quote:
Op donderdag 3 oktober 2013 13:58 schreef Cue_ het volgende:[..]
Ik zeg dat wat hij verteld, dus de inhoud, de basisprincipes gewoon logica is.
Ik zeg niet dat het daadwerkelijk uitvoeren er van simpel is.
Twee totaal verschillende dingen.
Dat zegt hij ook, dat het simpel is maar lastig uit te voeren.
De basisprincipes zijn goed om opnieuw te horen, want je wordt er alsmaar beter in als je je zwakke punt ontdekt. Zo kan het zijn dat als je 1 van die punten vergeet of onbewust niet meer doet, en daarvoor is dit zeer handig.
Soms kom je ook in rare situaties. Net was ik bijvoorbeeld even op de kermis, weinig vrouwen van onze leeftijd dus al lastig. Dus die maat van me: "het is onmogelijk, het is ook vroeg enzo". Zag ik een meid staan, hij zei: "ze staat op iemand te wachten, het lukt niet". Ik dacht, "limiting believes" (van RSD letterlijk: alles kan).
Dus ik op haar afstappen. Ik wist niet wat ik moest zeggen. Les nummer 2: "alles wat je zegt is goed genoeg". Dus ik zei iets totaal onzinnigs en zorgde ervoor dat mijn oogcontact goed is. Knuffelen enzo zelfs, en praten, dus ging goed.
Kwam daarna later haar vriendin. Dus kwamen gelijk weer andere dingen naar boven: haar ook aanspreken, haar nummer vragen (zeggen om af te spreken), haar een beetje wegdraaien zodat die andere vriendin even uit haar gezichtsveld is. Haar plagen enz enz enz.
Toch wel mooi, 10 minuten naar de kermis en twee vrouwen in totaal aangesproken. Bij de eerste ging het mis vanwege haar vriendin, die andere toch wel leuk afgerond

Eergisteren ook al met een meid gereisd in de trein waar ik ook een keer mee moet afspreken. Het uitgaan is niet eens begonnen, pick-up werkt gewoon ongelooflijk goed.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.