Sliptong is gewoon een witvisje. Ik vind er weinig bijzonders aan. Dat het in roomboter gebakken wordt maakt de smaak ws heel erg lekker maar ook enorm vet en boterig. Ik krijg er nu al rillingen van. Maar ik lust dan ook geen roomboter.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoofd twijfel
Mixed grill: spies van Angusbiefstuk, varkenshaas en scharrelkip met rozemarijnaardappeltjes, koolsalade met paprika en knoflooksaus
Twee sliptongen in roomboter gebakken, gestoofde krieltjes met jonge bladspinazie en bosui, geserveerd met een botersaus
Cannelloni, gevuld met ricotta en spinazie, gegratineerd pesto béchamel, rucola-salade en geitenkaas (vegetarisch)
Waar kan ik sliptong mee vergelijken?
Geen idee, ik ben een beetje blijven steken in m'n vis-proeven.quote:
Kabeljauw is steviger, heeft echt van die lamellen enzo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Net zoals kabeljauw een beetje? Niet te vissig?
Ik bedoel meer qua smaak einzquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Kabeljauw is steviger, heeft echt van die lamellen enzo.
Ja zal wel ongeveer gelijk liggen maar omdat de structuur anders is, is voor mij ook de smaakbeleving andersquote:
Sliptong niet dun?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:56 schreef megamandy het volgende:
Tenminste een beetje "vettig" niet te dun bedoel ik
Ik kan het niet echt uitleggenquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Sliptong niet dun?
Ik heb er vele duizenden door de ontveller gehaald, die halen maar net de 150 gram gok ik....en dat is dan een dikke
Ik ben ook geen kenner hoor. Ik heb wel bij een visboer gewerkt en op de verse vis afdeling van de Sligro. Daar heb ik ook leren fileren enzo, dat is echt gaaf werk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik kan het niet echt uitleggenik had een keer een vis (volgens mij roodbaars, kan dat?
) en dat vond ik zo plat en alles. Helemaal niet lekker
Ja ik weet het ook niet meer, alleen dat ik het niet lekker vondquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben ook geen kenner hoor. Ik heb wel bij een visboer gewerkt en op de verse vis afdeling van de Sligro. Daar heb ik ook leren fileren enzo, dat is echt gaaf werk.
Roodbaars is volgens mij juist wat steviger van vlees.
/kills dico with firequote:Op woensdag 5 juni 2013 23:00 schreef Diconnected het volgende:
ik ben allemaal country artietsen aan het downloaden what are this
HOEveel sliptongetjes krijg je bij dat gerecht? Want eentje gaat je echt niet vullen hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd niet meer van de velen vleesch, ik neig zelfs naar de vega gerechten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |