quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:03 schreef Young_David het volgende:
GRRM vind al die reacties op de Red Wedding maar prachtig
waaruit leid je dat ?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:57 schreef Sunnythesun het volgende:
de maker heeft de boeken niet gelezen??
one true king en Joff gaat toch echt deaud.. en zijn pappie is zijn pappie niet.. *gaat nog even door*quote:
Kyubey is verliefd?quote:
ohh die gif plaatje makerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
one true king en Joff gaat toch echt deaud.. en zijn pappie is zijn pappie niet.. *gaat nog even door*
"George R. R. Martin Intervi..." This video is no longer available due to a copyright claim by Conaco Productions LLC.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:03 schreef Young_David het volgende:
GRRM vind al die reacties op de Red Wedding maar prachtig
Dat lijkt me Snoop Dogg.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:04 schreef Kyubey het volgende:
Uit de dansende 50 cent kan ik al opmaken dat de maker waarschijnlijk een troll is.
Ja nu je het zegt. In de eerste instantie leek het plaatje totally legit namelijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:04 schreef Kyubey het volgende:
Uit de dansende 50 cent kan ik al opmaken dat de maker waarschijnlijk een troll is.
Die theorie ben ik ook tegengekomenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:50 schreef Purplesparks het volgende:
Mensen ook overtuigd van dat in het laatste boek Jon Snow het gaat overleven? M'n broer opperde die suggestie omdat hij denkt dat jon snow in werkelijkheid 1 van de koninglijke tygarian familie is gered stiekum door ned stark. Geen idee of waar is maar klinkt niet me niet geheel onlogisch in de oren.
wie of wat is dat ?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:47 schreef Poemgirl het volgende:
Even een grotere HD edit gemaakt.
[ afbeelding ]
I'm not crying, there's just a Stark in my eye.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |