Klinkt raarquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:51 schreef supersof het volgende:
Tijdens het beoefenen van handbal zorg je dat jij en je team zoveel mogelijk ballen dragen in jullie handen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:52 schreef supersof het volgende:
Tijdens het spelen van polo zoek je zoveel mogelijk mensen uit het publiek die een polo dragen.
Ik zou spontaan een emo.gif hoofdkrijgen van zo'n leraarquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja, maar eerst deden we niet zoveel, deelt die mijn express niet in ga ik gewoon praten met een vriend, krijgen we straf werk
Voornaam dient marco te zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:52 schreef supersof het volgende:
Tijdens het spelen van polo zoek je zoveel mogelijk mensen uit het publiek die een polo dragen.
Het is allebei niet leuk en buiten gym hebben met -10 is ook niet echt grappigquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
In een gymzaal wel, wij hadden buiten op een veld gym. Dat was wel leuk
ja ik ook hoor maar ja hem maakt het niet zo uit maar hij's wel aardig maar dan moet je echt een top sporter zijn, ik kan niet vangen en gooien, maar piepjes test trap 10 dusjaquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zou spontaan een emo.gif hoofdkrijgen van zo'n leraar
Word je hard van!quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:54 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Het is allebei niet leuk en buiten gym hebben met -10 is ook niet echt grappig
Dierenbeulen op jou school dan haha. Wij gingen alleen na de herfst buiten gymmenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:54 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Het is allebei niet leuk en buiten gym hebben met -10 is ook niet echt grappig
Van wat dan? Lekker sporten wanneer het 25 graden is?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:55 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nou ik word in ieder geval daar niet hard van
Als je maar niet een onvoldoende op je rapport hebtquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja ik ook hoor maar ja hem maakt het niet zo uit maar hij's wel aardig maar dan moet je echt een top sporter zijn, ik kan niet vangen en gooien, maar piepjes test trap 10 dusja
Bedoel je nou....?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:55 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nou ik word in ieder geval daar niet hard van
Ook nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Van wat dan? Lekker sporten wanneer het 25 graden is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:56 schreef zwerty het volgende:
het is groen en het plaktomijngodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goeie grap sgat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |