Nee, Jessica Alba heb ik niet in mijn bed gehad, hoewel ze d'r na haar zwangerschap een stuk minder aantrekkelijk uit ziet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:07 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Geen uitdaging meer? Hoe moet ik me dat voorstellen. Na Jessica Alba geneukt te hebben hoeft het allemaal niet meer zo nodig?
Lijkt me daarnaast dan attraction universeel is. Routines zijn zijwieltjes voor het begin, uiteindelijk dump je ze.
Vind het een beetje een vreemd verhaal. Maargoed, als je het niet wil delen heb ik daar respect voor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, Jessica Alba heb ik niet in mijn bed gehad, hoewel ze d'r na haar zwangerschap een stuk minder aantrekkelijk uit ziet.
Ik ga hier niet uitweiden wat ik bereikt heb, dat is iets voor een vertrouwde groep.
Nederlandse vrouwen reageren beduidend anders, ik vertrouw al lang niet meer op routines. Wat in Ierland, UK, Italie, Spanje en de USA goed werkte, krijg je hier in NL geen contact, iig niet bij hoger opgeleide vrouwen. Dit zie je trouwens ook terug op de bekende PUA fora.
Zijn jullie lid van een lair trouwens?
Recordpoging open deuren intrappen?quote:
Eens. Tis maar een irritant ventje als je er de hele tijd naar moet luisteren.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:44 schreef fathank het volgende:
Recordpoging open deuren intrappen?
Het enige wat ik zie is iemand die zichzelf een bepaalde mimiek en manier van praten heeft aangeleerd en daarmee doet alsof ie het 8 wereldwonder heeft uitgevonden.
Een beetje vergelijkbaar met een gladde autoverkoper imho.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Het enige wat ik zie is iemand die zichzelf een bepaalde mimiek en manier van praten heeft aangeleerd en daarmee doet alsof ie het 8 wereldwonder heeft uitgevonden.
Gaat het zelf doen dan en kijk of het echt zo makkelijk is.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eens. Tis maar een irritant ventje als je er de hele tijd naar moet luisteren.
En voornamelijk vertelt hij dat je zelfvertrouwen moet hebben / uitstralen en je niet als een houten hark je moet gedragen.
2 weken terug nog. Precies zoals in het filmpje te zien. Binnen 5 minuten nrs uitgewisseld, en een kwartier later kwam ze me thuis oppikken. En dat zonder wijsheid uit boekjes of youtube maar gewoon common sense. We daten nu nog.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:19 schreef Wazzim het volgende:
[..]
[..]
Gaat het zelf doen dan en kijk of het echt zo makkelijk is.
Ik lokte zo'n reactie uit want nagenoeg iedereen kan zo'n verhaal vertellen, ga het nu elke week proberen en je zal zien dat het consistent kunnen van zoiets veel moeilijker is dan zomaar 1 keer.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:23 schreef fathank het volgende:
[..]
2 weken terug nog. Precies zoals in het filmpje te zien. Binnen 5 minuten nrs uitgewisseld, en een kwartier later kwam ze me thuis oppikken. En dat zonder wijsheid uit boekjes of youtube maar gewoon common sense. We daten nu nog.
Waarom zou ik 100x hetzelfde trucje toe willen passen? dat werkt niet. Als je een vrouw wil versieren moet je de situatie kunnen lezen, bewust zijn van je omgeving. Niet 100x hetzelfde trucje toepassen. Iedere vrouw is anders en reageert anders. Je moet je focussen op de input die je krijgt van daaruit je strategie bepalen. Geen voorgekauwd trucje met vastgelegde regels.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:24 schreef Wazzim het volgende:
[..]
Ik lokte zo'n reactie uit want nagenoeg iedereen kan zo'n verhaal vertellen, ga het nu elke week proberen en je zal zien dat het consistent kunnen van zoiets veel moeilijker is dan zomaar 1 keer.
lolquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom zou ik 100x hetzelfde trucje toe willen passen? dat werkt niet. Als je een vrouw wil versieren moet je de situatie kunnen lezen, bewust zijn van je omgeving. Niet 100x hetzelfde trucje toepassen. Iedere vrouw is anders en reageert anders. Je moet je focussen op de input die je krijgt van daaruit je strategie bepalen. Geen voorgekauwd trucje met vastgelegde regels.
Als je sociaal gehandicapt bent misschien.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:35 schreef Wazzim het volgende:
[..]
lol
Er zijn een paar basisprincipes die je altijd nodig moet hebben en daar lult die gast over. Het is duidelijk dat jij het nooit op grote schaal hebt geprobeerd en dus niet ziet waarom je ze nodig hebt. Het is dus geen 'truc'.
Daarnaast heb je meestal geen tijd om je fucking 'strategie' te bepalen, tegen de tijd dat je die hebt zit je al helemaal verkracht qua denken.
Bedenken is toch iets anders dan uitvoeren, slimbo. Je snapt hoop ik wel het verschil tussen theorie en praktijk?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je sociaal gehandicapt bent misschien.
En die basisprincipes waar hij het over heeft liggen wel zo voor de hand dat m'n 10 jarige neefje dat nog zou kunnen bedenken. Ik zie werkelijk niks waarvan ik onder de indruk zou moeten zijn imho.
En je hebt dus een boek nodig of filmpjes of een of andere random dude die zegt dat het werkt om genoeg zelfvertrouwen te kweken het daadwerkelijk te doen?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:49 schreef Wazzim het volgende:
[..]
Bedenken is toch iets anders dan uitvoeren, slimbo. Je snapt hoop ik wel het verschil tussen theorie en praktijk?
Als je daar met je nuchtere kop staat piep je dus echt wel anders.
Ja.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En je hebt dus een boek nodig of filmpjes of een of andere random dude die zegt dat het werkt om genoeg zelfvertrouwen te kweken het daadwerkelijk te doen?
Dan moet je eens bij jezelf te rade gaan.quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan moet je eens bij jezelf te rade gaan.
Dat je dus blijkbaar je zelfvertrouwen moet halen uit de ervaring van een ander. Dat vind ik raar.quote:
Hoog TellSell gehalte idd.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat je dus blijkbaar je zelfvertrouwen moet halen uit de ervaring van een ander. Dat vind ik raar.
Nou ja het is zo dat ik altijd wel meisjes aansprak op school, werk en vakanties/tripjes maar nooit wist ik dat je het zo snel kon escaleren.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat je dus blijkbaar je zelfvertrouwen moet halen uit de ervaring van een ander. Dat vind ik raar.
Ik zeg dat wat hij verteld, dus de inhoud, de basisprincipes gewoon logica is.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:19 schreef Wazzim het volgende:
Gaat het zelf doen dan en kijk of het echt zo makkelijk is.
Voor hem is het waarschijnlijk 10x makkelijker dan voor jou. That's the difference.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat zegt hij ook, dat het simpel is maar lastig uit te voeren.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zeg dat wat hij verteld, dus de inhoud, de basisprincipes gewoon logica is.
Ik zeg niet dat het daadwerkelijk uitvoeren er van simpel is.
Twee totaal verschillende dingen.
Omdat ze samengaan? Hoe kan je bijvoorbeeld ooit (nuttig) commentaar hebben op een pragmatische economische theorie zonder de praktijk in acht te nemen?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:45 schreef Cue_ het volgende:
Waarom ziet niemand hier het verschil op het hebben van commentaar op de praktijk of op de theorie?
Dat de theorie in veel gevallen (doel bv op het filmpje met die 8 'super' tips) gewoon logica is.. betekent toch nog niet dat die theorie/die logica makkelijk in praktijk te brengen si voor iedereen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:13 schreef Wazzim het volgende:
[..]
Omdat ze samengaan? Hoe kan je bijvoorbeeld ooit (nuttig) commentaar hebben op een pragmatische economische theorie zonder de praktijk in acht te nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |