Ik weet dat het een adidas is, maar zijn ze te smal?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:08 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
In essentie is het nog een Adidas. Adidas en ik zijn niet echt vrienden als het gaat om maatvoering.
Serious? Vind de roshes al enorm lekker om op te lopen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:58 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
free loopt miljoen keer beter dan roshe.
Dat ben ik dus totaal niet met je eens...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:58 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
free loopt miljoen keer beter dan roshe.
Flikker dan maar een eind op.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:28 schreef flotser het volgende:
[..]
Dat ben ik dus totaal niet met je eens...
Krijg jij maar aids in je voeten danquote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:43 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Flikker dan maar een eind op.
Beetje ja, de naden drukken enorm in mijn voet. Terwijl je deze echt barefoot moet dragen ivb met het #nxtlevel gat in de bovenkant.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 09:58 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik weet dat het een adidas is, maar zijn ze te smal?
Nike free dan maar? Next level comfyness.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:23 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Beetje ja, de naden drukken enorm in mijn voet. Terwijl je deze echt barefoot moet dragen ivb met het #nxtlevel gat in de bovenkant.
Of Roshe... schijnt ook wel lekker te lopen!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:25 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nike free dan maar? Next level comfyness.
:"""""""""""""""""""""")quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:31 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Of Roshe... schijnt ook wel lekker te lopen!
Daar ben ik voor, en het is nu wel klaar.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:49 schreef flotser het volgende:
[..]
Zie me maar als een soort moderator die ff optreedt als een gappie onnodig onrespectvol is
Ja hoor, maar eerst geef ik jou elke keer netjes antwoord op je vraag...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:01 schreef vault_tec het volgende:
[..]
ga je ook nog over sneakers lullen?
M'n lunarspiders heb ik helemaal kapot getraint met Krav Magaquote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:18 schreef Atta-boy het volgende:
Nu staan er zomaar random posts in die replies waren op iets ofzo. Lees nu net pas en snap er geen kont van![]()
M'n lunarspiders zijn ook mad comfy, ongeveer net zo lekker als m'n free's.
Ja echt @ aaw
Boks je ook? De voor/zijkant van mijn neuzen zijn ook helemaal weg gesleten idd.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:24 schreef Atta-boy het volgende:
Ik durf er ook niet op te trainen omdat je de voorkant waarschijnlijk kapot maakt als je je indraait met stoten enzo, liever free's dan
Nee ik doe karate en soms wat mma.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:25 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Boks je ook? De voor/zijkant van mijn neuzen zijn ook helemaal weg gesleten idd.
Oh tof! Kyokushinkai? Heb zelf ook MMA gedaan bij Marc Duncan in Utrecht en Braziliaans Jiu Jitsu. Ben nu wel een beetje klaar met vechtsporten en begin eind deze maand met crossfit. Op free's denk ikquote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:34 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Nee ik doe karate en soms wat mma.
Met vrienden af en toe periodes dat we wat gaan boxen/kickboxen met elkaar.
Ja ik weet het ook niet meer. Terug naar schoenen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:51 schreef Bajskorv het volgende:
Wat de neuk happened here? Papa Bajs is twee seconde aan het zuipen en mensen gaan meteen los? Foei!
Sale bij Avenue gemist, veel te veel gezopen gisteren, te laat wakker.
dit zijn me eerste paar, hoop dat ze me bevallenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:12 schreef siedss het volgende:
[..]
Johnson's, altijd vette schoenen; heb er ook twee paar van
Ik vind ze eigenlijk best hard, dat gekleurde had voor mij dan niet gehoeven maar toch.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:23 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Roshes zijn een beetje de verkeerde kant aan het opgaan. Een speckle is dan wel weer nice.
Ik vind ze zó kkhard.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:23 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Roshes zijn een beetje de verkeerde kant aan het opgaan. Een speckle is dan wel weer nice.
Die zijn hard ja...quote:Op zondag 9 juni 2013 02:31 schreef Cpt. het volgende:
Die zwarte urban safari roshes gaan gekocht worden
echt he, volgens mij lopen ze ook niet echt lekker.quote:Op zondag 9 juni 2013 09:58 schreef doo. het volgende:
Die size roshes zijn echt een van de lelijkste die zijn uitgebracht. Zien er niet uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In other news: Update: St. Alfred x Asics Gel Lyte III Delayed
quote:If you were planning on copping the St. Alfred x Asics collaboration – the St. Alfred x Asics Gel Lyte III (which I’ve started calling the “Lakefront”, due to the shoe’s inspiration) – online, then you already know the bad news I’m about to give the rest of the sneaker-copping world. Due to technical difficulties this morning, St. Alfred has delayed the release of their rendition of the Gel Lyte III, and will now be releasing the shoes at a “to be determined” date.
quote:Op zondag 9 juni 2013 10:07 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
echt he, volgens mij lopen ze ook niet echt lekker.Gaat vaak mis met de asics releases.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In other news: Update: St. Alfred x Asics Gel Lyte III Delayed
[..]Love will tear us apart (Joy Division)
Jammer dat de releases vaak wel copworthy zijn hahaquote:Op zondag 9 juni 2013 10:19 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Gaat vaak mis met de asics releases.
quote:Over 30 international spots will also carry the shoe that day, some of whom will surely be releasing pairs online? Ok… so, basically, you’re saying this snafu isn’t the end of the world for those of us trying to cop pairs, and you’ll drop the spots releasing the shoes below? Got it.
290 Square Meters – Amsterdam, The Netherlands
Seventyfive – Amsterdam, The Netherlands
Woei – Rotterdam, The Netherlands
No Boys Allowed – Den Haag, The Netherlands
Avenue – Antwerp, Belgium
Succes voor de mensen die een paar willen. Gaan geheid weer mensen (: Duitsers) campen lijkt me.quote:Op zondag 9 juni 2013 10:38 schreef SHOOOTO het volgende:
na een kop koffie lees ik dat de instore release bij St. Alfred is gecancelled. Volgende week kan iedereen zijn/haar geluk proberen bij 290, Seventyfive, Woei of No Boys Allowed.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |