RJ45 koppelstuk CAT 5e gekruistquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:55 schreef Parafernalia het volgende:
Ik heb mn huis opniuew ingericht,maar nu realiseer ik me dat mn utp kabel voor intetnet te kort is. Zijn er een soort verlengstukken hiervoor?
Waarom eigenlijk?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:56 schreef delano.888 het volgende:
Is niet al te bevorderlijk voor de signaalsterkte
Je hebt verlies op elk mechanisch koppelvlak, dat geldt voor stroomkabels, dat geldt voor datakabels.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:36 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk?
Die dingetjes zitten toch ook gewoon in patchkasten?
Langere kabels in het algemeen zijn slechter voor de signaalsterkte. Voeg daar nog de connector x2 aan toe en het word er allemaal niet beter op, zeker bij niet professionele kabelkwaliteit (zoals in patchkasten)quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:36 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk?
Die dingetjes zitten toch ook gewoon in patchkasten?
Maar dat hoeft niet echt dramatisch te zijn, toch?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:39 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Je hebt verlies op elk mechanisch koppelvlak, dat geldt voor stroomkabels, dat geldt voor datakabels.
Voor Fast Ethernet (100 Mbps) moet je voor elk koppelvlak een meter of 3-4 bij de totale kabellengte optellen, rekening houdend met een formele maximale lengte van 92 m (100 yards), en zo'n koppelstukje als dit levert 2 koppelvlakjes op. Nou kun je meestal wel de 100 yards behoorlijk overschrijden zonder problemen te krijgen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:46 schreef APK het volgende:
[..]
Maar dat hoeft niet echt dramatisch te zijn, toch?
Volgens mij staat in bijna elk kantoor wel zo'n kast.
http://answers.microsoft.(...)4c-a291-0b215c2d1709quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:41 schreef Parafernalia het volgende:
Probleemoplossing zegt nu met de kabel die ik 2 uur geleden nog gewoon kon gebruiken:
'Mogelijk probleem met stuurprogramma. De ip protocolstack kan niet automatisxh worden gebonden aan de netwerkadapter'
Kan iemand sit vertalen of een oplossing voor dit probleem aandragen?
dT gaat over draadloosquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
http://answers.microsoft.(...)4c-a291-0b215c2d1709
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |