wow jy bend egt slimquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:42 schreef supersof het volgende:
Softbal is een spel met een bal en een racket en een net waar je de bal doormiddel van het racket over heen moet slaan.
Ja vind ik ook ;o ;oo;quote:
Het enige wat ik er van snapte was dat je 2 groepen had. Ik groep die om de beurt mocht slaan en 1 groep in het geld. Als je moet slaan kreeg je 3 kansen om de bal te raken en bij de 3e keer mist moest je gewoon rennen. Bij vangbal was je uit. En als de groep in het veld de bal eerder naar de catcher geeft gegooid dan dat jij bij een honk staat ben je ook afquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
al gelezen op school, te moeilijke woroden weer. daaorm vraag ik het hier
Thank you!quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee hoor. Je hebt hier al 10 voor 2,99 (komen wel verzendkosten bij):
http://www.bigdennis.com/(...)asc/order/price.html
#tienerfeitjesquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:43 schreef supersof het volgende:
Basketbal is een spel waarbij je zo snel mogelijk naar de overkant moet zwemmen.
DVD's zijn er ook maar omdat je om CD's vroeg linkte ik daarnaar.quote:
Ja maar bij ons is het met tikken en naar wie moet je gooien enz veel te ingewikkeld om in 10seconde te bedenkenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het enige wat ik er van snapte was dat je 2 groepen had. Ik groep die om de beurt mocht slaan en 1 groep in het geld. Als je moet slaan kreeg je 3 kansen om de bal te raken en bij de 3e keer mist moest je gewoon rennen. Bij vangbal was je uit. En als de groep in het veld de bal eerder naar de catcher geeft gegooid dan dat jij bij een honk staat ben je ook af
voetbal makkelijk iedereen beuken krijg je de bal van zelfquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:43 schreef nodig het volgende:
Voetbal is een spel waar 2 teams van 10 spelers en een keeper proberen te scoren in elkaars doel.
Ja als iemand uit het veld de bal heeft mag die een loper aftikken. Dat is toch niet moeilijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar bij ons is het met tikken en naar wie moet je gooien enz veel te ingewikkeld om in 10seconde te bedenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |