook al in mijn winkelmand geklikt
Alleen die rok nog... hmm...Ik kan het doen waarbij ik em 1 keer ga aandoen en toch ga merken dat het mij niet staat of dat ik er niet kan aan wennen.... Of misschien wel....
gmrpfl.
Jou wel, maar bij priem zie ik broeken en jurkjesquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
En mij, en mij
[..]
DoenIk heb dus ook zo'n beetlejuice legging maar dat draag dan inderdaad wel met zwarte schoenen (Docs
![]()
) en een zwarte top + zwarte vest.
Jou zie ik dan weer wel in zo'n rokquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
En mij, en mij
[..]
DoenIk heb dus ook zo'n beetlejuice legging maar dat draag dan inderdaad wel met zwarte schoenen (Docs
![]()
) en een zwarte top + zwarte vest.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jou wel, maar bij priem zie ik broeken en jurkjes
quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jou zie ik dan weer wel in zo'n rok
Een van de 2 en wokken voor 30 euroquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hmz, zal ik die schoenen falen of een korte hardloopbroek
Allebei kan ook maar dan is mn geld dat ik van mezelf mag besteden bijna op
Neinz sorryquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Een van de 2 en wokken voor 30 euro
Hoevaak heb je gisteravond gezegd dat je pizza wou terwijl je al had gegeten?quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik koop dan liever 2 dingen en niet etenEten is maar eten
Heb ik gezegd dat het een volledig logisch besluit was dan?quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoevaak heb je gisteravond gezegd dat je pizza wou terwijl je al had gegeten?
Oef, daar zou ik dan weer niet zo'n zin in hebbenquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:22 schreef megamandy het volgende:
EtenOmnomnom
Iedere zondag Chinees als ik in Eindhoven ben
Nopequote:Op donderdag 6 juni 2013 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat het een volledig logisch besluit was dan?
Ja ik ookquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oef, daar zou ik dan weer niet zo'n zin in hebben![]()
Sowieso hou ik niet zo van afhaal Chinees, 2x per jaar is wel genoeg eigenlijk
Scheelt misschien wel een hoop ongepaste opmerkingen op werk, want ze kunnen dan je benen niet zienquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:27 schreef PriemGirl het volgende:
Tegen beter weten in toch de rok besteld
ja jij staat er soberso mee mandyPwettyness
Had je nog gezien van eindhoven vreet-meet?
Jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:27 schreef PriemGirl het volgende:
Tegen beter weten in toch de rok besteld
ja jij staat er soberso mee mandyPwettyness
Had je nog gezien van eindhoven vreet-meet?
Ja juli of augustus iddquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
JaMaar liever dan als ik van Madrid terug ben
Dus in julie ofzo dan
Ja precies !quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Scheelt misschien wel een hoop ongepaste opmerkingen op werk, want ze kunnen dan je benen niet zien
Ik heb hem vandaag ook duidelijk laten merken dat ie er mee moet kappen. En toen besefte hij dat ie te ver was gegaan; dus hij is al de hele dag koffie en drinken voor me aan het halenquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:31 schreef Sharana_LV het volgende:
priem waarom zeg je gewoon niet dat je die shit niet tof vind
imho zijn die opmerkingen niet normaal en moet je gewoon aangeven dat ze hun muil moeten houden
Dat lijkt me na een tijdje ook wel heel vervelend worden, al die opmerkingen..quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:29 schreef PriemGirl het volgende:
En heb vandaag toch weer mijn shortje aan hoor... Wel met dikkere panty dan maar; maar maakt voor de mannen niet uit. Heb al weer opmerkingen gehad*zucht*
Dat zal hem lerenquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag ook duidelijk laten merken dat ie er mee moet kappen. En toen besefte hij dat ie te ver was gegaan; dus hij is al de hele dag koffie en drinken voor me aan het halen![]()
Phehequote:Op donderdag 6 juni 2013 13:33 schreef megamandy het volgende:
Volgens mij zou ik echt chagrijnig worden daarvanEn volgens megatoby ben ikd an niet gezellig
quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:33 schreef megamandy het volgende:
Volgens mij zou ik echt chagrijnig worden daarvanEn volgens megatoby ben ikd an niet gezellig
Jaaaquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:37 schreef Puckzzz het volgende:
/binnen valt
Ik wil ook wel naar de vreetmeet
als het weer gebeurd gweoon naar je baas gaanquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag ook duidelijk laten merken dat ie er mee moet kappen. En toen besefte hij dat ie te ver was gegaan; dus hij is al de hele dag koffie en drinken voor me aan het halen![]()
quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:37 schreef Puckzzz het volgende:
/binnen valt
Ik wil ook wel naar de vreetmeet
Bij mij is het trouwens meestal het ergste in het begin of in de aanloop naar mijn stopweekquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Phehe
Ik heb voor het eerst in 4 maanden weer eens een stopweek en ik ben volgens mij ook niet te genieten thuisAlleen voel ik mijn sjaggo buien wel aankomen en nu waarschuw ik B heel de tijd 'het is weer zover hoor...' en vervolgens kan hij mijn rants best goed aan
Komt goedquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als het weer gebeurd gweoon naar je baas gaan
Bij mij zit het ook vooral in het beginquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bij mij is het trouwens meestal het ergste in het begin of in de aanloop naar mijn stopweekHeel stom. Nu gaat het bijvoorbeeld wel weer qua chagrijnig zijn.
Wel weer zitten huilen gisterDat dan weer wel
Jep precies hetzelfde hierquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij mij zit het ook vooral in het beginEn dat gaat dan ook gepaard met 1 of 2 dagen velen hoofdpijn waardoor ik nog minder kan hebben
![]()
Maar het bevalt me eigenlijk wel om niet meer elke maand een stopweek te hebben, dus ik denk dat ik voortaan maar gewoon 2-3 strips achter elkaar blijf pakken, scheelt een hoop sjaggo en meh en bleh en zo
Alleen circus als je er wazige dingen bij gaat dragen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:46 schreef Puckzzz het volgende:
Priem. .. die broek. ... doe het niet
De associatie circus is al gemaakt. Daarnaast heb ik er nog de associatie hippe punker bij.En dat ben jij gewoon niet
Phihihi lolschaatsenquote:
Te laatquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:46 schreef Puckzzz het volgende:
Priem. .. die broek. ... doe het niet
De associatie circus is al gemaakt. Daarnaast heb ik er nog de associatie hippe punker bij.En dat ben jij gewoon niet
Hij kan nog retourquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik krijg alleen opmerkingen over mijn kleding als het wit is. Zoals gister blijkbaar, had iemand mijn witte bolero zien hangen: 'zo dat is wel een klein labjasje!'
Zó grappig ook![]()
Why not?quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:52 schreef Puckzzz het volgende:
God Ik wil zo graag verder met mijn jurkje naaien maar ik wil niet binnen zitten met dit mooie weer![]()
Zal ik de naaimachine buiten neerzetten?
Ook een erg unieke opmerking wellichtquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik krijg alleen opmerkingen over mijn kleding als het wit is. Zoals gister blijkbaar, had iemand mijn witte bolero zien hangen: 'zo dat is wel een klein labjasje!'
Zó grappig ook![]()
En dan mijn fb status aanpassen dat ik met deze hitte de hele middag buiten ga naaienquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:56 schreef Puckzzz het volgende:
Emoslingers voor bovenstaande
Edit! Miss C kwam tussendoor! Niet die opmerking! Hahaha!
Ik zeg doenquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En dan mijn fb status aanpassen dat ik met deze hitte de hele middag buiten ga naaien
Ach, ik heb ook een lange witte jas en die is ook door meerdere mensen al uitgescholden voor labjas. Sommigen dachten daarmee ook heul grappig te zijn, maar eentje dacht het dus echt, die vroeg waarom ik mijn labjas nog aan had toen ik naar huis gingquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ook een erg unieke opmerking wellicht![]()
Ik zit alsnog meestal binnenquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:02 schreef Puckzzz het volgende:
Ja ik ga ff de boel klaarzetten.
Zomer![]()
Alles zoveel mogelijk buiten doen
* SpaceInvaders stopt tiet terug in bhquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Spees?
http://www.telegraaf.nl/b(...)ca_s_gestolen__.html
quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook een lange witte jas en die is ook door meerdere mensen al uitgescholden voor labjas. Sommigen dachten daarmee ook heul grappig te zijn, maar eentje dacht het dus echt, die vroeg waarom ik mijn labjas nog aan had toen ik naar huis gingEn die schaamde zich daarna kapot toen ie doorhad dat het dus niet mijn labjas was
![]()
Maar heb die jas daarna niet meer naar werk aan gedaan
+1quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]En die laatste zin ook extreem herkenbaar
![]()
Ik kan zo trots zijn op een kledingstuk en dat 1 iemand daar dan een erg lacherige opmerking over maakt; waardoor ik het niet meer aan durf te doen
![]()
Ik kan heel verzekerd overkomen en me van niks aantrekken qua kledij; of net heel erg onzeker zijn
Wijven![]()
Ik heb het ook niet met elk kledingstuk hoor, maar op de een of andere manier met die jas welquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:11 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Ik kan zo trots zijn op een kledingstuk en dat 1 iemand daar dan een erg lacherige opmerking over maakt; waardoor ik het niet meer aan durf te doen
![]()
Ik kan heel verzekerd overkomen en me van niks aantrekken qua kledij; of net heel erg onzeker zijn
Wijven![]()
quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:11 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
Wijven![]()
Kutwijfquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:18 schreef megamandy het volgende:
Hoewel ik na sommige opmerkingen juist bepaalde kleding juist vaker aandoe in de buurt van diegene![]()
Zoals de keer dat de moeder van mijn ex schijnbaar mijn groene broek niet mooi vond
Ja ohaiquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:18 schreef megamandy het volgende:
Hoewel ik na sommige opmerkingen juist bepaalde kleding juist vaker aandoe in de buurt van diegene![]()
Zoals de keer dat de moeder van mijn ex schijnbaar mijn groene broek niet mooi vond
quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:18 schreef megamandy het volgende:
Afgelopen weekend ik ook niet... want moest voetballen... Nooit aan gedacht dat ik dan wel moet insmeren met zonnecrème.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
KUT
ik heb makeup alles opgedaan, maar geen SPFfml
Wall-e is aan het rondrijden bij onsquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:34 schreef Sharana_LV het volgende:
kut pakketjesman breng die roomba er ligt haar overal!
OPLADEN STARTEN DIT DAT ALLESquote:
Ja ik heb hem eerste keer maar een half uur opgeladen want ik wou dat ding in actie zienquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:52 schreef Sharana_LV het volgende:
shit hij moet natuurlijk eerst nog opladen
mimimimimimimii
ik wil nu schoon huis!
quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:52 schreef Sharana_LV het volgende:
shit hij moet natuurlijk eerst nog opladen
mimimimimimimii
ik wil nu schoon huis!
Daar kijkt niemand tochquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:25 schreef Sharana_LV het volgende:
mweeeh roomba past niet onder de bank
ik stofzuig wel onder de bank want vlokken kattenhaar eronder enzoquote:
ja k hoorde overal al dat als je dat ding elke dag een rondje door je huis laat doen er ook minder zooi op de vensterbanken komen te liggen enzoquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:32 schreef PriemGirl het volgende:
Hier ook nietMaar die pak ik dan mee als ik de bank zelf stofzuig
Er hopen zich nu ook een boel minder haren op onder de bank
Dus het scheelt wel
Jup! Wij doen 3x in de week en stof is echt heuuuullll veel minder gewordenquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja k hoorde overal al dat als je dat ding elke dag een rondje door je huis laat doen er ook minder zooi op de vensterbanken komen te liggen enzo
Damnquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit is echt heel erg
http://www.buzzfeed.com/a(...)of-a-facial-gone-wro
Holy crapquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit is echt heel erg
Ja, en in de update van 1 juni staat dat het naar dr nek is uitgebreid en dat ze naar een skin clinic gaatquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:57 schreef PriemGirl het volgende:
Jeetje en dat is dus puur door... euh.. gezichtsreiniging dinges?
Ja ik las het net idd... wellicht allergisch van iets van plant extract. Jeetje man.. Dat ze het zo op de foto durft te zetten ookquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, en in de update van 1 juni staat dat het naar dr nek is uitgebreid en dat ze naar een skin clinic gaat
quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit is echt heel erg
jeezus....quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:14 schreef PriemGirl het volgende:
En toen zag ik nog een post bij die bun bun fb
http://mystaphstory.blogspot.fr/
Holy crap again
Jaaaa die zag ik, bah bah!quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit is echt heel erg
quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:35 schreef megamandy het volgende:
Nou het business artikel voor mijn intake heb ik alDat dankzij die stomme Chinezen de prijs van het leer omhoog gaat
Geen idee, ik reed er langs en velen rook en stilstaande auto's.quote:
Het is wel zoquote:
ik heb geen zin om te lezen, kun je me een recap geven?quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het is wel zoMerk het in de winkel ook
Stomme ChinezenZeker in combinatie met dit artikel
http://www.vice.com/nl/re(...)ld?utm_source=vicefb
Chinezen zijn viesquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik heb geen zin om te lezen, kun je me een recap geven?
quote:Voor het Louvre in Parijs hangt een bordje waarop in het Mandarijn staat dat het verboden is om op het plein te poepen. Dit staat er alleen in het Mandarijn op. Geen enkele andere nationaliteit, zo lijkt het, hoeft eraan herinnerd te worden dat het niet oké is om in de buurt van een vooraanstaand Frans museum te schijten
Ja maar waarom wordt het leer dan duurder?quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Chinezen zijn viesEn poepen overal
[..]
quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik heb geen zin om te lezen, kun je me een recap geven?
Omdat ze steeds welvarender worden de Chinezen. En ze willen dus veel leren spullen. En merkspullen waar leer voor gebruikt wordt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar waarom wordt het leer dan duurder?
Eauquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Omdat ze steeds welvarender worden de Chinezen. En ze willen dus veel leren spullen. En merkspullen waar leer voor gebruikt wordt.
Alleen eten ze niet ook het rundvlees maar willen ze alleen de huid. Dus niet de gehele vraag naar "de koe" wordt groter, alleen voor de huid.
Wel een goed idee idd. Verder zou ik je het advies willen geven om goed naar de bron te kijken. Het hoeft geen wetenschappelijk artikel te zijn, maar als je voor krant of tijdschrift gaat zou ik zoeken naar iets wat een beetje aangeschreven staat. Geen telegraaf achtig stuk zegmaar. Ik denk dat ze daar namelijk ook wel op letten. Ik heb trouwens geen idee waar je hem nu vanaf hebt, dus ik bedoel hier niet mee dat het een slechte bron is. Wilde het alleen even met je delen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Omdat ze steeds welvarender worden de Chinezen. En ze willen dus veel leren spullen. En merkspullen waar leer voor gebruikt wordt.
Alleen eten ze niet ook het rundvlees maar willen ze alleen de huid. Dus niet de gehele vraag naar "de koe" wordt groter, alleen voor de huid.
Ja dit artikel komt uit het FDquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Wel een goed idee idd. Verder zou ik je het advies willen geven om goed naar de bron te kijken. Het hoeft geen wetenschappelijk artikel te zijn, maar als je voor krant of tijdschrift gaat zou ik zoeken naar iets wat een beetje aangeschreven staat. Geen telegraaf achtig stuk zegmaar. Ik denk dat ze daar namelijk ook wel op letten. Ik heb trouwens geen idee waar je hem nu vanaf hebt, dus ik bedoel hier niet mee dat het een slechte bron is. Wilde het alleen even met je delen.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:51 schreef Mss het volgende:
Nou het kutte is dat verlenging van het leenrecht niet mogelijk is, en dat het dus eigenlijk al niet meer mogelijk is om ES af te maken omdat ik dan teveel jaren moet overbruggen.
Of ik SPH financieel kan rondkrijgen is een ander verhaal maar daar ben ik nu mee bezig. Een andere optie is SPH duaal, maar ik ben bang dat ik dan mijn woning uit moet omdat ik alleen als voltijd student kan huren.
Dus het gaat vrij klote op dit moment. Ik heb een gevoel van 'ik heb mijn leven verkloot en het komt niet meer goed'.
Meehquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:51 schreef Mss het volgende:
Nou het kutte is dat verlenging van het leenrecht niet mogelijk is, en dat het dus eigenlijk al niet meer mogelijk is om ES af te maken omdat ik dan teveel jaren moet overbruggen.
Of ik SPH financieel kan rondkrijgen is een ander verhaal maar daar ben ik nu mee bezig. Een andere optie is SPH duaal, maar ik ben bang dat ik dan mijn woning uit moet omdat ik alleen als voltijd student kan huren.
Dus het gaat vrij klote op dit moment. Ik heb een gevoel van 'ik heb mijn leven verkloot en het komt niet meer goed'.
Een half jaar denk ik. Maar het is ook nog een optie om te kijken of het mogelijk is om tegelijkertijd voor een voltijd en een deeltijdbachelor ingeschreven te staan. Dat ik mijn uva inschrijving houd om via studentenverhuur te blijven wonen. Want als ik particulier iets moet zoeken ben je sowieso ook alweer duurder uit, en moet ik waarschijnlijk kleiner gaan wonen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
MeehIk snap je gevoel heel goed.
Hoe lang mag je dan in de woning blijven als je naar duaal zou overstappen? En dan in de tussentijd een ander studentenhuis zoeken.
Maar succes in ieder geval met het verder uitzoekenZou natuurlijk het fijnste zijn om gewoon voltijd te studeren inderdaad.
Dan raak je vet overspannen man, 32 uur stage, gewoon werk en weekendbaanquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Een half jaar denk ik. Maar het is ook nog een optie om te kijken of het mogelijk is om tegelijkertijd voor een voltijd en een deeltijdbachelor ingeschreven te staan. Dat ik mijn uva inschrijving houd om via studentenverhuur te blijven wonen. Want als ik particulier iets moet zoeken ben je sowieso ook alweer duurder uit, en moet ik waarschijnlijk kleiner gaan wonen.
Duaal heb ik gewoon liever niet, omdat het dan ook weer langer duurt en alles. Maar financieel zou voltijd heel krap worden. Het kan wel, als ik stagevergoeding zou krijgen en nog wat andere dingen, maar het zou wel krap zijn. Ik moet dan namelijk volgend jaar 32 uur per week stage lopen. Daarnaast heb ik nog therapie en ik kan alleen doordeweeks werken. Dan zou ik er een weekendbaantje bij moeten zoeken, maar ik ben een beetje bang dat het dan te druk gaat worden.
Ja daarom. Therapie stopt eind oktober, en dan zou ik het moeten redden met 1 dag in de week werken en zuinig aan doen. Alleen zit ik dan met het nazorgtraject. Daar gaat ook weer tijd in zitten.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan raak je vet overspannen man, 32 uur stage, gewoon werk en weekendbaan
Een sugardaddy.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Misschien moet je andere ouders zoeken, er zijn namelijk ook mensen die alles voor hun kinderen betalen ongeacht wat ze doen![]()
Ja dat ligt er een beetje aan. De kant die ik op wil is vermoedelijk gebonden aan kantoortijden. Als je op instellingen enzo werkt heb je idd wel avond en weekenddiensten. Maar die kant trekt mij niet zo.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:05 schreef megamandy het volgende:
Hoef je geen diensten te draaien dan tijdens je stage? Denk dat je ook vaak genoeg in de weekenden moet werken en in de avonden etc.
Heb je toch alquote:
Dat is wel fijnquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja dat ligt er een beetje aan. De kant die ik op wil is vermoedelijk gebonden aan kantoortijden. Als je op instellingen enzo werkt heb je idd wel avond en weekenddiensten. Maar die kant trekt mij niet zo.
kutchinzen zorgen wel voor je goedkope ebay spullies :pquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kutchinezen, kan niemand ze even arm maken ofzo?
quote:
die ga ik ff op tv kijken. ..quote:
Ermnermnerm!quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:06 schreef PriemGirl het volgende:
Hf debs!!!
Bbq is aan! Biertje in de hand omnomnom.
Daar kun je zo heerlijk loom van worden he! Zon + liggen = slapenquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ermnermnerm!
Dutje gedaan in de tuin op het ligbed
quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:16 schreef princess-a het volgende:
[..]
Daar kun je zo heerlijk loom van worden he! Zon + liggen = slapen
Je hebt 't bonnetje toch nog wel?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had ook een sportbroekje, te lam om te passen. Te klein fuu
quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sportbroek gehaald, klompvoet schoenen niet. Wel verliefd geworden op metallic en witte lakdocs
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had ook een sportbroekje, te lam om te passen. Te klein fuu
Elektrisch barbecueën is voor homo's.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:18 schreef Mirjam het volgende:
wij gaan zaterdag bbq'en erm nerm nerm
ik hoop wel op kolen want een electrische bbq vind ik toch wel zo stom
Kom danquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders slaat Brum met een rotte forel.
Kolenquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:18 schreef Mirjam het volgende:
wij gaan zaterdag bbq'en erm nerm nerm
ik hoop wel op kolen want een electrische bbq vind ik toch wel zo stom
ERMAHGERD MAANDAG! Als we er dan toch zijnquote:
Jij snaptquote:
pizza als trouwdiner ERMAHGERDquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:20 schreef Mss het volgende:
[..]
ERMAHGERD MAANDAG! Als we er dan toch zijn. En dan pizza als diner nermnerm goeden idee
Eehhrr.. waar zit die forelquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Even mijn onderbroek uit doen dan.
allebei 1quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:23 schreef Mss het volgende:
[..]
En dan krijgen we vast Sjaan der kadders als trouwcadeau
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:23 schreef Mss het volgende:
We gaan wel scharen toch? En de pizza's warmhouden op kolen?
lollerquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:25 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd zouden wij ook weddingcrashers krijgen?
Niet als ik de bouncer benquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:25 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd zouden wij ook weddingcrashers krijgen?
THERE'S ENOUGH FOR ERRYBODYquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:26 schreef Mss het volgende:
Eauh ik zou ook al met Inca trouwen!
EVERYBODEH WANTZ ZHE BOOBS!
Oeh als we maar scharen op de beatquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij mag wel bij mij komen als ik een DJ van je robostofzuiger mag maken
Geil. Mag ik filmen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh als we maar scharen op de beat
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh als we maar scharen op de beat
Als je maar nakend bentquote:
IT'S SO FLUFFEHquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit is mijn huwelijkscadeau aan jullie. Een fluffy gingerdog zonder ziel.
[ afbeelding ]
NIET, jij huilt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:32 schreef Mss het volgende:
Ik lig de hele huwelijksceremonie in een deuk. Sorry Mir
je neemt me niet serieusquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:32 schreef Mss het volgende:
Ik lig de hele huwelijksceremonie in een deuk. Sorry Mir
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn haar waait in de wind
[ afbeelding ]
Ohai BOOBIES!quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:41 schreef Mss het volgende:
Heeft Spees ergens een server vol lamaplaatjes?
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Sjaanllama
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hopelijk doet ie het nu wel
Eentje kan toch welquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil een biertje, maar ik moet nog rijden.
Ik drink geen alcohol als ik nog moet rijden.quote:
Maar over HOE lang moet je nog rijden danquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol als ik nog moet rijden.
Ik ook nooitquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol als ik nog moet rijden.
Tien minuten.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar over HOE lang moet je nog rijden dan
Oh dan niet nee, als het over een paar uur wasquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tien minuten.
M'n moeder ophalen uit Amsterdam. :v
Bucklertje?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tien minuten.
M'n moeder ophalen uit Amsterdam. :v
Dan ook niet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh dan niet nee, als het over een paar uur was
Ew.quote:
Principieel dingetje, ik rij ook 's ochtends na wild stappen liever niet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja 4 uur later, dan is die alcohol toch wel weer uitgewerkt
Dat kan, en is imo alleen maar goed. Maar is het na 4u nog niet uitgewerkt dan?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Principieel dingetje, ik rij ook 's ochtends na wild stappen liever niet.
Altijd goed!quote:
Oh, zou kunnen. Maar ik drink ook liever niet dan maar één biertje kunnen drinken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat kan, en is imo alleen maar goed. Maar is het na 4u nog niet uitgewerkt dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |