Ermnermnermquote:
Jij hoeft het toch ook niet te eten godverdomme KUTquote:
ik zat te wachten op ijs die sloot hem eigenlijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:25 schreef Diconnected het volgende:
GEITENKAAS ERMNERM
DUURDE LANG MIR WAT IS DEZEN
yupquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:25 schreef Maisnon het volgende:
Mijn kettingen die ik op ebay besteld heb komen vast in een bubbeltjesenvelop door de brievenbus ofniet
Ik kon niks bedenken met de G.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zat te wachten op ijs die sloot hem eigenlijk
Ik vind die de laatste tijd zo smerigquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:25 schreef Diconnected het volgende:
Ik eet morgen ook pizza. diepvriespizza wel. maar wel lekkor
jamaar jij was de laatston jongeuhquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zat te wachten op ijs die sloot hem eigenlijk
ik heb er een van ristorante, die zijn wel lekkerquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind die de laatste tijd zo smerig![]()
Nee sorry, veel te zout en ughquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:26 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ik heb er een van ristorante, die zijn wel lekker
Welke wil jequote:Op woensdag 5 juni 2013 16:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik blijf mij verwonderen over wat mensen over hebben voor een theepot.
watwatwatquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik blijf mij verwonderen over wat mensen over hebben voor een theepot.
ermahgerd ga je gezond doen wat is dezon.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee sorry, veel te zout en ugh
Maar ik drink ook bijna geen frisdrank meer want dat vind ik veel te zoet
Naja gezond, ik vind het gewoon ronduit smerig dus daarom eet/drink ik het niet meerquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:27 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ermahgerd ga je gezond doen wat is dezon.
Eentje die ik al heb.quote:
Sjiek? Dit is gewoon lillekquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eentje die ik al heb.
Zo'n ding: http://www.bol.com/nl/p/b(...)-l/9200000002882906/
Alleen dan iets minder sjieke handvaten.
Die is tof!quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eentje die ik al heb.
Zo'n ding: http://www.bol.com/nl/p/b(...)-l/9200000002882906/
Alleen dan iets minder sjieke handvaten.
Hout = sjiek. Ik bedenk het ook niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sjiek? Dit is gewoon lillek
Ik wil een fluitketel huuu
Ik kwam niet verder dan godver en dat ging me te ver.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ook niet dit was een dikke greep uit de lucht
JA HALLOquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
MIR BEN JE ER NOG
Is de canon powershot SX260 een beetje redelijk om vakantiefoto's enzo te maken?
Waarom schoot garper me niet te binnen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
gonorroe
geil
geel
geiten
geld
gilden
grapjes
garpers
Lekker poep0nquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:30 schreef Maisnon het volgende:
Hoera wat is dezen fuck mijn spijsvertering
Ja snap ik hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja gezond, ik vind het gewoon ronduit smerig dus daarom eet/drink ik het niet meer
Sinds ik niet meer met pakjes kook en bijna alleen maar water/thee/koffie drink heb ik dat.
Nou ik heb dus heel vaak het gevoel dat ik daarvoor naar het toilet moet maar dan is er niks. Daar was ik aan gewendquote:
Ja ziet er best ok uitquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hij is nu bij b0l 190 geloof ik
Wij hebben een zwarte traditionquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die wil ikde tea time of the traditional
NOT AGAINquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:32 schreef Diconnected het volgende:
ermahgwerd waarom wil je een fluitketel? een waterkoker is velen makkelijker en sneller
wat? ik heb het gemist waarom je er een wilt dus vandaar.quote:
Oh gelukkig! Ik heb hem gisteravond in een opwelling besteld, want 40% korting BUY NOW maar vanmorgen dacht ik ineens 'what have i done'quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja ziet er best ok uitff kijken of ik foto's kan vinden
Omdat het kanquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:33 schreef Diconnected het volgende:
[..]
wat? ik heb het gemist waarom je er een wilt dus vandaar.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh gelukkig! Ik heb hem gisteravond in een opwelling besteld, want 40% korting BUY NOW maar vanmorgen dacht ik ineens 'what have i done'
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh gelukkig! Ik heb hem gisteravond in een opwelling besteld, want 40% korting BUY NOW maar vanmorgen dacht ik ineens 'what have i done'
Oh inderdaad! Thanks babequote:Op woensdag 5 juni 2013 16:33 schreef Mirjam het volgende:
Unf:
http://www.flickr.com/search/?q=Canon%20PowerShot%20SX260%20HS
Ziet er best ok uit hoor
Zelf heb ik een creusetpan in nightbluequote:Op woensdag 5 juni 2013 16:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil dan een rooie, en dan rode kitchenaids en een rood espressoapparaat
Samen met ereader voor Intro zn bdayquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hangt er van af wat je ermee wil. Er zinj compacts die spiegelreflexen evenaren en beteron foto's maken dan de gemiddelde dslr (betaal je dan wel flink voor ook..)quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:34 schreef Diconnected het volgende:
Ik zit te denken om m'n spiegelreflex te verkopen en een goede compact te kopen. Maar aan de andere kant heb ik zoiets van meh![]()
Ik ben geen hipsterquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:35 schreef megamandy het volgende:
Spees wanneer gaan we samen naar een hipster designfeestje![]()
*gniffelt*quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:35 schreef megamandy het volgende:
Spees wanneer gaan we samen naar een hipster designfeestje![]()
Of zo'n tussenmodel![]()
Ik heb de Olympus PEN, kost wel even veel zoiets maar makkelijker mee te slepen.
En toen had ik die van mij gekocht en kwam Sony en Nikon ook opeens met zo'n modellenEn ik heb dus nooit kunnen vergelijken.
吴 曼 迪![]()
ja ik vind fotograferen echt heel tof. maar ik wil ook spontaan foto's maken en dan heb ik dus nooit m'n dslr bij mequote:Op woensdag 5 juni 2013 16:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Hangt er van af wat je ermee wil. Er zinj compacts die spiegelreflexen evenaren en beteron foto's maken dan de gemiddelde dslr (betaal je dan wel flink voor ook..)met een compact zou dat wel kunnen.
it's the map in my mind that sends me on my way.![]()
Waarom ben ik een hipsterquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
HOEzo ben ik een hipster dan? Behalve met dat koffie en keukenhulp gedoe dan? NOU?!
吴 曼 迪![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:36 schreef megamandy het volgende:
Of zo'n tussenmodel![]()
Ik heb de Olympus PEN, kost wel even veel zoiets maar makkelijker mee te slepen.
En toen had ik die van mij gekocht en kwam Sony en Nikon ook opeens met zo'n modellenEn ik heb dus nooit kunnen vergelijken.
En dan noemen jullie MIJ een hipster?![]()
Ja, da's een goeden argumentquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja ik vind fotograferen echt heel tof. maar ik wil ook spontaan foto's maken en dan heb ik dus nooit m'n dslr bij memet een compact zou dat wel kunnen.
Ik wil ook een goeden compact, maar dat kan over velen tijd, als er weer geld is (de Canon G15)
Die is echt baas, alle functies van een dslr en meer, maar dan samen in een compactje![]()
Ze hadden de witte niet meer op voorraad en ik ging de dag erna op vakantiequote:Op woensdag 5 juni 2013 16:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan noemen jullie MIJ een hipster?![]()
吴 曼 迪![]()
ZIE IK INEENS DIT OP B0L!GIEV MONEHBACKquote:Tot ¤100,- retour bij aankoop van een Canon camera.
TUSSEN 1 MEI EN 31 JULI
HOE WERKT HET?
Koop één van de actie-artikelen in de periode van 1 mei tot en met 31 juli 2013 (Registreren kan tot en met 31 augustus 2013).
Ga naar canon.nl/cashbackactie om je te registreren en het retourbedrag te claimen.
Registreer je op de actiewebsite en print het aanvraagformulier.
Stuur het aanvraagformulier + een duidelijk leesbare kopie v/d kassabon + uit de verpakking geknipte barcode(s) op naar: Canon Cashback NL Antwoordnummer 17018 2170 VN Sassenheim
Binnen 20 werkdagen na ontvangst van je registratie staat het retourbedrag op je rekening.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Jij hebt ook docsquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kleding, fotocamera, schoenen, alles
吴 曼 迪![]()
Kost ie dan nog maar 90 euro? Serieus?!quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
ZIE IK INEENS DIT OP B0L!
[..]
GIEV MONEHBACK![]()
![]()
ff checken of het een actie-artikel is! If yes, scoreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 5 juni 2013 16:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
ZIE IK INEENS DIT OP B0L!
[..]
GIEV MONEHBACK![]()
Neen, krijg 20 euro terug. Dus 170 danquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kost ie dan nog maar 90 euro? Serieus?!Er staat een ¤20 euro retourbutton bijquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ff checken of het een actie-artikel is! If yes, scoreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Lijkt me ongemakkelijk als je net een relatie met iemand hebt en dan komt er een verjaardag of kerst en dat je dan moet aanvoelen hoeveel je uit kan/moet geven aan kadootjes![]()
Wat zal ik eens gaan falen voor 20 euroOf course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
ja en er zijn nu compact camera's die beter zijn dan mij dslr. en nieuwe lenzen voor die ik heb zijn ook niet echt goedkoop dusja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, da's een goeden argument
Ik wil ook een goeden compact, maar dat kan over velen tijd, als er weer geld is (de Canon G15)
Die is echt baas, alle functies van een dslr en meer, maar dan samen in een compactjeit's the map in my mind that sends me on my way.![]()
Ohaiquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:39 schreef Maisnon het volgende:
Lijkt me ongemakkelijk als je net een relatie met iemand hebt en dan komt er een verjaardag of kerst en dat je dan moet aanvoelen hoeveel je uit kan/moet geven aan kadootjes
Oh, anders wilde ik m welquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Neen, krijg 20 euro terug. Dus 170 dan
[..]
Er staat een ¤20 euro retourbutton bij![]()
![]()
nice scorequote:Op woensdag 5 juni 2013 16:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Neen, krijg 20 euro terug. Dus 170 dan
[..]
Er staat een ¤20 euro retourbutton bij![]()
![]()
Wij gingen serieus een maand en toen was hij jarig. Heb maar een luchtje en nog iets kleins gegeven. Want je kent elkaar ook nog helemaal niet zo goed.quote:Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
HOLOGLAM LAKJONSquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat zal ik eens gaan falen voor 20 euroit's the map in my mind that sends me on my way.![]()
quote:Nee dit was afgelopen augustusquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jullie zijn toch al een tijdje samen?
Wij kregen officieel iets op 6 juni en 9 juni is brum jarigquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wij gingen serieus een maand en toen was hij jarig. Heb maar een luchtje en nog iets kleins gegeven. Want je kent elkaar ook nog helemaal niet zo goed.
Hij heeft een gegraveerde zippo gehad
Dit jaar een cafetičre en toen ging ie geld naar me overmaken omdat ie het te duur vond, de lul![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wij kregen officieel iets op 6 juni en 9 juni is brum jarig
Hij heeft een gegraveerde zippo gehad
Dit jaar een cafetičre en toen ging ie geld naar me overmaken omdat ie het te duur vond, de lul![]()
![]()
Hoi.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:39 schreef Maisnon het volgende:
Lijkt me ongemakkelijk als je net een relatie met iemand hebt en dan komt er een verjaardag of kerst en dat je dan moet aanvoelen hoeveel je uit kan/moet geven aan kadootjes
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Ik had m 20 euro gegeven omdat ie anders moest pinnen, dus dat deed ie overmaken. Kreeg ik opeens 40 euroquote:
'Ja ik wil niet zo'n duur cadeau en anders had je het toch nooit goed gevonden'
![]()
En dat was verjaardag én kerst.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Dat je dan zo rustig achter je laptop zit en je kat ineens moord en brand begint te gillen, zodat je rond rent om te kijken wat er is en dat ze dan gewoon onder je stoel zit en aandacht wilt
Kutkadquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dat je dan zo rustig achter je laptop zit en je kat ineens moord en brand begint te gillen, zodat je rond rent om te kijken wat er is en dat ze dan gewoon onder je stoel zit en aandacht wilt![]()
Trololoquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dat je dan zo rustig achter je laptop zit en je kat ineens moord en brand begint te gillen, zodat je rond rent om te kijken wat er is en dat ze dan gewoon onder je stoel zit en aandacht wiltJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had m 20 euro gegeven omdat ie anders moest pinnen, dus dat deed ie overmaken. Kreeg ik opeens 40 euro
'Ja ik wil niet zo'n duur cadeau en anders had je het toch nooit goed gevonden'
Brum
Dus mijn conclusie, wij doen niet aan dure verjaardagscadeaus
Niet dat dat erg is, maar ik vond dit niet duur
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2013 16:43:48 ]![]()
Ooohquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Nee dit was afgelopen augustus
Ik heb mijn orenmuts van Megatoby gekregen toen ik jarig wasToen kende we elkaar ook pas net een maand en we hadden officieel niets.
En daar ben ik nog steeds blij meeHem heb ik een lamp gekocht in februari.
吴 曼 迪![]()
Hij kocht voor mij een luchtje én lush pakket én tmwtggvoor bday en kerst
Ik zal je mijn adres zo even pmmenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:44 schreef Maisnon het volgende:
ik wil ook iemand om te dure cadeaus aan te gevenvoeg ik even toe aan het ik wil rijtje
I`m not weird. I`m limited edition.![]()
Hij heeft vandaag trouwens een bedrijfsuitje. In fucking Almere, hoe verzinnen ze hetmoest ie eerst werken tot half 4. Dan daar 4 activiteiten doen én bbq en dan weer terug
Als er een potentiele partner voor me woontquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zal je mijn adres zo even pmmen![]()
![]()
Wij zijn 26 juni 10 jaar samen en ik wil hem ook een cadeau doen eigenlijk... Maar ik heb werkelijk waar géén idee wat
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
NEE GEEN CAFETIERE SPEES![]()
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Rolschaatsenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:47 schreef PriemGirl het volgende:
Wij zijn 26 juni 10 jaar samen en ik wil hem ook een cadeau doen eigenlijk... Maar ik heb werkelijk waar géén idee wat![]()
![]()
Dweilbotquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:47 schreef PriemGirl het volgende:
Wij zijn 26 juni 10 jaar samen en ik wil hem ook een cadeau doen eigenlijk... Maar ik heb werkelijk waar géén idee wat
daar maak ik hem vast heel blij meequote:Met zijn lompe poten
In Turkije gaan ze nu ook mensen die facebooken en twitteren over de protesten oppakken lang leve de vrijheid![]()
![]()
Hoe oud ben je ookalweer?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als er een potentiele partner voor me woont
Geen dweilrobot... Dat is toch geen cadeau om aan een vent te geven
overigens ook niet om te krijgen... Die koop ik wel een keerAlhoewel ik dweilen heul niet zo erg vind dan stofzuigen
Ja jonguh wat vindt ie leuk dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:50 schreef PriemGirl het volgende:
overigens ook niet om te krijgen... Die koop ik wel een keerAlhoewel ik dweilen heul niet zo erg vind dan stofzuigen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2013 16:51:00 ]![]()
Ga samen naar een bierproeverij en geef hem bij thuiskomst een grasmaaierquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:50 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
![]()
Oh ja. Nee sorry, dat moeten we maar niet doenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
26
Maar jonger van geest hé en ook op foto's met overbelichting
Maar als ik iemand vind geef ik een gil
Mij?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja jonguh wat vindt ie leuk dan?Hij heeft géén hobby's (behalve zijn voetbal...).. Houdt niet van gadgets... sierraden e.d. vindt ie ook niet boeiend.....
Best een lastige vent om een cadeau voor te verzinnen eik![]()
Ben ik jong genoeg? Vuige coogarquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh ja. Nee sorry, dat moeten we maar niet doen
Maar als ik iemand vind geef ik een gil![]()
![]()
![]()
![]()
Zo'n hypermoderne weber met koelkast en vaatwasser en ALLES eraanquote:Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
OEEHHHHHHquote:![]()
Misschien kan ik daarrond iets verzinnen idd
Nope vindt ie ook niksquote:
En een stedentripje ofzo?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mij?Hij heeft géén hobby's (behalve zijn voetbal...).. Houdt niet van gadgets... sierraden e.d. vindt ie ook niet boeiend.....
Best een lastige vent om een cadeau voor te verzinnen eik
Nuuuutquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ben ik jong genoeg? Vuige coogar![]()
![]()
BBQ heb ik hem al een keer cadeau gegeven (die hij nog elke zomer gebruikt)..
Ja 10 jaar is lang...
Ik vond mijn bierproeverij grasmaaier combinatie wel serieus goedquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OEEHHHHHH![]()
[..]
Nope vindt ie ook niks![]()
![]()
Zijn jullie daar nu eigenlijk uiteindelijk wel of niet geweest de laatste keer dat het de bedoeling was?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OEEHHHHHH![]()
[..]
Nope vindt ie ook niks
吴 曼 迪![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:52 schreef PriemGirl het volgende:
Ja 10 jaar is lang...![]()
![]()
Ja dan raakt je inspiratie wel een beetje op iddquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:52 schreef PriemGirl het volgende:
Ja 10 jaar is lang...
Neequote:Op woensdag 5 juni 2013 16:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zijn jullie daar nu eigenlijk uiteindelijk wel of niet geweest de laatste keer dat het de bedoeling was?
Want toen zaten we in de Elzas; wat 1 grote faalvakantie was geworden![]()
Er is een reden waarom we niet aan cadeaus doen om elke gelegenheid... verjaardagen zijn lastig genoeg
Kerst en valentijn en x-aantal jaar samen doen we niet meerAlleen is 10 jaar toch wel een mooien mijlpaal
Nou dan wordt het datquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee
Want toen zaten we in de Elzas; wat 1 grote faalvakantie was geworden![]()
吴 曼 迪![]()
Ik heb met Jodokus afgesproken dat we elkaar gewoon niets meer geven als we het niet meer weten. Gaan we wel een keertje extra uit eten ofzo. Wij zijn volgende maand 14 jaar samen whoahI`m not weird. I`m limited edition.![]()
Wij doen bij voorbaat al niks met die dingenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:54 schreef PriemGirl het volgende:
Er is een reden waarom we niet aan cadeaus doen om elke gelegenheid... verjaardagen zijn lastig genoeg
Kerst en valentijn en x-aantal jaar samen doen we niet meerAlleen is 10 jaar toch wel een mooien mijlpaal
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum vindt mij een hipster. What are this
吴 曼 迪![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb met Jodokus afgesproken dat we elkaar gewoon niets meer geven als we het niet meer weten. Gaan we wel een keertje extra uit eten ofzo. Wij zijn volgende maand 14 jaar samen whoah
Ik ga kijkenquote:Of stedentrip idd
Alhoewel we het idee hebben dat er een vloek ligt op europapark tbhAl 3x gefaald om er naartoe te gaan
Megatoby durfde het eerst niet te geloven dat ik niets voor Valentijn wilde krijgen. Hij dachtd at het een val was
吴 曼 迪![]()
Ik vind mijzelf ook geen hipster. Andere mensen zijn stukken meer hipsterquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik snap het niet, ik vind mijzelf serieus geen hipster
吴 曼 迪![]()
En terecht ik zou hem er een keertje aan herinneren zodat je de twijfel weer aan jouw kant hebtquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:55 schreef megamandy het volgende:
Megatoby durfde het eerst niet te geloven dat ik niets voor Valentijn wilde krijgen. Hij dachtd at het een val was![]()
Laten we een anti hipster clubje beginnenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf ook geen hipster. Andere mensen zijn stukken meer hipster
Wanneer kom je koffie drinken uit de diesaign cafetiere?![]()
Ik moet alleen even note to self doen dat; wanneer ik voor onze huwelijksverjaardag zeg "Neuh... hoeven niks te doen... bloemetje zou fijn zijn"; dat ik zeg: "hallon cif; 28 april zijn we 2 jaar getrouwd; koop bloemen voor me!"
anti hipster is eigenlijk alleen nog maar meer hipster hequote:Op woensdag 5 juni 2013 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Laten we een anti hipster clubje beginnen
Wanneer kom je koffie drinken uit de diesaign cafetiere?![]()
Anders snapt ie em niet
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:56 schreef PriemGirl het volgende:
Ik moet alleen even note to self doen dat; wanneer ik voor onze huwelijksverjaardag zeg "Neuh... hoeven niks te doen... bloemetje zou fijn zijn"; dat ik zeg: "hallon cif; 28 april zijn we 2 jaar getrouwd; koop bloemen voor me!"
Brum is een eckte vent. Als je zegt dat ie iets moet doen, dan doet ie het. Zeg je dat ie het niet moet doen dan doet ie het niet.![]()
![]()
Ja cif ook; maar ik dácht dat het een reeeeeeeeeedelijk duidelijke hint was. Nee dusquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum is een eckte vent. Als je zegt dat ie iets moet doen, dan doet ie het. Zeg je dat ie het niet moet doen dan doet ie het niet.
Hints snapt ie ook echt nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja cif ook; maar ik dácht dat het een reeeeeeeeeedelijk duidelijke hint was. Nee dusBest erg soms.
![]()
Oeh 17uIk ga me maar even omkleden in het toilet en naar den derby
Ik wil ook vandaag nog dingenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Postmeneer, waar blijjjjjjjjjf jeeeee![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:59 schreef PriemGirl het volgende:
REBEL, 1 minuut te vroeg.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:59 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Hij zou tussen half 4 en half 6 komen. Dus er is nog tijdquote:Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hij zou tussen half 4 en half 6 komen. Dus er is nog tijd
So you're telling me there's a chance![]()
![]()
Komt omdat het pakketje zn privacy op prijs steltquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had 2 dingen bij h&m besteld maar er staat geen 'volg pakketje' bij mijn bestelling![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
So you're telling me there's a chance
Gister nog the truman show gekeken. Jim Carrey
ERMNERMquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Spekjes uitbakken voor door de pasta
Ik eet vanavond tagiatelle met gemarineerde runderreepjes en wokgroenters
it's the map in my mind that sends me on my way.![]()
Link? Ik kon het topic niet vindenquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:15 schreef megamandy het volgende:
Aaaah arme RRH durft niet meer in het wat draag ik vandaag topic te posten![]()
![]()
![]()
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #90quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Link? Ik kon het topic niet vinden吴 曼 迪![]()
Wat een kutoutfit. Ik haat het als mensen een jas/sjaal/iets warms dragen bij een korte broek. DOE DAN EEN LANGE BROEK AAN KUT![]()
Naja ik vind gewoon dat ze net geen stijl genoeg heeftquote:Zoals dit met die korte broek
Proberen om het eigen te maken maar hard falen en schijnbaar is niemand in de omgeving die eerlijk is tegen haar.
吴 曼 迪![]()
Koetjesrepen zijn dan ook geen eckte chocoladeen ontstaan in de tijd dat er geen echte chocola in de buurt was
吴 曼 迪![]()
Mijn oma had ook altijd zo'n ijspakket wat ze dan eens in de zoveel tijd kwamen brengen
Met van die semi misvormde clowns ijzen met zo'n kauwgomballen neus![]()
OJA DIE, die hadden wij ook. Kut kauwgomballenneusquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:24 schreef Maisnon het volgende:
Mijn oma had ook altijd zo'n ijspakket wat ze dan eens in de zoveel tijd kwamen brengen
Met van die semi misvormde clowns ijzen met zo'n kauwgomballen neus![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:26 schreef megamandy het volgende:
En vroeger had je een merk wat raketjes maakte met chocodip bij het puntje![]()
![]()
Uhuh en van die potlodenquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:26 schreef megamandy het volgende:
En vroeger had je een merk wat raketjes maakte met chocodip bij het puntje
En Timon en Pumba knetter ijs![]()
twisters en schatkistjes en die ijsjes met fruitige buitenkant en romige met swirlfruitige binnenkant![]()
![]()
Timon en Pumbaaaaquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Uhuh en van die potloden
En Timon en Pumba knetter ijsdie ijsjes had je ook met gummy-bugs
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die ijsjes met winegum insecten erin
Dat alles aan elkaar was vastgevrorenquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wilde ik ook altijd maar was vet onhandig eten![]()
吴 曼 迪![]()
Keihard shaken en erin knijpen en op de zijkant meppenquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat alles aan elkaar was vastgevroren![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Keihard shaken en erin knijpen en op de zijkant meppendat ja
Bij Eindhoven Culinair had je ook een stand met een swirl achtig concept. En daar kon je kiezen uit speculaas, oreo's, caramac, lange vingers, hagelslag, bastonge, M&M's allesch
吴 曼 迪![]()
WATquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:32 schreef megamandy het volgende:
Megatoby had nog nooit van de ijscoman gehoord![]()
En toen hebben we verteld dat die man dan ook een clownspak droeg en soms kleine kinderen meenam
吴 曼 迪![]()
Ik heb een keer toen ik klein was bij de ijscoman een bakje met slagroom besteld voor mama. Want mama wilde 'een bakje met slagroom' en toen ik 10x vroeg wat voor ijs ze wilde reageerde ze niet dus toen had ik maar een bakje slagroom gekocht. En toen was ze beaus![]()
![]()
Jaquote:Hij was helemaal verbaasd toen we vorige week in de tuin zaten en hij opeens zo'n melodietje hoorde
ermahgerdArme jeugd.
吴 曼 迪![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een keer toen ik klein was bij de ijscoman een bakje met slagroom besteld voor mama. Want mama wilde 'een bakje met slagroom' en toen ik 10x vroeg wat voor ijs ze wilde reageerde ze niet dus toen had ik maar een bakje slagroom gekocht. En toen was ze beaus
吴 曼 迪![]()
Ahwwwwwwquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een keer toen ik klein was bij de ijscoman een bakje met slagroom besteld voor mama. Want mama wilde 'een bakje met slagroom' en toen ik 10x vroeg wat voor ijs ze wilde reageerde ze niet dus toen had ik maar een bakje slagroom gekocht. En toen was ze beaus
HOEquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
JaHij was helemaal verbaasd toen we vorige week in de tuin zaten en hij opeens zo'n melodietje hoorde
ermahgerdArme jeugd.
wtfquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
JaHij was helemaal verbaasd toen we vorige week in de tuin zaten en hij opeens zo'n melodietje hoorde
ermahgerdArme jeugd.
![]()
is hij in een bunker opgegroeid?
Een vriend van mij heeft vroeger bijna geen kinderseries enzo gezien. Bassie en Adriaan nooit bvb![]()
Ohjaaaaa ermnerm die was ik helemaal vergetenquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dez0n bedoelde ik. Brum zegt dat zij thuis zo'n masjien hadden
[ afbeelding ]Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
LOLOLOL iemand in het hardlooptopic zag onderweg mensen seks0n in de bosjes. Op 10meter van het pad af. Op klaarlichte dag op een route waar velen mensen langskomen![]()
![]()
Ik wil wel een beetje van mijn wenkbrauwen ruilen voor wat sproeten?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:47 schreef megamandy het volgende:
Vandaag heb ik niet eens direct in dde zon gezeten en nu heb ik opeens sproeten.![]()
Nee, ik moet mijn wenkbrauwen gewoon fatsoenlijk bijhoudenquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik wil wel een beetje van mijn wenkbrauwen ruilen voor wat sproeten?En een beetje inkleuren
Dan zien ze er al veel beter uit
吴 曼 迪![]()
Dan ga ik sproetjes tekenen carnaval pipi langkous stijlquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, ik moet mijn wenkbrauwen gewoon fatsoenlijk bijhoudenEn een beetje inkleuren
Dan zien ze er al veel beter uit
![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dan ga ik sproetjes tekenen carnaval pipi langkous stijl
吴 曼 迪![]()
quote:Sorry, we hebben je aflevertijdvak niet gehaald. De pakketbezorger is nog onderweg om je pakket vandaag af te leveren.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:32 schreef megamandy het volgende:
En toen hebben we verteld dat die man dan ook een clownspak droeg en soms kleine kinderen meenam
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:21 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben moe en verdrietig, weet niet waarom ik verdrietig ben
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Of je zit in je stopweekquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:25 schreef Maisnon het volgende:
Misschien komt het gewoon door hoofdpijn en moeheid dan gaat de balans snel al die kant in
Oh wait...![]()
吴 曼 迪![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Of je zit in je stopweek
Oh wait...![]()
![]()
't is wel dat mn blokkers al 2 dagen op zijn en misschien heeft het daarmee te maken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Of je zit in je stopweek
Oh wait...![]()
Ik zou ook nu al recept voor nieuwe moeten hebben, vanuit Amsterdam.
Dat is de laatste 2 keer misgegaan. Als dat nu weer is, dan is dat echt in en in triest![]()
Zie je, whormonesquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
't is wel dat mn blokkers al 2 dagen op zijn en misschien heeft het daarmee te maken.
Ik zou ook nu al recept voor nieuwe moeten hebben, vanuit Amsterdam.
Dat is de laatste 2 keer misgegaan. Als dat nu weer is, dan is dat echt in en in triestIn mijn stopweek krijg ik ook minder vrouwelijke hormonen dus meteen chagrijnig
吴 曼 迪![]()
Goeien, deze week even nieuwe strips halen, heb er nog maar een nu.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zie je, whormonesIn mijn stopweek krijg ik ook minder vrouwelijke hormonen dus meteen chagrijnig
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Vandaag moest ik eigenlijk weer beginnen en vanochten kwam ik erachter dat het doosje niet meer in de kast lagquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeien, deze week even nieuwe strips halen, heb er nog maar een nu.Dus morgenvroeg maar zo snel mogelijk halen en inhalen
吴 曼 迪![]()
gefragt, und ich hab nichts gesagt.quote:
/Fonetisch Duits.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:41 schreef megamandy het volgende:
Ja nu wil ik zeker een discopants na die picspam op schoonheidslab
Hoi No Buy.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Ook handig.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vandaag moest ik eigenlijk weer beginnen en vanochten kwam ik erachter dat het doosje niet meer in de kast lagDus morgenvroeg maar zo snel mogelijk halen en inhalen
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Dikke kont heeft af en toe voordeel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind ze ook vet maar ik ben te vet einz
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ze zijn toch corrigerend? Ik zou het gewoon proberen als je eens in Emterdem bent.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind ze ook vet maar ik ben te vet einz吴 曼 迪![]()
Hoezo, hoge taille laat dikke kont toch juist erger lijken?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dikke kont heeft af en toe voordeel.![]()
Mja, ik vind dat mn buik te dik is :")quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ze zijn toch corrigerend? Ik zou het gewoon proberen als je eens in Emterdem bent.![]()
Nee, dat het geld scheelt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoezo, hoge taille laat dikke kont toch juist erger lijken?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
En de eerstkomende zes maanden blijven mijn spullen staan waar ze staan.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hmm laat ik eens thee uit mijn dubbel... oh wait
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
2equote:Op woensdag 5 juni 2013 18:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
vs
(kutswatch kijk naar t flesje)
[ afbeelding ]Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: