op PAA zijn ze bij iemand wel aangekomen na een lange tijd, is gewoon bagger traagquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:49 schreef Mss het volgende:
Oh fuque, ik moet een claim openen op paypal voor die dance legends lakjes. Heeft daar iemand anders al eens besteld? Mijn lakjes zijn er na 6 weken nog niet
Ja, maar ik moet een dezer dagen een geschil openen want de 45 dagen zijn voorbij. Durf het risico niet te lopen dat het straks niet meer kan.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
op PAA zijn ze bij iemand wel aangekomen na een lange tijd, is gewoon bagger traag
nee is ook zoquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet een dezer dagen een geschil openen want de 45 dagen zijn voorbij. Durf het risico niet te lopen dat het straks niet meer kan.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:55 schreef Mss het volgende:
[..]
En als ze dan alsnog komen zie ik dan wel. Ze zijn nu al ruim 6 weken onderweg.
Dat is waarquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mss kom op nou, je weet nu ondertussen ook wel dat pakketjes niet naar jou toe willen!
Then again, ik ben wel diegene bij wie artikelen altijd na het terugkrijgen van het geld alsnog binnenkomen. Had dat met die jurk vorig jaar, met de moddols lakje, laatst met illamasqua en ik kreeg gratis geld van wehkamfquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gewoon kappen met bestellen en in een hoekje gaan wiegen
Ja daar zijn mooie documentaires overquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:57 schreef Maisnon het volgende:
In Amerika heb je nep abortus klinieken die stiekem door activisten worden gerund. Waar het lijkt alsof je een abortus kan laten doen, maar waar je afgekafferd en geindoctrineerd word als je eenmaal onder valse voorwendselen binnen bent gekomen.
Beetje jammer
Ja er stond vandaag een artikel over op reddit, kon alleen de wiki terugvinden zo http://en.wikipedia.org/wiki/Crisis_pregnancy_centerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja daar zijn mooie documentaires overartsen die de abortus uitvoeren die naar een parkeerplek gaan van bijvoorbeeld een wallmart om daar in een andere auto te stappen waarmee hij "veilig" naar de kliniek kan rijden enzo
![]()
Inclusief gebaarquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:01 schreef Maisnon het volgende:
Ik kwam dit net weer tegendie uitleg op het einde hilarisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |