Sliptong is gewoon een witvisje. Ik vind er weinig bijzonders aan. Dat het in roomboter gebakken wordt maakt de smaak ws heel erg lekker maar ook enorm vet en boterig. Ik krijg er nu al rillingen van. Maar ik lust dan ook geen roomboter.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoofd twijfel
Mixed grill: spies van Angusbiefstuk, varkenshaas en scharrelkip met rozemarijnaardappeltjes, koolsalade met paprika en knoflooksaus
Twee sliptongen in roomboter gebakken, gestoofde krieltjes met jonge bladspinazie en bosui, geserveerd met een botersaus
Cannelloni, gevuld met ricotta en spinazie, gegratineerd pesto béchamel, rucola-salade en geitenkaas (vegetarisch)
Waar kan ik sliptong mee vergelijken?
Geen idee, ik ben een beetje blijven steken in m'n vis-proeven.quote:
Kabeljauw is steviger, heeft echt van die lamellen enzo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Net zoals kabeljauw een beetje? Niet te vissig?
Ik bedoel meer qua smaak einzquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Kabeljauw is steviger, heeft echt van die lamellen enzo.
Ja zal wel ongeveer gelijk liggen maar omdat de structuur anders is, is voor mij ook de smaakbeleving andersquote:
Sliptong niet dun?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:56 schreef megamandy het volgende:
Tenminste een beetje "vettig" niet te dun bedoel ik
Ik kan het niet echt uitleggenquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Sliptong niet dun?
Ik heb er vele duizenden door de ontveller gehaald, die halen maar net de 150 gram gok ik....en dat is dan een dikke
Ik ben ook geen kenner hoor. Ik heb wel bij een visboer gewerkt en op de verse vis afdeling van de Sligro. Daar heb ik ook leren fileren enzo, dat is echt gaaf werk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik kan het niet echt uitleggenik had een keer een vis (volgens mij roodbaars, kan dat?
) en dat vond ik zo plat en alles. Helemaal niet lekker
Ja ik weet het ook niet meer, alleen dat ik het niet lekker vondquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben ook geen kenner hoor. Ik heb wel bij een visboer gewerkt en op de verse vis afdeling van de Sligro. Daar heb ik ook leren fileren enzo, dat is echt gaaf werk.
Roodbaars is volgens mij juist wat steviger van vlees.
/kills dico with firequote:Op woensdag 5 juni 2013 23:00 schreef Diconnected het volgende:
ik ben allemaal country artietsen aan het downloaden what are this
HOEveel sliptongetjes krijg je bij dat gerecht? Want eentje gaat je echt niet vullen hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd niet meer van de velen vleesch, ik neig zelfs naar de vega gerechten
ZWEIquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
HOEveel sliptongetjes krijg je bij dat gerecht? Want eentje gaat je echt niet vullen hoor
/hands the lighterquote:
En 5 weken extra rennen! Win Win!quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar ik denk niet dat ik voor de sliptong ga met 100 lagen boter
Wie?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja als in lady antebellum and rascal flatts
Ik heb vandaag 250 gram gestoomde (niet voor herhaling vatbaar...droogquote:
Ik vind zalm nog een beetje mehquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 250 gram gestoomde (niet voor herhaling vatbaar...droog) zalm op.
Die zijn ook zaad en HOE de hell verzint die namen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja als in lady antebellum and rascal flatts
Zie je dat het maar goed is dat ik het menu hier bespreekquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Twe weinigIk heb bij 3 altijd nog honger
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die zijn ook zaad en HOE de hell verzint die namen?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:03 schreef Diconnected het volgende:
ik ben een yank, ik heb het recht om country te luisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt ook het recht om topless door New York te lopen!quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:03 schreef Diconnected het volgende:
ik ben een yank, ik heb het recht om country te luisteren
Nee?Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Bakken kan ik het wel, maar ik was lui en heb het dus gewoon bij de groenten in de stomer geflikkert.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:04 schreef megamandy het volgende:
Zalm moet je gewoon goed bakkenMaar dat is wel keimoeilijk ja
Niet doen....Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Dat is toch gewoon matige pop?Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
volgend jaarquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
GA MAAR LEKKER TERUG NAAR JE EIGEN LAND
it's the map in my mind that sends me on my way.![]()
yoloquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je hebt ook het recht om topless door New York te lopen!
Nee?
it's the map in my mind that sends me on my way.![]()
Ik trek het beter dan veel andere dingen.quote:![]()
Misschien niet direct dat nummer, magoe.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik trek het beter dan veel andere dingen.![]()
Misschien niet direct dat nummer, magoe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Nope, ik zit teveel in een bozemannenmuziekmoment.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
HIJ HEEFT EEN GEZICHTquote:Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Kunnen de lelijke flappen ook naar binnen gevouwen?quote:Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
quote:quote:quote:![]()
![]()
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Van mij mag je best creepers.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
GEEN AIR MAX, GEEN CREEPERS, GEEN TASJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Nee.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kunnen de lelijke flappen ook naar binnen gevouwen?吴 曼 迪![]()
Wtf zijn nou weer creepers?Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Die schoenen met die dikke zolenquote:Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Van mij mag je ook creepersdie air max ligt eraan, hier in de buurt worden die alleen door gabbers gedragen
吴 曼 迪![]()
Bordeelsluipers worden ze schijnbaar ook genoemd. Kende die naam wel maar niet in combinatie met creepers
吴 曼 迪![]()
quote:Ik zie een match.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:16 schreef megamandy het volgende:
Bordeelsluipers worden ze schijnbaar ook genoemd. Kende die naam wel maar niet in combinatie met creepersJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Then it's a no for mequote:
En even wat tegengeluid na al die zoete deuntjes van net.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Kaasschaaf lenen?quote:Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Bordeelsluipers zijn van die lederen instappers!quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:16 schreef megamandy het volgende:
Bordeelsluipers worden ze schijnbaar ook genoemd. Kende die naam wel maar niet in combinatie met creepers
Maar ik googelede erop en kreeg idd ook de nieuwe variant te zien.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Dat zijn toch loafers?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Bordeelsluipers zijn van die lederen instappers!
[ afbeelding ]
Maar ik googelede erop en kreeg idd ook de nieuwe variant te zien.![]()
quote:
Bordeelsluipers op zijn hollands
Was een spotnaam btw.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Ja deze combinatie had ik ook in mijn hoofdquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Bordeelsluipers zijn van die lederen instappers!
[ afbeelding ]
Maar ik googelede erop en kreeg idd ook de nieuwe variant te zien.Maar in de ELLE stond het dus met die creepers
吴 曼 迪![]()
ELLEquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja deze combinatie had ik ook in mijn hoofdMaar in de ELLE stond het dus met die creepers
![]()
![]()
Sportkleding kijken, ik voel me Spees.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik associeer ze nog steeds met de kampers die ik kende in Oosterwolde. Die droegen die dingen en masse.
Ja want je moet je schoenen uit doen als je in de wagen stapt, dus dan zijn ze handig
Rustdag jonge!quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh ijs, het is vandaag national running day :VJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
En ik zit nu te denken of ik niet gewoon toch m'n schoenen mee ga nemen naar Joop.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik zag 'm net ook.quote:
Godverdomme!
Dit is echt ridonculouscheck deze before & after
http://imgur.com/a/8rFqx
Die heeft dus plastische chirurgie aan haar gezicht gehad. Mijn sherlock acties bevestigen tot nu toe alleen maar dat het echt is maar het is bijna onvoorstelbaar![]()
Dafuq, da's anders.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:30 schreef Maisnon het volgende:
Die heeft dus plastische chirurgie aan haar gezicht gehad. Mijn sherlock acties bevestigen tot nu toe alleen maar dat het echt is maar het is bijna onvoorstelbaarJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Hot Tamale!!quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:30 schreef Maisnon het volgende:
Die heeft dus plastische chirurgie aan haar gezicht gehad. Mijn sherlock acties bevestigen tot nu toe alleen maar dat het echt is maar het is bijna onvoorstelbaar
Damn...daar is menig vrouw jaloers op.
Maar ze moet wel stoppen met de duckface
Ik word gek van die before & after.
Ik voel me net spongebob wat die facial feminisation surgery betreft.
Mijn hoofd is ergens prima.. i dont need it, i dont need it..
i need it?verwarrend
![]()
Want?quote:Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Dat ik alleen maar kan doemdenkenquote:En dat als ik naar Amsterdam zou gaan ik nu al weer voor mijz ie dat ik daar helemaal alleen zit en weer geen vrienden heb en alles
吴 曼 迪![]()
Voor je hoofd zéker niet imho.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:36 schreef Maisnon het volgende:
Ik word gek van die before & after.
Ik voel me net spongebob wat die facial feminisation surgery betreft.
Mijn hoofd is ergens prima.. i dont need it, i dont need it..
i need it?verwarrend
Je lijf weet ik niet want die heb ik niet gezien
Dat heb ik ook met Eindjequote:Op woensdag 5 juni 2013 23:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat ik alleen maar kan doemdenkenEn dat als ik naar Amsterdam zou gaan ik nu al weer voor mijz ie dat ik daar helemaal alleen zit en weer geen vrienden heb en alles
![]()
Tsja het is echt feminisation surgery dus bij mij mn wenkbrauwbot en bovenkant neus dat zou ik dan doen...quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Voor je hoofd zéker niet imho.
Je lijf weet ik niet want die heb ik niet gezien![]()
quote:. Mandy, is ook eng en moeilijk! Maar jij bent zo leuk, dat komt vast goed
.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
FF foto's gespiekt. Je hebt idd een vrij breed stuk tussen je ogen. Maar dat wil ik niet meteen typeren als mannelijk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Tsja het is echt feminisation surgery dus bij mij mn wenkbrauwbot en bovenkant neus dat zou ik dan doen...Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Naja het is gewoon dat ik al 5 jaar geen vrienden meer heb gemaakt, alleen maar verloren. Dus ik durf andere mensen niet meer aan te spreken omdat ik denk dat ze genoeg hebben aan eigen vrienden en mensen komen ook nooit naar mij toe dus denk ik dat ik het ook niet waard ben
De avond dat ik megatoby heb leren kennen was de eerste keer ooit dat iemand mij aansprak tijdens het uitgaan. En zelf weet ik dus ook niet hoe ik mensen kan benaderen.吴 曼 迪![]()
Dat is ook een hele normale angst.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat ik alleen maar kan doemdenkenEn dat als ik naar Amsterdam zou gaan ik nu al weer voor mijz ie dat ik daar helemaal alleen zit en weer geen vrienden heb en alles
Maar je gaat naar een opleiding, daar ontmoet je allemaal gelijkgestemden ergo mogelijke vrienden
Je kent mij nu toch? vrienden plus 1quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:43 schreef megamandy het volgende:
Naja het is gewoon dat ik al 5 jaar geen vrienden meer heb gemaakt, alleen maar verloren. Dus ik durf andere mensen niet meer aan te spreken omdat ik denk dat ze genoeg hebben aan eigen vrienden en mensen komen ook nooit naar mij toe dus denk ik dat ik het ook niet waard ben
De avond dat ik megatoby heb leren kennen was de eerste keer ooit dat iemand mij aansprak tijdens het uitgaan. En zelf weet ik dus ook niet hoe ik mensen kan benaderen.![]()
![]()
Ja, vind het alleen moeilijk omdat het dus in het verleden ook niet zo is gelopen terwijl ik toen echt mijn best heb gedaan en een open houding had en allesquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat is ook een hele normale angst.
Maar je gaat naar een opleiding, daar ontmoet je allemaal gelijkgestemden ergo mogelijke vrienden
吴 曼 迪![]()
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, vind het alleen moeilijk omdat het dus in het verleden ook niet zo is gelopen terwijl ik toen echt mijn best heb gedaan en een open houding had en alles
Je bent ouder en wellicht wat assertiever nu?Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Maar MM het kan soms ook wel goed zijn om in een nieuwe omgeving te komen. Op de een of andere manier straal je dan uit dat je open staat voor nieuwe contacten
I`m not weird. I`m limited edition.![]()
Oh nee, assertief ben ik altijd wel geweestquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Je bent ouder en wellicht wat assertiever nu?Daarom denk ik dat ik te saai ben of wat dan ook
吴 曼 迪![]()
Ja, dat had ik ook toen ik naar Eindhoven kwam. Stond ik ook open en alles. Majaquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Maar MM het kan soms ook wel goed zijn om in een nieuwe omgeving te komen. Op de een of andere manier straal je dan uit dat je open staat voor nieuwe contacten![]()
吴 曼 迪![]()
Neejoh! Gekkiequote:
Ik kan je alleen niet helpen, dat is een ander verhaal.
Wat dat betreft ben ik net een kerel, ik wil alles praktisch en direct op kunnen lossen
Hoeft toch niet joh, als je daar mee zit kan het soms helpen het uit te sprekenquote:
I`m not weird. I`m limited edition.![]()
Jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
MANDY WIL JIJ MIJN VRIENDINNETJE ZIJN
吴 曼 迪![]()
quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wanneer gaan we iets hipsterish doen?Ik zie een datequote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Volgende week ben ik in Eindhovenquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wanneer gaan we iets hipsterish doen?
吴 曼 迪![]()
Ik zegggg, donderdag? :v
onder voorbehoud van mijn autistenplanning. Misschien wil maarnee wel mee hipster doen?
[ Bericht 65% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2013 00:02:43 ]![]()
Ik hoor het welquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik ook maar ik heb toch altijd een autistenplanningIk ga er even over nadenken
Oeh morgen even bij de Hema kijken of ze daar nog een treinkaartje hebben voor als ik naar A'dam moet
吴 曼 迪![]()
quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zegggg, donderdag? :v
onder voorbehoud van mijn autistenplanning. Misschien wil maarnee wel mee hipster doen?ga ik mee wokken
Ik ben wel komende week in Eindhoven alst goed ismaar weet nog niet wanneer
![]()
Moet je maar zeggenquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]ga ik mee wokken
Ik ben wel komende week in Eindhoven alst goed ismaar weet nog niet wanneer
Want megatoby zegt net dat ik hem altijd af zou leiden als bij hem ben
Ben ik nog een avond weg.
吴 曼 迪![]()
Ik ga slapen maisjes.
ohaiquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
sobeso maak je snel vrienden op school en in de stad enzot is amsterdam he, hier maak je al vrienden als je op de tram staat te wachten
![]()
Mensenkinderen wat heb ik slecht geslapen zeg.
Ga ipv op de fiets maar met het ov naar stage, ik ben echt kapot.![]()
![]()
Ooit, vroeger, dacht ik ook wel eens dat ik moe was.. En toen.. Kreeg ik kinderenquote:Op donderdag 6 juni 2013 07:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mensenkinderen wat heb ik slecht geslapen zeg.
Ga ipv op de fiets maar met het ov naar stage, ik ben echt kapot.
Maar wazzup dan? Wakkergelegen? Sterkte vandaag
3!![]()
Jezus, 1 van mijn US-swapmaatjes heeft de weg naar de Heer gevonden en nu spamt ze heel feestboek vol met allerlei religieuze onzin![]()
*hide*3!![]()
quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben een b&b met wegbreng- en uitzwaaiservice begonnen
Schuift dat een beetje?
3!![]()
Morning!Hehe, heb een collega die dat ook doet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:04 schreef Incantrix het volgende:
Jezus, 1 van mijn US-swapmaatjes heeft de weg naar de Heer gevonden en nu spamt ze heel feestboek vol met allerlei religieuze onzin![]()
*hide*
Alleen heeft iedereen die collega op feestboek en is het inmiddels een vast pauze onderwerp 'wat ie nu toch weer op feestboek heeft gezet'En buiten alles wat met de lieve heer te maken heeft, spamt ie ook alles vol met economische-crisis-en-EU gerelateerde zooi
![]()
![]()
Ik las eindhoven en toen dacht ik: jaaaa ik wil ook meequote:En toen bedacht ik dat ik heul niet vrij ben en gewoon moet werken
![]()
![]()
![]()
Of jullie moeten na 17u afspreken; dan kan ik aanhaken
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
En goeiemorgeuhJa ik las terug en maisnon: Ik vind je echt een knap gezicht hebben... Zijn er echt typische mannelijke vormen ja?
Ik zie het niet
You pwetty
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Me tooquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik las eindhoven en toen dacht ik: jaaaa ik wil ook meeEn toen bedacht ik dat ik heul niet vrij ben en gewoon moet werken
![]()
![]()
![]()
Of jullie moeten na 17u afspreken; dan kan ik aanhaken
If you don't mind en alles![]()
![]()
Maar als ze gaan luchen/enkel koffie drinken in de middag dan gaat het overMaar dat wokken klinkt ook wel tof
![]()
Just saying...![]()
![]()
VRIENDJES MEET MET MANDY
![]()
Want mandy
![]()
Ja dat vermoede ik alWel in amsterdam; maar niet in eindhoven jaja....
Ik ga niet 3545 euro per maand uitgeven aan eten, sorryquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:15 schreef PriemGirl het volgende:
Ja dat vermoede ik alWel in amsterdam; maar niet in eindhoven jaja....
![]()
![]()
Is goedquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar we kunnen wel een andere eet eindhoven meet plannen, een keer laterKeertje in juli/augustus ofzo
![]()
quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is goedKeertje in juli/augustus ofzo
![]()
Als het dan geen 10000 euro per persoon diner is dan ga ik mee
En geensushi
![]()
![]()
![]()
Nee joh.. Ik hoorde dat die wok in eindhoven best goed was? En niet duur? Ik hoef ook echt niet duur te gaan eten heurrrr...quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En geensushi
![]()
![]()
Of iets anders ! FRIET MAC PIZZA ALLESSSSS
Huuu dan werk ik bij de mac, ik weet niet of ik er dan zin in hebquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee joh.. Ik hoorde dat die wok in eindhoven best goed was? En niet duur? Ik hoef ook echt niet duur te gaan eten heurrrr...![]()
Of iets anders ! FRIET MAC PIZZA ALLESSSSS![]()
Maar welke wok is dat dan? Zo'n soort 'fast food' wok toko of echt een restaurant?
![]()
![]()
Jaaa ik ook!quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En geensushi
Als we op tijd reserveren kunnen we ook gewoon naar Sizzling, 23.50 pp en 3 gangen
Ja ik vind hem wel goed hoor! En niet duur. Ik wil ook!quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee joh.. Ik hoorde dat die wok in eindhoven best goed was? En niet duur? Ik hoef ook echt niet duur te gaan eten heurrrr...![]()
Of iets anders ! FRIET MAC PIZZA ALLESSSSS![]()
![]()
HOE heet die danquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja ik vind hem wel goed hoor! En niet duur. Ik wil ook!![]()
![]()
Klinkt ook goed!quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:23 schreef Debsterr het volgende:
Als we op tijd reserveren kunnen we ook gewoon naar Sizzling, 23.50 pp en 3 gangen![]()
![]()
Ik zeg
Wok Vegetarisch ¤ 4,20
Wok Kipfilet ¤ 5,00
Wok Varkensvlees ¤ 5,00
Wok Rundvlees ¤ 5,50
Wok Vis ¤ 5,50
Wok Garnalen ¤ 6,50
DOEN![]()
![]()
30 incl. Drinken 3 uur onbeperktquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zeg
Wok Vegetarisch ¤ 4,20
Wok Kipfilet ¤ 5,00
Wok Varkensvlees ¤ 5,00
Wok Rundvlees ¤ 5,50
Wok Vis ¤ 5,50
Wok Garnalen ¤ 6,50
DOENOnce in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Wok paradijs is ook echt lekkerZijn we met cif's 30ste verjaardag met vrienden nog geweest ook
Op een vrijdagavond
Ja dat was wel wat minder
Zatte pubers... zatte pubers everywhere
Mja als we binenn eten dan is het 2 euro goedkoper dan de sizzling. Maar als het goed weer is kunnen we toch halen en ergens gaan zitten, of is dat een kut idee?quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:32 schreef PriemGirl het volgende:
Wok paradijs is ook echt lekkerZijn we met cif's 30ste verjaardag met vrienden nog geweest ook
Op een vrijdagavond
![]()
![]()
Maar wat jij opnoemt is meer de take away dan gezellig samen eten.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Weet je hoevelen hamburgers ik moet flippen voor 30 euro![]()
![]()
Dat kloptquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar wat jij opnoemt is meer de take away dan gezellig samen eten.Dat andere was niet cheap ass
![]()
![]()
Ik zat daar een keer op een dinsdagavond. Heerlijk rustigquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:32 schreef PriemGirl het volgende:
Op een vrijdagavond
![]()
En ja, ik vind het ook lekker! Mijn Chinese vriendin komt er ook graag, volgens haar lijkt het eten wat ze daar serveren het meest op 'echt' Chinees zoals zij het van thuis uit kent![]()
![]()
Kut ideequote:Op donderdag 6 juni 2013 10:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja als we binenn eten dan is het 2 euro goedkoper dan de sizzling. Maar als het goed weer is kunnen we toch halen en ergens gaan zitten, of is dat een kut idee?![]()
![]()
Het hoeft van mij niet per se mega duur en alles, maar take out ergens op een bankje weg kanen vind ik dan weer het andere uiterste, of had ik je post verkeerd begrepen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Okay, dan zie ik dan wel of ik meega![]()
![]()
Ik ging even stukje kijken van GoT waar iedereen het over had. Holy fuck
*gaat hele serie 'kopen'
*download boeken*
Naja het maakt mij niet uit, ik hoef niet per se meequote:Op donderdag 6 juni 2013 10:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het hoeft van mij niet per se mega duur en alles, maar take out ergens op een bankje weg kanen vind ik dan weer het andere uiterste, of had ik je post verkeerd begrepen?![]()
![]()
Ik vond het echt super matig eigenlijkquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:40 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ging even stukje kijken van GoT waar iedereen het over had. Holy fuck
*gaat hele serie 'kopen'
*download boeken*![]()
![]()
Ow sorry moeten we maar meteen jouw idee goedkeuren? Komop... We kunnen vast wel iets verzinnen waar we het allemaal mee eens zijn; niet?quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Okay, dan zie ik dan wel of ik meega
Joahhhhquote:![]()
Ik ben dan ook zo'n trut dat ik alleen maar dát stukje kijk en dan pas de rest van de serie eik wil zienquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vond het echt super matig eigenlijkLogica; there is none
Dat zeg ik helemaal niet. Ik vind 30 euro veel geld om zomaar even te gaan eten, dan leg ik dat misschien liever bij dingen die ik nog moet/wil kopen (nee geen nagellakquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ow sorry moeten we maar meteen jouw idee goedkeuren? Komop... We kunnen vast wel iets verzinnen waar we het allemaal mee eens zijn; niet?
[..]
Joahhhh![]()
). Dus dan kijk ik tegen die tijd wel of ik dat geld ervoor over heb.
![]()
Het hoeft ook niet per se wok te zijn. Sizzling lijkt me ook leuk. Of een ander eettentje, weet ik veel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet. Ik vind 30 euro veel geld om zomaar even te gaan eten, dan leg ik dat misschien liever bij dingen die ik nog moet/wil kopen (nee geen nagellak). Dus dan kijk ik tegen die tijd wel of ik dat geld ervoor over heb.
Maar het is niet zomaar eten, het is wel met ons uiteraard![]()
![]()
Again: We kijken toch wel om iets waar we het allemaal mee eens zijn? Jeetje je doet nu al moeilijk om een date die nog niet vast staat... Bedrag die nog niet beslist is... en eten nog niet beslist.
Misschien is het tegen dan keigoed weer en gaan we ergens bij een tentje buiten zitten.
Kunnen eerst date vast zetten en dan kijken qua eten waar iedereen zich in kan vinden.![]()
En als je dán gaat zeuren om te veel geld; kun je alsnog zeggen niet mee te willen![]()
Soberso als je geen zin hebt om 'met ons' te gaan eten; er is nergens een verplichting
![]()
Sizzling lijkt me serieus lekkerdaar ga ik sowieso een keer naartoe heb ik besloten hehe.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Ik doe niet moeilijk, ik zeg toch dat ik niet per se mee hoef te gaan? Ik heb nog een laptop nodig en ik wil graag voor de winter een hardloophorloge zodat mn telefoon niet naar de haaien gaat, dat betekent gewoon dat ik niet al mijn geld op moet maken, heel simpelquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:48 schreef PriemGirl het volgende:
Again: We kijken toch wel om iets waar we het allemaal mee eens zijn? Jeetje je doet nu al moeilijk om een date die nog niet vast staat... Bedrag die nog niet beslist is... en eten nog niet beslist.
Misschien is het tegen dan keigoed weer en gaan we ergens bij een tentje buiten zitten.
Kunnen eerst date vast zetten en dan kijken qua eten waar iedereen zich in kan vinden.![]()
En als je dán gaat zeuren om te veel geld; kun je alsnog zeggen niet mee te willen![]()
Soberso als je geen zin hebt om 'met ons' te gaan eten; er is nergens een verplichting
Als 10 mensen wel 30 euro willen betalen het heel logisch dat ik dan thuis blijf ipv andersom
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2013 10:50:19 ]![]()
We kunnen ook tapassen met mooi weer, ermnermOf course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Ik persoonlijk vind takeaway voor als ik alleen thuis ben en in m'n pyjama wil schransen, dus als dat het wordt sla ik overquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat kloptDat andere was niet cheap ass
.
30 euro incl. drinken (alles he, dus drank/fris/etc.) voor 3 uur eten vind ik niet duur.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Sizzling lijkt me ook primaTapas ook
OMNOMNOM FOODS
Jaaaa curly fries ermnermnermquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Sizzling lijkt me serieus lekkerdaar ga ik sowieso een keer naartoe heb ik besloten hehe.
.
Dat is ook niet duurquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind takeaway voor als ik alleen thuis ben en in m'n pyjama wil schransen, dus als dat het wordt sla ik over.
30 euro incl. drinken (alles he, dus drank/fris/etc.) voor 3 uur eten vind ik niet duur.![]()
![]()
Ditquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind takeaway voor als ik alleen thuis ben en in m'n pyjama wil schransen, dus als dat het wordt sla ik over.
30 euro incl. drinken (alles he, dus drank/fris/etc.) voor 3 uur eten vind ik niet duur.En ditquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:50 schreef PriemGirl het volgende:
Sizzling lijkt me ook primaTapas ook
OMNOMNOM FOODS
![]()
![]()
Foto's bewerken, blog voorbereiden, strijken, inpakken dit dat alles. En nog even naar de stad voor mini ANNY's.
Ik bedenk me net dat ik volgens mij al eens bij Sizzling geweest ben voor een promotie diner, als ik die website zo eens bekijk
Toen hadden we een 3 gangen diner met beperkt keuze uit menu omdat we met een grote groep waren maar volgens mij heb ik me toen ook bedacht dat ik daar nog een keer naar terug wilde![]()
![]()
Jupquote:Zoveel zin om nu ergens op terras te gaan eten en drinken en zon en allessssss
Ja grote groepen krijgen vaak minder keuze, maar het is echt heerlijk eten daarquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik bedenk me net dat ik volgens mij al eens bij Sizzling geweest ben voor een promotie diner, als ik die website zo eens bekijk
Toen hadden we een 3 gangen diner met beperkt keuze uit menu omdat we met een grote groep waren maar volgens mij heb ik me toen ook bedacht dat ik daar nog een keer naar terug wilde.
Ja is bij veel restaurants dat je dan minder keuze krijgt en heel vaak vind ik het dan uiteindelijk ook best meh. Maar dit was superlekker!quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja grote groepen krijgen vaak minder keuze, maar het is echt heerlijk eten daar.
Was trouwens ons kerstdiner vanuit de vakgroep dat we daar hadden, hoor ik netMaar zeker voor herhaling vatbaar ja
![]()
![]()
Hij is vast wel lang genoeg danquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk niet dat ik een lange jurk moet kopen. Ik moest een L kopen voor de lengte..
Naja alle jurken die ik ooit vast heb gehad waren gewoon way te langquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hij is vast wel lang genoeg dan. Ik moest een L kopen voor de lengte..
![]()
![]()
Hmm, dan hoef ik dat al helemaal niet te proberenquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja alle jurken die ik ooit vast heb gehad waren gewoon way te lang![]()
![]()
FML, ik wilde zo gaan hardlopen maar blijkbaar is het nu al vet warmDaar kan ik niet goed tegen. Andere optie is morgen écht vroeg opstaan en om 9u gaan
![]()
![]()
Ik doe niet aan lange jurken. Er hangt ook 1 in de kast die ik gekocht heb en dan nooit meer gedragen heb![]()
Ik heb mijn hema kort broekje aanHij zit wel erg fijn
Topje is rete doorschijnend; dus daar heb ik maar een shirt onderaan getrokken
En inkorten? Of was dat lastig bij die je had gepast/vast had?quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja alle jurken die ik ooit vast heb gehad waren gewoon way te langOnce in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Jup om 8u was het hier al 16 graden.. ideaal om te hardlopen eikquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
FML, ik wilde zo gaan hardlopen maar blijkbaar is het nu al vet warmDaar kan ik niet goed tegen. Andere optie is morgen écht vroeg opstaan en om 9u gaan
Het is al best wel warm ja, denk dat je beter vanavond laat (als dat kan) of morgenvroeg kunt gaan dan, als je dat niet goed trekt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan dat zelf niet, en ik ken niet echt mensen die dat mooi kunnen dus dat vind ik dan teveel gedoequote:Op donderdag 6 juni 2013 11:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En inkorten? Of was dat lastig bij die je had gepast/vast had?. En naar zo'n kledingmaker vind ik dan te duur
![]()
Als ik nou een supervette jurk van een mooi merk zou kopen dan is het dan wel waard. maar een 20 euro jurk van de h&m laten bewerken voor 15 euro gaat met te furrr
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2013 11:10:25 ]![]()
Ja snap ik, ik heb geluk dat mijn oma verstelwerk doet dus het duurt dan soms wle even voordat ik ermee langs kan, maar die doet dat supersnel en mooi.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan dat zelf niet, en ik ken niet echt mensen die dat mooi kunnen dus dat vind ik dan teveel gedoe. En naar zo'n kledingmaker vind ik dan te duur
Zou ik wel doenquote:nu met de zon erop is echt niet relaxed.
* SpaceInvaders zet wekker om 6.30quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zou ik wel doennu met de zon erop is echt niet relaxed.
![]()
Gmrpfl. Ik op site van H&M kijken voor ac/dc shirt.... staat ie uiteraard niet online... Maar die heb ik paar weken geleden zien... dus ik weet eik niet of ze hem nog steeds hebben
Moet ik nu speciaal naar h&m.................... lastig leven heb ik
Ik snap H&M niet, ze hebben een pakketje gestuurd maar ik kan m niet volgen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:13 schreef PriemGirl het volgende:
Gmrpfl. Ik op site van H&M kijken voor ac/dc shirt.... staat ie uiteraard niet online... Maar die heb ik paar weken geleden zien... dus ik weet eik niet of ze hem nog steeds hebben
Moet ik nu speciaal naar h&m.................... lastig leven heb ik![]()
![]()
Ik ga straks nog ff naar de stad, moet ik voor je kijken?quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:13 schreef PriemGirl het volgende:
Moet ik nu speciaal naar h&m.................... lastig leven heb ikOnce in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Velen spullen? Past het in de brievenbus?quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik snap H&M niet, ze hebben een pakketje gestuurd maar ik kan m niet volgen?Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Omg ja heel heel heel graagquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ga straks nog ff naar de stad, moet ik voor je kijken?![]()
![]()
![]()
1 topje en jurkje, sturen ze door de brievenbus dan? :/quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Velen spullen? Past het in de brievenbus?![]()
Soms welquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
1 topje en jurkje, sturen ze door de brievenbus dan? :/.
Ja grote kans!quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
1 topje en jurkje, sturen ze door de brievenbus dan? :/
Ik was overtuigd dat mijn broekje en shirt ook ergens weg was want niet te volgen.... Week later komt mijn collega met mijn H&M pakketje die in de brievenbus was gefrot
Stuur maar ff DM met hoe dat ding eruit ziet en zulks.quote:Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Zeikerdquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is het eindelijk mooi weer, heb ik weer iets te zeiken omdat ik wil hardlopen.
Nnnngggghhh H&M komt vanavond. Dan zijn we onderweg naar Zürich.
WAT heb ik gemistquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:24 schreef Debsterr het volgende:
Nnnngggghhh H&M komt vanavond. Dan zijn we onderweg naar Zürich.
![]()
![]()
Yesquote:we logeren bij familie in het gastenverblijf/tuinhuisje
.
Ik ga toch maar wel, anders heb ik heel de zomert excuses
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2013 11:39:03 ]![]()
En het wordt goeien weerquote:![]()
Geniet ervan
Waarom vind ik dat ik deze broek moet hebben in mijn kast
En de Asos Petit lijn dan? Want ik heb een maxi rok gekocht bij asos nu en ze hadden die dus ook voor de petit lijn (1.60 en kleiner) dan zal die de ik wel goed zitten.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan dat zelf niet, en ik ken niet echt mensen die dat mooi kunnen dus dat vind ik dan teveel gedoe. En naar zo'n kledingmaker vind ik dan te duur
![]()
Als ik nou een supervette jurk van een mooi merk zou kopen dan is het dan wel waard. maar een 20 euro jurk van de h&m laten bewerken voor 15 euro gaat met te furrr吴 曼 迪![]()
nooooooquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En het wordt goeien weer![]()
Geniet ervan
Waarom vind ik dat ik deze broek moet hebben in mijn kast
[ afbeelding ]![]()
Dat zou wel kunnen maar ik bestel zoiets liever niet op internet omdat je de verzendkosten terug zelf moet betalenquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
En de Asos Petit lijn dan? Want ik heb een maxi rok gekocht bij asos nu en ze hadden die dus ook voor de petit lijn (1.60 en kleiner) dan zal die de ik wel goed zitten.![]()
![]()
daar zitten soms super leuke jurkjes tussen en dan denk ik huuuuu waarom niet bij de normale lijnquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
En de Asos Petit lijn dan? Want ik heb een maxi rok gekocht bij asos nu en ze hadden die dus ook voor de petit lijn (1.60 en kleiner) dan zal die de ik wel goed zitten.![]()
![]()
Er staat wel een lengte bijquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen maar ik bestel zoiets liever niet op internet omdat je de verzendkosten terug zelf moet betalenTenminste bij die rok wat ik besteld heb. Ik ben ook bang dat hij te lang is eigenlijk omdat die rokken in de taille vastgemaakt worden en dan zakt het bij mij alsnog naar beneden
Maar ik wil gewoon een zwarte maxi rok
吴 曼 迪![]()
Ja dan gaat t misschjien niet om te lengte maar het model enzoquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Er staat wel een lengte bijTenminste bij die rok wat ik besteld heb. Ik ben ook bang dat hij te lang is eigenlijk omdat die rokken in de taille vastgemaakt worden en dan zakt het bij mij alsnog naar beneden
Maar ik wil gewoon een zwarte maxi rokIk pas dan liever in een winkel
Als ik nou wist dat een bepaald soort iets me super goed stond en zeker zou passen
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2013 12:49:50 ]![]()
Aah zoquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dan gaat t misschjien niet om te lengte maar het model enzoIk pas dan liever in een winkel
Als ik nou wist dat een bepaald soort iets me super goed stond en zeker zou passen
Ja ik had eens een maxi rok van de Zara gepast, stond ik op mijn tenen en dat ding hing nog op de grond![]()
En dat was plisse dus niet echt makkelijk in te nemen.
http://www.asos.com/ASOS/(...)36&sort=-1&clr=Black
Deze hebik nu besteldLekker zwieren
吴 曼 迪![]()
Die is tof!quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Aah zo
Ja ik had eens een maxi rok van de Zara gepast, stond ik op mijn tenen en dat ding hing nog op de grond![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
I likequote:Op donderdag 6 juni 2013 12:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Aah zo
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Soms haat ik mijn werk
Volgens de veiligheidsvoorschriften moeten je armen en benen bedekt zijn als je op het lab werkt en moet je dichte schoenen aan. Dus daar zit ik, met een spijkerbroek aan en dichte sneakers en zo![]()
![]()
Is het niet koel daar binnen dan?quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Soms haat ik mijn werk
Volgens de veiligheidsvoorschriften moeten je armen en benen bedekt zijn als je op het lab werkt en moet je dichte schoenen aan. Dus daar zit ik, met een spijkerbroek aan en dichte sneakers en zo![]()
![]()
Ook in Petitequote:![]()
http://www.asos.com/Asos-(...)uct.aspx?iid=2903165 Dan is de rok iets van 5cm korter.吴 曼 迪![]()
Nee?quote:
Als ie de helft goedkoper was had ik m wel besteld denk ikquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ook in Petite![]()
http://www.asos.com/Asos-(...)uct.aspx?iid=2903165 Dan is de rok iets van 5cm korter.![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Aah zo
[ afbeelding ]
die heb ik net in mijn winkelmand geklikt. Maar ik weet niet of het iets voor mij is.... Dus ik zit al een half uur te twijfelen
Normaal heb ik het hier echt fokking koud heel de dag maar ik heb mezelf afgelopen winter een beetje getraind op minder snel koud hebben dus dat valt nu wel meequote:Op donderdag 6 juni 2013 12:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is het niet koel daar binnen dan?
Maar ik zou het liefst mijn pumps dragen bv maar daar mag ik het lab dus niet mee op![]()
![]()
Ja ik heb besloten om gewoon minder te gaan kopen en maar kwaliteitspullen. Of basics die niet te saai zijn maar wel tijdloos en ik dus gewoon in mijn kast kan laten hangen.
En dus geen H&M meer behalve speciale collecties.吴 曼 迪![]()
Dat is wel slimquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:57 schreef megamandy het volgende:
Ja ik heb besloten om gewoon minder te gaan kopen en maar kwaliteitspullen. Of basics die niet te saai zijn maar wel tijdloos en ik dus gewoon in mijn kast kan laten hangen.
En dus geen H&M meer behalve speciale collecties.![]()
![]()
Ik had eerst allemaal bristol en kruidvat basic shirts en zo, het meeste zit eigenlijk voor geen meter maar het was goedkoop dus doe maar. Ik heb nu veel kleding van steps, ook basic hemdjes, maar die zitten zooooooo veel fijnerquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:57 schreef megamandy het volgende:
En dus geen H&M meer behalve speciale collecties.![]()
![]()
en ik twijfel ook over de striped pants... maar ik vind tof... dus nu ga ik er nog een uur over twijfelen![]()
Ik vind het wel tof hoor, als je maar iets basics erop draagt. Anders ben je zo'n circus artiestquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:59 schreef PriemGirl het volgende:
en ik twijfel ook over de striped pants... maar ik vind tof... dus nu ga ik er nog een uur over twijfelen![]()
![]()
![]()
Die vind ik niet zo.. Maar ik ben ik ben niet zo'n fan van printjes op broeken in het algemeenquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:59 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
Die associatie had ik ook al jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof hoor, als je maar iets basics erop draagt. Anders ben je zo'n circus artiest![]()
![]()
![]()
Ja precies idd ! Zwart of grijze basic top er opquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof hoor, als je maar iets basics erop draagt. Anders ben je zo'n circus artiest![]()
doe ik sowieso ook met mijn snake print broek![]()
Heb hem ook al in mijn winkelmand geklikt
Alleen die rok nog... hmm...Ik kan het doen waarbij ik em 1 keer ga aandoen en toch ga merken dat het mij niet staat of dat ik er niet kan aan wennen.... Of misschien wel....
gmrpfl.
*MI van Lindy haar liedje*quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof hoor, als je maar iets basics erop draagt. Anders ben je zo'n circus artiest吴 曼 迪![]()
Ik zie jou niet met zo'n rok eigenlijk, ik weet niet waaromquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja precies idd ! Zwart of grijze basic top er op![]()
doe ik sowieso ook met mijn snake print broek![]()
Heb hem ook al in mijn winkelmand geklikt
Alleen die rok nog... hmm...Ik kan het doen waarbij ik em 1 keer ga aandoen en toch ga merken dat het mij niet staat of dat ik er niet kan aan wennen.... Of misschien wel....
gmrpfl.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: