Zo te zien is zo'n greengo ding van hetzelfde spul gemaakt inderdaad.quote:
Onzin.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:29 schreef robber57 het volgende:
Als je tabak uitdroogt in een pot dan is de pot kennelijk niet luchtdicht, ergo: koop een goede dichte pot, een weckfles is bv een pot die echt dicht is.
Verder zou bewaren in de vriezer helpen, ik heb dat zelf nooit geprobeert maar ik ken een paar mensen die hun shag per slof kopen en de voorraad pakjes in de vriezer bewaren en daar bij zweren.
Aardappel is volgens mij dezelfde familie als de tabaksplant. Beide nachtschade planten. Dus als je aardappelschillen om je tabak doet zou dat eerst uitdrogen en dan de tabak?quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:48 schreef pokkerdepok het volgende:
de aardappelschil werkt wel optimaal.
weet niet of dat er wat mee te maken heeft, maar t is een truukje uit opoes tijd. de schillen geven langzaam vocht af.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:03 schreef mytec het volgende:
[..]
Aardappel is volgens mij dezelfde familie als de tabaksplant. Beide nachtschade planten. Dus als je aardappelschillen om je tabak doet zou dat eerst uitdrogen en dan de tabak?
Ik koop van die potten met sigarettentabak. Sinds kort hebben ze 'mijn merk' ook om zelf sigaretten te schieten en dat scheelt aardig wat. Alleen in die potten droogt het veel sneller uit dan dat ik het op kan roken, dus ik blijf steeds met een heleboel gruis zitten. Blijkbaar sluiten die dus niet goed af.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:46 schreef mytec het volgende:
Tabak uit tinnentjes en grote emmers is trouwens bedoeld om sigaretten van te maken. Dat spul is altijd al wat droger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |