quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Net zoals met softbal, als ze je zo bal op je bek krijgt met snelheid, gaat het ook goed mis, maarja deze maand nog en school klaar
sabrina the teenage witchquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Blue's clues waren er niets bij, amaai zeg.
En als mensen gaan janken bij gym om een spelletje, ik heb afentoe echt zo iets van: kom op man, het is een spel niet je levenquote:
Ik las kwijlenquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wijlen betekent dat iemand overleden is.
Niet te verwarren met kwijlen.
Nog nooit van dat woord gehoordquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wijlen betekent dat iemand overleden is.
Niet te verwarren met kwijlen.
Het is maar een spelletje?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
En als mensen gaan janken bij gym om een spelletje, ik heb afentoe echt zo iets van: kom op man, het is een spel niet je leven
Zelf weten ze ook nooit een leuker spel:quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
En als mensen gaan janken bij gym om een spelletje, ik heb afentoe echt zo iets van: kom op man, het is een spel niet je leven
ik vang nooit een bal en ik ben heel slecht in gymquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Yesquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou, bij deze. Weer wat geleerd van ome toto.
[..]
Weet ik.
Precies daarom, maar we hebben een groepje stoners in de klas ook die doet ook niks dus daar chill ik meequote:Op woensdag 5 juni 2013 17:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zelf weten ze ook nooit een leuker spel:
GYM JIJ MET JEZUS?!!quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:02 schreef zwerty het volgende:
[..]
ik vang nooit een bal en ik ben heel slecht in gym
en dan roepen die jongens echt zo;
SUKKEELLL LET DAN OP
HAAL DIE BAL DAN
JEZUSSSS
Jij, kan mijn, gedachte lezen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou, bij deze. Weer wat geleerd van ome toto.
[..]
Weet ik.
Thanks Sherlock!quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:03 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Het is een soort irritatie-uitdrukkend woord in dit geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |