SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Doe niet zo stoer, over 2 jaar zit je ook lekker aan de pilletjes. Weet ik wel zekerquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:20 schreef Unscrewed het volgende:
Als allerlei andere drugs gebruikt worden ben ik de enige volwassenen tussen een stel kinderen
Woorden uit de mond, zeg maarquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
kan me er wel wat bij voorstellen, maar zijn geen goede voorstellingen.
Oh ja, via de boer naar de fabriek daar word het verpakt en weer doorgestuurd zelfde als met appelsquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JAHAAA. Maar ze worden toch in een fabriek in die bakjes gedaan van bijv albert heijn ofzo. Dientje, gosh
Same here of ik heb een geniale in gedachte maar die vind ik dan toch niet zo leuk en dan doe ik maar iets domsquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik bedenk pas na de laatste post dat ik dan een titel moet bedenken.
Ik doe altijd iets doms.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Same here of ik heb een geniale in gedachte maar die vind ik dan toch niet zo leuk en dan doe ik maar iets doms
Nee. Ik heb een enorme hekel aan lab-made drugs.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer, over 2 jaar zit je ook lekker aan de pilletjes. Weet ik wel zeker
Zijn er mensen die zich erop verheugen om perse een specifieke tt te plaatsen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik bedenk pas na de laatste post dat ik dan een titel moet bedenken.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh ja, via de boer naar de fabriek daar word het verpakt en weer doorgestuurd zelfde als met appels
Joah had ik ook. Tot lsdquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een enorme hekel aan lab-made drugs.
Iedereen en alles kan de tyfus krijgen, behalve de natuur.
hart op dreefquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:23 schreef OllieWilliams het volgende:
je bent wel hart op dreef met lapo's pakken he, mur. goed bezig man![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:23 schreef OllieWilliams het volgende:
je bent wel hart op dreef met lapo's pakken he, mur. goed bezig man![]()
![]()
Lol, wacht maar tot je es een zegeltje gehad hebt...quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waarom precies?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oke, LSD is misschien de enige uitzondering die ik ooit zal maken.quote:
Vanochtend, want inspiratie komt altijd vroeg in de ochtend op de pleequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zijn er mensen die zich erop verheugen om perse een specifieke tt te plaatsen?
Hier kan ik me in vinden. Wel dingen geprobeerd, maar alles was soort-van natuurlijk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Meets staan los van FOK!, dat dit een platform is waar het geregeld wordt is wat anders. Daarnaast mogen dat soort dingen lekker besproken worden in UVT, hier is er geen platform voorquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:24 schreef Trollscience het volgende:
ik denk ook niet dat danny blij is met een meet die geregeld is via FOK! waar illegale drugs worden genomen
Omdat syntetische drugs meestal schadelijk zijn. En ze zijn door mensen gemaakt, je weet nooit wat erin gesmeten is. Allemaal troep, beter blijf je bij dingen die je nog enigzins kan controleren.quote:
en truffels en paddo'squote:Op woensdag 5 juni 2013 21:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oke, LSD is misschien de enige uitzondering die ik ooit zal maken.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:24 schreef Trollscience het volgende:
ik denk ook niet dat danny blij is met een meet die geregeld is via FOK! waar illegale drugs worden genomen
oh, omdat er een tijd geleden zulke ophef was over een bepaalde meet en de naam van FOK!quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meets staan los van FOK!, dat dit een platform is waar het geregeld wordt is wat anders. Daarnaast mogen dat soort dingen lekker besproken worden in UVT, hier is er geen platform voor
okquote:
Ik zal niemand ergens aan helpen. Kan ook alleen maar voorlichten uit eigen ervaring. Feit is gewoon dat als iemand het graag wil hij/zij het toch wel kan krijgen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:24 schreef Trollscience het volgende:
Truffels en Paddo's groeien gewoon in de natuur, hoor. Is niet lab-made.quote:
Haha, ieder heeft zn eigen meditatiequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vanochtend, want inspiratie komt altijd vroeg in de ochtend op de plee
Wat dacht je van je drugs laten testen? Ik breng m'n zegels en pillen die ik heb eerst langs een testcentrum.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat syntetische drugs meestal schadelijk zijn. En ze zijn door mensen gemaakt, je weet nooit wat erin gesmeten is. Allemaal troep, beter blijf je bij dingen die je nog enigzins kan controleren.
Als mensen gaan roepen "dit is officieel via FOK! b.v. gergeld!1!!!1!!!" wel ja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh, omdat er een tijd geleden zulke ophef was over een bepaalde meet en de naam van FOK!
dat was omdat er een lijp losgeslagen wijf was.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh, omdat er een tijd geleden zulke ophef was over een bepaalde meet en de naam van FOK!
[..]
ok
Zelfde als met wiet van de shop helaasquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat syntetische drugs meestal schadelijk zijn. En ze zijn door mensen gemaakt, je weet nooit wat erin gesmeten is. Allemaal troep, beter blijf je bij dingen die je nog enigzins kan controleren.
Dat kost lekker geld. Tevens ben ik 15.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:27 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wat dacht je van je drugs laten testen? Ik breng m'n zegels en pillen die ik heb eerst langs een testcentrum.
Klopt, daarom ben ik ook gestopt en ga ik pas weer door als ik zelf plantjes heb.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zelfde als met wiet van de shop helaas
2,50 per test, en je hoeft er geen 18 voor te zijnquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat kost lekker geld. Tevens ben ik 15.
Nee, ze geven je zeker je pillen terug als je 15 bent.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
2,50 per test, en je hoeft er geen 18 voor te zijn
quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:29 schreef LompeHork het volgende:
Maarre, kunnen we weer overgaan op wiet en hasj? Voor pillen en andere meuk zijn wel topics in UVT te vinden
kan je niet tegen harddrugs?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:29 schreef LompeHork het volgende:
Maarre, kunnen we weer overgaan op wiet en hasj? Voor pillen en andere meuk zijn wel topics in UVT te vinden
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat was omdat er een lijp losgeslagen wijf was.
stel je voor dat je hero gaat testen, het blijft gewoon illegaal en in bepaalde gevallen zwaar onverantwoordelijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, ze geven je zeker je pillen terug als je 15 bent.
"Hier jongeman, veel plezier ermee! Hier is mijn nummer, als je meer drugs wilt kan je me altijd bellen!"
hahahaquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:30 schreef Dientje12 het volgende:
Mur heb je nog steeds die cornrows of dreads wat het ook was?
ja, is gewoon van de overheidquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:29 schreef Dientje12 het volgende:
Zijn die testplekken legaal voor die drugs?
Niet zo bijdehand lopen doen man, tering zit er een dildo in je reet ofzoquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, ze geven je zeker je pillen terug als je 15 bent.
"Hier jongeman, veel plezier ermee! Hier is mijn nummer, als je meer drugs wilt kan je me altijd bellen!"
Die dreads staan je prima!quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaha
dreads ja.
ze zien er nog relatief mooi uit.![]()
In deze reeks welquote:
quote:
Nee? De overheid wilt liever dat de mensen die het gebruiken shit gebruiken wat safe is i.p.v rotzooiquote:
Ja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand lopen doen man, tering zit er een dildo in je reet ofzo.
quote:
quote:
wow das wel langquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
kan ik niet zien.zitten achter me.
ik heb geen flauw idee
tot mn onderrug ofzo?
Okequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja.
Drie zelfs.
Zijn er net ingestopt door jullie.
niks mis met een beetje anale stimulatiequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand lopen doen man, tering zit er een dildo in je reet ofzo.
Nee. Vind het wel goed ook, drugs worden toch wel gebruikt dus kun je er beter voor zorgen dat mensen weten wat er in zit...quote:
Heb je een foto? Heb het alleen op de cam gezien in vage kwaliteitquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]![]()
Niet alle eer gaan naar mij though, ze waren best wel vertieft geworden. Maar ze zijn ontzettend mooi gefixed.![]()
Oké, vreemd dus op een of andere manier laten ze het wel toequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee? De overheid wilt liever dat de mensen die het gebruiken shit gebruiken wat safe is i.p.v rotzooi
Nog net geen: "ok."quote:
Ik weet ook hoeveel werk het is om haar te kwekenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]![]()
Niet alle eer gaan naar mij though, ze waren best wel vertieft geworden. Maar ze zijn ontzettend mooi gefixed.![]()
Het is ook echt niet zo dat je meteen een celstraf krijgt omdat je een pilletje op zak hebtquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oké, vreemd dus op een of andere manier laten ze het wel toe
Heb je ze al zo lang?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
bijna 9 jaargoede reden om taart te halen.
Omdat de overheidquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Bij feesten ook zo, je mag daar in de zaal spacen, maar je mag de drugs niet bij je hebben. Pas als ze je ermee pakken is het dus illegaal.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nooit op de tc geweest?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:34 schreef Sardu het volgende:
![]()
![]()
Probeer me een voorstelling te maken van hoe de meet eruit gaat zien en alle mental images die ik de afgelopen week bij de usernames heb gemaakt.
Koffie op mijn broek, koffie op de bank, koffie overal.
Behalve als je door douane word gepaktquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is ook echt niet zo dat je meteen een celstraf krijgt omdat je een pilletje op zak hebt
Dit. Ik heb een aardige voorstelling van wat ik kan verwachtten door o.a TCquote:
Ja maar nu hebben we het weer over iets andersquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Behalve als je door douane word gepakt
Jah, als je het hebt ingenomen mogen ze niks meer doen tochquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij feesten ook zo, je mag daar in de zaal spacen, maar je mag de drugs niet bij je hebben. Pas als ze je ermee pakken is het dus illegaal.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik weet ook hoeveel werk het is om haar te kweken
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je een foto? Heb het alleen op de cam gezien in vage kwaliteit
Preciesquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jah, als je het hebt ingenomen mogen ze niks meer doen toch
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:36 schreef LompeHork het volgende:
Hier, dit is gewoon fucking eindbaas man
Zijn nog erg lang ook inderdaadquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:36 schreef Murdera het volgende:
[..]thnx.
Wel kutfoto, maar t ging om de dreads he
slim gedaan zo quoten die foto zodat je hem weg kunt halenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:36 schreef Murdera het volgende:
[..]thnx.
Wel kutfoto, maar t ging om de dreads he
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt echt toffe dreads dude(en een pak aan
)
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Later kerel
[..]
Hier, dit is gewoon fucking eindbaas man
Bloos en grijns.quote:
Dáár wil ik dus een foto van zien.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zijn nog erg lang ook inderdaadik had haar tot m'n kont, maar zulke lange dreads haal je er dan niet eens uit
ECHTquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zijn nog erg lang ook inderdaadik had haar tot m'n kont, maar zulke lange dreads haal je er dan niet eens uit
Die gaan niet gepost wordenquote:
Si, maar die krijgt serieus niemand, alleen m'n vrouw heeft ze gezien geloof ikquote:
hehe.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
slim gedaan zo quoten die foto zodat je hem weg kunt halen
Wat heb jij ook dreads gehad?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Si, maar die krijgt serieus niemand, alleen m'n vrouw heeft ze gezien geloof ik
AAAAH TOEEEEEEEEquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die gaan niet gepost worden
[..]
TOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee. (geloof me, er is genoeg gesmeekt, heeft geen nut)
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ruilen met naaktpics van haarquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Flauwwwwwwquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die gaan niet gepost worden
[..]
Hier, handelaartje hequote:
HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik stel je nu voor als een god die in de wind staat
no homo
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik stel je nu voor als een god die in de wind staat
no homo
Das ook echt tien jaar terugquote:
Al die euro's die die gasten konden makenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:43 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Zie ik net deze foto bij een nieuwssite uit de buurt..
ZONDE!
Ik zit gewoon buiten hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met dit mooie weer
Stelletje FOK! autisten wat we ook zijn![]()
haha picsquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:44 schreef Studeur het volgende:
[..]
[..]
verkleedfeestje, ik was als rasta ja
Wat?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:44 schreef OllieWilliams het volgende:
mensen die ontkennen dat dino's ooit bestaan hebben
Uitroeien dat achterlijke kutvolk.
platvoet en zn vrindjesquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat?
Dino's zijn baas, als het kon moest je het aan platvoet navragen
Die naast je is verkleed als a4?quote:
ik ga denk ik maar rasta worden, meteen een goed excuus om elke dag te blowenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:46 schreef Murdera het volgende:
[..]je hebt ook de juiste blik in je ogen.
geen vlees etenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:47 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik ga denk ik maar rasta worden, meteen een goed excuus om elke dag te blowen
Dat word nog lastig met de bbq in het parkquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:49 schreef Amarantha het volgende:
Een vriend van me is 2 maanden in Australië geweest.. Die kwam Zaterdag hier weer langs en die had ook shag daar weg. Ten eerste kost dat gewoon even ong. 18 euro voor een pakje shag van 50 gram en er staat ook nog eens aan beide kanten een foto op van iemand die dood is gegaan aan longkanker
Kut Australië
https://www.google.nl/sea(...)sAQ&biw=1920&bih=976quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:49 schreef Amarantha het volgende:
Een vriend van me is 2 maanden in Australië geweest.. Die kwam Zaterdag hier weer langs en die had ook shag daar weg. Ten eerste kost dat gewoon even ong. 18 euro voor een pakje shag van 50 gram en er staat ook nog eens aan beide kanten een foto op van iemand die dood is gegaan aan longkankerKun je de hele tijd naar een lijk kijken
Kut Australië
Roken is er vies duur en je krijgt pakjes met lijken erop. Gezellig! Ook was hij in Vietnam ofzo overgestapt en daar hebben ze pakjes met longen die open zijn en helemaal kapot zijn enzquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:50 schreef Murdera het volgende:
[..]wow. zou er wel eens heen willen maar nu weet ik het niet meer zo goed.
Eigenlijk zouden ze iets moeten verzinnen, een soort tc gecombineerd met FOK!quote:
van de meeste topics hoef ik de mensen niet echt te zienquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:51 schreef Studeur het volgende:
Op woensdag 5 juni 2013 21:51 schreef Murdera het volgende:
Die kleurtjes op tc zijn ook zo irritant. Sommige kan ik niet eens fatsoenlijk lezenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:51 schreef Studeur het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze iets moeten verzinnen, een soort tc gecombineerd met FOK!
Al een week niet gerookt dankzij mijn e-sigaret. Al ben ik nu wel verslaafd aan dat ding maarja, het enige schadelijke wat je ervan binnen krijgt is nicotine, en dat is op zichzelf niet eens zo schadelijk. En t smaakt naar waterpijpquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Roken is er vies duur en je krijgt pakjes met lijken erop. Gezellig! Ook was hij in Vietnam ofzo overgestapt en daar hebben ze pakjes met longen die open zijn en helemaal kapot zijn enz
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
van de meeste topics hoef ik de mensen niet echt te zien
Doe mij maar een echt sigaretje!quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:53 schreef Studeur het volgende:
[..]
Al een week niet gerookt dankzij mijn e-sigaret. Al ben ik nu wel verslaafd aan dat ding maarja, het enige schadelijke wat je ervan binnen krijgt is nicotine, en dat is op zichzelf niet eens zo schadelijk. En t smaakt naar waterpijp
en dan nog mensen die allemaal dezelfde hebben.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die kleurtjes op tc zijn ook zo irritant. Sommige kan ik niet eens fatsoenlijk lezen
is dat chill ja? kan ik me niet goed voorstellen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:53 schreef Studeur het volgende:
[..]
Al een week niet gerookt dankzij mijn e-sigaret. Al ben ik nu wel verslaafd aan dat ding maarja, het enige schadelijke wat je ervan binnen krijgt is nicotine, en dat is op zichzelf niet eens zo schadelijk. En t smaakt naar waterpijp
Dat is zo'n sigaret met lampje toch?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:53 schreef Studeur het volgende:
[..]
Stoppen met roken dusquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Roken is er vies duur en je krijgt pakjes met lijken erop. Gezellig! Ook was hij in Vietnam ofzo overgestapt en daar hebben ze pakjes met longen die open zijn en helemaal kapot zijn enz
voor mensen als jou werkt het dus echtquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou sigaretten gewoon overgooien in zo'n doosje voor kliksigaretten. Shag is wat lastiger.. Afplakken ofzo?Ik wil echt niet de hele tijd naar een lijk kijken ofzo
Ik vind m echt zeer chill ja. kostte 30 euro, dan heb je er 2. honderden smaakjes waar je uit kunt kiezen en het levert je nicotine. En je kunt het ook overal binnen doen, laat geen geur achter. Ziet er misschien stom uit maar het is altijd beter dan roken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
is dat chill ja? kan ik me niet goed voorstellen.
Ja bah. Ik word daar naar van hoor.. Ik werd al naar toen ik dat pakje shag bekeek van die vriendquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
voor mensen als jou werkt het dus echt
Dat zou meteen het einde van gezonde nieuwsgierigheid zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
van de meeste topics hoef ik de mensen niet echt te zien
hoeveel kosten die patronen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:55 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik vind m echt zeer chill ja. kostte 30 euro, dan heb je er 2. honderden smaakjes waar je uit kunt kiezen en het levert je nicotine. En je kunt het ook overal binnen doen, laat geen geur achter. Ziet er misschien stom uit maar het is altijd beter dan roken.
dode katten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat zou meteen het einde van gezonde nieuwsgierigheid zijn.
je hebt duizenden verschillende soorten en maten. die ik nu heb is wat groter en ziet er totaal niet uit als een sigaret, maar de batterij gaat heel lang mee en hij produceert meer "rook" dan een echte sigaret.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat is zo'n sigaret met lampje toch?
Jah, ik heb die dingen weleens gezien.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:56 schreef Studeur het volgende:
[..]
je hebt duizenden verschillende soorten en maten. die ik nu heb is wat groter en ziet er totaal niet uit als een sigaret, maar de batterij gaat heel lang mee en hij produceert meer "rook" dan een echte sigaret.
Hier moet je flesjes voor hebben met van die e-liquid. 3 euro voor 10ml en je rookt ong 1ml op een dag weg. Dus je bespaart ook nog eens bakken met geldquote:
goede investering danquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
Hier moet je flesjes voor hebben met van die e-liquid. 3 euro voor 10ml en je rookt ong 1ml op een dag weg
Misschien als ik een huisje heb en minder moet roken dat dit een idee is.. Tot die tijd paf ik er op los hihiquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:56 schreef Studeur het volgende:
[..]
je hebt duizenden verschillende soorten en maten. die ik nu heb is wat groter en ziet er totaal niet uit als een sigaret, maar de batterij gaat heel lang mee en hij produceert meer "rook" dan een echte sigaret.
Ik heb er zo mn bedenkingen bij weet jequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:56 schreef Studeur het volgende:
[..]
Arme katten.quote:
het probleem is dus dat sommige mensen dat echt niet trekken. dan is het alsnog vooruitgang.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb er zo mn bedenkingen bij weet jeals je gezonder wilt gaan roken rook dan helemaal niet denk ik dan
Ik wil gewoon nog wel iets hebben om lekker aan te lurken en dat gevoel in mn keel hebben, rook inademen en uitblazen. Het enige verschil is dat het er anders uit ziet, wat lekkerder smaakt, je geen vuur nodig hebt, het niet stinkt en niet ongezond is. Maar ik wil hier uiteindelijk ook vanaf.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb er zo mn bedenkingen bij weet jeals je gezonder wilt gaan roken rook dan helemaal niet denk ik dan
wel eens een gewone stoppoging gedaan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:59 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik wil gewoon nog wel iets hebben om lekker aan te lurken en dat gevoel in mn keel hebben, rook inademen en uitblazen. Het enige verschil is dat het er anders uit ziet, wat lekkerder smaakt, je geen vuur nodig hebt, het niet stinkt en niet ongezond is. Maar ik wil hier uiteindelijk ook vanaf.
En jij was toch zo opgeruimd omdat je zo chaotisch in je hoofd bent?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:00 schreef Amarantha het volgende:
Fuck mijn bureau staat vol gebouwd met afval enz. Ik kan er bijna geen blikje meer op kwijt!
Zo vaak, zonder succes. En dit neemt de drang naar een sigaret weg omdat je nicotine binnen krijgt. Koop dan nicotinekauwgom/pleisters kan je dan zeggen, maar rook in- en uitademen en iets in je hand hebben is een groot deel van de verslaving, dus dit biedt uitkomstquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
wel eens een gewone stoppoging gedaan?
Ik voel me de laatste paar dagen niet zo chill dus nergens zin inquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En jij was toch zo opgeruimd omdat je zo chaotisch in je hoofd bent?
Ik rook het laatste jaar vrij onregelmatig en ondervind weinig problemen. Ga er wel meer van eten merk ik maar ook weer niet overdreven. Daarvoor wel jaren achter elkaar continue gerookt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
wel eens een gewone stoppoging gedaan?
iedereen die ik ken die het heeft gedaan werd kk saggo en kk dik.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:01 schreef Studeur het volgende:
[..]
Zo vaak, zonder succes. En dit neemt de drang naar een sigaret weg omdat je nicotine binnen krijgt. Koop dan nicotinekauwgom/pleisters kan je dan zeggen, maar rook in- en uitademen en iets in je hand hebben is een groot deel van de verslaving, dus dit biedt uitkomst
Same here. Ik ruim altijd pas op als er geen ruimte meer is om iets neer te zetten, of als het heel erg stinkt hier.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:00 schreef Amarantha het volgende:
Fuck mijn bureau staat vol gebouwd met afval enz. Ik kan er bijna geen blikje meer op kwijt!
in dat opzicht misschien toch wel een idee om te gaan minderen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik rook het laatste jaar vrij onregelmatig en ondervind weinig problemen. Ga er wel meer van eten merk ik maar ook weer niet overdreven. Daarvoor wel jaren achter elkaar continue gerookt.
Oh ik ruim het normaal wel redelijk goed opquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:02 schreef Studeur het volgende:
[..]
Same here. Ik ruim altijd pas op als er geen ruimte meer is om iets neer te zetten, of als het heel erg stinkt hier.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En jij was toch zo opgeruimd omdat je zo chaotisch in je hoofd bent?
Niks score. Ik voel me gewoon vet kut alsof ik dan zin heb om shit op te ruimen en ik ben ook nog eens ziek. Ik weet niet hoor maar ik krijg echt altijd complimenten van mensen over hoe netjes mijn kamer isquote:
Ik heb ooit uit tekort aan geld besloten te stoppen. Dit heb ik anderhalf tot 2 maand volgehouden. Nu rook ik doordeweeks een heel stuk minder en kan dat redelijk onder controle houden. In het weekend gewoon lekker leven.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
in dat opzicht misschien toch wel een idee om te gaan minderen.
misschien als ik net een nieuwe woning heb en gruwelijke bank en shit heb gekocht dat ik wel moet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb ooit uit tekort aan geld besloten te stoppen. Dit heb ik anderhalf tot 2 maand volgehouden. Nu rook ik doordeweeks een heel stuk minder en kan dat redelijk onder controle houden. In het weekend gewoon lekker leven.
Ik geloof je wel hoor maar gisteren was het nog netjes zei je.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niks score. Ik voel me gewoon vet kut alsof ik dan zin heb om shit op te ruimen en ik ben ook nog eens ziek. Ik weet niet hoor maar ik krijg echt altijd complimenten van mensen over hoe netjes mijn kamer is
zo snel kan het gaan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor maar gisteren was het nog netjes zei je.
Jup. Het viel gistermiddag ook best meequote:
Ik help wel weer meequote:Op woensdag 5 juni 2013 22:11 schreef Murdera het volgende:
wats gebeurt. zo hard als het ging zo dood is het nu
Ik ben aan het opruimen haha!quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:11 schreef Murdera het volgende:
wij zijn aan het keezen en de lurkers zijn wegquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:11 schreef Murdera het volgende:
hoiraquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
wij zijn aan het keezen en de lurkers zijn weg
Keine ahnung. Denk allemaal geschrokken van de stoppen met roken verhalen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:11 schreef Murdera het volgende:
iedereen zit trillend zijn pakje peuken te verstoppenquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Keine ahnung. Denk allemaal geschrokken van de stoppen met roken verhalen.
Haha inderdaad, nog gauw even buiten 1 roken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
iedereen zit trillend zijn pakje peuken te verstoppen
quote:
Daar moet op gedronken wordenquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:21 schreef Onorgineel het volgende:
Wacht ik bedenk me net dat 1 juli m'n vakantie begint, tenminste, denk ik
Beter dat je er nu achter komt voordat ze je opmerken op je werk en je niet vertellen dat je vakantie hebtquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:21 schreef Onorgineel het volgende:
Wacht ik bedenk me net dat 1 juli m'n vakantie begint, tenminste, denk ik
Jup, en ook wel eens andersomquote:
Jawel hoor, wat wil je weten?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:25 schreef Dientje12 het volgende:
We zullen er nooit achterkomen wat een ander werkelijk over iets denkt
Seksquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Vertel je gedachten die je nu hebt hier
Ik zag het dopje van de furminator liggen en dacht dat ik de furminator kwijt was, maar ik vond m net en toen dacht ik pfoe gevonden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik was nieuwsgierig naar welke vraag je ging stellen. Viel me tegen dus de gedachte was; kut hij had wel wat creatiever mogen zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hoorde ik mijn naam?quote:
quote:
Jullie zijn echt ergquote:
Wat is een furminator?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zag het dopje van de furminator liggen en dacht dat ik de furminator kwijt was, maar ik vond m net en toen dacht ik pfoe gevonden.
is het een elektrisch iets?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Furrrr de katten
[ afbeelding ]
quote:
Ah ok, om te kammen zeker?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Furrrr de katten
[ afbeelding ]
so what?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:29 schreef Onorgineel het volgende:
Maar Unscr niet om vervelend te zijn maar je bent echt 15?
Nee maar hij kwam bij mij over als iemand die een jaar of 20 was dus heb me ff zitten verbazen, toen ik 15 was was ik echt nog een mentaal achterlopend gamend mongoolkequote:
Nee gewoon een borstel zegmaar en ze vinden hem superfijnquote:
Dat effect hebben krullenquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:29 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Verdacht, net nadat ik je een dm heb gestuurd.
neequote:Op woensdag 5 juni 2013 22:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kietel je balzak met je dreads dan
Heb je dat ooit weleens gedaan?
Toen ik 15 was zat ik in een depressie. Kwam er later pas achter maar het ging toen echt niet goed met mijquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:30 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nee maar hij kwam bij mij over als iemand die een jaar of 20 was dus heb me ff zitten verbazen, toen ik 15 was was ik echt nog een mentaal achterlopend gamend mongoolke
nare tijdenquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:31 schreef Studeur het volgende:
[..]
Toen ik 15 was zat ik in een depressie. Kwam er later pas achter maar het ging toen echt niet goed met mij
Waarom niet? Als je jezelf kon pijpen zou je dat toch ook doen?quote:
Wel op jezelf weer helemaal uitgekomen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:31 schreef Studeur het volgende:
[..]
Toen ik 15 was zat ik in een depressie. Kwam er later pas achter maar het ging toen echt niet goed met mij
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:32 schreef Studeur het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je jezelf kon pijpen zou je dat toch ook doen?
nope.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:32 schreef Studeur het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je jezelf kon pijpen zou je dat toch ook doen?
15... Joints, bier, skateboarden, slechte muziek en elke week rondkomen van 15 euroquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:31 schreef Studeur het volgende:
[..]
Nieuwen zoekenquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
nope.
[..]
Om heel eerlijk te zijn heb ik niet echt zin om mn oude scharrels op te zoeken.
Gelukkig wel. Ben nooit echt een spraakzaam persoon geweest maar in die tijd durfde ik mezelf niet eens te laten zien in de pauzes op school en ging ik drinken op de wc. Had toen ook problemen met ouders (vooral mn pa) omdat ik echt niks van ze mocht. Blowde heel veel toen, juist omdat mn ouders het verboden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:33 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Wel op jezelf weer helemaal uitgekomen?
rond mn 15e raakte ik al mn vrienden en vriendinnetje kwijt en begon ik nog meer te gamen..quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:34 schreef Onorgineel het volgende:
Ik zat op m'n 15e alleen maar een beetje op m'n zolderkamer te gamenrond 16,5 begon ik vrienden te krijgen buiten school en tevens ook met blowen
dus wat dat betreft was zolderkamerautistje beter voor me
Thanks.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:30 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nee maar hij kwam bij mij over als iemand die een jaar of 20 was dus heb me ff zitten verbazen, toen ik 15 was was ik echt nog een mentaal achterlopend gamend mongoolke
Mijn ouders zijn christelijk en tevens heeeeel fel over drugs, ze leven serieus in een waan dat als je een beetje blowt je meteen verslaafd bent en het vanaf dat moment alleen maar bergafwaards met je gaat etc.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:35 schreef Studeur het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Ben nooit echt een spraakzaam persoon geweest maar in die tijd durfde ik mezelf niet eens te laten zien in de pauzes op school en ging ik drinken op de wc. Had toen ook problemen met ouders (vooral mn pa) omdat ik echt niks van ze mocht. Blowde heel veel toen, juist omdat mn ouders het verboden.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:31 schreef Studeur het volgende:
[..]
Wattan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:36 schreef Murdera het volgende:
rond mn 15e heb ik een half jaar binnen gezeten. behalve als het echt niet anders kon.
Ik ook. Kreeg voor mijn 4/5e verjaardag een NES, wat een bazending. Duckhuntquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
rond mn 15e raakte ik al mn vrienden en vriendinnetje kwijt en begon ik nog meer te gamen..
Ik speel al games vanaf mn 4e ofzo
Op die leeftijd wel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:36 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn christelijk en tevens heeeeel fel over drugs, ze leven serieus in een waan dat als je een beetje blowt je meteen verslaafd bent en het vanaf dat moment alleen maar bergafwaards met je gaat etc.
En dan blow je?quote:
Joooooo veel plezier!quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:36 schreef OllieWilliams het volgende:
ik ben weg
jointje rollen en dan lekker feeste :d
Nogsteeds, ik stelde laatst ook een keer aan mn moeder de theorie voor of jezus niet gewoon heel veel blowde en dat dat ook werd gebruikt voor genezingen etc. werd ze boos op mequote:
Weet je zeker dat je dat goed hoorde dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:37 schreef Studeur het volgende:
Wel grappig, was een keer op een technofeest waar ze een soort spirituele tent hadden met een gast die je emoties voelde ofzo. Ik stond strak van een pilletje maar hij zei: "je moet niet zo streng voor jezelf zijn als je ouders dat voor je waren. De ketting waar je aan vast zit heb je zelf de sleutel van". Natuurlijk kan je dat bullshit noemen maar hij raakte wel iets in me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |