abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131760035
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 17:07 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Geen uitdaging meer? Hoe moet ik me dat voorstellen. Na Jessica Alba geneukt te hebben hoeft het allemaal niet meer zo nodig?

Lijkt me daarnaast dan attraction universeel is. Routines zijn zijwieltjes voor het begin, uiteindelijk dump je ze.
Nee, Jessica Alba heb ik niet in mijn bed gehad, hoewel ze d'r na haar zwangerschap een stuk minder aantrekkelijk uit ziet.
Ik ga hier niet uitweiden wat ik bereikt heb, dat is iets voor een vertrouwde groep.

Nederlandse vrouwen reageren beduidend anders, ik vertrouw al lang niet meer op routines. Wat in Ierland, UK, Italie, Spanje en de USA goed werkte, krijg je hier in NL geen contact, iig niet bij hoger opgeleide vrouwen. Dit zie je trouwens ook terug op de bekende PUA fora.

Zijn jullie lid van een lair trouwens?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 2 oktober 2013 @ 22:54:29 #272
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_131796474
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:22 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Nee, Jessica Alba heb ik niet in mijn bed gehad, hoewel ze d'r na haar zwangerschap een stuk minder aantrekkelijk uit ziet.
Ik ga hier niet uitweiden wat ik bereikt heb, dat is iets voor een vertrouwde groep.

Nederlandse vrouwen reageren beduidend anders, ik vertrouw al lang niet meer op routines. Wat in Ierland, UK, Italie, Spanje en de USA goed werkte, krijg je hier in NL geen contact, iig niet bij hoger opgeleide vrouwen. Dit zie je trouwens ook terug op de bekende PUA fora.

Zijn jullie lid van een lair trouwens?
Vind het een beetje een vreemd verhaal. Maargoed, als je het niet wil delen heb ik daar respect voor.

Ben zelf lid van een groep gasten die met zelfontwikkeling bezig is. Erg toffe mensen allemaal, met allemaal een andere visie voor zichzelf.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_131801033
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 09:44:33 #274
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_131802325
quote:
Recordpoging open deuren intrappen?

Het enige wat ik zie is iemand die zichzelf een bepaalde mimiek en manier van praten heeft aangeleerd en daarmee doet alsof ie het 8 wereldwonder heeft uitgevonden.

Een beetje vergelijkbaar met een gladde autoverkoper imho.

[ Bericht 10% gewijzigd door fathank op 03-10-2013 10:17:42 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 3 oktober 2013 @ 10:21:17 #275
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131803065
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 09:44 schreef fathank het volgende:

Het enige wat ik zie is iemand die zichzelf een bepaalde mimiek en manier van praten heeft aangeleerd en daarmee doet alsof ie het 8 wereldwonder heeft uitgevonden.

Eens. Tis maar een irritant ventje als je er de hele tijd naar moet luisteren.
En voornamelijk vertelt hij dat je zelfvertrouwen moet hebben / uitstralen en je niet als een houten hark je moet gedragen.
pi_131806082
quote:

[..]

quote:
7s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 10:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Eens. Tis maar een irritant ventje als je er de hele tijd naar moet luisteren.
En voornamelijk vertelt hij dat je zelfvertrouwen moet hebben / uitstralen en je niet als een houten hark je moet gedragen.
Gaat het zelf doen dan en kijk of het echt zo makkelijk is.
Alles moet ROOD.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 12:23:19 #277
157922 fathank
pi_131806194
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:19 schreef Wazzim het volgende:

[..]

[..]

2 weken terug nog. Precies zoals in het filmpje te zien. Binnen 5 minuten nrs uitgewisseld, en een kwartier later kwam ze me thuis oppikken. En dat zonder wijsheid uit boekjes of youtube maar gewoon common sense. We daten nu nog.
pi_131806231
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:23 schreef fathank het volgende:

[..]

2 weken terug nog. Precies zoals in het filmpje te zien. Binnen 5 minuten nrs uitgewisseld, en een kwartier later kwam ze me thuis oppikken. En dat zonder wijsheid uit boekjes of youtube maar gewoon common sense. We daten nu nog.
Ik lokte zo'n reactie uit want nagenoeg iedereen kan zo'n verhaal vertellen, ga het nu elke week proberen en je zal zien dat het consistent kunnen van zoiets veel moeilijker is dan zomaar 1 keer.
Alles moet ROOD.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 12:26:57 #279
157922 fathank
pi_131806289
quote:
12s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:24 schreef Wazzim het volgende:

[..]

Ik lokte zo'n reactie uit want nagenoeg iedereen kan zo'n verhaal vertellen, ga het nu elke week proberen en je zal zien dat het consistent kunnen van zoiets veel moeilijker is dan zomaar 1 keer.
Waarom zou ik 100x hetzelfde trucje toe willen passen? dat werkt niet. Als je een vrouw wil versieren moet je de situatie kunnen lezen, bewust zijn van je omgeving. Niet 100x hetzelfde trucje toepassen. Iedere vrouw is anders en reageert anders. Je moet je focussen op de input die je krijgt van daaruit je strategie bepalen. Geen voorgekauwd trucje met vastgelegde regels.
pi_131806527
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:26 schreef fathank het volgende:

[..]

Waarom zou ik 100x hetzelfde trucje toe willen passen? dat werkt niet. Als je een vrouw wil versieren moet je de situatie kunnen lezen, bewust zijn van je omgeving. Niet 100x hetzelfde trucje toepassen. Iedere vrouw is anders en reageert anders. Je moet je focussen op de input die je krijgt van daaruit je strategie bepalen. Geen voorgekauwd trucje met vastgelegde regels.
lol

Er zijn een paar basisprincipes die je altijd nodig moet hebben en daar lult die gast over. Het is duidelijk dat jij het nooit op grote schaal hebt geprobeerd en dus niet ziet waarom je ze nodig hebt. Het is dus geen 'truc'.

Daarnaast heb je meestal geen tijd om je fucking 'strategie' te bepalen, tegen de tijd dat je die hebt zit je al helemaal verkracht qua denken.
Alles moet ROOD.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 12:38:15 #281
157922 fathank
pi_131806580
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:35 schreef Wazzim het volgende:

[..]

lol

Er zijn een paar basisprincipes die je altijd nodig moet hebben en daar lult die gast over. Het is duidelijk dat jij het nooit op grote schaal hebt geprobeerd en dus niet ziet waarom je ze nodig hebt. Het is dus geen 'truc'.

Daarnaast heb je meestal geen tijd om je fucking 'strategie' te bepalen, tegen de tijd dat je die hebt zit je al helemaal verkracht qua denken.
Als je sociaal gehandicapt bent misschien.

En die basisprincipes waar hij het over heeft liggen wel zo voor de hand dat m'n 10 jarige neefje dat nog zou kunnen bedenken. Ik zie werkelijk niks waarvan ik onder de indruk zou moeten zijn imho.
pi_131806839
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:38 schreef fathank het volgende:

[..]

Als je sociaal gehandicapt bent misschien.

En die basisprincipes waar hij het over heeft liggen wel zo voor de hand dat m'n 10 jarige neefje dat nog zou kunnen bedenken. Ik zie werkelijk niks waarvan ik onder de indruk zou moeten zijn imho.
Bedenken is toch iets anders dan uitvoeren, slimbo. Je snapt hoop ik wel het verschil tussen theorie en praktijk?
Als je daar met je nuchtere kop staat piep je dus echt wel anders.
Alles moet ROOD.
pi_131806884
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:49 schreef Wazzim het volgende:

[..]

Bedenken is toch iets anders dan uitvoeren, slimbo. Je snapt hoop ik wel het verschil tussen theorie en praktijk?
Als je daar met je nuchtere kop staat piep je dus echt wel anders.
En je hebt dus een boek nodig of filmpjes of een of andere random dude die zegt dat het werkt om genoeg zelfvertrouwen te kweken het daadwerkelijk te doen?
pi_131806922
quote:
7s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En je hebt dus een boek nodig of filmpjes of een of andere random dude die zegt dat het werkt om genoeg zelfvertrouwen te kweken het daadwerkelijk te doen?
Ja.
Alles moet ROOD.
pi_131806937
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:52 schreef Wazzim het volgende:

[..]

Ja.
Apart.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 13:05:17 #286
157922 fathank
pi_131807273
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:52 schreef Wazzim het volgende:

[..]

Ja.
Dan moet je eens bij jezelf te rade gaan.
pi_131807426
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:05 schreef fathank het volgende:

[..]

Dan moet je eens bij jezelf te rade gaan.
Hoezo?
Alles moet ROOD.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 13:10:42 #288
157922 fathank
pi_131807470
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:09 schreef Wazzim het volgende:

[..]

Hoezo?
Dat je dus blijkbaar je zelfvertrouwen moet halen uit de ervaring van een ander. Dat vind ik raar.
pi_131807553
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:10 schreef fathank het volgende:

[..]

Dat je dus blijkbaar je zelfvertrouwen moet halen uit de ervaring van een ander. Dat vind ik raar.
Hoog TellSell gehalte idd.
pi_131807711
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:10 schreef fathank het volgende:

[..]

Nou ja het is zo dat ik altijd wel meisjes aansprak op school, werk en vakanties/tripjes maar nooit wist ik dat je het zo snel kon escaleren.

Ik was altijd meer van het elkaar leren kennen maar toen zag ik hoe je dat lange proces kon skippen en dus heb ik indirect via de info het zelfvertrouwen gekregen om ook dat te proberen. Niets vreemds aan.
Alles moet ROOD.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 13:58:21 #291
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131808887
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:19 schreef Wazzim het volgende:

Ik zeg dat wat hij verteld, dus de inhoud, de basisprincipes gewoon logica is.
Ik zeg niet dat het daadwerkelijk uitvoeren er van simpel is.

Twee totaal verschillende dingen.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 16:38:15 #292
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_131813162
Ik zie hetzelfde riedeltje de hele tijd weer langskomen...

Aan alle gasten die met pickup bezig zijn, JA, er zijn genoeg gasten die nooit van game gehoord hebben en er toch veel beter in zijn dan jij, get over it.

Aan alle ''naturals'' , al is het voor jullie de normaalste zaak van de wereld. Niet iedereen is zo, sommigen moeten zelfvertrouwen leren. Natuurlijk kun je dit jezelf leren als je maar genoeg ervaring opdoet, maar waarom niet naar de mensen kijken die al de resultaten hebben die jij wilt? Als ze dan ook nog eens gratis op internet zetten wat voor acties ze gedaan hebben om deze resultaten te bereiken, is het helemaal een inkopper..

(sidenote, al betwijfel ik of alle gasten die beweren dat het zo makkelijk is het ook echt zelf consistent in de praktijk brengen)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_131820536
quote:

[..]

Voor hem is het waarschijnlijk 10x makkelijker dan voor jou. That's the difference.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 20:45:30 #294
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131820885
Waarom ziet niemand hier het verschil op het hebben van commentaar op de praktijk of op de theorie?
pi_131821117
quote:
7s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik zeg dat wat hij verteld, dus de inhoud, de basisprincipes gewoon logica is.
Ik zeg niet dat het daadwerkelijk uitvoeren er van simpel is.

Twee totaal verschillende dingen.
Dat zegt hij ook, dat het simpel is maar lastig uit te voeren.

De basisprincipes zijn goed om opnieuw te horen, want je wordt er alsmaar beter in als je je zwakke punt ontdekt. Zo kan het zijn dat als je 1 van die punten vergeet of onbewust niet meer doet, en daarvoor is dit zeer handig.

Soms kom je ook in rare situaties. Net was ik bijvoorbeeld even op de kermis, weinig vrouwen van onze leeftijd dus al lastig. Dus die maat van me: "het is onmogelijk, het is ook vroeg enzo". Zag ik een meid staan, hij zei: "ze staat op iemand te wachten, het lukt niet". Ik dacht, "limiting believes" (van RSD letterlijk: alles kan).

Dus ik op haar afstappen. Ik wist niet wat ik moest zeggen. Les nummer 2: "alles wat je zegt is goed genoeg". Dus ik zei iets totaal onzinnigs en zorgde ervoor dat mijn oogcontact goed is. Knuffelen enzo zelfs, en praten, dus ging goed.

Kwam daarna later haar vriendin. Dus kwamen gelijk weer andere dingen naar boven: haar ook aanspreken, haar nummer vragen (zeggen om af te spreken), haar een beetje wegdraaien zodat die andere vriendin even uit haar gezichtsveld is. Haar plagen enz enz enz.

Toch wel mooi, 10 minuten naar de kermis en twee vrouwen in totaal aangesproken. Bij de eerste ging het mis vanwege haar vriendin, die andere toch wel leuk afgerond :P Eergisteren ook al met een meid gereisd in de trein waar ik ook een keer mee moet afspreken. Het uitgaan is niet eens begonnen, pick-up werkt gewoon ongelooflijk goed.
pi_131822475
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 20:45 schreef Cue_ het volgende:
Waarom ziet niemand hier het verschil op het hebben van commentaar op de praktijk of op de theorie?
Omdat ze samengaan? Hoe kan je bijvoorbeeld ooit (nuttig) commentaar hebben op een pragmatische economische theorie zonder de praktijk in acht te nemen?
Alles moet ROOD.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 21:25:53 #297
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131823281
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 21:13 schreef Wazzim het volgende:

[..]

Omdat ze samengaan? Hoe kan je bijvoorbeeld ooit (nuttig) commentaar hebben op een pragmatische economische theorie zonder de praktijk in acht te nemen?
Dat de theorie in veel gevallen (doel bv op het filmpje met die 8 'super' tips) gewoon logica is.. betekent toch nog niet dat die theorie/die logica makkelijk in praktijk te brengen si voor iedereen.
pi_131824757
lapo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')