quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar virtueel kan ze wel heel hard slaan, pas maar op
Pricewatchquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tweakers.net/pricewatch gr
quote:
krabs had een week geleden een oliebol :Squote:
quote:
quote:
Lijkt me standaard toch? En anders kieskeurigquote:
anders word ik uit het land gezetquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:35 schreef jordyqwerty het volgende:
LB waarvoor moest je eigenlijk een drumdiploma halen? Komt anders de drumpolitie en mag je niet meer drummen ofzo?
Nee, maar laptops van de Uni zijn kut. dus daarom niet bij uni kopenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:36 schreef Rezania het volgende:
Kom op, denken jullie nou echt dat een laptop in een fysieke winkel goedkoper is dan online?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:35 schreef jordyqwerty het volgende:
LB waarvoor moest je eigenlijk een drumdiploma halen? Komt anders de drumpolitie en mag je niet meer drummen ofzo?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:36 schreef Rezania het volgende:
Kom op, denken jullie nou echt dat een laptop in een fysieke winkel goedkoper is dan online?
fuck, deja vuquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
anders word ik uit het land gezet
Ikea?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
WAAR HAAL IK SNEL EN GOEDKOOP MATRASSEN HALP
Ikeaquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
WAAR HAAL IK SNEL EN GOEDKOOP MATRASSEN HALP
Jij zit op de uni?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, maar laptops van de Uni zijn kut. dus daarom niet bij uni kopen
Misschien bij een grote kortingsactiequote:Op woensdag 5 juni 2013 20:36 schreef Rezania het volgende:
Als ik ga zwemmen neem ik altijd mijn zwemdiploma mee grquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:35 schreef jordyqwerty het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |