Ook zo'n morgen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:08 schreef Dotteke het volgende:
Een goede morgen fokkers, prachtig weer dus ik verkas zo naar buiten!!
quote:
Ik zou het niet weten. Zal ooit wel verschijnen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
Waarom sta je nog niet al;s mod op de index achter BNW? Zit je nog in je proeftijd?
Duurde bij mij een half jaar ofzo voordat dat aangepast werd. Gewoon 3x per dag op wijzen, dan komt het vanzelf goed.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Zal ooit wel verschijnen.
mogguhquote:
Ook toen je er mee stopte?quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:07 schreef Gray het volgende:
[..]
Duurde bij mij een half jaar ofzo voordat dat aangepast werd. Gewoon 3x per dag op wijzen, dan komt het vanzelf goed.
Niet op gelet eigenlijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
mogguh
Lekker nummertje weer!
[..]
Ook toen je er mee stopte?
quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ook zo'n morgen.
Heerlijk he dit weer? Jammer dat ik straks weer moet werken. Leefde ik maar in Tribalwars ideale wereld dan hoefde ik lekker niks te doen. Beetje m'n eigen eten verbouwen(chemtrail vrij) en misschien nog even een kippetje slachten voor wat vlees.
Hoho, dat weet je niet he? Dat doen ze stiekemquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ook zo'n morgen.
Heerlijk he dit weer? Jammer dat ik straks weer moet werken. Leefde ik maar in Tribalwars ideale wereld dan hoefde ik lekker niks te doen. Beetje m'n eigen eten verbouwen(chemtrail vrij) en misschien nog even een kippetje slachten voor wat vlees.
Ik zal het even melden. Lav is een prima mod, maar om zou te zeggen dat ze alle credits verdient, nee.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:07 schreef Gray het volgende:
[..]
Duurde bij mij een half jaar ofzo voordat dat aangepast werd. Gewoon 3x per dag op wijzen, dan komt het vanzelf goed.
Bquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:25 schreef theguyver het volgende:
[..]hahaha de westerse mens weet
A. niet hoe het meer moet!
B. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH een KIP!!!!
Niet als tribal de baas is hoor.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoho, dat weet je niet he? Dat doen ze stiekem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |