De seks was mindblowing, dat was zowel aan de vrouw als aan het boek te danken. De derde keer smolt ze zo ongeveer onder me. Heb nog nooit iets in die richting ervaren.quote:Op zondag 29 september 2013 07:40 schreef Micson het volgende:
[..]
Vertel eens beknopt wat er mindblowing aan was.
Goed topic om tijdens je nachtdienst te lezen trouwens,beter dan de meeste andere R&P rommel.
quote:Op zondag 29 september 2013 12:07 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
De seks was mindblowing, dat was zowel aan de vrouw als aan het boek te danken. De derde keer smolt ze zo ongeveer onder me. Heb nog nooit iets in die richting ervaren.
Volgens hem bestaat goede seks uit 4 delen, DEVI: Dominance, Emotion, Variety, en Immersion.
Elk van deze zijn even belangrijk. . Eerst geeft hij de mindsets die achter deze delen zitten, en vervolgens wat simpele techniekjes om deze te internaliseren. Bij dominantie bijvoorbeeld: Haar tegen de deur aan gooien, aan haar haar trekken, spanken, bijten, dirty talk.
Wat mij het meest aansprak was deze zin ''Alle vrouwen hunkeren naar goede seks, nog veel meer dan mannen'' Elke zin in dit boek straalt dit uit, net zolang totdat je er zelf ook van overtuigd bent.
Hoog open deuren gehalte. Werkt goed als je een middelmatig seksleven had met weinig bedpartners. Meeste van deze dingen leer je door ervaring.quote:Op zondag 29 september 2013 12:07 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
De seks was mindblowing, dat was zowel aan de vrouw als aan het boek te danken. De derde keer smolt ze zo ongeveer onder me. Heb nog nooit iets in die richting ervaren.
Volgens hem bestaat goede seks uit 4 delen, DEVI: Dominance, Emotion, Variety, en Immersion.
Elk van deze zijn even belangrijk. . Eerst geeft hij de mindsets die achter deze delen zitten, en vervolgens wat simpele techniekjes om deze te internaliseren. Bij dominantie bijvoorbeeld: Haar tegen de deur aan gooien, aan haar haar trekken, spanken, bijten, dirty talk.
Wat mij het meest aansprak was deze zin ''Alle vrouwen hunkeren naar goede seks, nog veel meer dan mannen'' Elke zin in dit boek straalt dit uit, net zolang totdat je er zelf ook van overtuigd bent.
Daar heb je een boekje voor nodig gehad?quote:Op zondag 29 september 2013 12:07 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Vond dat filmpje ook niet zo boeiend, het boek is een stuk beter.quote:Op zondag 29 september 2013 14:04 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik ben dit een stukje aan het kijken, maar het klinkt tot nu toe als een hoop inhoudsloos geneuzel.
Ik ga 4x per week uit en doe 100% sober en dat is echt ziekelijke hard mode bij nightgame, zoveel kleine dingen die je handmatig moet gaan fixen. Het vette is dan wel dat je écht jezelf leert kennen.quote:Op maandag 23 september 2013 08:18 schreef firefly3 het volgende:
Niet veel bijzonders, alleen een beetje met een meid lopen dansen en in de nek gezoend en de helft vergeten. Ik zou haar niet kunnen herkennen. Teveel alcohol, ik ga het weer afbouwen.
..quote:Op zondag 29 september 2013 19:04 schreef Wazzim het volgende:
[..]
Ik ga 4x per week uit en doe 100% sober en dat is echt ziekelijke hard mode bij nightgame, zoveel kleine dingen die je handmatig moet gaan fixen. Het vette is dan wel dat je écht jezelf leert kennen.
hard mode? Dan moet je wel een ongelofelijke zenuwlijer zijn. Ben jaren lid van een lair geweest en daar was drank gewoon een no-go tijdens het sargen. Het is noodzakelijk om nuchter te blijven om te kunnen analyseren wat je verkeerd of juist goed deed.quote:Op zondag 29 september 2013 19:04 schreef Wazzim het volgende:
[..]
Ik ga 4x per week uit en doe 100% sober en dat is echt ziekelijke hard mode bij nightgame, zoveel kleine dingen die je handmatig moet gaan fixen. Het vette is dan wel dat je écht jezelf leert kennen.
Die zijn de verkeerde mensen tegen gekomen, een goede PUA heeft respect voor vrouwen en gaat het om het spel, niet de sex. Het versieren, uitgaan, op dates gaan, etc dat vind ik leuk aan de PUA wereld. Dat daar sex uit voort komt is een bonus.quote:Op zondag 15 september 2013 00:12 schreef Anyanka het volgende:
Wat is het toch een aparte scene, en wat trekt het wonderlijke mensen aan. Ik kwam laatst http://puahate.com/ tegen, daar zitten voormalige/anti-PUA's die kennelijk nog veel gekker en seksistischer zijn dan PUA's.
Waarom zou ze dronken moeten zijn voor een one night stand?quote:Op zondag 29 september 2013 20:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die zijn de verkeerde mensen tegen gekomen, een goede PUA heeft respect voor vrouwen en gaat het om het spel, niet de sex. Het versieren, uitgaan, op dates gaan, etc dat vind ik leuk aan de PUA wereld. Dat daar sex uit voort komt is een bonus.
De 'PUAs' die voor de one-night-stands gaan vind ik dan ook eigenlijk niks, niet omdat ik het niet kan, maar omdat het de makkelijkste weg is. Een vrouw naar je laten verlangen ondanks dat ze je 1 of 2 dagen niet gezien heeft is veel lastiger dan een dronken vrouw mee naar bed slepen. Dat maakt het juist leuk. for the record: er is nog nooit een vrouw niet op komen dagen op de date.
Cool story bro maar je hoeft echt niet stoer te doen ofzo, vreselijk kinderachtig. Dat het in jouw situatie goed uitpakte betekent niet dat het voor iedereen het geval is.quote:Op zondag 29 september 2013 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hard mode? Dan moet je wel een ongelofelijke zenuwlijer zijn. Ben jaren lid van een lair geweest en daar was drank gewoon een no-go tijdens het sargen. Het is noodzakelijk om nuchter te blijven om te kunnen analyseren wat je verkeerd of juist goed deed.
Oh en het is juist makkelijker, want als je alleen met drank op kan functioneren, dan ben je officieel een alcoholist.
Het ging niet om het dronken deel.quote:Op zondag 29 september 2013 21:49 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Waarom zou ze dronken moeten zijn voor een one night stand?
Ik denk dat iedereen zijn eigen definitie van PUA heeft, in ieder geval z'n eigen doelen. PUA is een middel om jezelf op heel veel vlakken te ontwikkelen. Of je nou 1000 vrouwen wil neuken, een leuke vriendin wilt, of gewoon wat meer vrienden en zelfvertrouwen wilt hebben.
Voor elk over de top verhaal van iemand die online zijn ''succesverhalen'' deelt over de honderden vrouwen die hij gevingerd heeft in de club, kun je net zogoed iemand vinden wiens leven het verandert heeft, en intens gelukkig is met z'n vriendin. Je vindt waar je naar zoekt. Als mensen willen geloven dat pickup rot en verdorven is, gaan ze er vanzelf bewijs voor vinden.
Ik zeg niet dat iedereen een probleem heeft, maar als je de drank nodig hebt om te functioneren, dan moet je daar serieus naar gaan kijken.quote:Op zondag 29 september 2013 23:55 schreef Wazzim het volgende:
[..]
Cool story bro maar je hoeft echt niet stoer te doen ofzo, vreselijk kinderachtig. Dat het in jouw situatie goed uitpakte betekent niet dat het voor iedereen het geval is.
Zeker die laatste opmerking is te idioot voor woorden, alsof het gelijk staat aan gasten die lijden aan social-anxiety disorder zonder downer drugs zoals alcohol. Anxiety is het probleem namelijk niet.
In ieder geval zijn er heel veel dingen waar je bij het sober uitgaan moet doen om je state op te bouwen en niet te verliezen (met het gevolg dat je in je hoofd gaat), voor de rest moet je ook geil zien te worden en kost alles net even wat meer moeite.
Als je dat ontkent dan vraag ik me echt af of je daadwerkelijk lang zonder alcohol uit ben gegaan want dat zijn dingen die iedereen die niet stoer doet erkent.
Ja daar ben ik het mee eens, ik zag gewoon niet in hoe jij 'hard mode' als 'niet functioneren' kon interpreteren.quote:Op maandag 30 september 2013 00:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat iedereen een probleem heeft, maar als je de drank nodig hebt om te functioneren, dan moet je daar serieus naar gaan kijken.
Ik bedoel inderdaad te zeggen dat zonder drank normaal zou moeten zijn.quote:Op maandag 30 september 2013 00:44 schreef Wazzim het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het mee eens, ik zag gewoon niet in hoe jij 'hard mode' als 'niet functioneren' kon interpreteren.
Geen uitdaging meer? Hoe moet ik me dat voorstellen. Na Jessica Alba geneukt te hebben hoeft het allemaal niet meer zo nodig?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:37 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben gestopt toen omdat ik geen uitdaging meer had, in Dublin en de steden waar ik voor mijn werk kwam, werd alles "been there, done that" op pick up gebied. Daar heb ik nog een tijdje gecoached en dat was erg leuk.
Toen ik terug kwam naar NL heb ik niet de moeite genomen om verder te gaan. Ondertussen ben ik er ook achter dat veel van mijn bewezen routines uit andere landen niet werken bij Nederlandse vrouwen.
Mocht ik een select en vertrouwd groepje kunnen vormen, dan zou dat leuk zijn en zou ik misschien willen zien wat hier wel werkt. Maar ik mis het niet echt of zo.
Overigens was ik tijdens mijn periode als coach ook vrij serieus aan het daten met een meisje welke het spel ook kende. Dat maakte dat zij mij scherp hield en ze ging ook rustig mee tijdens het sargen.
Nee, Jessica Alba heb ik niet in mijn bed gehad, hoewel ze d'r na haar zwangerschap een stuk minder aantrekkelijk uit ziet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:07 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Geen uitdaging meer? Hoe moet ik me dat voorstellen. Na Jessica Alba geneukt te hebben hoeft het allemaal niet meer zo nodig?
Lijkt me daarnaast dan attraction universeel is. Routines zijn zijwieltjes voor het begin, uiteindelijk dump je ze.
Vind het een beetje een vreemd verhaal. Maargoed, als je het niet wil delen heb ik daar respect voor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, Jessica Alba heb ik niet in mijn bed gehad, hoewel ze d'r na haar zwangerschap een stuk minder aantrekkelijk uit ziet.
Ik ga hier niet uitweiden wat ik bereikt heb, dat is iets voor een vertrouwde groep.
Nederlandse vrouwen reageren beduidend anders, ik vertrouw al lang niet meer op routines. Wat in Ierland, UK, Italie, Spanje en de USA goed werkte, krijg je hier in NL geen contact, iig niet bij hoger opgeleide vrouwen. Dit zie je trouwens ook terug op de bekende PUA fora.
Zijn jullie lid van een lair trouwens?
Recordpoging open deuren intrappen?quote:
Eens. Tis maar een irritant ventje als je er de hele tijd naar moet luisteren.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:44 schreef fathank het volgende:
Recordpoging open deuren intrappen?
Het enige wat ik zie is iemand die zichzelf een bepaalde mimiek en manier van praten heeft aangeleerd en daarmee doet alsof ie het 8 wereldwonder heeft uitgevonden.
Een beetje vergelijkbaar met een gladde autoverkoper imho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |