quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:45 schreef supersof het volgende:
Hockey is een spel waar je met een bal al stuiterend naar een doel moet fietsen en de bal in het doel moet gooien.
Je bent zelf een spel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:45 schreef supersof het volgende:
Hockey is een spel waar je met een bal al stuiterend naar een doel moet fietsen en de bal in het doel moet gooien.
ja maar je moet snel gooien enzo ik snap het echt niet zegt die je staat 1 dikke onvoldoende ik zeg oke maarja lekker boeie onv boeit me niksquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja als iemand uit het veld de bal heeft mag die een loper aftikken. Dat is toch niet moeilijk
Dat is gemeen als je iets moeilijk vind bij gym en je krijgt een onvoldoendequote:Op woensdag 5 juni 2013 16:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar je moet snel gooien enzo ik snap het echt niet zegt die je staat 1 dikke onvoldoende ik zeg oke maarja lekker boeie onv boeit me niks
Deze zie ik voor mequote:Op woensdag 5 juni 2013 16:48 schreef supersof het volgende:
Bij korfbal is het de bedoeling om zo veel mogelijk rondjes om de korf te lopen met een bal op je hoofd.
Ja, dat is de gymleraar van dit jaar, die van vorig jaar zei gewoon proberen dan kan ik je voldoende gevenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is gemeen als je iets moeilijk vind bij gym en je krijgt een onvoldoende
Ik had ook zo'n leraar. Mijn inzet was 10x beter dan die van andere maar ik was er gewoon niet goed in. Kreeg ik een 5quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja, dat is de gymleraar van dit jaar, die van vorig jaar zei gewoon proberen dan kan ik je voldoende geven
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:50 schreef nodig het volgende:
Bij zwemmen is het de bedoeling dat je zo snel mogelijk al het water opdrinkt en naar de overkant rent.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:51 schreef nodig het volgende:
Bij zaalvoetbal wint het team dat als eerste het scorebord van de muur afschiet met een voetbal.
Ja, maar eerst deden we niet zoveel, deelt die mijn express niet in ga ik gewoon praten met een vriend, krijgen we straf werkquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n leraar. Mijn inzet was 10x beter dan die van andere maar ik was er gewoon niet goed in. Kreeg ik een 5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |