op PAA zijn ze bij iemand wel aangekomen na een lange tijd, is gewoon bagger traagquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:49 schreef Mss het volgende:
Oh fuque, ik moet een claim openen op paypal voor die dance legends lakjes. Heeft daar iemand anders al eens besteld? Mijn lakjes zijn er na 6 weken nog niet
Ja, maar ik moet een dezer dagen een geschil openen want de 45 dagen zijn voorbij. Durf het risico niet te lopen dat het straks niet meer kan.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
op PAA zijn ze bij iemand wel aangekomen na een lange tijd, is gewoon bagger traag
nee is ook zoquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet een dezer dagen een geschil openen want de 45 dagen zijn voorbij. Durf het risico niet te lopen dat het straks niet meer kan.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:55 schreef Mss het volgende:
[..]
En als ze dan alsnog komen zie ik dan wel. Ze zijn nu al ruim 6 weken onderweg.
Dat is waarquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mss kom op nou, je weet nu ondertussen ook wel dat pakketjes niet naar jou toe willen!
Then again, ik ben wel diegene bij wie artikelen altijd na het terugkrijgen van het geld alsnog binnenkomen. Had dat met die jurk vorig jaar, met de moddols lakje, laatst met illamasqua en ik kreeg gratis geld van wehkamfquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gewoon kappen met bestellen en in een hoekje gaan wiegen
Ja daar zijn mooie documentaires overquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:57 schreef Maisnon het volgende:
In Amerika heb je nep abortus klinieken die stiekem door activisten worden gerund. Waar het lijkt alsof je een abortus kan laten doen, maar waar je afgekafferd en geindoctrineerd word als je eenmaal onder valse voorwendselen binnen bent gekomen.
Beetje jammer
Ja er stond vandaag een artikel over op reddit, kon alleen de wiki terugvinden zo http://en.wikipedia.org/wiki/Crisis_pregnancy_centerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja daar zijn mooie documentaires overartsen die de abortus uitvoeren die naar een parkeerplek gaan van bijvoorbeeld een wallmart om daar in een andere auto te stappen waarmee hij "veilig" naar de kliniek kan rijden enzo
![]()
Inclusief gebaarquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:01 schreef Maisnon het volgende:
Ik kwam dit net weer tegendie uitleg op het einde hilarisch
Finnenquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:01 schreef Maisnon het volgende:
Ik kwam dit net weer tegendie uitleg op het einde hilarisch
Volgens mij was die documentaire trouwens gewoon van Louis Theroux. Zal even kijken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja er stond vandaag een artikel over op reddit, kon alleen de wiki terugvinden zo http://en.wikipedia.org/wiki/Crisis_pregnancy_center
Louisquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij was die documentaire trouwens gewoon van Louis Theroux. Zal even kijken.
Hmm moet ik een keertje kijken.quote:
eBayquote:It could be tortured during the shipment
quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat je nu al in de trein zit omdat je denkt dat je tentamen om 11u begint. Kijk je op je exam notification voor de locatie, begint het pas om 12u!!
Valt mee. Ik kreeg vandaag drie pakketjes en slechts één daarvan had aids. De andere twee zijn ziektevrij.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
"Ik heb een idee voor nailart. Dat idee faalt aan alle kanten. Nou dan heb ik dus een artikel over mislukte nailart"
Masja
En ze komt er nog mee weg ookquote:
Dat je zelf gaat klooien is topquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:23 schreef PriemGirl het volgende:
Ipv te googlen/youtube op Rainbow nailart zodat ze iets kan namaken ofzo... nee... gewoon zelf falen en dat postenGoeien post voor een prof blogger
Nadat ze op TV is geweest krijg ik van iedereen die weet dat ik een website heb te horen: "Ja jij moet dat ook gaan doen!"quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
"Ik heb een idee voor nailart. Dat idee faalt aan alle kanten. Nou dan heb ik dus een artikel over mislukte nailart"
Masja
Kan ik niet anders dan tot de volgende conclusie komen:quote:Now tell me, lieve lezers.. wat is volgens jullie de áller lelijkste? Ik kan niet kiezen tussen kots en omeletten
Lolquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:06 schreef Diconnected het volgende:
ohai.
mijn beste vriend is zoveel gezelliger zonder vriendin![]()
ik heb em weer terug zoals ie was
![]()
![]()
en nu, op naar bed. morgenochtend om half 10 sporten ditdatalles.
Wat, mislukte nailart plaatsen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nadat ze op TV is geweest krijg ik van iedereen die weet dat ik een website heb te horen: "Ja jij moet dat ook gaan doen!"
[ afbeelding ]
Dat schijnt humor te zijnquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:43 schreef Mirjam het volgende:
Ik moest het even googelen.
maar na het lezen van de volgende zin
[..]
Kan ik niet anders dan tot de volgende conclusie komen:
[ afbeelding ]
Ik kan me NIET voorstellen dat KOH denkt 'goh zulks een goeden reclame voor ons!2!2'
Ja ik zat ook naar de commentaren te kijken van: ermahgerd zovelen fanboys en -girlsquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het is bijna knap om met zulke bagger nog veren in je reet te krijgen
"o Masja wat ben je toch garpig en wat een leuk, ludiek idee"
wut?
M'n website zo uitbouwen en youtube filmpjes doen. En met nope bedoel ik vooral op de "kwaliteit" van Masja uiteraardquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat, mislukte nailart plaatsen?
Of op tv komen?
"want dat is zo leuk?"quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
M'n website zo uitbouwen en youtube filmpjes doen. En met nope bedoel ik vooral op de "kwaliteit" van Masja uiteraard.
duuuuuuudeeeequote:Op woensdag 5 juni 2013 12:42 schreef PriemGirl het volgende:
Ok dus.. misschien moet ik maar echt boerka's gaan dragen op het werk ofzo
Collega: Ja ik vind het echt een heel tof broekje.. ik hou er wel van als ik wat been zie... Kan ik nu mijn vork laten vallen dat jij em op pakt zodat ik ook wat rondingen kan bekijken?Eum.... No.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:42 schreef PriemGirl het volgende:
Collega: Ja ik vind het echt een heel tof broekje.. ik hou er wel van als ik wat been zie... Kan ik nu mijn vork laten vallen dat jij em op pakt zodat ik ook wat rondingen kan bekijken?Eum.... No.
ermahgerdquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:42 schreef PriemGirl het volgende:
Ik troost me aan het feit dat ie ook zo'n opmerkingen geeft aan andere collega's en onze baas; waar ik ook soms van denk...quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik troost me aan het feit dat ie ook zo'n opmerkingen geeft aan andere collega's en onze baas; waar ik ook soms van denk...
[ afbeelding ]
Doe ik ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:55 schreef megamandy het volgende:
Iedere keer een preek geven van een paar minuten dat als hij zo door blijft gaan inderdaad geen vriendin zal krijgen"Want dit en dat en blablabla"
Masja en kwaliteit in 1 zinquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
M'n website zo uitbouwen en youtube filmpjes doen. En met nope bedoel ik vooral op de "kwaliteit" van Masja uiteraard.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik troost me aan het feit dat ie ook zo'n opmerkingen geeft aan andere collega's en onze baas; waar ik ook soms van denk...
[ afbeelding ]
trolololquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Super hard gelopen voor de trein, vertrekt ie te vroeg!!!!
Nieuwe ICI Paris in Den Bosch! Weet niet of het alleen vandaag of de hele week is.quote:
Of heb ik een domme grammaticale fout gemaaktquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nieuwe ICI Paris in Den Bosch! Weet niet of het alleen vandaag of de hele week is.
Ik heb besloten dat H&M Lady Luck, die ik dus wel heb, dupe genoeg isquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens de site gewoon bij elke ICI paris tm morgen(oh 9 niet 6). Hmz twijfel of ik azure wilI shouldnt en ik kan ook geen excuus bedenken waarom ik m heb 'verdiend'.
Maar die heb ik niet einzquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat H&M Lady Luck, die ik dus wel heb, dupe genoeg is.
Oeh, goeien, m'n clinique-rommel is bijna opquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:40 schreef Debsterr het volgende:
* Deze actie is geldig van 3 t/m 9 juni 2013 in de webshop en in alle ICI PARIS XL winkels in Nederland. Zolang de voorraad strekt. Korting geldig vanaf de adviesprijs. Niet geldig op La Mer, ONLY YOU, Watson Care, Narciso Rodriguez, Tom Ford en Viktor & Rolf of in combinatie met andere kortingsacties. Prijswijzigingen, druk- en/of zetfouten voorbehouden.
Nee laatst nog gecheckt of ik 'm zag, maar helaasquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die is zeker ook niet meer te koop?
Ja ik ook harharquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb alle suedes al harhar
Priem ook trouwens
Ink suede.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar jij ging ze toen niet mee op eBay falen. Dat was echt fantastisch
Nee dat kloptquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar jij ging ze toen niet mee op eBay falen. Dat was echt fantastisch
Ze zijn dus gewoon dezelfde kleur.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Twijfeldetwijfel..
Maar ik heb vrijwel dezelfde kleur al van Zoya...
Enige argument dat ik heb is ERMAGERD MOEILIJK VERKRIJGBAAR HEBBEN NU
En ook nog een kleur die ik weinig draagquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zijn dus gewoon dezelfde kleur.
Geen commentaar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee dat klopt. HOEveel hebben jullie toen betaald?
Zei ik toch.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd ze zijn echt precies hetzelfde
hihihi ik moest heel hard lollerenquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een overnachting met ontbijt denk ik
Faal allesquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Vrijdag wordt een dure dag zo.
En daarna maar weer even klaar met falen, anders komt die ipad er nooit
Het is ook nodig, alles is opquote:
Dollarquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik weet het wel, maar ik weet niet of het nou in dollars of euro's was
Das matig jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is ook nodig, alles is op![]()
Dus:
- Shampoo
- Lush R&B voor m'n haar
- Clinique lotion
Dure spullen die goed werken
Die had ik nogquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:02 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens zat daar - als enige - aragorn niet bijMaar die heb ik toen van Lin gekregen met mijn bruiloft
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:20 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, de russen. Ik eind april lakjes besteld. Toen ik vorige week nog niks had maar eens mailen en zij zo van 'ja we kunnen niet zien waar hij is want hij is het land uit'. Toen ik gisteren nog niks had maar een claim gemaakt (vanwege de 45 dagen) en ik kreeg meteen mijn geld terug. En nu kwam er een mailtje achteraan dat er brand was geweest in een Russisch postkantoor en dat mijn pakketje daarbij zat (lolwhut, hij was Rusland nog niet uit). Het pakketje komt er vermoedelijk nog wel aan, maar ze moeten mij nu mijn geld terug geven. Of ik het pakketje tegen die tijd terug wil sturen.
Godsamme, daar kunnen marktplaats-mensen nog een puntje aan zuigen!quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:20 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, de russen. Ik eind april lakjes besteld. Toen ik vorige week nog niks had maar eens mailen en zij zo van 'ja we kunnen niet zien waar hij is want hij is het land uit'. Toen ik gisteren nog niks had maar een claim gemaakt (vanwege de 45 dagen) en ik kreeg meteen mijn geld terug. En nu kwam er een mailtje achteraan dat er brand was geweest in een Russisch postkantoor en dat mijn pakketje daarbij zat (lolwhut, hij was Rusland nog niet uit). Het pakketje komt er vermoedelijk nog wel aan, maar ze moeten mij nu mijn geld terug geven. Of ik het pakketje tegen die tijd terug wil sturen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:20 schreef Mss het volgende:
't Is hier ook zo'n lekker weerquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:27 schreef Diconnected het volgende:
nog even paar mailtjes schrijven en les uitschrijven en dan lekker op balkon zitton
Kheb geen shake-devicequote:Op woensdag 5 juni 2013 14:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zelf een milkshake maken! Melk, chocoladeijs, bananen ermnermnerm
ermnerm. alleen ik heb velen benenen en melk, maar geen chocoladeijsquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zelf een milkshake maken! Melk, chocoladeijs, bananen ermnermnerm
matig welquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:43 schreef Maisnon het volgende:
Nope, helemaal niks, minst culinair uitgerust huis ever, dit
jehquote:
oh das wel kut ja, herkenbaar ook welquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
jehik ben ook altijd degene die kruiden of wat dan ook in huis haalt want mn vader interesseert het allemaal gewoon geen drol.
En deze week is ie weg, dus nu voelt het als mijn huisen heb ik alles opgeruimd en ingekocht enzo
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neinz, ik wil iets samen gezellig doen maar ik kom niet verder dan winkelen :v
quote:
Het terras op/het park in?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Koop een trechter.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil zo'n ding hebben [ afbeelding ]
zo'n ding is echt aidsquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil zo'n ding hebben [ afbeelding ]
En dit. Ben je iets te snel met water opgieten, dat is echt fantastisch.quote:
Je moet er iedere keer op de gok wat water in gooien, wachten tot het doorloopt.... Dan weer wat erin mikken.. Duurt allemaal lang. Pleur je er weer teveel in, loopt je kopje over..quote:
O ja dat ook nogquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dit. Ben je iets te snel met water opgieten, dat is echt fantastisch.
Pahahahah gezellig en shoppen in 1 zinquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, zo'n dingquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:00 schreef megamandy het volgende:
Is dat zoiets als de senseo ook heeft? Zo'n pad in een soort van filter wat je op je kopje kunt zetten?
Of tijdens verhuizingen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je moet er iedere keer op de gok wat water in gooien, wachten tot het doorloopt.... Dan weer wat erin mikken.. Duurt allemaal lang. Pleur je er weer teveel in, loopt je kopje over..
En je kan nauwelijks sturen hoe sterk je je koffie maakt, je moet ze echt per kopje in het filter gooien.
Volkomen kut. Zo'n ding is bedoelt voor op de camping als je je water hebt gekookt op zo'n kut-gasstelletje.
Dat! Of bij nood als koffiezet stuk isquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je moet er iedere keer op de gok wat water in gooien, wachten tot het doorloopt.... Dan weer wat erin mikken.. Duurt allemaal lang. Pleur je er weer teveel in, loopt je kopje over..
En je kan nauwelijks sturen hoe sterk je je koffie maakt, je moet ze echt per kopje in het filter gooien.
Volkomen kut. Zo'n ding is bedoelt voor op de camping als je je water hebt gekookt op zo'n kut-gasstelletje.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Niks mis met kneuterig, overigens. Maar dit is hetzelfde als je was op het fornuis zetten.
Wasrek valt wel mee toch? Of bedoel je zo'n schrobplankgeval?quote:
Die hadden mijn opa en oma ook bij hun oude huis, wat een bazending was datquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Toen ik gisteren met de poedel aan het fietsen was kwam ik langs een kast van een huis waar net een grasmaai-robot het gazon aan het bijhouden was
Jaaaa schrobplank... euh.. ik kwam er niet opquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wasrek valt wel mee toch? Of bedoel je zo'n schrobplankgeval?
Die heeft een boerderij waar ik altijd langs kom ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Toen ik gisteren met de poedel aan het fietsen was kwam ik langs een kast van een huis waar net een grasmaai-robot het gazon aan het bijhouden was
Wasbord.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaaaa schrobplank... euh.. ik kwam er niet op
Mwhehehe... googlen op wasbordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mwhehehe... googlen op wasbord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Heb je vandaag niks aan, en daar een foto van gemaakt?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb zin om flauw te doen in het kiek-wat-ik-aanheb-vandaag-topic. Maar nah.
Categorie wolvenshirt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb je vandaag niks aan, en daar een foto van gemaakt?
kiwi gold?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:58 schreef Maisnon het volgende:
ik heb vandaag ook duur fruit gekocht kiwi's
Maar wel gezond dus dan mag het een beetje
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Er stond kiwi gold maar ze zijn groentsja
Heb je nu een enkelwandig glas overquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kut, dubbelwandig glas laten flikkeren
quote:
ai das minderquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee wel 100000 stukjes en een snee in mn vinger en bloeddruppels everywhere
Matig.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee wel 100000 stukjes en een snee in mn vinger en bloeddruppels everywhere
Ik heb alles gewogenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Matig.
Sterkte met de hoeveelheden juist krijgen.
Alsof dat wat zegt.quote:
Smaaktechnisch bedoel ik.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan heb ik toch precies genoeg water endezo
Je weet toch hoevelen koffie je lekker vind als je een grote pot zet? Dan kun je dat toch aanpassen? Even uitproberen en daarna weet je het toch?quote:
Mijn ervaring is dat dat vaak niet zo uitpakt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je weet toch hoevelen koffie je lekker vind als je een grote pot zet? Dan kun je dat toch aanpassen? Even uitproberen en daarna weet je het toch?
Ja ik wil echt heeeeeeeel graag maar kan het echt niet veroorlovenquote:
ermahgerd hoequote:Op woensdag 5 juni 2013 16:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
De mensen voor mij gaven 130 euro uit aan koffie en theespullen bij de koffiewinkel
Dat schijnt echt heeeeul sterk te zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wilde een moka kopen, maar de coole diesaigns zijn alleen aluminium
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik wil echt heeeeeeeel graag maar kan het echt niet veroorloventenzij jullie mijn pizza maandag betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2013 16:18:51 ]![]()
Oh, kan makkelijk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
De mensen voor mij gaven 130 euro uit aan koffie en theespullen bij de koffiewinkel
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik wil echt heeeeeeeel graag maar kan het echt niet veroorloventenzij jullie mijn pizza maandag betalen
Welke holo's gaat het over?
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja kan ook makkelijk, als ik velen geld had zou ik dat ook doen want velen toffen dingen, maar nu, nahquote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.![]()
Theepot, theefilter en theedoos en ik zit eraan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja kan ook makkelijk, als ik velen geld had zou ik dat ook doen want velen toffen dingen, maar nu, nah
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik heb geen koffieapparaat iets voor Intro gekocht, hij zoekt het zelf maar uit met al die verschillende kleaute apparaten
quote:Hologlams van China Glaze,zitten een paar bij die ik echt heel graag wilquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb al een pizza uitgezocht voor maandagWelkonnnnn?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb geen koffieapparaat iets voor Intro gekocht, hij zoekt het zelf maar uit met al die verschillende kleaute apparatenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JE BENT EEN HIPSTER, KOOP EEN DIESAIGN CAFETIERE.![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb geen koffieapparaat iets voor Intro gekocht, hij zoekt het zelf maar uit met al die verschillende kleaute apparaten
Oh die moet ik ook nogquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
[..]
Hologlams van China Glaze,zitten een paar bij die ik echt heel graag wilik heb mezelf redelijk tevreden kunnen stellen met de CC's tot nu toe
Wat verrassendquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb al een pizza uitgezocht voor maandag
godver speesquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb al een pizza uitgezocht voor maandag![]()
![]()
die had je de vorige keer toch ook? of was dat mir?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het begint met een O en er zit aubergine en basilicum op, de rest weet ik niet meer.it's the map in my mind that sends me on my way.![]()
Nee ik had biancaquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:21 schreef Diconnected het volgende:
[..]
die had je de vorige keer toch ook? of was dat mir?![]()
![]()
Nouwja eigenlijk wil ik een echt espresso apparaat inclusief maler endezoquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JE BENT EEN HIPSTER, KOOP EEN DIESAIGN CAFETIERE.
吴 曼 迪![]()
En dan maandag alsnog niet weten welke je moet nemen en wachten tot wij allemaal hebben gekozenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het begint met een O en er zit aubergine en basilicum op, de rest weet ik niet meer.
ik had er 1 met geitenkaasquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:21 schreef Diconnected het volgende:
[..]
die had je de vorige keer toch ook? of was dat mir?![]()
Dat zou echt fantastisch zijnquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En dan maandag alsnog niet weten welke je moet nemen en wachten tot wij allemaal hebben gekozen![]()
![]()
Vanaf 600 euro, KACHING.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nouwja eigenlijk wil ik een echt espresso apparaat inclusief maler endezo
Die zijn er ook in diesaign.![]()
GAAN JULLIE WEER LEKKER STIEKEM PIZZA ETEN ZONDER DE REST UIT TE NODIGEN?
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
LAAT MIJ MET RUSTquote:Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Dat was echt fantastischquote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Heul niet stiekem, wel zonder de rest uit te nodigen inderdaadquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:22 schreef Debsterr het volgende:
![]()
![]()
OH KUT HET WAS EEN GEHEIM SNEL ALLES WISSENquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:22 schreef Debsterr het volgende:
![]()
Dieeeeeeeee wil ik misschien ookquote:
hurrdurr zal ik 's middags naar jou toe komen dan? dat ik meerijd (als je dat wilt)?quote:
En dan met zo'n klein schijtbeetje terugkomenquote:![]()
sgoeeeeeeeeeequote:Op woensdag 5 juni 2013 16:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
hurrdurr zal ik 's middags naar jou toe komen dan? dat ik meerijd (als je dat wilt)?![]()
HOIquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
hurrdurr zal ik 's middags naar jou toe komen dan? dat ik meerijd (als je dat wilt)?
mag ik dan wel voorin anders ga ik kotsen![]()
Jij had mij heul niet.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
ja terwijl de keer daarvoor EEN HEEL FOKKING BOS kregen aan rucolaquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En dan met zo'n klein schijtbeetje terugkomen![]()
godsamme wat een faal hahaha![]()
die was echt geyl.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dieeeeeeeee wil ik misschien ookit's the map in my mind that sends me on my way.![]()
NEINquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HOI
mag ik dan wel voorin anders ga ik kotsenit's the map in my mind that sends me on my way.![]()
Zulks een consistent rucolabeleid.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja terwijl de keer daarvoor EEN HEEL FOKKING BOS kregen aan rucola
godsamme wat een faal hahaha
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
Forum Opties Forumhop: Hop naar: