Oh ik was juist heel slecht met die piepjes testquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja ik ook hoor maar ja hem maakt het niet zo uit maar hij's wel aardig maar dan moet je echt een top sporter zijn, ik kan niet vangen en gooien, maar piepjes test trap 10 dusja
Klein beentjequote:Op woensdag 5 juni 2013 16:56 schreef Toto69 het volgende:
TienVingers zijn derde been begint spontaan te steigeren.
heb ik al, maar voor alle leer vakken tog voldoende dus wat maakt gym uit? Maarja enigste wat ik leuk vind: boksen, maar dat mag niet want te veel risicoquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als je maar niet een onvoldoende op je rapport hebt
Die snap ik nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:56 schreef Toto69 het volgende:
TienVingers zijn derde been begint spontaan te steigeren.
Sof ijsquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:57 schreef supersof het volgende:
Tijdens het spelen van golf kan het zijn dat je wat water tegen komt want je speelt het op het strand.
Er was vroeger zo'n tekenfilmprogramma met ene Andy ik weet niet meer hoe het heette en die Andy ging toen een brand blussen toen zijn blaas vol zatquote:
What's with Andy?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:58 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Er was vroeger zo'n tekenfilmprogramma met ene Andy ik weet niet meer hoe het heette en die Andy ging toen een brand blussen toen zijn blaas vol zat
hahaha, slecht excuus.. Alsof er met andere dingen niks kan gebeurenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
heb ik al, maar voor alle leer vakken tog voldoende dus wat maakt gym uit? Maarja enigste wat ik leuk vind: boksen, maar dat mag niet want te veel risico
http://nl.wikipedia.org/wiki/What's_with_Andy%3Fquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:58 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Er was vroeger zo'n tekenfilmprogramma met ene Andy ik weet niet meer hoe het heette en die Andy ging toen een brand blussen toen zijn blaas vol zat
Net zoals met softbal, als ze je zo bal op je bek krijgt met snelheid, gaat het ook goed mis, maarja deze maand nog en school klaarquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahaha, slecht excuus.. Alsof er met andere dingen niks kan gebeuren
hai ik ben andyquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:58 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Blue's clues waren er niets bij, amaai zeg.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:00 schreef zwerty het volgende:
[..]
hai ik ben andy
dat zal je niet verrassen
als ik een geintje trap nou dan is het grote klasse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |