PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Vertel het me maarquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:53 schreef pascal08 het volgende:
DM me als je wil zien hoeveel packs je geopend hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit op kantoor te wachten op onderdelen die er al zouden moeten zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb je dan niet wat beters te doen dan fokken?
http://www.seattle.gov/HTML/VISITOR/points.htm
quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vertel het me maar![]()
beetje 5 dingen verzinnen kan ik ook wel iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet hem DMen met je wachtwoord + username.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die pascal is ook fraai. Moet je hem DMen komt er niks
Moest de hele DM nog typen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die pascal is ook fraai. Moet je hem DMen komt er niks
Maar dat zijn dan toch alleen de packs in de webapp?quote:
Ik kan het zo wel ff testen door een pakje te openen op de console.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan toch alleen de packs in de webapp?
Overigens als ze dat echt bijhouden is dat wel makkelijk beinvloedbaar dan
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 6 juni 2013 01:02 schreef Tim86 het volgende:
Ja hoor, 3x op rij verloren van een sshend Brits incestkind door een rare deflection of iets anders debiel. Tyf toch een end op zeg, kutspel.. Ik ga hello kitty island adventure spelen, fuck dit.
Ik ookquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Pascal ik krijg This request has no preview available
2500 163?!?!quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:06 schreef ThadCastle het volgende:
Op mijn nieuwste account van pas (toen xbox live gratis was)
400c / 6
750 / 0
2500 / 163
3750 / 1
5000 / 1
7500 / 1
Dit is alleen webapp dan? En ook alleen in Chrome of maakt dat niet uit?
idd ja...ds2 ookquote:
Toch bijna een half miljoentje aan packsquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Even op mijn main account kijken zal wel mega veel zijn
Nee 7500quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:09 schreef Kamikazie het volgende:
Zijn dat 5k packs?
Wat dat is dan 13 miljoen
Alleen webapp weet ik niet. Browser maakt niet uit.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:06 schreef ThadCastle het volgende:
Op mijn nieuwste account van pas (toen xbox live gratis was)
400c / 6
750 / 0
2500 / 163
3750 / 1
5000 / 1
7500 / 1
Dit is alleen webapp dan? En ook alleen in Chrome of maakt dat niet uit?
Duuuuude, dat kan toch niet. Dat is 17 miljoen ofzoquote:
Sowieso ook met echt geld gekochtquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Duuuuude, dat kan toch niet. Dat is 17 miljoen ofzoIk vond mijn 1.7 miljoen al veel
Tis zeker niet alleen webapp. Want ik open meestal op console de goldpacks.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Alleen webapp weet ik niet. Browser maakt niet uit.
ban voor tamperen?quote:
Denk ook niet dat het kloptquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
volgens mij klopt dat niet hoor.
Nee, zie het nu wel maar of ik ben scheel of het klopt niet. Of ik heb al die packs op andere accounts geopendquote:
Ik denk dat het niet klopt, geloof niet dat vanTrapz er 20 miljoen aan heeft uitgegevenquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, zie het nu wel maar of ik ben scheel of het klopt niet. Of ik heb al die packs op andere accounts geopend
Wel tof dat ze MOTM gaan doen dusquote:
Morgen MOTM Strootman, Depay of Wijnaldumquote:
Zou ik dan 20 miljoen aan packs hebben geopend.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:14 schreef Kamikazie het volgende:
Of het is over hele fifa tijd, met dat account. Dat zou kunnen
20 miljoenquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zou ik dan 20 miljoen aan packs hebben geopend.
Dan is de duurste speler die ik er ooit uit heb gehad IF Neymar.
Fuck dit ik stop met packs.
Ja ik weet niet of je er echt geld in stopt, maar anders lijkt me 20 miljoen een vrij onmogelijk bedrag.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zou ik dan 20 miljoen aan packs hebben geopend.
Dan is de duurste speler die ik er ooit uit heb gehad IF Neymar.
Fuck dit ik stop met packs.
Hmm lijkt nu wel te kloppen, dacht dat ik er wat meer had, maar moet even andere accounts checken. Het is sowieso niet hele FIFA tijd want dan zou ik veeeeeeeeeel meer brons pack hebben (nu 1200quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:14 schreef Kamikazie het volgende:
Of het is over hele fifa tijd, met dat account. Dat zou kunnen
Jij hebt ook ziek veel eraan uitgegeven hoorquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:16 schreef ThadCastle het volgende:
Op mijn 2nd account:
400: 390
750: 269
2500: 1582
3750: 29
5000: 14
7500: 17
2000 euro uitgeven voor een spelquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of je er echt geld in stopt, maar anders lijkt me 20 miljoen een vrij onmogelijk bedrag.
Komt dat ongeveer overeen met wat je dacht?quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:16 schreef ThadCastle het volgende:
Op mijn 2nd account:
400: 390
750: 269
2500: 1582
3750: 29
5000: 14
7500: 17
Nope, je krijgt toch altijd wel de helft terug?quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij hebt ook ziek veel eraan uitgegeven hoor
Nu tradeoffer naar jezelfquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:16 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Nog niet verkocht, maar toch de coins erbij
Maar hij heeft het terugverdiendquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij hebt ook ziek veel eraan uitgegeven hoor
... het is geen 2000 euro hequote:
Mooi uitleg.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
... het is geen 2000 euro heHet is louter een digitaal iets wat je soms om kan zetten in geld.
Moet je ff wachten tot ze weer in de store zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:17 schreef Thorb het volgende:
Scheelt dat 100k er niet bijstaat, dat scheelt al 400k
Die heb ik nog nooit een opengemaaktquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:17 schreef Thorb het volgende:
Scheelt dat 100k er niet bijstaat, dat scheelt al 400k
Oja maar goed ik ga in ieder geval geen packs meer openen tot FIFA 14.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
... het is geen 2000 euro heHet is louter een digitaal iets wat je soms om kan zetten in geld.
Op het eind alles verkopen en al je coins opmaken aan packs yoloquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oja maar goed ik ga in ieder geval geen packs meer openen tot FIFA 14.
Ja missen er wel meer, 35k bijvoorbeeldquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Moet je ff wachten tot ze weer in de store zijn.
Super spannend zo elke keer aanpassenquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:18 schreef ThadCastle het volgende:
Main account:
400: 1621
750: 176
Leuk begin
3750: 58
5000: 28
7500: 67
Iddquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wel triest dat ze het bijhouden want het lijkt me sterk dat hun random is wanneer je iets goed krijgt in een pack.
Ja sowiesoquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:21 schreef pascal08 het volgende:
Nu willen we allemaal dit van Maver zien natuurlijk.![]()
Waarom zou het niet random kunnen zijn dan? Ze slaan gewoon een ID op zodat ze kunnen zien wie je toen in je pack had. Kan voor marketingdoeleinden zijn maar ook op te checken of er geen fouten zijn gemaakt met de cardweight, zoals vorig jaar met Gerrard.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wel triest dat ze het bijhouden want het lijkt me sterk dat hun random is wanneer je iets goed krijgt in een pack.
Daar geloof ik niet in.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waarom zou het niet random kunnen zijn dan? Ze slaan gewoon een ID op zodat ze kunnen zien wie je toen in je pack had. Kan voor marketingdoeleinden zijn maar ook op te checken of er geen fouten zijn gemaakt met de cardweight, zoals vorig jaar met Gerrard.
Hoe zie ik mijn shit ?quote:
Na het opstaan van de WC even omkijken in de pot.quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Na het opstaan van de WC even omkijken in de pot.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Na het opstaan van de WC even omkijken in de pot.
Ik zei het tochquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:30 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
HOLY SHIT IK KON RIJK ZIJNDit zijn alleen 7,5k packs
Kan niet man 11 miljoen coinsquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
400 : 668
750 : 263
2500: 26
3750: 421
5000: 77
7500: 2678
Nja als ik zie hoeveel coins je hebt gekocht + MSP points + verkoop van spelers uit packs...quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kan niet man 11 miljoen coinsDit is alleen main account
quote:
2 x MSP pointsquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nja als ik zie hoeveel coins je hebt gekocht + MSP points + verkoop van spelers uit packs...
Als maver niet boven de 5000 zit eet ik mijn hoed opquote:
Bij mij komt 't toch redelijk overeen. Ik had alleen niet verwacht dat ik 17 7.500c packs had gekocht.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:37 schreef Zhano het volgende:
Volgens mij klopt dr echt geen fuck van hoor.
Zet het in je onderschrift.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik heb gewoon 1/3 van de pack uitgave.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zet het in je onderschrift.
Eerst hadden we hier zo'n gozer die het aantal fut potjes in zijn ondertitel had staan
Nee dat deed hij nooitquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Elke wedstrijd je ondertitel updaten.
HiHaHo, Heb mijn 400k, tijd geleden verkocht toen ik een break had.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:42 schreef Thorb het volgende:
Ja als ik nooit coins had zou ik ook geen packs openen
Wat is je tradeprofit en je matchcoins?quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Als Maver minder packs heeft geopend ........
Hij zal sowieso niet de waarheid sprekenquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Als Maver minder packs heeft geopend ........
Jep een paar xquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb je nog packs gekocht met FIFA points?
Als ik nou precies weet hoe die tradeprofit wordt berekend en de matchcoins dan kun je makkelijk uitrekenen hoeveel coins je ongeveer terugverdiend uit packs.quote:
Matchcoins is gewoon alles wat je van wedstrijden verdiend + toernooi + league etc ... las ik ooit ergensquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als ik nou precies weet hoe die tradeprofit wordt berekend en de matchcoins dan kun je makkelijk uitrekenen hoeveel coins je ongeveer terugverdiend uit packs.
Bonussen van titels zitten er niet bij. Dacht ik tenminstequote:Op donderdag 6 juni 2013 01:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Matchcoins is gewoon alles wat je van wedstrijden verdiend + toernooi + league etc ... las ik ooit ergens
Zou ook kunnenquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bonussen van titels zitten er niet bij. Dacht ik tenminste
Ik denk dat ik maar ga proberen te accepteren dat die 5k bonus er gewoon even niet in zitquote:Op donderdag 6 juni 2013 08:43 schreef poker4lifee het volgende:
Bij EA hoef je er ook niet bang voor te zijn dat het toeval is
Ze maken de keuze wel steeds makkelijker.quote:Flinke problemen voor Xbox One'
Xbox One • Geplaatst door Roy dm op 05-06-2013 @ 17:47
Microsoft heeft de afgelopen weken al behoorlijk wat stront over zich heen gehad vanwege bepaalde functies van de Xbox One en de onduidelijkheid daarover. Wel of niet altijd online en wel of geen tweedehands-games zijn echter nog maar het topje van de ijsberg als we de geruchten mogen geloven.
Zoals bekend is een Xbox One-console hardwarematig ongeveer gelijk aan een PlayStation 4-console. Het grootste verschil zit 'm in het gebruikte geheugen: Sony gebruikt een snellere variant. Daarbij komen nu de geruchten dat de kloksnelheid van de GPU in Microsofts nieuwste zal worden gedowngrade.
De reden hiervoor zit 'm in productieproblemen voor ESRAM. De exacte details zijn nogal ingewikkeld, maar waarschijnlijk levert Microsoft 100 tot 200 MHz kloksnelheid in om de productieproblemen (en mogelijke defecten) te beperken. Hierdoor zou Xbox One een flinke stap terug zijn in vergelijking met Sony's PlayStation 4.
Om olie op het vuur te gooien schijnt Microsoft een E3-sessie met de media te hebben geannuleerd. De reden hiervoor wordt niet gegeven, maar je begrijpt dat het de geruchten alleen maar versterkt.
Haha, prutsers bij microsoft. Als ze de xbox verneuken dan is het einde oefening voor microsoft denk ik.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:10 schreef over_hedge het volgende:
Xbox one![]()
![]()
![]()
[..]
Ze maken de keuze wel steeds makkelijker.
mwa, zijn genoeg fanboys die nooit toe zouden geven dat de ps4 beter is. (als dat zo is dan, nu nog weinig over te zeggen al is microsoft niet echt handig bezig) En daar naast is microsoft wel wat meer dan alleen xbox.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, prutsers bij microsoft. Als ze de xbox verneuken dan is het einde oefening voor microsoft denk ik.
Ja, windows 8 is ook een doorslaand succesquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
mwa, zijn genoeg fanboys die nooit toe zouden geven dat de ps4 beter is. (als dat zo is dan, nu nog weinig over te zeggen al is microsoft niet echt handig bezig) En daar naast is microsoft wel wat meer dan alleen xbox.
Hoe/waar kan ik dat zien?quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat ik nu weer allemaal terugleesIk ben nu ook benieuwd hoeveel packs ik heb geopend.
Als ik met die kennis geen coins kan verdienen laat ik die statistiek aan mij voorbij gaan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat ik nu weer allemaal terugleesIk ben nu ook benieuwd hoeveel packs ik heb geopend.
Niet zo'n succes als 7, maar wel een succes!quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, windows 8 is ook een doorslaand succes
Kom op, is toch een vreselijk programma dat W8?quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:30 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Niet zo'n succes als 7, maar wel een succes!
Mogge
Ik heb er de ballen verstand van. Ik weet alleen dat ik om voor mij onbekende redenen niet kan thuiswerken met windows 8, dus ik heb het weer verwijderd van mijn laptop.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kom op, is toch een vreselijk programma dat W8?
Doet de webapp het dan niet bij je op Windows 8?quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb er de ballen verstand van. Ik weet alleen dat ik om voor mij onbekende redenen niet kan thuiswerken met windows 8, dus ik heb het weer verwijderd van mijn laptop.
Je wordt voorspelbaar...quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Doet de webapp het dan niet bij je op Windows 8?
Vind ik niet hoorquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hahaha, ik zag Tino Costa bij Valencia, EA faalt alweer.quote:
Vandaar die samenwerking met xbox.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:43 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Hahaha, ik zag Tino Costa bij Valencia, EA faalt alweer.
Dat lijkt me wel zo logisch. Het gaat toch per account?quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:52 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga vanmiddag ook even kijken hoeveel packs ik heb geopend
Telt hij ook mee wat je op de PS3 heb geopend ?
quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen pascal08 dat weet dus we moeten op hem wachten.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel zo logisch. Het gaat toch per account?
Maar nogmaals, hoe kun je dat nou zien?
Ik wil je wel even dat lijstje door dm'en ik snap er alleen niks vanquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel zo logisch. Het gaat toch per account?
Maar nogmaals, hoe kun je dat nou zien?
Vanavond mc ?quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:07 schreef over_hedge het volgende:
Al dat gezeik op die trailer dat het fifa 13.1 isStelletje zeikers altijd op internet.
Ja denk het wel. Olaf komt ook als het goed is. Zijn nog een vriend van ons aan het over halen om hem ook te kopen.quote:
Ja inderdaad, wat lullen die mensen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:07 schreef over_hedge het volgende:
Al dat gezeik op die trailer dat het fifa 13.1 isStelletje zeikers altijd op internet.
Ja. Betaal je 60 euro voor een spel, gaan mensen nog zeuren ookquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:07 schreef over_hedge het volgende:
Ja. Op een trailer. Als je de demo nou gespeeld heb. En het dan kut vind oke. Maar zeiken op een trailer.. Is ook nog een ps3/xbox360 trailer. Dus niet eens next gen consoles.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja. Betaal je 60 euro voor een spel, gaan mensen nog zeuren ook
Kritisch zijn is bij gebrek aan concurrentie noodzakelijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Op een trailer. Als je de demo nou gespeeld heb. En het dan kut vind oke. Maar zieken op een trailer..
Haha, thanks. Maar ik snap er dus ook niks vanquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik wil je wel even dat lijstje door dm'en ik snap er alleen niks van
Wanneer komt nieuwe dreetje?quote:
Het is easy, ik kan het wel met wat screens laten zien als je wil.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Haha, thanks. Maar ik snap er dus ook niks van
Ik kan hier geen puush zien, dus dat wordt niet even lastig. Maar stuur toch maar door, dan kan ik vanavond thuis misschien ff kijkenquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:35 schreef zerokil het volgende:
[..]
Het is easy, ik kan het wel met wat screens laten zien als je wil.
Kan ook geen puush zien hier neequote:Op donderdag 6 juni 2013 10:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kan hier geen puush zien, dus dat wordt niet even lastig. Maar stuur toch maar door, dan kan ik vanavond thuis misschien ff kijken
Vanmiddag even 4 wedstijden spelen en dan bewerken, inspreken en uploadenquote:
Engels?quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vanmiddag even 4 wedstijden spelen en dan bewerken, inspreken en uploaden
Laat vanmiddag aan mij zienquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:35 schreef zerokil het volgende:
[..]
Het is easy, ik kan het wel met wat screens laten zien als je wil.
Brazilie 22equote:Oranje stijgt vier plaatsen op FIFA-ranking
Het Nederlands elftal staat vijfde op de nieuwe wereldranglijst. Dat is vier plaatsen hoger dan op de vorige editie. Oranje speelde afgelopen maand geen wedstrijden, maar profiteerde ervan dat oudere wedstrijden minder zwaar meetelden.
De stijging van Nederland gaat ten koste van Portugal (zesde), Colombia (zevende) en Engeland (negende) die allemaal zakten.
Italië blijft de nummer acht. België steeg drie plaatsen en staat nu op de twaalfde plek. Ivoorkust is op de dertiende plaats het eerste Afrikaanse land. Aan de top van de ranglijst veranderde niets. Spanje blijft de beste voetbalnatie voor Duitsland, Argentinië en Kroatië. Opvallend is de 22e plaats van Brazilië. Het gastland van het komende WK moet onder andere Bosnië-Herzegovina voor zich dulden.
De tegenstanders van Oranje tijdens de huidige Aziatische oefentrip zijn laagvliegers. China klom drie plaatsen en staat nu 95e, Indonesië bleef 170e op de ranglijst.
Die hebben 2 jaar lang geen officiele wedstrijd gespeeld hequote:
Lui volk is hetquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die hebben 2 jaar lang geen officiele wedstrijd gespeeld he
Voetbalzonequote:Op donderdag 6 juni 2013 11:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
30 miljoenAls dat waar is
![]()
Graag gedaanquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:04 schreef WeCanDoIt het volgende:
Iemand die dat nieuwe filmpje van George kan posten?
Bedankt
huh ik snap hut nie xd xd?quote:
Volgens mij zijn die stadions niet eens op tijd af ze lopen al achterquote:
Dat is echt elk jaar zo?quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die stadions niet eens op tijd af ze lopen al achter
Wat moet je nu weer. Zoek gewoon lekker zelf we zijn geen mofo slavenquote:
Had ik gisteren ook bij kipkay ja.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
WTF is er mis met Youtube dan. Als je niet op 720p kijkt blijft ie hangen na anderhalve minuut
Het beeld iig, geluid gaat door
Inderdaad heb hier ook last van.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
WTF is er mis met Youtube dan. Als je niet op 720p kijkt blijft ie hangen na anderhalve minuut
Het beeld iig, geluid gaat door
Van Aanholtquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik opende gisteren dus ongeveer 10 3.75k packs op de console. Het ging nog niet eens zo slecht, ik had nog een Ferdinand die voor 1.5k werd verkocht, Hong Jeong Ho werd verkocht voor 1.3k en van Aanholt 4-3-3 heb ik verkocht voor 2.5k. Ook had ik in 3 packs achter elkaar een squad fitness, de consumables heb ik allemaal naar mijn club gestuurd.
Ik snap dat niet. Hoe kan je falen met zelfmoord.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
De dochter van Michael Jadson Jackson heeft gisteren een zelfmoordpoging gedaanmislukt overigens
Ik weet niet hoe ze het gedaan heeft, maar jezelf laten stikken bijv is heel moeilijk omdat je lichaam tegen gaat stribbelen. Je kan ook niet genoeg pillen nemen oidquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Hoe kan je falen met zelfmoord.Zo moeilijk kan dat toch niet zijn.
Misschien was het gewoon een schreeuw om aandacht in plaats van echt bewust zelfmoordquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Hoe kan je falen met zelfmoord.Zo moeilijk kan dat toch niet zijn.
Ik. Heb een al een instructie met Puush-plaatjes, maar die kan ik niet zien op mijn werk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:32 schreef Thorb het volgende:
Iemand die nog zijn packaantal wil bekijken?
Blijkbaar wel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hah jouw ondertitel is wel toepasselijkquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:34 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Misschien was het gewoon een schreeuw om aandacht in plaats van echt bewust zelfmoord
Alweer? Dat was die blauwe toch ook al?quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Over 1 uur het jubileum shirt van psv
Ja, snap ik. Maar is het toch gewoon dom.. Als je het echt wilt moet het toch niet zo moeilijker zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze het gedaan heeft, maar jezelf laten stikken bijv is heel moeilijk omdat je lichaam tegen gaat stribbelen. Je kan ook niet genoeg pillen nemen oid
Jubileum Thuisshirt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Alweer? Dat was die blauwe toch ook al?
Nu je het zegtquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hah jouw ondertitel is wel toepasselijk
3x klikken veel werk ?quote:
Ik kreeg gisteren terwijl ik aan het spelen was een berichtje van een account, genaamd UT__13, ofzoiets. Met een melding dat ik zoveel UT gespeeld had, dat ik 5 goldpacks cadeau kreeg. Het enige wat ik hoefde te doen was even in te loggen op www.tinyurl.ultimateteamnogwat.comquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
MENSEN TRAP ER NIET IN DOOR TE KIJKEN NAAR HOEVEEL GOLDPACKS JE HEBT KRAAK JE DEZELFDE CODE ALS BIJ TAMPEREN EN KAN JE DUS WEER GEBANNEN WORDEN
Meteen gedaan, het werkt echtquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren terwijl ik aan het spelen was een berichtje van een account, genaamt UT__13, ofzoiets. Met een melding dat ik zoveel UT gespeeld had, dat ik 5 goldpacks cadeau kreeg. Het enige wat ik hoefde te doen was even in te loggen op www.tinyurl.ultimateteamnogwat.com
Wow gelukzak waarom krijg ik zoiets nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren terwijl ik aan het spelen was een berichtje van een account, genaamt UT__13, ofzoiets. Met een melding dat ik zoveel UT gespeeld had, dat ik 5 goldpacks cadeau kreeg. Het enige wat ik hoefde te doen was even in te loggen op www.tinyurl.ultimateteamnogwat.com
Het mooie was dat in de 5 goldpacks die ik cadeau kreeg, ook gewoon het halve Franse TOTS-team zatquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wow gelukzak waarom krijg ik zoiets niet
En dat ze zoiets gewoon via PSN sturen ipv in game zelfs, je zou toch beter verwachten van een groot bedrijf als EA.
EAWat kunnen jullie wel
Ja, maar wat maakt dat uit? Jij doet daar toch niet aan aan cheaten?quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kun je zo niet ook een code vinden waarmee je kunt zien wat je in je packs krijgt?
Godverdomme mazzelaarquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het mooie was dat in de 5 goldpacks die ik cadeau kreeg, ook gewoon het halve Franse TOTS-team zat
DS2 heeft alleen een autobuyer, en een cheat engine om zijn consumables ervoor 150 bin op te zetten. Maar je zal hem dus nooit betrappen op 5atb'squote:Op donderdag 6 juni 2013 11:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja, maar wat maakt dat uit? Jij doet daar toch niet aan aan cheaten?
Als je dit cheaten kan noemen welquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja, maar wat maakt dat uit? Jij doet daar toch niet aan aan cheaten?
Enige wat je dus moet doen, is nog meer UT spelen. Dan krijg je vast ook zo'n berichtjequote:Op donderdag 6 juni 2013 11:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Godverdomme mazzelaarFeli man.
Ik denk dat ik wel meer heb gespeeld dan jijquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Enige wat je dus moet doen, is nog meer UT spelen. Dan krijg je vast ook zo'n berichtje
*mompelt iets over lb's en rb's op lm en rm*quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
DS2 heeft alleen een autobuyer, en een cheat engine om zijn consumables ervoor 150 bin op te zetten. Maar je zal hem dus nooit betrappen op 5atb's
Voor de draad ermee danquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel meer heb gespeeld dan jij
Dat waren LWB's en RWB'squote:Op donderdag 6 juni 2013 11:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
*mompelt iets over lb's en rb's op lm en rm*
Ik heb 600k aan matchcoins ofzoquote:
Dat zegt niks over hoeveel je speelt. Als je meer wint krijg j meer coins, en sneller bonus van toernooien etc. Dus als jij 600k hebt kan je minder gespeeld hebben dan iemand die 400k heeft.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb 600k aan matchcoins ofzo
Ik heb er 555k op mijn eerste account. En 21k op mijn 2e. Je wint, maar het is redeljik closequote:Op donderdag 6 juni 2013 11:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb 600k aan matchcoins ofzo
Toernooibonussen tellen niet mee hequote:Op donderdag 6 juni 2013 11:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat zegt niks over hoeveel je speelt. Als je meer wint krijg j meer coins, en sneller bonus van toernooien etc. Dus als jij 600k hebt kan je minder gespeeld hebben dan iemand die 400k heeft.
en sommige mensen hebben een lage dnf waardoor je match coins ook langzaam omhoog gaan.
Dat valt idd nog meequote:Op donderdag 6 juni 2013 11:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb er 555k op mijn eerste account. En 21k op mijn 2e. Je wint, maar het is redeljik close
Denk niet dat die bonussen erbij zitten, Tim heeft bijvoorbeeld 2000-2100 potjes en 1.2 miljoen matchcoins. Dat is dus ongeveer 500-600 per potje terwijl hij ook 307 cups heeft. Dan zou hij wel meer dan 1.2 miljoen moeten hebben lijkt me.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat zegt niks over hoeveel je speelt. Als je meer wint krijg j meer coins, en sneller bonus van toernooien etc. Dus als jij 600k hebt kan je minder gespeeld hebben dan iemand die 400k heeft.
en sommige mensen hebben een lage dnf waardoor je match coins ook langzaam omhoog gaan.
En toch post je hier iedere dag xdquote:
Klopt. De drempel ligt hier lager om te posten dan om daadwerkelijk potjes te gaan spelenquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En toch post je hier iedere dag xd
40k zag ik netquote:
nou vanaf nu staat mrvantrapz boven je in de rangordequote:Op donderdag 6 juni 2013 11:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb de prijzen van alle packs bij elkaar opgeteld en in totaal heb ik op 2 accounts 18.898.200 uitgegevenHet verschil met anderen is dat ik veel minder verlies heb gemaakt.
Ah oke. Ja 43k match coinsquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
40k zag ik net
[..]
nou vanaf nu staat mrvantrapz boven je in de rangorde
1800 euro aan packs uitgevenquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb de prijzen van alle packs bij elkaar opgeteld en in totaal heb ik op 2 accounts 18.898.200 uitgegevenHet verschil met anderen is dat ik veel minder verlies heb gemaakt.
Hoeveel had hij dan uitgegeven? En ik weet niet meer hoeveel 400c packs jij had geopend.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
40k zag ik net
[..]
nou vanaf nu staat mrvantrapz boven je in de rangorde
22 miljoenquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoeveel had hij dan uitgegeven? En ik weet niet meer hoeveel 400c packs jij had geopend.
22 miljoen of meer.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoeveel had hij dan uitgegeven? En ik weet niet meer hoeveel 400c packs jij had geopend.
BULLSHIT je kan er gewoon niks vanquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:57 schreef Kamikazie het volgende:
Ja ach ik vind FUT gewoon kutheb al vaker uitgelegd waarom.
Jij krijgt coins via youtubequote:Op donderdag 6 juni 2013 11:58 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb niet eens 400k match coins
Ik speel eigenlijk niet eens heel veel wedstrijden.
Laat maar toch wel !quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
BULLSHIT je kan er gewoon niks van![]()
Die domme mensen van Mondeling jonge, komen ze met allemaal smoesjes op mijn mail, 2 dagen later staan alle punten erop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |