Bij de volgende bruiloft die ik heb draag ik preventief maliën.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:08 schreef Young_David het volgende:
Vraag me af of er afgelopen weekend iemand voor de grap op een bruiloft The Rains of Castamere heeft gespeeld
En toen kwamen deze figuren binnen.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:08 schreef Young_David het volgende:
Vraag me af of er afgelopen weekend iemand voor de grap op een bruiloft The Rains of Castamere heeft gespeeld
Kill Billquote:Op zondag 9 juni 2013 12:10 schreef Kyubey het volgende:
[..]
En toen kwamen deze figuren binnen.
[ afbeelding ]
Ik denk dat Balon sowieso sterft. Dat Asha op zoek gaat zie ik ook wel zittenquote:Op zondag 9 juni 2013 13:20 schreef Amnon het volgende:
[..]
Kill Bill
Zie in de promo dat Asha/Yara volgende episode erin voorkomt... Lijkt me sterk dat ze al dat gedoe met Euron en Victarion doen, misschien de dood van Balon? Of Ashara die op zoek gaat naar Theon?
Jaaaa het zit erinquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:47 schreef Poemgirl het volgende:
Even een grotere HD edit gemaakt.
[ afbeelding ]
I'm not crying, there's just a Stark in my eye.
Denk dat Asha hoort dat Balon dood is, verder niet. Dan kunnen ze er in seizoen 4 mee verder gaan.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:20 schreef Amnon het volgende:
[..]
Kill Bill
Zie in de promo dat Asha/Yara volgende episode erin voorkomt... Lijkt me sterk dat ze al dat gedoe met Euron en Victarion doen, misschien de dood van Balon? Of Ashara die op zoek gaat naar Theon?
Waar heb je die afbeelding vandaan?quote:
Blijf aub uit beide topics weg tot je bijloopt.quote:Op maandag 10 juni 2013 06:27 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Er zijn mensen die het nog niet gezien hebben vannacht, die het vandaag pas kunnen kijken. Niet iedereen heeft geen baan en zit thuis om s'nachts te kijken, zou het dus in spoilertags kunnen?
Zie editquote:Op maandag 10 juni 2013 07:33 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Blijf aub uit beide topics weg tot je bijloopt.
Nicequote:Op zondag 9 juni 2013 13:43 schreef ems. het volgende:
Hier trouwens nog wat mooie tekeningen over ASOFAI van een random dude op internet.
[ afbeelding ]
Deel 2 natuurlijk.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:23 schreef burger het volgende:
Ok seizoen 3 is over. Ik wil graag verder met de boeken vanaf hier.
Welke moet ik nemen?
Een storm van zwaarden, bestaande uit twee boekdelen. Deel een: Staal en sneeuw. Deel twee: Bloed en Goud
Of
Een feestmaal voor kraaien
Er is m.i. teveel aangepast om A Clash of Kings over te slaan, begin anders bij deel 1 van A Storm of Swords.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:23 schreef burger het volgende:
Welke moet ik nemen?
Een storm van zwaarden, bestaande uit twee boekdelen. Deel een: Staal en sneeuw. Deel twee: Bloed en Goud
Of
Waarom koop je niet de hele pocket editie?? Ik ben niet iemand die anderen aanspoort om de boeken te gaan lezen, maar als je dat dan toch van plan bent, begin gewoon bij deel 1, a game of thrones. Als je de serie kijkt heb je geen idee wat je mist, prima, maar wanneer je halverwege de serie de boeken gaat lezen mis je erg veel. Denk ik.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:23 schreef burger het volgende:
Welke moet ik nemen?
Of
Neem je kruisboog mee en nail the bastardquote:Op maandag 10 juni 2013 13:40 schreef Young_David het volgende:
Grappig, ik wist niet dat de drummer van Coldplay in de band bij The Red Wedding zat
[ afbeelding ]
Weet ik dat voor de volgende keer dat ik naar een Coldplay-concert ga
Ik mis Coldhands wel behoorlijk. Ook de weirwood deur onder de Wall.quote:Op maandag 10 juni 2013 04:11 schreef Funzel het volgende:
Helaas nog geen Lady Stoneheart en ook geen Coldhands.. Wel een toffe afsluiter.
Jaquote:Op maandag 10 juni 2013 14:38 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik mis Coldhands wel behoorlijk. Ook de weirwood deur onder de Wall.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |