Ja er zit (denk ik) geen garantie op, tenzij Nikon dat hetzelfde regelt als bijvoorbeeld Logitech of Apple (maakt niet uit waar je koopt, afhankelijk van productie en aflever datum heb je garantie via serie nummer).quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:00 schreef samve het volgende:
als het een nieuwe is zou ik er iets van een 300 - 400 eur. voor vragen, als je te hoog gaat betalen mensen liever enkele tientallen euros meer voor garantie, zekerheid..
Thanks, zal hem een dm sturenquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:01 schreef Tropanzia het volgende:
Vraag het anders even aan user: Nikonlover.
Hij heeft hier wel wat meer verstand van.
Minimaal 350 euroquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:51 schreef bambino het volgende:
Hoi,
Ik heb een Nikon 1 V1 Lens kit en ik heb geen flauw idee wat zoiets nog opbrengt 2e hands.
Heb hem gekregen in een iBood box en wil hem gaan verkopen omdat ik al een camera heb.
Dit staat er op de doos:
Nikkon 1 V1
Nikkor VR 10-30mm f/3.5-5.6
Nikkor VS 30-110 f/3.8-5.6
Iemand een schatting wat zoiets waard is?
Heb hem ff snel aangezet (ziet er 100% nieuw uit, accu lijkt me helemaal nieuw). Kon nergens iets vinden over hoeveel clicks.
Alvast bedankt!
Bedankt!quote:
Maar houd rekening ermee dat er ook een grote kans is dat je dit bedrag niet zal halen gezien de economische recessie en het feit dat mensen dus krap in de centjes zitten.quote:
Ja helaas, wat iets waard is betekend nog niet dat iemand het er voor betaaldquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:19 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Maar houd rekening ermee dat er ook een grote kans is dat je dit bedrag niet zal halen gezien de economische recessie en het feit dat mensen dus krap in de centjes zitten.
Prijs je gelukkig met ¤ 300,-
Nogmaals bedankt, heb hem verkocht voor 350quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |