abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 juni 2013 @ 14:37:29 #181
117098 Hathor
Effe niet
pi_127619452
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 08:48 schreef Synthercell het volgende:

[..]

Dit zou ook provokatie kunnen zijn, om net als wat onlangs in Engeland gebeurde een schokgolf door de massa heen te zenden (dat was geen provo, maar het schokeffect was wel het gevolg van de enorme media die het dagenlang en doorlopend op de buis bracht) Want die gebeurtenis zorgt voor verdere angst in bugers, dat gaat politieke gevolgen krijgen (zag je ook na aanslag in Noorwegen, die verkiezingen die volgde liet een enorme verandering zien, angst propaganda doet dat keer op keer), en daaruit kan fascisme ontstaan (dat was super georganiseert, een individu niet, vandaar dat het een provokateur kan zijn geweest)
Dus was het een provokatie, of net als onlangs in Engeland een doorgedraaide fanatici, of was het werkelijk iemand uit extreem rechtse hoek (of zelfs extreem linkse hoek, om te provoceren, een false flag daad om een ander of groep in kwaad daglicht te zetten) In deze post 9/11 tijd moet je overal rekening mee houden, omdat 9/11 zelf ook zeer verdacht was (meeste Amerikanen vermoeden dan ook dat 'hun' regering erachter zat)
De meeste Amerikanen nog wel. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 10 juni 2013 @ 22:53:31 #182
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_127642438
Even nog voor de statistieken: er is wat meer bekend geworden over deze vechtpartij.
Blijkbaar zochten die extreem linksen zelf het gevecht op. De jongeren die door hen bedreigd werden hebben in eerste instantie het gevecht proberen te ontlopen. Naderhand lukte het toch om te gaan slaan. De eerste klap werd door de linksen uitgedeeld. Met een boksbeugel. Toen die jongen eindelijk die Meric terugsloeg was de eerste klap een daalder waard.

Voor diegenen die Frans kunnen:
http://www.lepoint.fr/soc(...)-2013-1677922_23.php
The End Times are wild
pi_127643012
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 22:53 schreef LXIV het volgende:
Even nog voor de statistieken: er is wat meer bekend geworden over deze vechtpartij.
Blijkbaar zochten die extreem linksen zelf het gevecht op. De jongeren die door hen bedreigd werden hebben in eerste instantie het gevecht proberen te ontlopen. Naderhand lukte het toch om te gaan slaan. De eerste klap werd door de linksen uitgedeeld. Met een boksbeugel. Toen die jongen eindelijk die Meric terugsloeg was de eerste klap een daalder waard.

Weet niet of dit waar is, maar mocht het waar zijn dan is het dus zijn verdiende stinkende loon.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 10 juni 2013 @ 23:03:56 #184
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_127643108
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2013 23:02 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Weet niet of dit waar is, maar mocht het waar zijn dan is het dus zijn verdiende stinkende loon.
Het schijnt altijd al een oproerkraaier geweest te zijn, die geweld absoluut niet schuwde, altijd met een boksbeugel op zak liep en vond dat al zijn politieke tegenstanders "dood" moesten.
Op de Franse social media is inmiddels genoeg te vinden.
The End Times are wild
pi_127643469
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 23:03 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het schijnt altijd al een oproerkraaier geweest te zijn, die geweld absoluut niet schuwde, altijd met een boksbeugel op zak liep en vond dat al zijn politieke tegenstanders "dood" moesten.
Op de Franse social media is inmiddels genoeg te vinden.
Mijn Frans is slecht hoor, maar ik zie hier wel al mn vooroordelen bevestigd... :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127651917
De jongen die nu overleden is aan zijn verwondingen was van de uiterste linkse beweging en de skinheads uiters rechts .
In Frankrijk werd met veel herrie van Links tegen Rechts het Homo huwelijk in gevoerd .( Marriage pour tous)
Dit bracht Links die er voor waren tegenover Rechts waarbij nog wat op gestookt door de Uiterst rechtse partij het "Front Nationaal FN "onder leiding van de charmante Marine Le Pen een wolvin in schaapskleren .
En dit alles heeft door gewerkt in de moord op deze jongen en dit gebeuren in een Achterstands wijk .
pi_127651986
Precies, ook nog ingegeven door homofobie dus, deze daad van terreur.
pi_127652020
Ach als we alles wat na jullie op internet selectief en zonder context eruit zouden pikken dan kun je ook een lekker beeld schetsen.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 09:25:45 #189
241662 Jian
Well, well, well
pi_127653033
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 08:20 schreef De_Guidance het volgende:
Daden van terreur in Europa komen volgens de rapporten van Europol per definitie bijna altijd van Extreemlinks. Daarnaast hoeft het iets hebben tegen het homohuwelijk niet per definitie iets te maken te hebben met homofobie, maar dat terzijde.

Maar goed wat ik thans uit de Franse media begrijp is, dat deze extreem-linkse onruststoker de confrontatie met de skinheads heeft (op)gezocht en dat deze skinheads de confrontatie in 1e instantie probeerden te vermijden maar daar niet in slaagden. Tijdens de schermutseling die daarna volgde heeft de linkse onruststoker de skinhead aangevallen en is daarbij als gevolg van een klap, met zijn hoofd ergens (de grond) tegenaan gekomen, wat hem noodlottig is geworden. Lijkt me niet onwaarschijnlijk dat de betreffende skinhead eraf komt met Noodweer(exces).
pi_127654337
quote:
Als zelfverdediging een daad van terreur is... ;( Of bedoel je een daad van terreur dat die extreemlinksen die skinhead willen meppen? Ja, daar ben ik ook tegen. Mooi dat die extreemrechtsen ook de confrontatie wilden ontgaan, dat valt me van ze mee _O_
  dinsdag 11 juni 2013 @ 11:10:43 #191
117098 Hathor
Effe niet
pi_127655833
quote:
Gewoon een gevalletje zelfverdediging, beetje advocaat krijgt hem zo off the hook. Hij heeft het blijkbaar zelf uitgelokt, hij is alleen letterlijk de verkeerde tegengekomen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_127656484
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 22:53 schreef LXIV het volgende:

Translate vertaald het redelijk. Lijkt inderdaad een gevalletje uitlokkerij van de linkerkant te zijn.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_127656513
Topic titel kan dus ook wel aangepast worden.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')