gezelligquote:Op woensdag 5 juni 2013 08:51 schreef Rezania het volgende:
Mogguh. Lekker wakker worden met het rustieke geluid van heien in de achtergrond, heerlijk.
lekker hoor, ben alleen wakker geworden van gekrijs en geruzie bij mijn buurmeisjequote:
die waar je gister over vertelde?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
lekker hoor, ben alleen wakker geworden van gekrijs en geruzie bij mijn buurmeisje
''hou je kankerbek eens'' was wel wat ik het meest hoordequote:
No die had ik gister, en ik heb een 7!quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''hou je kankerbek eens'' was wel wat ik het meest hoorde
Arme schatVandaag die presentatie?
Ik zei toch dat je het konquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:14 schreef zwerty het volgende:
[..]
No die had ik gister, en ik heb een 7!
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Die zat onder m'n ctrl+c, dus waarom niet
yeeeyquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je het kon![]()
zullen we samen naar het strand gaan?quote:
Vandaag mijn 2equote:Op woensdag 5 juni 2013 09:56 schreef AldoTheApache het volgende:
gewoon weer studeren hier![]()
morgen 1e tentamen
ging de 1e goed?quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vandaag mijn 2ewel pas in de avond dus kan de zon opzoeken
Dat durf ik niet te zeggen. Maakte dat tentamen al voor de 6e keer.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ging de 1e goed?
bijna vakantie dus?
ik heb nu nog 4 tentamens, en dan nog 3 hertentamens in Juli
6e keer?quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen. Maakte dat tentamen al voor de 6e keer.En haalde tot nu toe altijd rond de 5. En nog wat familie omstandigheden dus geen idee.
Wel bijna vakantie ja maar pas over 3 weken. Ik heb mijn tentamens ook gesplitst.3 in deze toetsperiode en 3 in de volgende (over 3 weken dus).
Ik zit in mijn vierde studiejaar en dat vak kreeg ik al in het 2e jaar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
6e keer?
ik heb morgen het moeilijkste tentamen van de studie![]()
Maar ik denk dat ik het ken
![]()
samen leren?
Ah, dat is wel balen danquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zit in mijn vierde studiejaar en dat vak kreeg ik al in het 2e jaar.![]()
Oh dat is wel een fijn vooruitzicht![]()
En wat maakt hem dan lastig? Heb je die andere 2 volgende week?
Klinkt gezellig
Ja maar ben niet de enige jaarlijks zijn er tussen de 90 en 120 herkansers van dat vakquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ah, dat is wel balen dan
Nou, het is zeg maar wiskundig én theorie, maar je moet verder kunnen kijken dan de formulesen zo maakt hij het tentamen ook zeg maar
___!!
rawr
Dat is inderdaad veelquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar ben niet de enige jaarlijks zijn er tussen de 90 en 120 herkansers van dat vak(en dat is veel).
Wel goed dat je weet vanuit welke opzicht hij het tentamen maakt. Dan kan je toch een beetje meer gericht leren.
Hihi
Ik denk dat ik ook niet vaak het aantal te besteden uur heb gehaald.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is inderdaad veel
ja ach, valt wel mee, er staat dat je 100 uur aan dat vak moet bestedenen ik zit nu op 75 ofzo
Wat al té veel is voor 1 college per week
normaal doe ik 20 uur ofzo
Als het dan nog van dit chille weer isquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ga zaterdag lekker biertjes drinken bij ronald
20 graden ofzoquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als het dan nog van dit chille weer is
internationale bedrijfskundequote:Op woensdag 5 juni 2013 10:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook niet vaak het aantal te besteden uur heb gehaald.
Wat voor opleiding deed je ook alweer?
User is echt mijn guilty pleasurequote:Op woensdag 5 juni 2013 10:22 schreef AldoTheApache het volgende:
zit je rustig te leren, komt dit lied op de radio
toch even een klein dansje gedaan
ik vind alleen dit nummer tof, de rest isquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:30 schreef msacras het volgende:
[..]
User is echt mijn guilty pleasure
de muziek en Usher an sich vind ik verschrikkelijk (die teksten) maar de beat is zo lekker
kloptquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik vind alleen dit nummer tof, de rest is![]()
Nee, gewoon neequote:Op woensdag 5 juni 2013 10:32 schreef msacras het volgende:
[..]
klopt![]()
"DJ got us falling in love again" vind ik ook best leuk
wattan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:32 schreef msacras het volgende:
[..]
verder is Usher ook welmaar aan dit nummer zitten herinneringen etc
Een eerste zoen met een jongen met wie ik nog een hele leuke periode heb gehad daarna.quote:
waarom moet ik hieraan denken?quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Een eerste zoen met een jongen met wie ik nog een hele leuke periode heb gehad daarna.Ondanks dat het inmiddels al een hele tijd over is heb ik er gewoon leuke herinneringen aan en we zijn nog wel vrienden.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarom moet ik hieraan denken?
[ afbeelding ]
Snap ik, jij wil gewoon mijn apachestaaf in je poesjequote:
Dat is niet wat ik uit betrouwbare bronnen heb vernomenquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:35 schreef msacras het volgende:
[..]geen idee, zo was het namelijk totaal niet
Ik heb geen poesje eh hoofdquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Snap ik, jij wil gewoon mijn apachestaaf in je poesje![]()
[..]
Dat is niet wat ik uit betrouwbare bronnen heb vernomen
vertelquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Snap ik, jij wil gewoon mijn apachestaaf in je poesje![]()
[..]
Dat is niet wat ik uit betrouwbare bronnen heb vernomen
ohquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, ik ga hier niet je echte leven neerplempen
jaaaaquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zullen we samen naar het strand gaan?
Goed hoor! En met jou?quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoe is het met msacassra?
En hoe is het met de rest hier?
kutquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoe is het met msacassra?
En hoe is het met de rest hier?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kut
door dit topic
ONZ / Damn The Red Wedding van GoT was even slikken
Als dat echt een spoiler is dan doe ik je watquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kut
door dit topic
ONZ / Damn The Red Wedding van GoT was even slikken
ik weet het niet, ik heb de boeken (nog) niet gelezenquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als dat echt een spoiler is dan doe ik je wat
Het zou wel eerlijker zijn. Belangrijk persoon van de Starks weer dood en dan een van de Lannisters.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik weet het niet, ik heb de boeken (nog) niet gelezen![]()
maar ik hoop het niet want de Lannisters zijn baas
ik heb ze allemaal op de e-readerquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het zou wel eerlijker zijn. Belangrijk persoon van de Starks weer dood en dan een van de Lannisters.
Boeken moet ik ook nog kopen ja
Vet hendig. Dat scheelt weer kilo'squote:Op woensdag 5 juni 2013 10:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb ze allemaal op de e-reader![]()
voor in de vakantie
Mooizo!quote:
precies, is hendig voor in de backpackquote:
42quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
precies, is hendig voor in de backpack
in India alle HHGTTG gelezenplus nog 3 andere boeken
lezenquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik houd niet echt van lezen, duurt me te lang.
Waar staat HHGTTG voor?quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
precies, is hendig voor in de backpack
in India alle HHGTTG gelezenplus nog 3 andere boeken
Hitchhikers Guide To The Galaxyquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waar staat HHGTTG voor?Alleen maar leuk
Voor vrouwen, ja. Wel mooi kut, ik kan daar dus sowieso niet alleen heen.quote:
Ah.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hitchhikers Guide To The Galaxy
OMGquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik houd niet echt van lezen, duurt me te lang.
quote:
Ik ga er toch nog wel een keer heen, kun je mooi meetaggenquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor vrouwen, ja. Wel mooi kut, ik kan daar dus sowieso niet alleen heen.
[..]
Ah.
is normale vraag hoor droeloequote:Op woensdag 5 juni 2013 10:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Ik ga er toch nog wel een keer heen, kun je mooi meetaggen
Dan gaan we samenquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ah.
Ik doe vandaag helemaal niets aanquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:57 schreef msacras het volgende:
[..]
schaam je
[..]
ik moet vandaag een jurkje en panty aan
Ah nicequote:Op woensdag 5 juni 2013 10:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Ik ga er toch nog wel een keer heen, kun je mooi meetaggen
Echt wel! Liep al rond 9 uur in zo koel mogelijke kleding buiten, en toen was het al erg lekker.quote:
Jeujquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is normale vraag hoor droeloe
[..]
Dan gaan we samen
My problem excactly. Ik zou zo graag alleen een paar maanden backpacken, de wereld zien. Maar zoveel valt af puur omdat je als vrouw daar niet alleen kan reizen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je nog op FB mijn nieuwe trip gezien?quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah nice
[..]
Echt wel! Liep al rond 9 uur in zo koel mogelijke kleding buiten, en toen was het al erg lekker.
[..]
Jeuj
lucky youquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik doe vandaag helemaal niets aan
Is dit jouw FB? https://www.facebook.com/(...)47109?ref=ts&fref=tsquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb je nog op FB mijn nieuwe trip gezien?
Jepquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
Is dit jouw FB? https://www.facebook.com/(...)47109?ref=ts&fref=ts
Ik heb ook al paar keer mijn plannen voor een wereldreis veranderd. Zoveel twijfels inderdaad over welk land wel of niet veilig is. Het is vrij vervelend dat je als vrouw zijnde nog steeds zo beperkt wordt in je mogelijkheden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:58 schreef msacras het volgende:
[..]
My problem excactly. Ik zou zo graag alleen een paar maanden backpacken, de wereld zien. Maar zoveel valt af puur omdat je als vrouw daar niet alleen kan reizen.
Nee. Zal even checkenquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb je nog op FB mijn nieuwe trip gezien?
Waar wil je heen? Gewoon ZO-Azië dat kan makkelijk als vrouw alleenquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb ook al paar keer mijn plannen voor een wereldreis veranderd. Zoveel twijfels inderdaad over welk land wel of niet veilig is. Het is vrij vervelend dat je als vrouw zijnde nog steeds zo beperkt wordt in je mogelijkheden.
[..]
Nee. Zal even checken
Tofquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jep
mijn nieuwe trip gaat dan ook naar Frankrijk
Tot nu toe is de planning Vietnam, Singapore, Hongkong, Australië, Nieuw- Zeeland, San Francisco, New York, Reykjavick en dan Amsterdam (spel ik dat goed?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waar wil je heen? Gewoon ZO-Azië dat kan makkelijk als vrouw alleen
Vetquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tot nu toe is de planning Vietnam, Singapore, Hongkong, Australië, Nieuw- Zeeland, San Francisco, New York, Reykjavick en dan Amsterdam (spel ik dat goed?)
zal ik anders ff wat ritmes op je billen drummen, dan heb je weer inspiratiequote:
Nah hoeft nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zal ik anders ff wat ritmes op je billen drummen, dan heb je weer inspiratie
ieuwl viezerik ;squote:Op woensdag 5 juni 2013 11:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zal ik anders ff wat ritmes op je billen drummen, dan heb je weer inspiratie
Dat topic houd ik al in de gaten jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vet
goed sparen in ieder geval
en voor tips
TRV / [Het Centrale Backpacktopic] #3 Nieuwe plannen maken!
kan je beter gewoon versterker halen bij de kringloop en daar wat boxen aanhanger.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:16 schreef DrNick het volgende:
http://tweakers.net/price(...)ker-system-z623.html Kopen?
Is dat goedkoper/mooier (quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan je beter gewoon versterker halen bij de kringloop en daar wat boxen aanhanger.
Mooier is subjectief. maar het is zeker goedkoper, en het geluid is over het algemeen ook prima. bassbox onder je bureau en een links en rechts, eventueel nog center en je bent klaar.quote:
Ik heb ook nogal weinig ruimte hier trouwens, dus een versterker zou niet echt passen denk ik.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mooier is subjectief. maar het is zeker goedkoper, en het geluid is over het algemeen ook prima. bassbox onder je bureau en een links en rechts, eventueel nog center en je bent klaar.
http://tweakers.net/price(...)system-z623/reviews/quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:23 schreef wietparkiet het volgende:
Het is natuurlijk de grootste bullshit dat je voor een laptopspeakertje 120 gaat neerleggen
Ik heb ook niet heel veel ruimte. maar je kan natuurlijk je computer op de versterker zetten. of je scherm.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik heb ook nogal weinig ruimte hier trouwens, dus een versterker zou niet echt passen denk ik.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb ook niet heel veel ruimte. maar je kan natuurlijk je computer op de versterker zetten. of je scherm.
Versterker op zijn zij tussen de kast en computer inquote:
Dan kan ik mijn linkerelleboog niet meer kwijt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Versterker op zijn zij tussen de kast en computer in![]()
je bent natuurlijk vrij om die set te kopen![]()
maar ik zou het niet doen.
wtfquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
https://www.facebook.com/(...)86301&type=2&theater
hahhaah fuck
5 seconden van mijn leven verneuktquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
hahhaah fuck
heel raarquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
hahhaah fuck
nodig gaat niet mee hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:03 schreef wietparkiet het volgende:
Je moet wel extra kaartje kopen voor huisdieren he VA
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
In de trein, chillen met gewei
Geen geld hebbenquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ga op vakantie dan [ afbeelding ]
''No. Fucking. Shit.''quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
'pakket wordt bezorgd vandaag tussen 08:00 en 20:00'
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hier meestal rond 2/3uquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Bij ons komt postNL meestal tussen 1 en 4 langs.
Zo gaat dat hier
Pauze?quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
Bieb vanaf 13.30 en bank pauze tussen 12 en 13
Hoop het voor jequote:Op woensdag 5 juni 2013 12:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja hier meestal rond 2/3uben weg vanaf half 5 dus hoop dat ze smiddags komen
Blijkbaarquote:
Leuk! Wat ga je doen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:51 schreef hylian het volgende:
Ik heb nog zeker 25 minuten![]()
Daarna bedrijfsuitje
Geen idee, dat willen ze nog niet vertellenquote:
Haha spannendquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:54 schreef hylian het volgende:
[..]
Geen idee, dat willen ze nog niet vertellen![]()
Wel werd mij aangeraden met de fiets te komen i.p.v. de auto
Bij een zorginstelling op cliëntenservice, lekker afwisselendquote:
Ah leuk hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:57 schreef hylian het volgende:
[..]
Bij een zorginstelling op cliëntenservice, lekker afwisselend![]()
Echter met dit weer zou ik toch ook graag boer zijn geworden
Deze temperatuur is toch perfect, warmer moet het eigenlijk niet worden, dat kloptquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah leuk hoor
Boer?Ik vind dit weer al veel te warm
Ben liever binnen nu
![]()
Jup, was dagje meelopen bij een opleiding met een vriendin die dat doet. Maar zij had geen zin meer in de lessen want er viel veel uit dus gingen we ff in de stad en toen zijn we beide naar huis gegaanquote:
Naja ik vind het wel lekker om buiten te zitten of te fietsen. Maar in dit weer buiten werken lijkt me niksquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:02 schreef hylian het volgende:
[..]
Deze temperatuur is toch perfect, warmer moet het eigenlijk niet worden, dat klopt
Daar zit wel wat in..quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Naja ik vind het wel lekker om buiten te zitten of te fietsen. Maar in dit weer buiten werken lijkt me niks
Ligt aan het bed eromheen? Kunnen de matrassen schuiven.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
als je 2 eenpersoons matrassen koopt en er een 2 persoonsbedhoes omheen doet, zou je dan erg last krijgen van een kuil of zou dat meevallen
Nou ik zat gister midden in een gesprek en toen in eens zwart scherm.. En ik heb al 80283 keer geprobeerd 'm aan te doen maar doet het nietquote:
Thnx! Veel plezier!quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:10 schreef hylian het volgende:
Ik heb bedrijfsuitje! Wellicht dat ik vanavond na 21:00 nog even langshop![]()
![]()
Succes met je mobiel XCachet!!
Succes met je matras DV
Ik heb er geen bed om heen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:09 schreef hylian het volgende:
[..]
Ligt aan het bed eromheen? Kunnen de matrassen schuiven.
Mijn ouders hebben ook 2x 1 persoonsmatras naast elkaar maar die liggen strak
Ik denk dat dat helaas wel teveel uit elkaar schuiftquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb er geen bed om heen.
Ik ga 4 pallets op de grond leggen en daarbovenop wou ik twee 2persoonsmatrassen.
Maar aangezien 1p matrassen goedkoper zijn vroeg ik me af of ik niet 4 matrassen erop kon gooien
Zometeen drumexamen, ben niet goed voorbereidquote:
Jaa ik voelde me rot haha. Kut ding :/ Ga 'm vanmiddag even langs een winkel brengen. Hoop dat ie het dan weer doetquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:27 schreef TienVingers het volgende:
[..]
omg. Ik schrok al toen je helemaal niks meer zei
awh, shit! Meer dan je best kun je niet doen he!quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zometeen drumexamen, ben niet goed voorbereid
ook als er hoezen omheen zitten?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik denk dat dat helaas wel teveel uit elkaar schuift
Hmm, lastig.. haha. Ik weet het ook niet zo goed eerlijk gezegt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ook als er hoezen omheen zitten?
vossen schedelquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
oeeeh ik krijg vandaag mijn vossen schedel, pauwenveren en ingelijste + opgezette vlinder![]()
![]()
coolquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
http://demuseumwinkel.com(...)del-Vos-A-kwaliteit-
Was het gezellig?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Jup, was dagje meelopen bij een opleiding met een vriendin die dat doet. Maar zij had geen zin meer in de lessen want er viel veel uit dus gingen we ff in de stad en toen zijn we beide naar huis gegaan
Succesquote:
Jaquote:
Omg gezelligquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:07 schreef supersof het volgende:
[..]
JaEn ik heb gevraagd of ze met me op vakantie wilt en nu gaan we eind augustus naar Friesland fietsen en dan gaan we daar kamperen en wadlopen
Nee onderweg gaan we ook ergens overnachtenquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Omg gezelligGa je dan onderweg overnachten of in 1 dag fietsen
?
Je bent wel lekker sportief bezig zegquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee onderweg gaan we ook ergens overnachtenGewoon zo min mogelijk meenemen en fietsen
Ja is leuk tochquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Je bent wel lekker sportief bezig zegHoelang ben je dan weg?
Ga je ook nog met je ouders op vakantie?
De 29e supersof en nodig meetquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja is leuk toch![]()
Plan is van 12 tot 17/18 augustus. Want de 19de moet ik ook al naar school
En nee die gaan de 28ste weg voor twee weken dus dan ben ik lekker alleen thuis
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:21 schreef nodig het volgende:
[..]
De 29e supersof en nodig meet![]()
Wel veel fietsen zeg naar frieslandIk zou stiekem de trein pakken
Ik heb nog wel anderhalve week langer vakantie
![]()
Haha ik zie sof al met haar fiets stuntelen in een overvolle treinquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:26 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
Kom maar langs
Ja is wel veelMaar terug gaan we met de trein
Wel een gedoe met die fietsen dan
maar dat zien we dan wel
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Haha ik zie sof al met haar fiets stuntelen in een overvolle trein![]()
![]()
Ik ga misschien nog met mijn ouders mee een weekje op vakantie, er is nog niet geboekt maar volgens mij wilden ze eind juli op vakantie ofzo
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:36 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
We nemen gewoon een trein die niet zo vol is dan
Sowieso moet je dan op speciale plekken in de trein
Waar gaan jullie heen dan?
Ohquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]succes
de trein leeuwarden/groningen-zwolle zit altijd overvol
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:36 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
We nemen gewoon een trein die niet zo vol is dan
Sowieso moet je dan op speciale plekken in de trein
Waar gaan jullie heen dan?
Oh ik zie net dat je met de trein terug gaat.. dan is het alleen leeuwardenquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh![]()
Ook op een zaterdag in de zomer?
Die vlinder is trouwens tof
Oh lekkerquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:39 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Nog geen idee waar wij heen gaanZal wel een lastminute worden ofzo
Hmm naja we zien dan welquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh ik zie net dat je met de trein terug gaat.. dan is het alleen leeuwardengroningen wordt er in zwolle aangekoppeld dus dan valt het mee denk ik.. zaterdag is altijd druk vermoed ik
of je moet echt heel laat savonds gaan
tnx
Wow, die vlinder is mooiquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
ZE ZIJN BINNEN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die vlinder is lekker zachtik ging voelen
Ga zelfquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:04 schreef Rezania het volgende:
Genoeg geweest.* Rezania trapt iedereen naar buiten.
Ik ben al uren buiten geweest, als ik nu weer ga verbrand ik.quote:
Wat voor werk doe jij dat je kan FOK!ken?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:07 schreef supersof het volgende:
Ik ben trouwens aan het werk en dat kan niet buiten.
Ik kopieer cursussen van het ene scherm naar het anderequote:Op woensdag 5 juni 2013 15:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben al uren buiten geweest, als ik nu weer ga verbrand ik.![]()
[..]
Wat voor werk doe jij dat je kan FOK!ken?
hihiquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wow, die vlinder is mooi.
Hihi, jij ging voelen.
wat doet dat met jequote:Op woensdag 5 juni 2013 15:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Iedere keer als ik je avatar zie stel ik me zo voor dat jij dat doet.
was noodzaakquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..].
Maar FOK!kers komen toch nooit buiten?
Niet zoveel want daarna zie ik weer Peter Griffin en dan heb ik zoiets van: ieuw!quote:
Echt? Wat dan?quote:
quote:
Maar wel suikervrijquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:45 schreef Rezania het volgende:
"Suikervrije mints gezoet met zoetstoffen"
Bestaan ze voor 96% uit koolhydraten.
Als ze met suiker sacharose bedoelen misschien wel ja.quote:
was saaie afleveringquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:51 schreef nodig het volgende:
Hee ik heb ik heb het nog niet gedaan van maandag nog niet gekeken
Nee hoor best leuk, Boy en Madelinda gingen trouwenquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:54 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee hoor best leuk, Boy en Madelinda gingen trouwen
Wel jammer dat Marc en Marcel niet in deze zaten
daaromquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:54 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee hoor best leuk, Boy en Madelinda gingen trouwen
Wel jammer dat Marc en Marcel niet in deze zaten
Een decaan voor studenten.quote:
Maar hoezo zou ik een gesprek willen met een studieadviseur?quote:
Ehm misschien is die decaan er ook voor persoonlijke dingen? Bijvoorbeeld als je een ziekte hebt ofzo of je moeder is ernstig ziek en jij lijdt daar onder ofzo?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar hoezo zou ik een gesprek willen met een studieadviseur?Dat kan ik aangeven als ik mij inschrijf voor LS&T, dat ik dat graag wil. Maar ik heb dan toch al gekozen? Ik snap er niks meer van.
Oh, soort mentor dan dus. Ah.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ehm misschien is die decaan er ook voor persoonlijke dingen? Bijvoorbeeld als je een ziekte hebt ofzo of je moeder is ernstig ziek en jij lijdt daar onder ofzo?
Ja denk het welquote:
Ik houd dat niet eens volquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:11 schreef xcachet het volgende:
2 uur gedaan over het opruimen van m'n kamer
Ik ga ineens allemaal nuttige dingen doen zonder mobiel
Duidelijk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja denk het welBij mijn opleiding moesten we het tegen de slb'er zeggen en als het echt ernstig was dat je er onder leed bij bijvoorbeeld toetsen of andere dingen dan moesten we naar zo'n iemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |