quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:18 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb een geheugen als een zeef.
quote:
Als mijn wachttijd erop zit wil ik dadelijk Tom Rhodes zeggenquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:33 schreef livelink het volgende:
Jij moet wachten![]()
Maar hij was niet goed.
Lodewijk Asscherquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:15 schreef livelink het volgende:
Ja, sorry. De avondvierdaagse kwam er even tussendoor.
LA
Best veel dames met SS, maar Simone Signoret was inderdaad degene die ik zocht.quote:
Hierbij de goedkeuring, want hij was inderdaad natuurlijk goedquote:Op maandag 10 juni 2013 19:39 schreef D. het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat het goed is, nog even wachten op goedkeuring, of vast de volgende posten?
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Hierbij de goedkeuring, want hij was inderdaad natuurlijk goed
Op tv? Genoegquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:43 schreef Pugg het volgende:
[..]
Zijn er acteurs zonder mooie auto's dan![]()
Weer wat geleerd dan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:08 schreef livelink het volgende:
OK, nooit geweten dat de echte naam van Hergé, Georges Remi was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Finitio op 13-06-2013 17:32:00 ]
True, je moet het maar net weten. Maar het is ook zeker niet de moeilijkste van de afgelopen tijd, lijkt alsof ze steeds lastiger worden.quote:
Excuses, ik bedacht dat Larry Summers waarschijnlijk vooral voor mij een bekend persoon is.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:20 schreef livelink het volgende:
Voordat ik wilde reageren was het nog Larry Summers en nu is het Liza Sips![]()
Beide niet goed.
Onjuist. Hint: het gaat om een Amerikaan.quote:
Ik had toch netjes gewacht tot er iemand tussen zat?quote:Ik dacht dat 2 keer gokken niet mocht
Owww, ik begreep dat je moest wachten tot jouw naam goed- of afgekeurd wasquote:Op zaterdag 15 juni 2013 06:50 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ik had toch netjes gewacht tot er iemand tussen zat?
Dit dus.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:11 schreef D. het volgende:
[..]
Owww, ik begreep dat je moest wachten tot jouw naam goed- of afgekeurd was
Manuel Broekman ?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:01 schreef Finitio het volgende:
Nope. Naast acteren presenteert hij ook programma's.
Nice one!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:10 schreef Finitio het volgende:
[..]
Nice one!Het was ook wel heel erg actueel, natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:10 schreef Finitio het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JB
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:11 schreef Finitio het volgende:
Jij krijgt ook respect natuurlijk Limburg82![]()
Dat slaat alleen wel om in disrespect als deze goed is:Heb ik even geluk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hint: let op de hoofdletterquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:59 schreef livelink het volgende:
Ik heb geen flauw idee. Maar misschien kunnen anderen iets met die hint?
Ook niet. De achternaam begint met een Nquote:
Echt wel. Het is echt een heel bekende acteur.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 06:53 schreef Pugg het volgende:
Hier komt een mens zonder google niet uit hoor.
wijlen Leslie Nielsen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt wel. Het is echt een heel bekende acteur.
Dat is subjectief natuurlijk, mijn eerste antwoord (liam Neeson is tamelijk bekend)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt wel. Het is echt een heel bekende acteur.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:37 schreef livelink het volgende:
Chris Guthrie is de enige waar ik op kan komen.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:08 schreef Limburg82 het volgende:
Che Guevara (geen idee hoe je het schrijft, maar je begrijpt vast wie ik bedoel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |