Laat dat "volgens mij" maar weg.quote:Op woensdag 5 juni 2013 01:11 schreef mapima het volgende:
Of ze gaan naar de zijl bedrijven wat vlgns mij een sociale werkplaats is
Dan huur je wat Turken en Polen in.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jouw broodje bal was er anders niet zonder vmbo'ers ts.
Ze kunnen net zo goed geen les krijgen idd dat meisje dat ik ken is 19 en zelfs brugklassers kunnen beter Engelsquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:20 schreef newguy3000 het volgende:
Waarom leren die lui engels, meestal is het nederlands weinig toereikend
Die Polen willen ook werk. Net als de Turken etc. Anders kwamen ze hier geen werk zoeken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:37 schreef newguy3000 het volgende:
Die polen kunnen zich nochtans wel verstaanbaar maken in meerdere talen, werken zich graag arbeidsongeschikt om 6 maanden per jaar als een god in Polen te kunnen leven en klagen nooit. En ze weten niet wat een CAO, pensioen, vakantiegeld, pauze en toeslag doen.
Jij hebt geen diploma maak ik hier uit op?quote:Op woensdag 5 juni 2013 01:47 schreef AdoraBelle het volgende:
Tja... hokjesmentaliteit enzo. Iedereen moet met een diploma van school af, ook al is dat diploma waardeloos te noemen.
Broodje aap.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:37 schreef newguy3000 het volgende:
Die polen kunnen zich nochtans wel verstaanbaar maken in meerdere talen, werken zich graag arbeidsongeschikt om 6 maanden per jaar als een god in Polen te kunnen leven en klagen nooit. En ze weten niet wat een CAO, pensioen, vakantiegeld, pauze en toeslag doen.
Mijn broertje vindt zijn havodiploma ook waardeloos hoorquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij hebt geen diploma maak ik hier uit op?
Super interessant wat je broertje vindt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:11 schreef mapima het volgende:
[..]
Mijn broertje vindt zijn havodiploma ook waardeloos hoor
Dit. Vast weer een neerkijktopic, terwijl de TS al lang heeft bewezen te beschikken over een intelligentie vergelijkbaar met die van het achterend van een varken.quote:
JA daarom moet ik morgen weer naar school @ roffa universiteitquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit. Vast weer een neerkijktopic, terwijl de TS al lang heeft bewezen te beschikken over een intelligentie vergelijkbaar met die van het achterend van een varken.
Leuk man, je houdt het nog geen half jaar vol joh. Met je VAVOquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:30 schreef mapima het volgende:
[..]
JA daarom moet ik morgen weer naar school @ roffa universiteit
slagingspercentage vavo dit jaar eerste ronde was 55% en ik hoor tot de elite die in de eerste ronde geslaagd is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Leuk man, je houdt het nog geen half jaar vol joh. Met je VAVO
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |