abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 juni 2013 @ 19:11:14 #1
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_127411544
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_127411634
Co, ik heb een paar weken geleden ook mijn enkel verzwikt. Ben weer gaan hardlopen toen ik er op kon lopen zonder dat het pijn deed. Ik voelde het toen soms nog wel met bijv. sneakers aantrekken, maar met hardlopen heb ik er totaal geen last van.

Lijstje:

O: yoghurt met muesli
B: 15 km fietsen
T: 2 speltboterhammen kipfilet
L: bruin pistoletje filet americain
T: appel, banaan, komkommer
B: 15 km fietsen
D: lasagne :9~
T: vast nog wel iets :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_127411890
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 19:10 schreef Maraca het volgende:

[..]

't komt wel goed schatje :*
Hoop ook dat het beetje overbelasting van de banden is, anders moet ik aan reconstructie gaan denken en daar heb ik dus totaal geen zin in. :{
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_127411939
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_127411958
@V1z0R.. ik weet het zeker ja. Ik heb flink overgewicht. Het lag tussen de 1700 en 1800 als ik me niet vergis.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_127411961
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 19:19 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Hoop ook dat het beetje overbelasting van de banden is, anders moet ik aan reconstructie gaan denken en daar heb ik dus totaal geen zin in. :{
Oh, dat zou wel heel erg balen zijn. -O- Misschien toch dat hardlopen even laten zitten...?
pi_127411974
Jillian weer gedaan!

Stamppot met andijvie op. Toetje was een peerijs :9
pi_127412109
Ik heb honger... Maar open avond tot 20.00, ook al weet ik eigenlijk dat er niemand komt kijken!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_127412215
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 19:27 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb honger... Maar open avond tot 20.00, ook al weet ik eigenlijk dat er niemand komt kijken!
Dan kan iets tussendoor toch best?
pi_127412300
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 19:21 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh, dat zou wel heel erg balen zijn. -O- Misschien toch dat hardlopen even laten zitten...?
Ja, die wens moet ik maar opzij zetten inderdaad. Gek genoeg ging dat best nog wel goed al kan ik net zo snel wandelen als het moet volgens mij.
Was maar iets van 6-7km/u :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? dinsdag 4 juni 2013 @ 19:45:15 #11
70532 loveli
N
pi_127412780
Heb ooit m'n enkel vern**kt door erop door te sporten. Was wel erg stoer van me.
crap in = crap out
  dinsdag 4 juni 2013 @ 19:46:15 #12
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_127412826
omg. vandaag is er bij alle vrouwen in bepaalde wijken van den haag een brief met uitnodiging voor het kinderwens spreekuur bezorgd. mijn vriendinnen en ik liggen met zijn allen in een scheur _O-

leerlingen van mij die al 18 zijn hebben hem ook gekregen :o
Kwak
  Vis een optie? dinsdag 4 juni 2013 @ 19:46:31 #13
70532 loveli
N
pi_127412839
Vais, van iets slopen word je alleen opgefokter. Been there, done that.
crap in = crap out
  dinsdag 4 juni 2013 @ 19:49:01 #14
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127412959
Snap je helemaal V1 maar rust is toch het beste :(
Ik wandel nog niet eens :r
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_127413122
mijn lijstje is geworden:

S 5 km hardlopen
O kwark, havermout, banaan, bosbessen
L twee boterhammen met appel, 1 halve met appelstroop, 1 halve met pindakaas
T worteltjes
T halve boterham met appelstroop
B 1 uur fietsen
D zelfgemaakte kipburger (best lekker!), spinazie, 2 gekookte eitjes
T mogelijk nog een klein bakje kwark
pi_127413141
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 19:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Snap je helemaal V1 maar rust is toch het beste :(
Ik wandel nog niet eens :r
Whut? Nooit meer?
  dinsdag 4 juni 2013 @ 19:59:07 #18
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127413424
Snap dat je baalt, Viz :*

Ik heb vandaag m'n eerste shockwavebehandeling gehad. Best even pijnlijk zo af en toe. Benieuwd of het helpt! Morgen weer een rondje lopen.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 19:59:33 #19
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127413443
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 19:52 schreef anna82 het volgende:

[..]

Whut? Nooit meer?
draai je niet en nog niet om in je hoofd? ;)
And eternity in an hour.
pi_127413630
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 19:59 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

draai je niet en nog niet om in je hoofd? ;)
Ik lees: ik wandel niet nog eens --> ik wandel niet nog een keer --> ik wandel nooohoooit meer.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 20:04:27 #21
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127413657
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 20:03 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik lees: ik wandel niet nog eens --> ik wandel niet nog een keer --> ik wandel nooohoooit meer.
je dat bedoelde ik ook :P
And eternity in an hour.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 20:07:34 #22
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127413803
Eens... laat staan hardlopen ofzo.. dat bedoel ik dan weer.. sorry :)
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_127413833
ik snap er niets van :D
  dinsdag 4 juni 2013 @ 20:10:34 #24
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127413923
sorry
  dinsdag 4 juni 2013 @ 20:10:50 #25
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127413939
:D
And eternity in an hour.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: